Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

12 Aralık - 1.1 Patchi geliyor.


DA2019

Öne çıkan mesajlar

DA2019 said:
Evdeki bilgisayarı henüz güncellemedim ama işteyim, laptop yarım dakikadan az bir hızla güncellemeyi gerçekleştirdi.

:S


Alma mazlumun ahını, çıkar aheste aheste. Birinizin ahını aldım sanırım. :) Evdeki bilgisayar maalesef patchlemiyor.

Selçuk arkadaşım da aynı problemi yaşıyor. Dün patchleyebilmiş ancak oyunda çok lag var.

İkimiz de smile adsl kullanıyoruz, aynı bölgede oturuyoruz ve IPlerimiz 94.122. diye başlıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

devrim sorun bizden kaynaklanmıyor emin olabılırsın.
trace atarsan fransaya kadar normal sekılde ılerledıgını gorursun,ben agrıdayım senle aynı bölgede degılım enazından:P
sorunun kaynagını sanırım buldum ama bana sacma geldıgınden söylemeye korkuyorum,okuduguma göre ortadogu ulkelerının ve asyanın bır kısmını atlantık ötesıne baglayan 4 fiber bloktan 3 ü aynı anda kopmus,türkiyeyide etkıleyebılır dıyordu,o yuzdenmı dıye cok merak edıyorum.
işin ılgınc yanı hala avrupadan kımseden ses cıkmadı,allıance forumlarında tek ykınma bıle yok konu ıle ılgılı,üyelıgı olan bırı yazsın barıde,belkı çare bulunur.
icrosoft Windows XP [S�r�m 5.1.2600]
(C) Telif Hakk� 1985-2001 Microsoft Corp.

C:Documents and Settingskedi>tracert patcher.war-europe.com

En fazla 30 atlaman�n �st�nde
patcher.war-europe.com [80.12.102.30]'ye izleme yolu :

1 1 ms 1 ms 1 ms RT [192.168.2.1]
2 11 ms 10 ms 10 ms 213.243.9.29
3 12 ms 12 ms 11 ms 212.156.90.57
4 12 ms 13 ms 11 ms erzurum_t2_1-erzurum_t2_2.turktelekom.com.tr [21
2.156.252.101]
5 24 ms 24 ms 23 ms ulus_t1_1-erzurum_t2_1.turktelekom.com.tr [212.1
56.109.25]
6 26 ms 25 ms 28 ms ulus_ebgp_1-ulus_t1_1.turktelekom.com.tr [212.15
6.119.242]
7 102 ms 94 ms 99 ms so-5-0-0.edge1.Paris1.Level3.net [212.73.206.9]

8 93 ms 86 ms 92 ms ae-1-51.edge4.Paris1.Level3.net [4.68.109.18]
9 354 ms 332 ms 454 ms tengige0-15-0-0.pastr1.Paris.opentransit.net [19
3.251.255.161]
10 198 ms 199 ms * so-0-0-0-0.loncr5.London.opentransit.net [193.25
1.242.249]
11 199 ms 199 ms * ge-2-2-0-0.nrlil202.Lille.francetelecom.net [193
.252.100.225]
12 * * * �stek zaman a��m�na u�rad�.
13 200 ms 199 ms 199 ms te1-2.nplil301.VilleneuveDascq.francetelecom.net
[193.252.100.242]
14 198 ms * 198 ms 193.253.67.2
15 201 ms 199 ms * patcher.war [80.12.102.30]
16 * * * �stek zaman a��m�na u�rad�.
17 * 395 ms * patcher.war [80.12.102.30]
18 * 200 ms 200 ms patcher.war [80.12.102.30]

�zleme tamamland�.

trace e göre sorun fransadan sonra baslıyor,zaten kıllerede fransa ıngıltere arası sorunlu demısler.bu arada bendede smıle var
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

10 198 ms 199 ms * so-0-0-0-0.loncr5.London.opentransit.net [193.25
1.242.249]
11 199 ms 199 ms * ge-2-2-0-0.nrlil202.Lille.francetelecom.net [193


london ve lille den kaynaklanıyor sorun ama gerizekalı goa inatla ISP ye sorun warhammer ı bloke etmiş olmasınlar diyorlar sorun bizde değil sizin ISP de diyorlar...

email yağmuru yapmamız lazım ben dün yaptım hatta fazlasını yaptım sizde üşenmeden 3-5 email atın web üzerinden
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adamlar sonunda yanıt verdi ama saka gıbı,ben adama patch yapamıyorum dıyorum herıf directx den bahsedıyor,trace yolluorum port acın dıyor.
Dear Customer,

If you’re having trouble connecting to or staying connected to the WAR servers, it might be that your firewall is blocking the WAR client. If you are using the Windows firewall, this is how you can add an exception for the WAR client: Click on the Start button. Click on Control Panel. Depending on which Desktop Style you have chosen to use, follow the appropriate directions below: Windows XP default desktop: Click on Security Centre. Now click on Windows Firewall. Windows Classic desktop: Click on Windows Firewall. Please be sure that the radio button is set to on (recommended) and that there is no check in the box that says don't allow exceptions before continuing. Click the Exceptions tab. Click on the Add Programs Button. Click on the Browse button. Add the file warhammer.exe. Then click the Open button to add the file to the list. Click Ok. Click the Add Program Button again. Click Ok twice. Repeat this procedure for warpatch.exe and warpatch.bin.

Additionally you may need to configure your router settings to open the following ports

- UDP port 1024-65535
- TCP port 8040-8049
- TCP port 10622

This is done in your router configuration settings, you can find out how to do this by checking the router manual or looking up online at your routers manufactures website.

There is another possible solution to your issue. Direct x have released a new update, Direct x 9D. This upgrade has solved a lot of issues with Warhammer.

If this does not help to resolve the issue, can you please furnish us with the information contained within the debug.txt file. This can be located within the Warhammer folder.

Kind Regards,
W.A.R. European Customer Support Team
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

miyaw33 said:
killer merak ettım acaba sendedemı smile var?
devrim acaba senın ısyerındekı baglantı nedır,smile mı ?
sadece tesadufmu dıye soruyorum


İşyerindeki bağlantı TTNet. Dün gece 00.30 gibi bir deneyeyim dedim, 30 snde patchledi. Ben sorunun Smile ADSL e tahsis edilen hatlardan olduğunu düşünüyorum. Yoksa Ataköy'de TTNetli arkadaşın sorun yaşamaması ve benim Merter, Selçuk'un da Zeytinburnu'nda Smile ile yaşamasının başka bir açıklaması olamaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...