di Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Hikayemiz bazi e-postalari alamayan ve sorunun cozumu icin benimle gorusen bir musterinin hazin oykusudur sayin forum sakinleri. Musteri : Bazi adreslerden e-posta alamiyoruz. Ben : Size e-posta gonderen kisinin aldigi hata mesaji nedir ? Musteri : * musteri hata mesajinin alakasiz bir kismini gonderir. daha dogrusu hata mesajini silip yerine ... koyarak ben yaniltir * Ben : Hangi adreslerden e-posta alamiyorsunuz ? Musteri : * bazi e-posta adresleri gonderir * Ben : Bu e-postalar icin herhangi bir engelleme bulunmamakta. Tarafiniza e-posta gonderen kisi ek olarak dosya da gonderiyorsa dosyanin adi veya uzantisi kabul edilmiyor olabilir. Musteri : Evet, hata mesajinda sizin dediginiz gibi ek dosyanin uzantisini veya adini degistirin diye bir ibare var. Ben : ... ( bir an dalga geciyor sandim burda ) Hikayenin ana fikri 1 : bilmemek hatta arastirmamak baska, algida sorun olmasi bambaska. bkz: salaklik. Hikayenin ana fikri 2 : tek bir kisi bile dunyayi degistirebilir, karsisindakine cinnet gecirtip toplu katliam yapmasina sebep olabilir.
SodomVsGomore Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Hikayenin ana fikri 3: müşterinin acayip canı sıkılmış.
elesso Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 staj yaparken benzer bişeye rastlamıştım, aradı bi kısmı gidiyo bi kısmı gitmiyo diye biri. sonra google a girmeyi denemesini söyleyince bizim bugün internet yok telekom bakım yapıyo dedi hattaki kişi. giden maillerde şirketin ağındakilere attığı maillermiş sadece :/
Chastise Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 iki hikaye de efsane yalnız. sabır, ihsan.
senko Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 ginaly said: 4) Müşteri her zaman haklıdır.
OogahBoogah Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 bencede müşteri her zaman haklıdır yani internet/bilgisyar yeni bişi ülkemizde 40+ yaşdakilerin anlamamsı çok normal
Eulogy Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Anlamak veya anlamamak, hatta müşterinin haklılığı değil olay. Algılama sorunu. Aynı sorun "40 yaşında adam nereden bilsin" zihniyetçilerinde de var. Yazıyor işte, uzantı diyor. Problem okumada, okunsa da yetememe, anlayamada. Üstteki arkadaşa bile ben anlatmak zorunda kaldım 10 satırlık mevzuyu, daha ne diyim. Veya toptan forum botuna mı bağladınız, random laf kalabalığı yazıp geçiyorsunuz, anlamadım. BİR ZAMANLAR BİR LORD ELVYN VARDI, NEREDESİN YETİŞ, BEN SUSAYIM SEN KONUŞ!!11
Eulogy Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Elvyn öldü sanırım, haber alan var mı?
OogahBoogah Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 demek istediğim müşteri hizmetleri o yüzden var kimse iyi bilgisyar kullanmak zorunda deil misal arabam bozulup telefodna yardım almak istediğimde anladım o insanları arabanın içi apollo 11 in makina dairesi gibe gelmişti gözüme hangisi kablo diye soru bile sordugumu hatırlıyorum
di Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Senin ornegine gore uyarlarsak; Araban gitmiyor, benzini bitmis, yanip sonuyor benzin isigi surekli ve sen arayip arabam bozuldu diye servis cagiriyorsun.
Rawkon Mesaj tarihi: Şubat 4, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 4, 2009 ginaly said: 4) Müşteri her zaman haklıdır. her zaman değildir.
di Mesaj tarihi: Şubat 4, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 4, 2009 OogahBoogah said: yok sadece akü kablosu çıkmıştı Iste bahsettigim algida sorun kismi bu =)
Öne çıkan mesajlar