MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Yani 100 e 15 saniyede ulaşırken bi de 6.000 devirde bağırtacaksın motoru 4 vites boyunca... tam rezalet. S2000 spor araba gerçi yüksek devirde kullanılması abes kaçmaz...
sh3lal3s Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 208Nm @ 7500rpm ne olursa olsun bu rofl
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 o "rofl" da 2000 cc atmosferik motorla 240 hp "ohannes"
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 sh3lal3s said: 208Nm @ 7500rpm ne olursa olsun bu rofl iyide yüksek devirli bi motor, senin araban 6000rpm de redline görüyorsa honda s2000 9000rpm e kadar çıkabiliyor. boru değil yani...
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 Selam, O boru olmayan araç sen 4. vitesde mülayim şekilde rampa çıkarken, 3üncü viteste bağırttırıyor olacak. Kaldı ki aracın tüketim tasarrufu ile alakası olmasa bile; yine de tüketimi diğerine nazaran daha yüksek olacaktır. -Bak bağıran motor yaptım. -Aferin! Saygılar.
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 Formula 1 motorlarını da düşük devirli yüksek torklu yapsınlar o zaman... Spor arabalarda yüksek devir konsepti bariz avantajlı.
matama Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 gun gelirde bir arabayi 8000 devire vurdurursaniz zevki anlarsinzi beyler :)
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 Selam, MrMarv kıyasladığın araçların kg/hp oranına bakar mısın! kg/Nm değerlerine de bak. Sonra F1 pistlerindeki eğim oranlarını TR yollarında kıyasla. Birim zamanda yapılan işi arttırmak verimi arttırır evet, peki o zaman neden 1.4 Honda'yı yerden yere vuruyoruz? Adam vermiş işte 100HP gücü sana ve devir de normalden yüksek. Şikayetimiz nedir o zaman? 8000rpm bana zevk vermez açıkcası. Ben rampayı çıkarken torku hissetmek isterim. rpm ile zevk alanlara da karışmam. Saygılar.
Cons Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2009 honda istiyosanız alın bi 600rr 14000 rpm oh.
Kendercik Mesaj tarihi: Şubat 22, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2009 ayrıca; F1'de piston hacmi sınırlaması falan sebebiyle yüksek devir çevirmek avantajlı oluyor.
Mathias Mesaj tarihi: Şubat 22, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2009 devir dizel devri. Baksana porş bile dizel artık. ehe öhö. Şaka bir yana Tork çok önemli yani 2000-4500 devirde nerdeyse sabit ve max. torkunu verebilen motorlar dururken 5000 devir üstünde max. tork veren araç mantıklı bir araç pek değil zaten günlük kullanım için. Yeni Avensis'de çok güzel bir 2.0 dizel motor var misal. Üst seviye zaten güzel. 2.0-3.0 TDI motorlar felan.
fmea Mesaj tarihi: Mart 3, 2009 Mesaj tarihi: Mart 3, 2009 şehir içinde uygun da, mesela 4 kişiyle yüklü bir şekilde şehirler arası yolda sollama yapmak bu arabayla işkence ve adrenalin dolu olur heralde :D
Kendercik Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 :D araç sahiden çeşitli fanteziler altında heyecan dolu anlar vaad ediyor. Şehir içinde de yanında yolcu varken (hatta bazen yokken bile) pek çok yokuşta şişer. Araca pislik atmak amacıyla dememekle birlikte başka hiçbir şehirde araba kullanmadım ama İstanbul'da epey var öyle ve sık kullandığım yokuş.
Kendercik Mesaj tarihi: Mart 7, 2009 Mesaj tarihi: Mart 7, 2009 valla senin dediğin fiyat doğruysa bende bu aracı alacak kasa hiç yok (:
Öne çıkan mesajlar