ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 0 hitli horselerin oluşmasını nasıl önleyebilirim bilgisi olan varmı?
Karakans Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Pek anlamadım ama horse doğunca ölüyomu ? On=@crate //altına hits 1000 // yap[signature][hline]Mail : mailto:[email protected]
ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Nebulada yapıyorlardi bir ara horsenin hits'ini düşürüp poison atiyorsun sonra binip bekliyorsun inince ölmüş ama canlı bir horse oluşuyor poison falan kasıyorlar..
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 poison buyusu atildiginda check edersiniz, eger buyu atilan $ey brain_animal ise, hits'i 1'den du$ukse, ba$a don gibi.[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx
ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Atın oluşmasını önlemekten bahsediyorum sen poison atıldığında check edersin falan diyorsun sorunu biraz anlamaya çalışırmısınız...
Brook Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Dmx'in söylediğini uygularsan o bug fixlenir. Sana yardım etmeye çalışan insanlara karşı daha saygılı olursan daha iyi edersin.[signature][hline]If she comes back its never finished, if she doesnt, it has never happened.. Msn<--------->ICQ Antimodes52, 19 Aralık 2003 22:22 tarihinde demiş ki: Ölümümü her zaman bir geçiş olarak görmüştüm. Şimdi bakıyorum da, bu geçişte veda etme şansım olmayacak sanırım... Tanrım! Sevdiklerime bunu belirtemeden, sevmediklerimin hakkını helal edemeden, ayrılmaya hazır hissetmeden alma beni!
ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Atın oluşmasını önlemem gerekiyor, kullanılmaz hale getirmem yetersiz...
Karakans Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Poison fieldi unutmayalım :)[signature][hline]Mail : mailto:[email protected]
Delinquent Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 yoktur, az votka vardir.[signature][hline]'crimson legend'
Black-ice Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 canım arkadaşım nebulada da zaten 0 hp'li at oluşmuyor sen üzerindeyken ölürse at 0 hp'li hale geliyor..[signature][hline]Leylek Blackice
FoRMaT_C Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 horse'a bi event atıp,çözmeyi deneyebilirsin.. ama kesin emin değilim.. on=@dclick if !( == ) src.hits 1 src.sysmessage aha bacagim g.tume girdi :p return 0 else src.sysmessage Yine de şahlanıyor aman...onbaşının altında kıııııııııııııııııııııırrrr atııııııııııııı... return 1 gibi [Bu mesaj FoRMaT_C tarafından 16 Mayıs 2004 17:12 tarihinde değiştirilmiştir]
Sorj Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 on=@Death remove[signature][hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Cable Mail Aysikyu Click Me And Type Something
ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Kesin bir çözüm bilen yok mu??
RRa Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Horse hayvani poisonu resist etsin varmı senin için bir sakıncası buda bi çözüm yani[signature][hline]Ra Ownz www.unlive.net Herkes kendi kaderinin efendisidir Vote Unlive Bize katıl kendi tercihlerinin hükümdarı ol. [email protected]
taz Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 on=@spellcast if (==1) if (=<0) sysmessage defol! act.remove endif endif çok mu zormuş bunu yazmak ya..[signature][hline]raz0r, 05 Mayıs 2004 20:19 tarihinde demiş ki: seni ömer abime tokatlattırırım!
ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Anlamak mı istemiyorsunuz bilmiyorum ama, ben büyü atılmasını önlemek falan değil atın oluşmamasını sağlamak istiyorum...
taz Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 hmm. ben okumadan yazmışım o yüzden. bak şimdi atların hepsine bi event vericen. sonra on=@seenewplayer (böyleydi sanırım trigger) altına if (=0) src.remove endif yazıcan ok? piliz? :([signature][hline]raz0r, 05 Mayıs 2004 20:19 tarihinde demiş ki: seni ömer abime tokatlattırırım!
Fearless___King Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Ertuan Yazmış en güzel çözüm o !!! Binek scriptlerinin en altına şu triggeri ve onun altınada şuna yaz.. On=@death remove Bu kadar ....
Xenophoq Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 o bug şöle şimdi normal ata in nox atıolar at altındayken oluyo sonra log out log ın oluyosun at canlıymış gıbı duruo ama bınılmıo ve str'si 0 gozuyuo ustunde poison kasılıyor olay bu.
ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Tazmanyak sağolda olmuyor :((
ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Sonunda çözdüm ekrana giren herşey spherede clicklenmiş gibi kabul ediliyor, bu atlarda ekrandan birkere çıkıp girmeden oluşmuyor, fixide şöyle; bütün bineklerin altına yazın on=@click if (=0) remove return 1 endif teşekkür ediyorum herkeze... [Bu mesaj ronqueror tarafından 16 Mayıs 2004 22:47 tarihinde değiştirilmiştir]
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 neyse, madem çözülmüş, geçmiş olsun. [Bu mesaj Mum_Chamber tarafından 16 Mayıs 2004 22:54 tarihinde değiştirilmiştir]
taz Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2004 öyle daha kasar ya.. ama yapıcaksan da hayvan olup olmadığını check ettir. yoksa ghost playerları da silmeye çalışır. gerçi remove komutuyla silemezsin ama.. ekstra bi yük işte..[signature][hline]raz0r, 05 Mayıs 2004 20:19 tarihinde demiş ki: seni ömer abime tokatlattırırım!
ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Bineklerin altına yazıyorum bunu ghostlarla alakası yok ki :) Nebulada da böyle çözmüşler gibi gözüküyor...
Öne çıkan mesajlar