Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Update: Oyun Subat 25'e ertelendi. 22 Ocakta Sinirli Slotlu Trial Baslayacak[Status Tartisma Topic'i]


narsor

Öne çıkan mesajlar

D@rkwish said:
Şunada hastayım yanlız oyun beklenen şey değilse oyun kötü kasmayın deniyor ya eskiden böylemiydi oyun çıkınca hepsi iyimiydi hayır hiçbir oyunda böyle değil şu an HCI(human computer interaction) dersindeyim eve gidince daha detaylı quotelar veririm bende forumlardan size ama şunu blin hiçbir oyun doğru dürüst çıkmadı çıkmıyacak.Olay şuna geliyor en sonunda siz bu yeni firmaya oyunu çok daha kaliteli hale getirmeye çalışırlarken yardımcı olucakmısınız yoksa bir kaç yıl daha başka oyunlarmı arayacaksınız sizin "mükemmel" diyebileceğiniz.


aventurine oyle bir guvence verseydi bana, belki inanirdim ama oyun alpha resmen, adamlar 8 yilda alpha bir urun yapmislar. Release'i ellerine yuzlerine bulastirdilar, serveri sinirli sayida ve 1 adet aciyorlar... onun disinda oyunun kritik design hatasi ve mekaniksel problemleri affedilecek nitelikte degil. Yukarida verdigim linki bi okuyun adam muthis ozetlemis tum sorunlari. Oyunda soz verilen hersey ya yapilmamis, ya da yarim yamalak konulmus. Herkes 'zamanla duzelir' diye inaniyor ama nedense buna en cok inananlar oyunu henuz oynamamis insanlar. Betada oynayan ve az da olsa mmo bilgisi ve tecrubesi olanlar oyundna bagirarak kacti (ben dahil). Maalesef oyunda bir EvE potansyeli goremiyoru, aventurine bir CCP degil (ki EvE bile beni donem donem cok bayiyor, 2-3 aylik acip sonra tekrar kapatiyorum acctu falan).

Gercekler maalesef bunlar arkadaslar, ve oyunu oynamamis herkes bu oyunun duzelecegine ve muthis olacagina inanmak istiyor ama olmayacak. Oyun 1-2 hafta eglendirecek sizi, ama sonra oyunda hic bir derinlik olmadigini fark edince de siz de bayacaksiniz maalesef.

Linki tekrar veriyorum, okumanizi tavsiye ederim.
Link

Ve daha once defalarca bahsettigim seyi daha guzel kelimelerle ifade eden abimizi quote edelim:

said:
As a small additional gripe, the game was advertised as having hundreds of skills. This is technically true. Unfortunately, most of them are effectively redundant or extremely similar to one or (usually) more skills. There are skills for 10 different weapons. Each of those have an additional mastery skill. They also have 4 abilities each, which are identical for each weapon, but advance separately. So, utilizing a knockback attack with a greatsword and a one-handed sword are different skills that advance separately, but are functionally identical. There are 60 skills right there that, from a design perspective, are basically cut-and-paste jobs. This theme is common throughout all skillsets in the game. There are separate skills for running, sprinting, and running while in a crouched position, half a dozen defense skills that reduce damage from different types of attacks, 10 different magic skills each with their own subset of four more skills that are identical for every class of magic (just like weapons), and, to top it all off, every individual spell is its own skill (despite the fact that, in many cases, the spell is functionally identical to one in a different magic class).


Uzgunum. Duymak istemediginiz seyleri soyledikce bana gicik oluyorsunuz, kil oluyorsunuz ama gercekleri ve gorduklerimi aktarmak zorundayim :) Oyunda cok fazla hata var, arayuzunden tut, oyunun genel 'dandik' havasina kadar. Oyun maalesef alpha phase, ve otesine gidemiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Azmo okudum review ü. Review ciddi ciddi birçok adama oyunu sattırmıycak bir review o net ve kendisine birçok konuda katılıyorum ayrıca bunuda söylemeden geçmiyim; fakat altındaki commentleri okumaktayım ve birçok da güzel cevaplar verilmiş kendisine şu anda onları okuyorum burayada postlarım adam gibi savunabilmişlerse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
I dislike the way you post a first-impression of a stress-test beta and labeled as a review of the game itself. But what i dislike even more are the responses you get out of people who believe there is more truth to this than anything else posted about the game because it doesn't praise, therefor labeling any good comments about the game as ''fanboyism''.

1. The combat. While i agree that the MELEE COMBAT could only get better out more tweaking (which is most likely gonna happen), it does require some skill. Believe it or not, but a player won't only do good in a fight due to his skill level, but also thanks to his awareness, reflexes and strategy.

Aventurine did promote player skill in their game, but they also said ''Thanks to our system, a veteran obviously more advanced than 2-3 newbies YET still lose to them.'' It would be technically possible for an high-end player to lose to a newb but it would be unlikely. It would be impossible in WoW where 100 lvl 10 couldn't kill a single lvl 70 even if their life depended on it.

This said, player skill is important but we don't want the game to be a quake-fest. Progression is important too. Saying that PvP is only about spamming your swords around and landing the most hit is false (if you do that, you will die).

MAGIC IS NOT BAD AT ALL. This is just a question of balance and i repeat, DF is in beta. Magic Missile is a somewhat weak spell that does the job well in any situations.


2. The grind. They implemented a skill based system, which is good. This way, you can just play the game and your skill will level. Technically, i don't see how they could have done it any better. Unfortunately, it leads to the same thing as grinding. I don't grind my skills up, why would i, it doesn't have much of an impact. But many will grind it for the sake of... grinding it. What could be done about it? Nothing. It's not the game that promotes grinding, it's the players who simply do it.

Why would you want to grind your woodcutting to level 100? You could, but you don't have to. And you definitely don't need to, to do well.


3. Beta. The game is empty of players because it's beta. The game is empty of mobs because it's beta. The game is empty of NPCs because it's beta. Unlike many here seem to believe, this can't be a thoughtful review if there is no thought involved.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Review u yazanın usttekine cevabı
said:
Listen - you can wax yourself off about it being in beta all day long. People have been chanting that in response to any and all criticism since the first day of beta, almost as if it's a hopeful prayer that, when the game goes live, suddenly all of the REAL systems will be turned on instead of the mere placeholders that exist right now.

That's not how betas work, especially not 5 days prior to release.

Player awareness? Sure, getting snuck up on is no good. Reflexes and strategy, though? Not so much. The game isn't paced quickly enough for reflexes to count much and this seems to be almost by design (what with block functioning as a "mode" with significant exit delay), and it's not complex enough for strategy to count much.

You're also, apparently, one of those rabid fans who think, "Darkfall's not a grind, you just choose to grind it!" Completely missing the point that ANY aspect of a game that *isn't fun* is a grind, no matter how long it takes.

You want to sit there and tell me that clicking on a rock and watching a yellow bar fill up for 10 seconds isn't a grind? That it's the *player's* fault for making it a grind? Really?

It's a grind whether you do it ten thousand times or only once, because it's boring, unimaginative, uninspired gameplay. Think about it. If you choose to harvest materials, you literally spend more time waiting for a progress bar to fill up than you do actually playing the game in any way. Please, explain how that could ever *not* be a grind?

I've played 15 year old text games that were more involved than that - by orders of magnitude, even.

Some of you are also missing the point that this isn't about things being "nerfed" - it's about the core of the systems themselves being incredibly, INCREDIBLY boring. The melee combat is a slow-paced Counterstrike knife fight. Really. That's all it is. It has just barely more depth than that, and yet still lacks the depth of, say, Mount and Blade (which, in my opinion, is still pretty shallow).

But, hey, listen, if you're the kind of gamer who is satisfied by the mentally exhausting tasks of working both your WASD keys and your left mouse button at the same time, maybe this is the game for you, because that's about all the combat consists of. That's not even all that bad! That's what most FPS games consist of, too! But, then, they're usually not paced so slowly that I can do my taxes and read half of War & Peace in between attacks, so there's that, too.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
You want to sit there and tell me that clicking on a rock and watching a yellow bar fill up for 10 seconds isn't a grind? That it's the *player's* fault for making it a grind? Really?

It's a grind whether you do it ten thousand times or only once, because it's boring, unimaginative, uninspired gameplay. Think about it. If you choose to harvest materials, you literally spend more time waiting for a progress bar to fill up than you do actually playing the game in any way. Please, explain how that could ever *not* be a grind?


Cevabındaki şu kısma şunu demek istiyorum: Ben bayılırım craft takılmaya ve kazmayla daga vurup 10 sn bekleyip sonra gene vurmak vs bana gayet zevk verir ona vermiyor ve onu sıkıyorsa onun problemi UO da 10 sn sürmesede ordada zaman alıyordu ve ben bayılıyordum ne çıkıcağı felanda umrumda değildi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?p=3557558#post3557558

Buradada çok sağlam tartışmışlar sayfalarca sonuç ne bilmiyorum okumakda istemedim neden mi ? Şu anda ilgimi çeken oyun Darkfall ve adamlar eğer uğraşılırsa zaman alsada düzeltilebilecek şeyler üstünde konuşup duruyorlar ayrıca her yorumdada şunu farkettim herkes ya 1vs 1 ya 1vs2 gibi ufak rakamlardan bahsediyor.

Melee clickfest deniyor vs bir noktayada kadar da öyle videolardanda anlayabiliyoruz ama oyunda bi 30 vs 30 yaptığınızı düşünün adamların şehri basıyorsunuz taktik vs çok önemli 1vs1 dekine önemsiz denebilecek kadar ufaktır belki ama büyük çapda savaşlarda organizasyon taktik "senkron" çok önemli olucak bu da bir gerçek al 2 atmasyon bi kurgu yapam misal ilk aklıma bu geldi :P Azmoların şehrin surlarına koy 10 tane okçuyu yanlarına 1-2 büyücü ver o AOE healing e sahip(ki betada kimsede yok sanırım) kalan kişilerde şehrin dışında kapışsın düşman surdakilere çalışmazsa surdailer harcayacak herifleri onlara çalışmak için öndekileri oyalamaları lazım öndekilerde kolay kolay geçirmez knockback di büyüydü vs vs uzun vade düşünmek lazım çok abuk büyüler var gibi ki datamine yapmış kişiler bir dolu spell vs icon u buldular henüz bilmediğimiz(ileride implement edilebilecek şeyler tahminen) yani taktik de önemli olucak.

MMO bilgisi olan her beta oyuncusu bıraktı gibi bir laf okudum sanırım senden Azmo acaba neden birçok clan oyuna bayıldı ve devam ediyor? Sonuçda beta herclandan adam vardı nerdeyse ve hepsi arkadaşlarıyla paylaştı bilgileri vs bizim clanda da var bu durum bir kısım insan bekliycem ileride düzeldiğini düşünürsem gelirim dedi ama 100 kişinin 68 i release de oynamak istiyor ki 30 u felan beta tester.(68 in sanırım bi 40 a yakını preorder yaptı kalanı uğraşıyor)

Şöyle bir durum var adam gibi sonuçları olan bir pvp oynamak isteyen insanlar için şu anda pek alternatif yok kısa vadede çıkıcak olan ve bir oyuna oyunculardan yeterli destek gelirse oyun çok güzelleştirilebilir yeterki istikrarlı bir kitle ve developer kadrosu olsun.Örnek oynamamış olsamda heryerden duyduğum WWIIO.

Eğer insanlar sürekli bu olmamış olmazda diyerek devam ederse zaten bir daha bizim kaliteli bir oyun bulmamız çok zor geliyor bana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu anda 70 oynayacak adam var diyorum ve hepsininde 2 kişinin 10 dakika yanlız kalırlarsa şehirdeki herhangi bir binayı yıkabileceğini biliyor ve böyle amele sistem olmaz diyor bunu release de AV de görüp değiştiricek zaten. %100 bilmiyorum(biraz bilgim var) ama Shadowbane siege sistemini baya seviyor bizim clandakiler övüyorlar felan ama duyduğuma göre o sistem gelene kadar birçok saça sistem geçmiş oyunda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

clanımdan birinden quoteluyorum güzel bir düşünce :)

said:
Would be cool if some people manage to establish a neutral trading post. That would be far more interesting and political than a no corruptable stable trading system like the auction system.


İlginç olmazmı? Bir clan şehri trading amaçlı dünyanın bir merkezi diğer pk guildleri vs ele geçirmek ister elbette ama başka guildlerde ya kiralanabilir yada birtakım haklar karşılığında o şehri savunabilir vs bir ortam olur mesela :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla ben onu bunu bilmem deminde söyledim age of conan 4 4 lük bir oyundu, dünyanin en iyi oyunuydu, ciktigi gün milyon satti vs. ne oldu? adamlar kendi kendilerine güzelim oyunun canina okudular. ne kadar urastilarsa ne yaptilarsa her zaman 1 class hep digerlerinin önünde oldu, diger classlari ezdirdiler. Kastigimiz char burnumuzdan geldi.

Düzgün bir pvp sistemi olsun, adil classlar olsun. Ultima Online gibi olsun ya.. biz bi mage pvpsi yapardik artik 45dk sonra kimin regi biterse o yatardi aşaya. Herkez herkezi öldürebilirdi.

Kendini ölümsüz sanan adamlari 50 mage skilli ile almazmiydik aşaya?
Ben sadece eski adil UO sistemini görmek ve tekrar o şekilde oynamak istiyorum. Itemin değil yeteneğin ön plana çıktığı bir oyun...

Onun dişinda yok şehir böyleymiş yok grafik böyleymiş yok kılıç böylemiş sanki uo da kılıçla şov yaptıkta yıllarca şimdi onun peşine düşelim. Kılıçla görüntü yapmak isteyen age of conana..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu anda melee sistemi 1 vs 1 de çok bozuk ama mage ve okçuluk gayet düzgün duruyor anladığım kadarıyla. Magelerinde derdi ciddi büyüler almak için çok uzun zaman harcamak gerekiyor ve her büyünün de kendi skill i olduğu için o büyün daha iyi olması için onu kullanıp arttırman gerekiyor durum bu olunca betada doğru dürüst ciddi büyücü yok çünki çok emek gerektiriyor ve insanlar alışık oldukları "hacım 7x yaptım geliorum aksiyona" modundan çıkmakda zorlanıyorlar.

Oyunda 1 char hakkınız olduğunu düşününce açıkçası skillerin bence daha da yavaş artması lazım :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Azmodai said:
Gercekler maalesef bunlar arkadaslar, ve oyunu oynamamis herkes bu oyunun duzelecegine ve muthis olacagina inanmak istiyor ama olmayacak. Oyun 1-2 hafta eglendirecek sizi, ama sonra oyunda hic bir derinlik olmadigini fark edince de siz de bayacaksiniz maalesef.

Linki tekrar veriyorum, okumanizi tavsiye ederim.
Link


Öeh. Linkte yazılanları okuyunca koşarak uzaklaşasım geldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Darkfall Support a bir mail atmıştım gelen cevap. Belki bir sorununuza yardımcı olur.

said:
Due to the high volume of support requests, we have compiled the most common support issues we’ve been getting so far. Please check these below for your answer before you contact support.



1. I received an email for a successful preorder and everything looks ok. Can you please confirm this?

The email is your confirmation, no further confirmation is needed.

2. I received an email about a successful confirmation but it says that I’ve been charged 0 or says that I’ve been charged “euro”, or the account management shows that I have not bought a pre-order.



This occurred because of lag on the account management system or because of multiple attempts to pre-order. We will try to process all of these incidents as successful pre-orders.



3. I have received an email about a successful pre-order and my credit card hasn’t been charged yet or my charge has disappeared.

It may take some days before the charge appears on your credit card.

4. I could not pre-order, the account management was timing out on me.

This is due to the large volume of customers trying to buy at the same time. We are continuously upgrading our capacity to handle demand. So far the demand has been too high but we’re doing all we can possibly do. We apologize for these problems.

5. I have ordered, and I see a charge pending with my bank but I haven’t received a confirmation email.



We are looking into this and we will do all we can to process this as a successful pre-order. Please check your spam folder for the confirmation email.



6. I have been charged twice or more times for the pre-order; does this mean I will get two copies of the game?

No, and this is not a problem. One copy per account will be bought. Your pre-order balance will be subtracted from the purchase price. This issue occurred because of lag, and multiple charge attempts. Do not cancel your pre-order if you’re facing this issue.

7. My credit card is fine, but I’m getting authorization errors.

Credit institutions have rules for your protection and these may have been activated during the processing. Multiple charge attempts, charge attempt frequency, incorrect account information such as name and billing address etc. may lead to a failed transaction. If you have any questions you should contact your credit institution.

8. I’m a beta tester and I wasn’t able to receive a pre-order.

We tried to give advanced warning and a head-start for beta testers twice. We’re sorry but we weren’t able to create a better system just for this so close to the release of the game. You will have many more opportunities to get a Darkfall copy in the next few days/weeks.

9. Where can I download the game?

The information for this is here:
http://www.eu1.darkfallonline.com/dl/DarkfallFull/



10. When will I be able to play the game?

The game servers are opening up sometime on the evening of February 25. You will be able to play if you’ve had a successful pre-order, or immediately after you buy the game on the 25th.



11. Why aren’t you accepting Paypal, my Maestro, Solo, Laser Debit, or any other debit card?

Currently we’re only accepting Credit Cards, Visa, Mastercard, American Express, and JCB. We will add many more payment methods in the near future.

12. I sent my support question to support at aventurine.gr and I haven’t received an answer yet.

Please use the support form inside the account management system – these are given priority. If you use the email address then make sure you include your Darkfall Game account user name in your support email.

https://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php

13. I sent my support request via private message to one of the developers and I haven’t received any information back.

Please use the support form inside the account management system – these are given priority. Developer private messages are filtered and support requests are not addressed.

https://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php





If your question was not addressed in here, please use the support form to send your support inquiry.



https://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php



Please be as descriptive as possible and please include your Darkfall Game Account Name in the email for reference.



Thank you,

The Darkfall Team
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

D@rkwish said:
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?p=3557558#post3557558

Buradada çok sağlam tartışmışlar sayfalarca sonuç ne bilmiyorum okumakda istemedim neden mi ? Şu anda ilgimi çeken oyun Darkfall ve adamlar eğer uğraşılırsa zaman alsada düzeltilebilecek şeyler üstünde konuşup duruyorlar ayrıca her yorumdada şunu farkettim herkes ya 1vs 1 ya 1vs2 gibi ufak rakamlardan bahsediyor.


Tartismakla birsey cozulmuyor. Beta 22 ocakta basladi, ben 23 ocaktan beri oynuyorum az cok ve her gun yeni patchler falan geldi, devler calisiyor dendi falan filan ama hic bir sey degismedi. Uzgunum ama bir oyunun cikisina 5 gun kala siz herseyin dengesiz ve bozuk olmasina razi olup, bir de 40 euro para vermeyi hakli goruyorsaniz ben size birsey diyemem. 1v1 veya 2v2 falan degil olay... cunku daha fazla rakkamlar olunca zaten pvp falan olmuyor o, resmen kilici salla, kime tutarsa tutsun, insallah dusman olur zihniyeti mevcut. Oyunu oynadim diyorum oynadim.

said:

Melee clickfest deniyor vs bir noktayada kadar da öyle videolardanda anlayabiliyoruz ama oyunda bi 30 vs 30 yaptığınızı düşünün adamların şehri basıyorsunuz taktik vs çok önemli 1vs1 dekine önemsiz denebilecek kadar ufaktır belki ama büyük çapda savaşlarda organizasyon taktik "senkron" çok önemli olucak bu da bir gerçek al 2 atmasyon bi kurgu yapam misal ilk aklıma bu geldi :P Azmoların şehrin surlarına koy 10 tane okçuyu yanlarına 1-2 büyücü ver o AOE healing e sahip(ki betada kimsede yok sanırım) kalan kişilerde şehrin dışında kapışsın düşman surdakilere çalışmazsa surdailer harcayacak herifleri onlara çalışmak için öndekileri oyalamaları lazım öndekilerde kolay kolay geçirmez knockback di büyüydü vs vs uzun vade düşünmek lazım çok abuk büyüler var gibi ki datamine yapmış kişiler bir dolu spell vs icon u buldular henüz bilmediğimiz(ileride implement edilebilecek şeyler tahminen) yani taktik de önemli olucak.


Teoride hersey gulluk destanlik zaten, ama hyperion aylardir rune gibi, age of chivalry gibi oyunlarda formasyon ve taktiksel savas egitimi veriyor 'askerlerine'. Bir suru formasyon denedik oyunda, bisi degismiyor, yanindaki adama vuruyorsun illa ki, bunu minimize etmek icin aralikli durup kasmak lazim ama o da olmuyor cunku adama yetisebilmek icin ustune gitmen lazim, bu esnada illa ki yanindaki adama carpiosun falan filan. Verdigin ornek teoride harika ama oyun icinde mumkun degil. Combat ASIRI derecede yavas oldugu icin (cs de sadece yuruyerek daha yavas swingli bir knife combati dusunun. Silahlarin range'i de o kadar bu arada) hic birsey maalesef mumkun olmuyor ve asiri sikici oluyor.

said:

MMO bilgisi olan her beta oyuncusu bıraktı gibi bir laf okudum sanırım senden Azmo acaba neden birçok clan oyuna bayıldı ve devam ediyor? Sonuçda beta herclandan adam vardı nerdeyse ve hepsi arkadaşlarıyla paylaştı bilgileri vs bizim clanda da var bu durum bir kısım insan bekliycem ileride düzeldiğini düşünürsem gelirim dedi ama 100 kişinin 68 i release de oynamak istiyor ki 30 u felan beta tester.(68 in sanırım bi 40 a yakını preorder yaptı kalanı uğraşıyor)


Ben dahil ne kadar cok deneyimli, tecrubeli mmo oyuncusu varsa tanidigim, oyunu beta bitmeden birakti. Face of mankind gibi, Knight online gibi free mmo disinda mmo oynamayanlar kaldi bir tek ve abartmiyorum bunu size soylerken. Birakmayan tecrubeli oyuncular da sanal rutbelerinden vazgecmek istemedikleri icin devam edece, malum e-penis onemli birsey bazi insanlar icin. Sizin klan da maalesef goreceksin bir sure sonra oyunu birakanlarla dolu olacak. Cunku bu saydigim olaylar batacak, ve kil olacaklar... gmler mutlaka duzeltecekler diye umut edilecek ama duzelmedikce de yeni donem paralari odenmeyecek. O birakmamakta israrli arkadaslar da clanda cok emegi gectiyse yillarca, emeklerinin hemen bosa gitmemesi icin ve moral bozmamak icin de birakmiyor olabilir malum hyperionda da birakan officer kadar birakmayan da mevcuttu sirf emekler bosa gitmesin diye. Ama zamanla onlar da birakacak cok konustuk bunlari. Oynamaya yemin etmis bazi kisiler bile "oyunu oynarim ama su sorunlari cozmeleri lazim..." diye basliyor cumleye, bu tip sikayette bulunanlari da hemen silen arkadaslar da oyundaki ranklerinden vazgecmek istemeyen, emir verebilecekleri insan sayisi fazla olsun isteyen hiyar arkadaslar.


said:

Şöyle bir durum var adam gibi sonuçları olan bir pvp oynamak isteyen insanlar için şu anda pek alternatif yok kısa vadede çıkıcak olan ve bir oyuna oyunculardan yeterli destek gelirse oyun çok güzelleştirilebilir yeterki istikrarlı bir kitle ve developer kadrosu olsun.Örnek oynamamış olsamda heryerden duyduğum WWIIO.


WWII iyi bir oyun degil bu arada, free trial'i var yani, dene gore istersen kendin de :) Bir tip oyunun alternatifi yok diye gozu kor girilmemeli, bu yanlis bir strateji ve maalesef insanlarin umutlarinin somurulmesine neden olacak projelere tesvik oluyor. Aventurine samimi bir sekilde bir oyun yapmaya calisti, hak veriyorum adamlara, ama cok cok amatorce yapilmis bir oyun oldugu her halinden belli maalesef. Oyun resmen ben 8 yilda buraya zar zor geldim, benden fazlasini beklemeyin diye bagriyor. Aventurine surada release'e 5 gun kala oyunda bir suru placeholderli ve skill sisteminin ise yaramadigi bir oyunu zamanla duzeltiriz sozuyle suruyor piyasaya ve yok oyle birsey arkadasim yok. Skill sistemi calismiyor yahu, hic bir anlami yok. Swords da kassan, Greatsword da kassan ayni 4 kotu skill aciliyor, hic bir taktiksel dusunce yok oyunda (mesela "ben hamstring atayim, karsi tarafin hareketi yavaslarken bir de dot yesin, o arada arkadasim mace'le armourunu dusurecek bir vurus yapsin ki oldurmek kolay olsun" gibi bir kombat yok oyunda. Tek kombat turu herkesin daireler cize cize mouse'a tiklamasi, ve aksisi de maalesef mumkun degil. Staminasi ilk biten gg hf).

said:

Eğer insanlar sürekli bu olmamış olmazda diyerek devam ederse zaten bir daha bizim kaliteli bir oyun bulmamız çok zor geliyor bana.


Tam tersi, insanlarin tamamlanmamis bir oyuna para yigmaya razi olmasi "aman simdilik bunu cikaralim, paralara cokelim nasolsa millet ac" zihniyetine yol aciyor ve maalesef daha once D&L de gordugumuz gibi cok insanin cani yandi.


Darkwish, samimiyetini ve hislerini cok cok iyi anliyorum. Eger oyunun betasini oynamamis olsaydim seninle burada umut sacan ve gaz dolu cumleleri yazan ilk insan olurdum. Inan bana her kosede senin dediklerini bastira bastira zitlasiyormus gibi bir cikisim varmis gorunuyor ama durum o degil. Oyunu ayni senin gibi bekledim ben de yillarca. O kadar hastasiydim ki 3 yildir ne zaman cikacagi belli olmayan bir oyunun bir claninda application ve sinav okuyup adam alip var olmayan bir oyunda nasil hareketler edebilecegimizin hayallerini kurup uyduruk bir adamin "ben wessex dukuyum! hyperioin kraliyim" zirvalarina tahammul edip her cumleme "sir..." veya "your highness" diye basladim. Oyun gercekten de zayif geldi bana, ve bir cok insan da ayni sekilde. Kendinin bu kadar cok guvendigi bir oyunun kotu cikmasini istemiyorsun anliyorum seni, ve umarim cok pis yanilirim ve got olurum burda hatta (agir konustum) ve aventurine inanilmazi basarip bu oyunu 180 derece dondurup diriltir ve herkesin ozledigi oyun olur... butun ictenligimle soyluyorum bunu, ve boyle bisi olursa ben de oynarim... ama gormedim oyle bir isik uzgunum. Oyun kotu bir alpha release ve uzun sure daha degismeyecek gibi gorunuyor. Ben amator veya pro, hic bir grubun bu kadar amatorce bir release yaptigini gormedim, tam turk isi diyecme, o bile olamaz. Biz 3 kisi uo serveri actik, nebulanin, snnin kurulus surecinde bekledik ve onda bile boyle amatorce bir baslangic gormedim. O kadar cok mmonun betasinda ve release'inde yer aldim ki (buna UO da dahil, EvE, DAoC, SWG, WOW, Sims Online, Motor City Online, Warhammer, AoC hatta FM Live, FM in kendisi... hepsi) ilk defa boyle bisi goruyorum ve o yuzden de inancim yok.

Burada size oynayan biri olarak izlenimlerimi ve dusuncelerimi aktarmam lazim, gordugum tek bisi var o da oynayanlarin hepsi oyunu elestiriyor, kimisi benim gibi oynamak istemiyor, kimisi de baska nedenlerden devam etmek istiyor, ama herkes sikayetci. Oyunu deli gibi savunan insanlarin cogu da maalesef daha oynamamis olanlar. Oyun hakkinda 30 cesit sikayet geliyor, ve hepsine verilen cevap ayni... "duzeltilmeyecek birsey degil ki bu?" o yuzden sorarim size, kacimiz bir MMORPG yaptik? Hic birimiz. Kacimiz bir oyun yazdik ve launch ettik? Hic birimiz... o yuzden de "duzelmeyecek bisi degil ki bu?" diyemeyiz, sadece daha onceki gordugumuz oyunlardan tecrubelerimizi konusturabiliriz, ve maalesef hic bir zaman birsey "iyi de zamanla duzelir ki bu?" kadar basit olmadi. Aventurine de o isik yok, uzgunum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende seni anlıyorum Azmo bende sana çıkışıyormuş gibi görünüyor olabilirim ama sen beni anlıyorsun zaten böyle bir durum söz konusu değil.Benim umutlarım belkide oyunu oturup oynamamış olduğumdan halen mevcut oyun patlasada 1 ay eğlensem verdiğim paraya değer benim açımdan ondan ben oyunu gittiği yere kadar oynamayı planlıyorum ve gelişmeleride buradan aktarırım sizlere inşallah umutlar boşa çıkmaz da oyun adam edilir ha edilmezse de dedilerdi inanmadıydım der yeni oyun arayışına girerim :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Hi everyone,

I mentioned in my last post that we are working on a system that will give clans more control over when they are challenged.

This system involves craftable Protection Shards, that can make your holding immune to challenges for 2-12 hours. The weakest will protect you for 2 hours, while the strongest will protect you for 12 hours.

If you use a 12 hour Protection Shard, you can not protect your town again until 12+12 hours have passed. This essentially means that your city/hamlet may be protected against challenges for up to 12 hours every 24 hours.

Please note that this does NOT protect your town from being raided normally, so your enemies can still put pressure on you by disabling buildings and walls. It only protects you from challenges.

We hope to get this system live in a few weeks. Once it goes live, we will reduce the challenge phase of sieges from the current 4 hours, back to 2 hours as it was in early beta.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Release olmadı henüz sanırım paraların alınması bekleniyor ama official bir açıklama yok. İlk etapta 3 euro sonra 40 euro çekiceklerdi son 40 euro ların çekiminde bir sorun var sanırım bazı insanlara çekildi diye mail geliyor ben ve başkalarında yok henüz ama tahmin bu tabi. forum yöneticisi Brannoc IRC de mesaideyiz full kadro çalışılıyor yakında official açıklama gelir vs dedi bilmiyorum valla ventte bi 30 kişi geyik çeviriyoruz feci :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...