hamsilipilav Mesaj tarihi: Nisan 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2011 b Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2011 Dün veya önceki gün açıklanmış. Şaka olduğunu sanmıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Aralık 11, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2017 ben buna sardım bu aralar ama bir kaç sorum var; el arabası olayı her üretim binası için 1 tane değil mi? sürekli ürünleri taşımak için el arabası bekliyor binalar. bunu nasıl artırabilirim? bir de oyun çok yavaş ilerliyor videolarda hızlandırılmış oynuyorlar ama ben bulamadım o tuşu?? üretim binaları, evler vb. binaları nasıl upgrade edebiliyoruz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grego Mesaj tarihi: Aralık 11, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2017 el arabalarını arttırmanın spesifik bir yolu yok. yani öyle el arabası basayım diye bir şey yok. market yaptıkça artıyor, marketlere upgrade yaptıkça da artar. her hammade için bir market yapmak ekonomik olmaz. örneğin 4 ağaç kesim atölyesini rahat idare eder 1 market. bina upgradeleri, köylüler level atladıkça gerçekleşebiliyor. örn her peasant ın citizen e geçebilmesi için, Peasants need Food, Drink, Community, and Faith. Basic needs are Community and Food, without these your peasants will start moving out. Peasants need for Community is satisfied by an occidental marketplace (or an Imperial Cathedral, interestingly). Food is satisfied by fish. Drink is satisfied by cider. Faith is satisfied by having a chapel, a church, or a cathedral in the neighborhood. yani büyük ortadaki market alanının, kilisenin radius u içinde, balık ve cider ı olan her peasant house, citizen e otomatik olarak geçecek. bunu büyük markete tıklayınca çıkan arayüzden kendi onayına bağlayabiliyorsun. çünkü her upgrade belirli bir hammaddeye ihtiyaç duyuyor, otomatiğe bırakırsan, taşsız odunsuz kalırsın bir anda. http://anno1404.wikia.com/wiki/Population#civilization_class her civ class ın farklı istekleri oluyor, bunları tamamlayınca da upgradeler, yeni binalar, üniteler açılıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Aralık 11, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2017 tamamdır saolasın. ben marketin kapsadığı alanı verimli doldurmak için dip dipe odun binaları yaptım tabi çok bina olunca işler yavaşladı. upgrade olayını da manual yapınca işler düzelicek sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grego Mesaj tarihi: Aralık 11, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2017 şurada tüm üretim zinciri var http://www.anno1404-rechner.de/produktionsketten.php?lang=en lumberjack ları yanyana kurmaman lazım. 1 LJ ın tam verimle çalışması için etrafındaki grid de, başka LJ ile kesişmeyen 33 ağaca ihtiyacı var. şuradan da neyi nasıl nereye koyayım için, layout lara bakabilirsin http://anno1404.wikia.com/wiki/Building_layout_strategies buna alışman lazım çünkü oyun bir yerde sonra, tüm şehrini yıkıp yıkıp tekrar yapmaya doğru evriliyor. civ istekleri arttıkça, tek bir evin içinde kalması gereken bina radius ları da artıyor. yok itfaiye, yok carpenter, yok sick house, olay tamamen efficient layout a bakıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar