paramecium Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Selam, said: Tanıtımının yapıldığı 2006 yılından bu yana, devrim yaratan dizaynı ile bütün dikkatlari üzerine çeken Honda Civic Hatchback, yepyeni 1.4 lt. i-VTEC motoru ve hem iç mekanında hem de dışında yapılan değişiklikler ile yollarda farklılık yaratmaya devam edecek. Yeni Civic Hatchback’in 100 beygir güç üreten yeni 1.4 lt. i-VTEC motoru Honda’nın ileri motor teknolojisi konusunda sahip olduğu ünü teyit eden yakıt tasarrufu, düşük emisyon değerleri ve yüksek performans seviyeleri sunuyor. Yeni motor iyileştirilen gürültü/titreşim/sertlik (NVH) performansı ile de sürüş konforunu artırıyor. i-Shift adı verilen 6 ileri otomatikleştirilmiş manuel şanzıman ile donatılan motor, Avrupa Birliği normalarına göre gerçekleştirilen karma kullanımda 5.7 lt/100km yakıt tüketimi ile tutumlu olduğunu gözler önüne seriyor. Şehirdışı kullanımlarında ise 100 kilometredeki yakıt tüketimi 5.1 lt. olarak gerçekleşiyor. Geliştirilmiş i-Shift şanzıman daha iyi yakıt tasarrufu sunarken, sürücüsüne hem daha rahat olan otomatik vites kolaylığını, hem de sportif bir sürüş imkanı veren manuel vites keyfini aynı anda yaşama olanağı sağlıyor. Direksiyona monte edilen kulakçıklar sayesinde de değiştirilebilen vitesler sportif hissi artırıyor. Sadece i-Shift modellerde olan, yokuşlarda kaymayı engelleyen “Yokuşta Kalkış Desteği” ise yokuşlarda manevrayı kolaylaştırıyor. Yeni Honda Civic Hatchback’in iç mekanına yapılan küçük değişiklikler kalite seviyesini güçlendirirken, dışında gerçekleştirilen değişiklikler ödüllü dizaynının çekiciliğini pekiştiriyor. Yenilikler değişik ön, yan ve arka alt profiller, yeniden tasarlanmış ön ızgara, yeni jant tasarımı ve yeni stop farlarından oluşuyor. İç mekanda ise daha koyu renge sahip metal etkisi veren kaplamalar ve göstergeleri çevreleyen alana uygulanan mat cila diğer yenilikler. Koltuklarda farklı bir kumaş kullanılmış. Donanım seviyesi daha da artırılan Yeni Honda Civic Hatchback’e eklenen arka park sensörü ve lastik hava basıncı göstergesi sürücüye daha güvenli sürüş imkanını sunarken, geliştirilen süspansiyon ve akustik yalıtım sistemi daha konforlu yolculuklar sağlıyor. Yeni Honda Civic Hatchback’in merkez konsoluna eklenen USB ve Aux girişleri sayesinde MP3 çalar ve i-Pod bağlanabiliyor. Aracın müzük sistemi tarafından kontrol edilebilen i-Pod gibi harici müzik cihazlarının bilgileri de ayrıca müzik sisteminin ekranından takip edilebiliyor. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Çok şükür fiyatı da düşer bu aletin artık. Sadece 1.8 verdiklerinden hayvan gibi vergi biniyordu üstüne. Edit: 52k liradan 43.5k olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Motorun beygiri fena durmuyor ama torku çok düşük. 124 n/m mi ne, o araç 1300kg dan aşağı değildir. otomatik vitesle gayet iğrenç bir performans sunar. 12 saniye üstü 0-100 olan bi araca da 43 bin lira vermem açıkçası... Ayrıca para yazıyı nerden aldıysan öyle =) yazı uzun olsun diye saçmalamış durmuş kim yazdıysa, yok devrim yaratan tasarım, yok hondanın üstün motor teknolojisi falan :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 o-100km'sini yazmamışlar tabi. O devrim yaratan tasarım, devrim yaratan motoru ve şanzımanıyla 0'dan 100'e 15 saniyede çıkıyor. Tam 15. Yazıyla onbeş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2009 12 diye kafadan atmıştım. Epey insaflı davranmışım desene. 15 ne ya? Chevrolet Spark lar var 0.8 motor onlar bile daha hızlı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Selam, VW gibi 1.4 yapayım demişler, olmamış : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2009 İyide volkswageninki çok kafa yorulmuş bi motor. Turbo da var kompresörde var, son derece kompakt bi yapı içine üretilmiş, ve 1.000.000km testlerinde gık demiyor.... Fiat bile fire diye küçük hacimli turbo motorlara başladı, bu Honda böyle atmosferikle daha ne kadar dayanabileceğini zannediyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 manual performansı o kadar dağılmıyordur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 sonunda range sportla gecebilecegim bir araba cikti ahaha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 Manueli yok :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 hoh hoh hoh! fiyasko Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sh3lal3s Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2009 tasarımı çok güzeldi zaten değişmemiş dış görünüşü süper araba işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Selam, Şehir içi kullanımda seveni çok olacaktır :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Devilmanta Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 ne olursa olsun drag yarışına katılmıyacağımdan 0-100 çok önemli değil makinanın kokpiti ve dış görünüşü beni benden almaya yetti ki zaten sürücü için en önemli şey iç konfordur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sh3lal3s Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 kırmızı ışık yeşile döndükten sonra aklını alan kamyon çok şey farkettirir şehir dışında rampada epey ağlar herhalde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 roket adam said: Çok şükür fiyatı da düşer bu aletin artık. Sadece 1.8 verdiklerinden hayvan gibi vergi biniyordu üstüne. Edit: 52k liradan 43.5k olmuş. 1.8den başka seçenek olmadığı için gönlü bunda olduğu halde sedan alan bi ton kişi var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Ya iyide. 1.4 100 HP gücünde bi araba bu. 15 saniye efsane rezil bi performans. Clio Symbol'den falan kötü yani.. Sırf yakıt ekonomisi olacak diye de 15 saniyeye tahamül edilmez. Olaya sadece 0-100 diye bakmayın. Hiçbirimiz günlük hayatta 0-100 performans denemeleri yapmıyoruz belki ama illaki ara hızlanmaya ihtiyacımız oluyor trafikte. 0-100'ü 15sn olan bi arabanın doğru orantılı olarak ara hızlanmaları da benzer şekilde rezil olacağından dayanılmaz olacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Vodan ama o çıkarımı yapamazsın, motorun devir esnekliği, tork-beygir gücü eğrileri, vites oranları, başlangıç hızın ve ulaşmak istediğin hız gibi bi sürü değişken var ara hızlanma için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 İyi de 0-100 ü 15 saniye olan arabadan 0-100 ü 8 saniye olan arabanın esnekliğini beklemezsin. Gayet doğru orantılıdır bu işler. Performansının gayet rezil olduğuna %100 eminim ben, teknik detaya girmenin alemi yok. 130n/m bile değil torku... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 8 saniyede 100den 160a çıkar demedim zaten, ama illa da 0dan 100 kmye 15 snde çıkma gibi saçma bişey de olmayabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 ben kendi adima 10 saniyeden fazla zamanda 100 e cikan araba almamakta yeminliyim, araba sollarken cok dert oluyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sh3lal3s Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 torku 127 ileri 6 vites yerine 4 filan olsaydı 15 sn çekilirdi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 matama said: ben kendi adima 10 saniyeden fazla zamanda 100 e cikan araba almamakta yeminliyim, araba sollarken cok dert oluyor Sorma ya rezalet, yüklü arabada yokuş çıkmak bi de... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Selam, 4 silindir Ø73x80mm 1339cc 10.5:1 100PS @ 6000rpm 127Nm @ 4800rpm 1185kg 205/55R16 177km/h Vmax 15,0s 0-100km/h Honda'nın denyoluğu bu. Aynı salaklığı S2000 ile de yapmıştı: 240PS @ 8300rpm 208Nm @ 7500rpm Keza Type-R: 201PS @ 7800rpm 193Nm @ 5600rpm O araca sürücü harici binen her kişi, performansın kanlı katili olur. Bir de aracı Yıldız'daki Oduncular Yokuşu'na vurursanız, seyreyleyin kıyımı. Şahsen düşük devirde yüksek tork üreten motorları daha çok seviyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2009 ehe doğru bak hondanın yüksek devirde iş gören motor yaptığını unutmuşum :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar