Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Geiger Supercharged Hummer H3 V8: Dengesizlik


paramecium

Öne çıkan mesajlar

Selam,

Küresel ısınma ve küresel kriz Hummer markasının işini oldukça zorlaştırdı... Meraklılarının “Bebek Hummer” dediği H3 modeli, Alman modifiye firması Geiger tarafından ele alınmış ve sadece gücü değil cazibesi de artırılmış.

5.3 litre hacmindeki V8 motora kompresör uygulayan Geiger, standart motorun gücünü 300 beygirden 423 beygire, torkunuda 434 Nm’den 680 Nm’ye yükseltmiş.

Gökdelenleri kıskandıran ağırlık merkezine sahip devasa aracın, 0-100 km/s hızlanması 7 saniyeye düşmüş, daha da korkutucu olan ise böyle bir aracın azami hızının 238 km/s’ye yükselmiş olması.

Aracın gövdesinde ve kabininde yapılan değişiklikleri en iyi fotoğraflar anlatıyor.

Bakalım fırtınalı bir dönemden geçen GM’nin Hummer markası, zor zamanları atlatabilecekmi?

Görseller











Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu ilk virajda takla atmaz mı ya :)


edit: zaten Hummer H2 (özellikle H2, H1 acaip bişeydi) bişeyden anlamayan saçma sapan rap yapan ve sadece şov amaçlı takılan zenciler vb. kişiler için üretildi resmen.

Lol H2 yeniyken bi ara otomotiv habercileri test ediyordu aracı arazide, ön sağ tekerlek fırlamıştı yerinden araç giderken. sdfasdf

GM zaten bu yüzden babalara geliyor, amaç yok yıllardır ürettikleri araçlarında, sadece gösteriş... H1'de fren diskleri arazi şartlarından etkilenmesin diye tekerlek içinde değil kasnaklarla daha yukarılarda nispeten korunaklı yerdeydi, dingillerde iz genişliği direkt M1 tanklarının iz genişliğiyle aynıydı, böylece tank paletinin düzelttiği zeminde gidebiliyordu, 75 derece eğime mi ne tırmanabiliyordu... H2 ne? şaka :D

çok asosyalim lan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...