paramecium Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Selam, said: Japon tuning şirketleri gövde takımları konusunda gayet eksantrik olabiliyorlar. Y’s Factory şirketinin BMW M5 temelli sedanı bu eksantrikliğe iyi bir örnek. Aracın ön ucu revize edilmiş, hafif boyalı mavi ön far lenslerine sahip bir tampon barındırıyor. Düşük profilli lastikler en az 20 inç çapında görünüyor ve 10 kollu siyah jantlara takılılar. Bu jantlar mavi 6 pistonlu kaliperlere ve buna uygun bir donanıma ev sahipliği. Fakat aşırılığın en göze çarpan işaretleri arka tarafta; kimse bu aracı yanından geçerken görüp bir başkasıyla karıştıramaz. Bunun nedeni bir hava dağıtıcısı ve her iki yanındaki iki susturucu. Bagajdaki kanat arka pencerenin yaklaşık üçte birine kadar çıkıyor ve aracın kendi gövdesinden daha geniş. Resimlerden görülebildiği kadarıyla içeride mavi Recaro koltuklar, standart M5 ayrıntıları ve soyulmuş, çıplak görünen bir zemin var. Aracın performans verileri ile ilgili ayrıntılar tuning şirketinin web sitesinde bulunabiliyor, fakat ne yazık ki hepsi Japonca. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 soba bacasi egsozlar disinda arac cok guzel gozukuyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Ben de sevmiyorum böyle egzos Saxo, 106, Ka boyutundaki arabalara takıyolar bi de bunları (: M5 cici ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
olorin84 Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 görüntüsü cok hoş ki ben 5 serisini her haliyle seviyorum ama evt egzoz cıkışları kucuk olabilirmiş :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Bir kac gun once autoblog da "Lessons from japan: how to ruin a m5" gibi bi baslikta baya dalga gecilmisti, tam basligi hatirlamadigim icin aramada bulamadim. Japonlar bi zahmet alman araclarina dokunmasinlar, honda, toyota, nissan fln nelerine yetmiyor, mumkun mertebe cirkinlestirmeye sinirsiz musait araclari var o kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 bu araba çocuğum olsa sevmem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kingpin Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 bu araba çocuğun olsun sonra konuşuruz biz onu ddfs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Selam, Arka stopları böyle olan araç modifiye edilmemeli, performanslı hale getirilmemeli. Soba bacası takıp, 757 kanadı taksan bile karizmadan uzak kalıyor : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 sanayide yapılıcak herhangi bi modifiye bundan daha kotu olamaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fede Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 patinaja bi giriym bakiyim dedim. audi, vw , cadillac ve bmw. hiç kendilerine yakışmayan konseptler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
heroLion Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 bu kadar gaddar olmayın arkadaşlar iç mekanda maun kapı kollarıyla recaro koltuklar çok uyumlu olmuş :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Selam, matama hiç dikkat etmemişim, koptum :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar