Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Flight Simulator X


senko

Öne çıkan mesajlar

airbus konusunda yetkin bilgiye sahip olmadığım için pek birşey söylemem mümkün değil ancak sebep;

airbus elektronik bir uçaktır boeing serisi uçaklar gibi işin büyük kısmını pilotlara bırakmaz. muhtemel problem iniş patterni için bilgi girmemiş olman airbusların genel geçer en bariz özellikleri; 30 dereceden fazla yatışlara otomatik müdahale etmesi ve geri çevirmesi. uçağı kafana göre kaldırıp indirememen. kaldırırsın ancak bilgiler tam olmadığı için sana öncelik tanımayacak ve kendini kritik duruma sokmamak için sürekli bilgiler düzeltilinceye kadar havada tutacaktır.

airbus kullanıyorsan önceliğin uçağa ineceği kalkacağı yeri belirtmek yol boyu bilgileri girmektir.

unutmayalım dipnot olsun: airbus üreticisi derki; bu uçak düşmez düşüremezsiniz ama elektirik hatası verirse bu uçağı tutamazsınız. kurtuluşu yoktur sonu ölümdür.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fastreloader said:

fs global indirdim 45gb ama hala çok iyi değil istanbul için şöyle güzel bi addon var mı? bi de rex nasıl indiriliyor? ve kaç mb


torrentte var, 4gb. global bosuna indirmissin dagları ovaları hallediyo ancak bi ise yaradıgı yok. biraz bakınsaydın keske sitesine.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
flare, evet piste inmeden önce burnunu kaldırdığın manevra.

lear jet kullanması zevkli baya, ben pek bi zorluk yaşamıyorum. trim ayarlarını kontrol et. bu arada ben bişe fark ettim beyler, joysticki çok ince manevralar hariç kullanmıyorum. herşey trimle daha kolay ve güzel.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ShadowFax said:

737 ile ideal bir inişte düşüş hızımız kaç olmalı?


göz kararı bir oran yapmak gerekirse Line uçuşlarında biz 900 ft kullanırız meydana 90 nm kala başlarsın alçalmaya yavaş yavaş ağır ağır sülüzlerek alçalırsın. ancak şunu unutma FL100 üzeri Mach değer kullandığın için alçama esnasında AP ye verdiğin IAS değeri artacaktır. Bunun sebebi dış basıncın ve buna bağlı sürtünme katsaysının artması (moleküler anlamda). irtifa verdikçe AP deki hızını orantılı bir şekilde düşürmen lazım. yoksa uçak overstress olur gövdeyi burulmaya sokarsın.

ha birde çift AP inersen kendin bir alçalma gradient'i vermek zorunda kalmazsın uçak aldığı referan bilgileri üzerinden yaklaşma yapacaktır. / tabi FSx te bu varsa ben normalini düşünerek söyledim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Black_Lupin said:

ShadowFax said:

737 ile ideal bir inişte düşüş hızımız kaç olmalı?


göz kararı bir oran yapmak gerekirse Line uçuşlarında biz 900 ft kullanırız meydana 90 nm kala başlarsın alçalmaya yavaş yavaş ağır ağır sülüzlerek alçalırsın. ancak şunu unutma FL100 üzeri Mach değer kullandığın için alçama esnasında AP ye verdiğin IAS değeri artacaktır. Bunun sebebi dış basıncın ve buna bağlı sürtünme katsaysının artması (moleküler anlamda). irtifa verdikçe AP deki hızını orantılı bir şekilde düşürmen lazım. yoksa uçak overstress olur gövdeyi burulmaya sokarsın.

ha birde çift AP inersen kendin bir alçalma gradient'i vermek zorunda kalmazsın uçak aldığı referan bilgileri üzerinden yaklaşma yapacaktır. / tabi FSx te bu varsa ben normalini düşünerek söyledim.



ve buna ek olarak bir kaç gün önce çocuklardan birisinden PMDG firmasının FSX versiyonu için 737-800 versiyonu yama çıkarttığını duydum ilgilenenler denesin. FMS deneyin kasın yani
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...