D@rkwish Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 hadi olsun 1000 daha fazlasına inanmam :)
Jadelith Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 housing olmaması talihsiz olmuş. çok.
Azmodai Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 su an 700-800 kisi var betada ve her gun artiyor. ama ilginctir ki devler her gun yeni birseyler ekliyorlar, var olan sorunlari aktif bir bicimde fixliyorlar, cabalarini taktir ediyorum, zamanla da eklenebilecegine inaniyorum ama oyunu buyutmeleri lazim yani. Sahsen en buyuk hayalim kendi evimi kurup onune vendorumu koymakti ama gel gor ki o hayal bir sure ertelenecek.
D@rkwish Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Bir talihli biz olamadık :( Bilgisi olan varmı clan üyelerinin liderlerine mi vermişler toplu invite yoksa normal oyuncularamı?
D@rkwish Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 18 şubata kadar tatilim var oynayacak bişi yok çıldır :(
dominic Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 1000 account, belki daha fazlasi kabul edilmis olabilir beta icin ama beta'da ki insanlarin gozlemledikleri isiginda aktif olarak, peak'de 200 civari user oldugu. sadece 200, belki biraz daha fazla user ile 'stress test' yapildigini varsayarsak, beklentinin, potansiyel oyuncu sayisinin bu kadar yukseldigini goz onune alirsak housing'i test etmek suanda hem yersiz, hemde open beta ya da release'i, onumuzde ki donem icin ne planlandiysa, geciktirici hemde firma icin ekonomik olarak yuk olacak sonuclar dogurur. hali hazirda eger, housing aciklandigi gibi instanced degilse server'a getirecegi hem network, hem de user icin graphical load'i dusunun ne demek istedigimi asagi yukari anlarsiniz.
D@rkwish Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Adamlar server başına 50k oyuncu 10ksı online şekilde bir amaç içindeler betaya 1k ya yakın adam invite ediyorlar birde diyorlar stress test bitmek üzere nda kaldırıcaz sen naptın ya...
Musluk Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Sabah oyunda 730 kisi vardi, ve her gun beta forumlarina yeni birileri ekleniyor. Hatta sizin guildden bir kac kisi gordum ben forumlarda Darkwish :P Dom'un dedigi dogru ama, housing acsalar da yer yok zaten haritada koyacak. Tek cozum clan citylerde bazi binalarin player owned olabilmesi. Yillardir bir cok faqte player housing olacak dendi, hatta cityler ve houselar customizable dendi ama yok oyle bir olay maalesef. Ilerde eklerler mi bilemiyorum... dunyanin su haliyle cok zor acikcasi. Clan city olayi fena degil ama, ilk basta yadirgasam da clanimiz kurdu bi sehir ve guzel bir olay. COK fazla grind istiyor ama yine de guzel :)
Musluk Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 D@rkwish said: Adamlar server başına 50k oyuncu 10ksı online şekilde bir amaç içindeler betaya 1k ya yakın adam invite ediyorlar birde diyotlar stress test bitmek üzere nda kaldırıcaz sen naptın ya... harita 10k kisiyi ayni anda BENCE biraz kalabalik kilar. ozellikle dengesizliklerle. Su an betada bile human starting zoneda adim atacak yer yok, ama mahrim bolgesi bombos. Alfar agzina kadar dolu, dwarf ve Mirdain ve ork bolgesinde adam yok, ilk player cityler ve buyuk guildler kuurldu falan, bakalim belki bir kac siege goruruz. Oyunun pvp ve combat yonu fazlasiyla tatmin edici. Dengesizlikler var, onlar da oynamadan once cozulmez zaten patchle falan olur... ama dedigim gibi maaelsef city ve housing konusunda tutulmamis sozler var.
dominic Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 D@rkwish said: Adamlar server başına 50k oyuncu 10ksı online şekilde bir amaç içindeler betaya 1k ya yakın adam invite ediyorlar birde diyotlar stress test bitmek üzere nda kaldırıcaz sen naptın ya... haklisin, diyorlar, zamana birakip gorecegiz, dediklerinin ne kadarinin dogru, ne kadarinin yanlis oldugunu. ben sadece elime gecen data'larla mantikli cevaplar ugretmeye calisiyorum, yoksa hic birimiz Aventurine'da calismiyor, dolayisiyla dogru duzgun bir PR'lari olmadigi icin 100% dogru tahminlerde bulunabilmek icin oracle olmak gerekir. bunun haricinde 2 gunde 700'lu rakamlara yukselmis olmasi mutluluk verici. bir kac post oncesinde de soyledigim gibi, umarim bu laflarimi yerim.
D@rkwish Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 sen naptın ya lafım developerlaraydı bu arada sana yöneltmedim söyleyeyimmde :P
Musluk Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Oyun pvp acisindan yeterli ve asiri zevkli. Gidip dusman irkin topraklarina raid duzenlemek vs. ve dedigi mgibi client ve serverlar son derece stabil. Su ana kadar oyun hic ama hic cokmedi bende. Serverlar da devler tarafindan bol bol kapatilip acilsa da stabil gidiyor hersey. Her gun bir ufak patch cikiyor birseyler fixleniyor, birseyler ekleniyor falan o yuzden memnunum ben isin o kismiyla. Ama gel gor ki iletisim cok cok zayif. Ben oyunun musteri hizmetlerinin boktan olacagi konusunda 100% eminim, cok daha fazla elemana ihtiyaclari var. Ve oyun su anda gayet oynanabilir olsa da cok fazla ayarlama var yapilacak deger acisindan (fiyatlar, skill gainler, drop rateler vs.) o yuzden 25 subatta oyunu open betaya yapip, bi 2-3 hafta daha calismalari lazim. Pre-order acilsa bugun alirim oyunu, ama launchta cok fazla ayarsizlik olacak ve zamanla duzelteceklerine inansam da, ne kadar surede olur bilemicem, cok ince bi karar bu, umarim dogru hareket ederler.
Masticore Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 ya birkere launch'ı 14 gün trial'le açarlarsa 800 kişiyle beta yapan bir firmadan geriye birşey kalmaz.
Mortis Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 betaleaklerinden şeyden bahsediodu adamlar kurmuşlar bi guild şehri 6 kişi 2 tane bina koyabilmişler 3 gün farmlayarak. Ama binaların yerleri önceden belli sen alana kafana göre koyamiosun dio. O da kötü olmuş bütün şehirler aynı olacak yani.
Glatheros Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 housing UO ile alakasız, crafting UO ile alaksız, daha başka ne var, UO ya benzemeyen, güya oyun bunlarla promote ediliyordu.
Mortis Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 ya tamamen uo ya benzeyemez zaten ben öle bişey istemiorum açıkcası. UO apayrı bi oyun sonuçta. Bi kere bakış açın farklı dünyaya en basitinden aynı hissi vermez oturup böle itemlarını dekore etme iblmemne evini düzenleme , zor sims gibi oynuodun uo yu. yine de böle guidl sehirlerinin, böle insanların takılabilecei harbiden sürekli orda vakit geçridiin yerler olamsını istiorum olay o , ama yani öbür tülrü herkes ana şehirde mal mal duracaksa kötü olur.
Mendoza Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Betaya girmiş adam craftin UO gibi diyo siz nereye çekiyosunuz konuyu. betaleaks.blogstop.com a girin izleyin videoları. Combat ve environment bariz 3d UO.
Xenocide Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Crafting nasıl uo ile alakasız ya? toprağın üstünde duran kutu kutu madenler yerine, dağları tepeleri kazıcaz maden çıkarıcaz. toprağın üzerinde duran kutu şeklinde odun yerine ağaçları kesicez nasıl UO gibi değil? okumadan mı yazıyorsunuz anlamadımki?
Musluk Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Crafting su an uoya yakin, wow gibi degil. Kisaca gordugun her tas kaziliyor, maden kaziliyor ve agac kesiliyor vs. Onlarla da uo gibi item yapiosun. Arada ama ince fark var, mesela her item yaptiginizda biraz para goturuyor sizden (gold sink koymuslar ekstradan) ve mesela armoursmithing almak icin para bayiliyorsun, master armoursmith (rare materialla armour yapabilme) olabilmek icin yine bi para bayiliosun falan. Ama ozunde ayni sey... tool al, resource topla, work bench bul yap itemi. Oyunda pvp combat falan cok cok zevkli ama hayal kirikligi yasatan 3 sey var. a) Craftingde dengesizlik var fiyat konusunda, yaptiginiz itemi satinca, sirf resourcelari satsaniz elde edeceginiz kari elde edemiyorsunuz. b) sehirler maalesef full customizable degil, binalarin yeri falan belli dendigi gibi ve player housing yok (ama yine de sehirler guvenli ortam olusturuyor ve oyunu oynamak icin bir neden veriyor bize) c) Mob cesidi bol ve zeki olsa da, spawnlar biraz az gibi, umarim artar. Oyunda kopek, tavuk, kedi, fare gibi fluff yok. Oyun genel olarak zevkli dedigim gibi, ama su an moblardan her turlu armour ve item lootlanirken crafterlarin pek bi anlami yok. hem cok pahali crafter olmak icin bu asamada, hem de kari cok iyi degil cunku oyuncu ekonomisi daha oturmadi. Bundan 2-3 ay sonra nolur bilemem tabi yavas yavas insanlar zenginlestikce. Su anda 500 golda oha diyoruz, belki 3 ay sonra 10k ya pff diyecez. Bilemeyiz, ama oyun su asamada bazi ayalrar istiyor.
Masticore Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 peki crafting'te recipe fln varmı ?
cengizhan66 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2009 crafting de basarisiz fail olayi varmi ?? veya rare ye cevirirken ?
Öne çıkan mesajlar