Cuce Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 bazen brush sizeların birbirinden cok fakrlı olması goze cok batıyo işlerinde. fakrlı kanvaslarda farklı cözünürlüklerle calısıp bir araya getirmenden ötürü muhtemelen. brush size'lar fakrlı derken, mesela ejderhadaki detayların ufkalığıyla kızın üstündeki cok fakrlı, farklı resimlerden alınmış gibi duruyorlar o yüzden
cakeonroof Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 eet zaten farkli islerdi onlar.hem kullanilan brushlar hem de cozunurlukler farkliydi oyle tembellik edip kullandim orda.butunluk acisindan sorunlu oldugunu soylemememin sebebi de buydu zaten.bir de fazla sayida brushla calisiorum, deniyorum surekli etkilerini ondan da olabilir goze batmalari.belli bir tarz yakalayip onu koruyabilmek icin daha sonra azalticam bu sayiyi ama an itibari ile deneysel ilerliyorum.su calismadaki cg/tarz/kaplama digerlerine oranla cok daha hos dediginiz is var mi ? (hoş demeyelim onada, daha karakteristik, daha etkileyici diyelim)
Phae Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Güzel abi genelde. Sürekli eleştiriyoruz ki düzelsin, düzelir de. Ha ama düzelt yani farkettiğin hataları. Aslansın kaplansın.
deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 IIı bunu pek beğenmedim ben, karnı sanki tenekeyi eğmişsin gibi köşeli girinti ve çıkıntılar halinde ayrıca flat bir görüntüsü var; aynı şekilde derinin blüzün kumaşıyla birleştiği çizgiye dikkat et orası da düz çizgi halinde ve göğsün üst kısmına vermeye çalıştığın geriye doğru salınma hissini vermesine rağmen orada menteşe varmış da kadın tam o noktadan öne geri eğilip bükülebiliyormuş gibi durmuş. Yüz biraz falso, gölgelendirmeler öylesine duruyor. Bir de saçları saçtan çok kafasına kapüşon geçirmişler gibi, hani kabarık da değil, halbuki o işleri iyi kotarıyorsun. Sanırım baya baya hızlı ve öylesine bir çizimdi, aslında hatları biraz daha insansılaştırıp giydirmelere özen gösterseymişsin çok çok daha güzel olabilirmiş. Hani diğer çalışmalarına en kötü 7/10 falan dersek (ki çoğu daha fazla alıyor benden rahat rahat) bu 5/10 bence.
Mayhem Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 ups, süper çalışamalar eline sağlık :) edit: fail
cakeonroof Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 pek ozen gosterilmeden hizli bir cizimdi dead.ilk kitaptaki "kanatlarinin sesi" hikayesine hastayim.oyle karaliyim bisiler dedim.rep verdim elestirilere.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 cizim detayli bakilinca cok guzel degil ama cok basarili bir tarzi var, ben begendim.
Anelor Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 cakeonroof said: wacom intous3 a5 wide kac para abi bu
Daesu Mesaj tarihi: Ocak 17, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 17, 2010 iiymiş bişeyler önericektimde düşünürken yoruldum guzelmiş çalışmalar
cakeonroof Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 arada yaptigim skeclerden iki poza detayli render dusunuorum arkaplan ile birlikte kendime yapacagim sitede layout olarak kullanmak icin.bir de cizgilerim iyi olmadigindan atmadim simdiye kadar hic ama belki step step atarim bunlari usenmez psd leri asama asama kayitli tutarsam, belki birilerinin isine yarar tutorial olarak.
Kojiroh Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 Anaa Daesu Bu arada son ikisi de güzelmiş.
lovecraft0Z Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 sanat tarihinden çalış hem kompozisyon hem renk hemde anatomi için özellikle yüksek rönesans-barok devri burdan alayına ulaşabilirsin: http://www.wga.hu/index1.html
cakeonroof Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 cakeonroof said: bilmiorum isine yararmi kimsenin yuzeysel olarak progressi kaydettim bu sekilde.tam olarak bitmedi gerci.daha sonra yapacagim bi arkaplana gore sekillendiririm muhtemelen son halini.skecden kurtulup siyaha yakin bloklar olusturdum belli belirsiz highlightlarla vucut ve armor kisimlarini ayirarak.siyah beyaz calismak golge isik belirlemede daha faydali.koyu renk calisacagimdan ana renk siyaha yakin basladim.zira koyu renklerin uzerine acik tonlarla devam etmek daha iyi sonuclar veriyor.ve belli patternleri copy/paste yaparak ilerledim armoru olustururken.son halinde de overlay bi layer uzerinde renkleri ve isiklari, efektleri ekledim.psd den ayiklayip bazi yerleri overpaint yaparak olusturdum bu stepleri.kabaca buna benzer bi yoldu izledigim ama calisirken istemsiz bir cok sey ilginc sonuclar doguruyor tabi.
cakeonroof Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 buda bitmis hali daha yuksek bi res de.6k px @300 dpi gercek boyutu. bitmis degilde son hali diyelim.cizmeleri de sonradan onceki steplerde kullanmis boyamis oldugum patternleri yeniden copy paste yapip warplayip deforme ederek ve overpaint yaparak olusturdum. kabaca living armor konsepti uzerine tasarliorum bunlari.bitirdikten sonra oyle kisa bi kac bisi de karalar yazarim muhtemelen. caster skec i de renderledikten sonra belki bide fighter gibi bisi yaparim.
Phae Mesaj tarihi: Ocak 25, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2010 Arka el, gögüs kafesi, kafa gövde uyumuna biraz bak istersen abi. bide şey, sanki üst vücut fazla uzun, gögüsleri yok, onlaır çizsen ne kadar fazla uzattıgını görürsün zaten. tl;dr: Meme çiz.
Alexi_Septimus Mesaj tarihi: Ocak 26, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2010 Phae said: bide şey, sanki üst vücut fazla uzun Sevişenler bilir, uzun üst vücut iyidir. http://vthumb.ak.fbcdn.net/vthumb-ak-sf2p/v10817/249/117/642472776/t642472776_164839987776_1312.jpg Meme konusunda katılıyorum.
Alexi_Septimus Mesaj tarihi: Ocak 26, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2010 DAZD!NGO said: yüzü de çok çirkin Karı büyücü dikkat ettiysen.
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 26, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2010 ben simdiye kadar koyduğun anatomisi en duzgun cizim desem
Öne çıkan mesajlar