toggie Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 hayır abi sogumak istemiyorum ucmaktan, adam gibi inelim :) su anda gelemiyorum gerci de. yarın falan artık.
huun Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 yok ya 10 inişin 8'i kazasız belasız oluyor, 5 tanesi falan gayet sağlam iniş oluyor hatta hehe
Black_Lupin Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 airbus konusunda yetkin bilgiye sahip olmadığım için pek birşey söylemem mümkün değil ancak sebep; airbus elektronik bir uçaktır boeing serisi uçaklar gibi işin büyük kısmını pilotlara bırakmaz. muhtemel problem iniş patterni için bilgi girmemiş olman airbusların genel geçer en bariz özellikleri; 30 dereceden fazla yatışlara otomatik müdahale etmesi ve geri çevirmesi. uçağı kafana göre kaldırıp indirememen. kaldırırsın ancak bilgiler tam olmadığı için sana öncelik tanımayacak ve kendini kritik duruma sokmamak için sürekli bilgiler düzeltilinceye kadar havada tutacaktır. airbus kullanıyorsan önceliğin uçağa ineceği kalkacağı yeri belirtmek yol boyu bilgileri girmektir. unutmayalım dipnot olsun: airbus üreticisi derki; bu uçak düşmez düşüremezsiniz ama elektirik hatası verirse bu uçağı tutamazsınız. kurtuluşu yoktur sonu ölümdür.
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 hadi ya, bilmiyordum. ama tutorialda iniş pattern bilgileri girmeme gerek yoktur herhalde.. kulenin talimatlarına göre uçuyordum zaten, sonra pisti tutturamayınca olan oldu dur bi daha deneyeyim
ShadowFax Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 var da driverlarımı kuruyorum. Yeni OS kurdum. saatte 12 oldu bakalım bitirebilirsem ses ederim.
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 tamam hamachide online ım burda refresh etmezsem ordan ses edersin uyuyakalmazsam
huun Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 uykulu uykulu uçağa binmeyin evladım. şimdi yat uyu, sabah güzelce kahvaltını yapıp atatürk-sabiha gökçen yapar, dersine oturursun.
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 1, 2010 uçma demiyorum hobi olarak yine uç.. ben uyudum kalktım bile yarım saat. hadi
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 fs global indirdim 45gb ama hala çok iyi değil istanbul için şöyle güzel bi addon var mı? bi de rex nasıl indiriliyor? ve kaç mb
Black_Lupin Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 fast vakit var biraz uçmak istersen 1 saat falan herhangi bir uçakla uçabiliriz.
toggie Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 fastreloader said: fs global indirdim 45gb ama hala çok iyi değil istanbul için şöyle güzel bi addon var mı? bi de rex nasıl indiriliyor? ve kaç mb torrentte var, 4gb. global bosuna indirmissin dagları ovaları hallediyo ancak bi ise yaradıgı yok. biraz bakınsaydın keske sitesine.
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 problem değil ya bi günde indi zaten. olmadı silerim. rex için de link bulamadım ben..
fastreloader Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 fs globalı sildim, pdmg kullanayım dedim, havada başladım gece olduğu için mi bilmiyorum tüm ışıklı cihazlar kapandı, ne yaptıysam açamadım
huun Mesaj tarihi: Eylül 5, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2010 hadi uçalım. lear jetle sağından solundan geçeyim, aklını alayım.
ShadowFax Mesaj tarihi: Eylül 10, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 10, 2010 Uçmak isteyen var mı? edit: Kimse gelmedi. Bende 747/400 ile singapur yaptım. 1 2 success
ShadowFax Mesaj tarihi: Eylül 23, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 23, 2010 Airex Sivil Havacılık ve Havaalanı Fuarı A380 geliyomuş. Ücretsizmiş giriş. İlgilenenlere.
ShadowFax Mesaj tarihi: Eylül 24, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 24, 2010 737 ile ideal bir inişte düşüş hızımız kaç olmalı?
huun Mesaj tarihi: Eylül 24, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 24, 2010 iniş için alçalmaya -1000le başlıyorum, flare esnasında sanırım -200 civarı oluyor ama hic dikkat etmedim :D
ShadowFax Mesaj tarihi: Eylül 24, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 24, 2010 gerçekliği arttırınca iniş takımları kırılabiliyor bazen. flare'den kasıt tekerlek değme anı mı? demin Learjet ile kalkamadım :( Flap 8" di. Düz gitmiyo alet. Sağ sol yaptı hep kalkarken.
huun Mesaj tarihi: Eylül 25, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 25, 2010 flare, evet piste inmeden önce burnunu kaldırdığın manevra. lear jet kullanması zevkli baya, ben pek bi zorluk yaşamıyorum. trim ayarlarını kontrol et. bu arada ben bişe fark ettim beyler, joysticki çok ince manevralar hariç kullanmıyorum. herşey trimle daha kolay ve güzel.
Black_Lupin Mesaj tarihi: Eylül 27, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 27, 2010 ShadowFax said: 737 ile ideal bir inişte düşüş hızımız kaç olmalı? göz kararı bir oran yapmak gerekirse Line uçuşlarında biz 900 ft kullanırız meydana 90 nm kala başlarsın alçalmaya yavaş yavaş ağır ağır sülüzlerek alçalırsın. ancak şunu unutma FL100 üzeri Mach değer kullandığın için alçama esnasında AP ye verdiğin IAS değeri artacaktır. Bunun sebebi dış basıncın ve buna bağlı sürtünme katsaysının artması (moleküler anlamda). irtifa verdikçe AP deki hızını orantılı bir şekilde düşürmen lazım. yoksa uçak overstress olur gövdeyi burulmaya sokarsın. ha birde çift AP inersen kendin bir alçalma gradient'i vermek zorunda kalmazsın uçak aldığı referan bilgileri üzerinden yaklaşma yapacaktır. / tabi FSx te bu varsa ben normalini düşünerek söyledim.
Black_Lupin Mesaj tarihi: Eylül 27, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 27, 2010 Black_Lupin said: ShadowFax said: 737 ile ideal bir inişte düşüş hızımız kaç olmalı? göz kararı bir oran yapmak gerekirse Line uçuşlarında biz 900 ft kullanırız meydana 90 nm kala başlarsın alçalmaya yavaş yavaş ağır ağır sülüzlerek alçalırsın. ancak şunu unutma FL100 üzeri Mach değer kullandığın için alçama esnasında AP ye verdiğin IAS değeri artacaktır. Bunun sebebi dış basıncın ve buna bağlı sürtünme katsaysının artması (moleküler anlamda). irtifa verdikçe AP deki hızını orantılı bir şekilde düşürmen lazım. yoksa uçak overstress olur gövdeyi burulmaya sokarsın. ha birde çift AP inersen kendin bir alçalma gradient'i vermek zorunda kalmazsın uçak aldığı referan bilgileri üzerinden yaklaşma yapacaktır. / tabi FSx te bu varsa ben normalini düşünerek söyledim. ve buna ek olarak bir kaç gün önce çocuklardan birisinden PMDG firmasının FSX versiyonu için 737-800 versiyonu yama çıkarttığını duydum ilgilenenler denesin. FMS deneyin kasın yani
Öne çıkan mesajlar