Spiegel Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 selamlar, new york'ta yasamaktayim ve 2000 model bir bmw 3.23i 4 kapi sedan otomobilim var 150 bin milde yani baya yuksek mili arabanin... dun gece normal calisirken birakip geri geldikten sora 3 saat kadar calismadi basta araba ama akunun bittini saniyorum hic calismazdi o zmn sanirim. normal gostergeler yaniyordu masrs basmiyordu... vuz vites bu arada araba. 15 20 kez denedikten sonra 5 dakka icinde calisti kendiliginden, ama nedendir bilemedim nedenini ir fikri olan varsa soylerse sevinirim... butun gostergeler anahtari starta cevirince calisiyordu fakat motor start almiyordu... bir de bu el freni ikazi yaniyor surekli giderken o nedendir... kilavuzda fren sivisi tukenmistir ya da kritik seviyededir degistirin diyor ama ondan midir bilemedim, su anda para da yok tamire de goturemiyorum... ha bir de otomatik hani karda flm kullanimdan cikan arka lastiklerin kaymasini onleyici sistem devre disi kaliyor giderken arada ve motoru kapatip acmadan devreye girmiyor tekrar. sanirim o da bozuldu, ama burda bunlari tamir ettirmek de bir dunya para... neyse cevaplar icin simdiden tesekkurler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 bazen benzinde pislik olduğu zaman çalışmama olabiliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 aku kutup basları kirlenmis ve temassızlık yapıyo olabilir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 bana daha çok aracın ECU'sunda bi abukluk var gibi geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Bana da öyle geldi. Benimki de yaptı öyle direksiyonun içerisindeki CIM denen beyin değişti. Seninkinde 1 tek merkezi sistemden de yönetiliyor olabilir. ECU dediği o. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 neyse işte adı :P anladın sen ne olduğunu sonuçta :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Sagolun cevaplar icin bu ecu nedir tam bi de pahali bisi mi? Su anda sorun yok gibi zaten insallah ciddi bisi dildir zaten baska problemler de var bi dunya para vermek istemiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Selam, Aklıma bir fikir gelmedi. Immobilizer hatası diyeceğim hani anahtarı okuyamadı falan diye ama fren ile ilgili ikazlar son derece garip. Arkadaşların dediği beyincik problemi de olabilir. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Yok fren el freni sivisi yuzunden sanirim araba neyseki baska problem cikarmadi calismamayla ilgili immobiliser olabilir.. Sagolun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arden Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Spiegel said: Yok fren el freni sivisi yuzunden sanirim araba neyseki baska problem cikarmadi calismamayla ilgili immobiliser olabilir.. Sagolun Bence artık arabanı değiştir derim 150k mile yaklaşık 240k km eder. Orda nissan maxima görmüştüm çok beğenmiştim kuzenim almıştı binme fırsatım olmadı olamadan zaten otobanda haşat etti arabayı buzda kaymış (: 2.el çok ucuz diye biliyorum bence sat ve güzel bişey al derim 2500cc jetta'lar görmüştüm bide onlara bak derim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar