ZaugnaKhaldun Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Bütün soru başlıkta yazılı zaten; en düzgün davranan, müşteri ilişkileri ve hizmeti düzgün olan, hızlı hizmet veren teknik servis hangi firmaya ait? Diğer firmalarla ilgili de görüşlerinizi de yazın; merak edenlere bilgi olsun.
THARKAS Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 toshiba ve hp degil sakin almayin. sony cok cok cok iyi gerisini bilmiyorum.
Dragonfire Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 hp'nin de çok iyi. Ama birazcık bulunduğun bölgeye ve aracı kullanıp kullanmana bakar. Tabi teknik servis dışında garanti ile alakalı ise yerinde garanti gibi şeylerede dikkat edip ürünü aldığın yere başvurabilirsin. Mesela metro aracılığı ile gelen ürünler servise gittimi bi ömür gelmiyorlar. Biz anakart yollamıştık 3ay sonra başka 0 anakart yollamışlardı. Ama 3 ay sonuçta. HPnin güzel yanı telefon yada mail ile gelip evinden alıyorlar işi bittiğinde geri getiriyorlar.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 hp turkiyeyi bilmiyorum da, yurtdisinda hp musteri memnuniyetine cook onem veriyor. teknik servisi dandik ama bu dandiklikten sen etkilenme diye ellerinden geleni yapiyorlar.
THARKAS Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 bir daha diyorum HP den uzak durun türkieydeki en kotü servise sahip zaten sikayetim var.comdanda gorebilirsiniz ilgili basliklarin yuzde 60ı hp 25i toshiba kalanida diger laptoplar. 3 ay da yolladilar diyorsun yasal sureleri 1 ay zaten kaldiki sony 1 gunde yolluyor onu.
pekaziz Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 Toshiba kötü demiş birisi. Şu ana kadar 3 kere sorun yaşadım dizüstünde, birisinde anakart yandı, ötekilerde fanlarda arıza çıktı. Anakart yandıktan 9 gün sonra tamir olmuş bir şekilde teslim aldım. Kısaca Toshiba servisinden şu ana kadar memnunum, genelleme yapmazsan daha iyi olur gibime geliyor.
yav Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 27, 2008 toshiba servisinden hiç memnun değilim. Nedenlerini yazıp tekrar sinirlenmek istemiyorum. toshiba olarak genellemek gibi olmasın hadi (makine çok iyidi mesela severim toşibayı yani :d) ama ne olursa olsun işiniz Alsancak'taki bilgimarket'e düşmesin.
Dralnu Mesaj tarihi: Aralık 28, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 28, 2008 toshiba'ya benim 2 kere işim düştü, 2. de teknik servis falan dinlemeyip direk freelance "abi tv-laptop ne versen hallederiz" tarzı bi yere yaptıracak kadar nefret ettirdiler kendilerinden.
THARKAS Mesaj tarihi: Aralık 28, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 28, 2008 toshibayi gayette genellerim cunku genel olarak kotu sen sansli azinliktasin.
BiTcH_oFBaT Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 asus nasıl acaba? yani hiç kimse sorun yaşamadı mı asusla? o zaman asus alalım servisle muhattap olmayalım :D
Tyrael Mesaj tarihi: Ocak 10, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2009 Ben hp den çok memnunum 2 laptomuda burdan alacak kadar. Hoş daha almadım ama işte alırsam hp alırım herhal. En geç 1 hafta içersinde teslim alabildim ürünümü 2 defa göndermiştim. Ha her olayda format atma takıntıları var ama olsun o kadar zaten sürekli yedekliyorum bana koymuyor.
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 10, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2009 Sony'nin teknik servisinden memnun olan da yeni gördüm, adamlar dünya çapında fiyasko yani sırf Türkiye de değil.
nutella yerim Mesaj tarihi: Ocak 10, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2009 THARKAS said: toshiba ve hp degil sakin almayin. sony cok cok cok iyi gerisini bilmiyorum. ben hp nin teknik servisinden gayet memnun kaldım,yalnızca bakım uzun surebiliyor
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 11, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2009 Zaten uzun sürmesi olmamalı buradaki şart, ben esas adamların üçkağıtçılık potansiyeline bakarım. HP servisinin çat diye ürün değiştirdiğini, aynısı yoksa daha iyisini verdiğini bin kere duydum etraftan. Buna karşılık ben VAIO'mu garanti bitimine 1 ay kala servise götürdüğümde, garantiden yırtmak için yapmadıkları haysiyetsizlik kalmadı mesela. Böyle şeyler yapmamalı, atıyorum WiFi arızasına "ama RivaTuner kurmuşsunuz, overclock garantiden çıkarır" gibi uyduruk cevaplar vermemeli. Yoksa biri 5 günde tamir etmiş de öbürü 15 günde, çok da önemli değil.
THARKAS Mesaj tarihi: Ocak 11, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2009 sony ortalama 4.6gunde teslim ediyormus urunu. hpdede herturlu cirkefligi yaptilar toshibadada. demek olay teslim ettiginiz bolge sorumlusunda bitiyor. genel kaniyi gormek icin sikayetimvar.com a girin bakin hangi servis iyi hangi servis kotu. begendiginiz hp en kotusu oradaki verilere gore sonra toshiba geliyor en az sikayet sonyde.
Griswold Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 Daha önce yazdım mı tam hatırlamıyorum, yine yazayım. Compaq laptopum var, HP servisi bakıyor yani. Ben bu fukaraya önce XP, sonra Ubuntu, sonra korsan Vista kurdum, yaptırmadığım maymunluk kalmadı. En son adaptörü bozulunca servise götüreyim, hem beleşe adaptörü değişsin hem de orjinal Vista kurulsun, temiz iş olsun dedim (recovery partition da yamuldu tabi ben sığır gibi yedeklemeden XP kurunca başta) Götürdüm, abi inceledi bi laptopu. Kapağı bozuk bunun dedi, baktım meğer kapak yamukmuş hakkaten. Fazladan onu da not etti. Değişmez heralde diyerek 3-5 ölü piksel var bir de dedim, onu da not etti. 1. hafta sonra; Adaptör değişti (haliyle) Monitörü çerçevesini bilmem nesini komple yenilediler Format atıp Vista kurdular. Ha bu Hasanpaşa'daki servisti, genel olarak nasıldır hiç bilemem. Ama benim alakalı olduğum HP servisi iyi. Aklıma gelmişken sorayım bir de, ben bu alete ram takmak istiyorum. Servise götürüp ram takın desem parasını versem kendileri takar mı? Veya ram alıp ramle gitsem? Açıp takarım da hem laptop açmışlığım hiç yok, hem de garanti kapsamındaysa falan çıksın istemiyorum (ondan da emin olamadım şimdi). Servis ram takar mı kısacası?
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 19, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 19, 2009 Servis tabii ki RAM takar, hele parasını verirsen. Millet genelde tersini yapmaya uğraşır, "kendim takayım işte 20 liralık şeye 50 lira takma parası mı olurmuş" gibi, sırf garantiden çıkma derdi yüzünden :p
Mix Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 hp den çok çektim. hala çekiyorum. bilgisayar açılıyor fakat ekran simsiyah kalıyordu. servise verdim. tam 30. gün geri gönderdiler. bilgisayarı açtım, kesinlikle abartmıyorum 5 dakika bile geçmeden bilgisayar kendi kendine kapandı, yeniden açtığımda 1 ay önceki hata tekrarlandı. tekrar gönderdim... ürün değişimi ise tam hatırlamyorum fakat aynı hatayı 3 kere, veya farklı hatayı 5 kere verirse oluyor sanırım...
Öne çıkan mesajlar