prozzak Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Vodan doğru biliyor böyle şirketlerin genellikle sahibi olmaz.. Ford un torunu william ford bu arada.. Forbes un en zengin 400 amerikalı listesinde ilk 100 içerisinde göremedim. The 400 Richest Americans Buradan bakarsan 20. nin serveti 12 milyar dolar.. Farazi olarak düşünelim bu 20. eleman william ford olsun ( ki degil ve zaten listede göremedim bile) bu adam elindeki tüm parayı ford motor company ye verse bile genede şirketi kurtarması zor..
prozzak Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Ford un batmasının sebebi son 10 15 yılda tasarımda yapılan hatalar ve sonuç olarak satışların düşmesi (ymiş)
roket adam Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Fiesta ve Fusion şirketlerin filo arabası oldu sadece. Focus fazla tutmadı, Mondeo da yeni kasasıyla yırttı gibi ama o da Vectra ve Laguna ya pek alternatif olamadı gibi geliyor bana. Gittiler jip yaptılar Kuga diye, daha yolda bi tane görmedim. Başarısızlar gerçekten.
prozzak Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 kuga rezalet.. ford türkiye de filo arabası olmaktan öteye geçemedi.. tasarım olarak bşi vermıo insana.. arabayı öncellikle sattıran tasarımdır.. hoş ford saglam araba ama yüzüne bakmaktan zevk almadıgın şey bozulmasa ne yazar.
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Bizim şirkette Fusion'lar var. Bu arabalar aslında binek araba gibi hatta dıştan benim gözüme hoş görünüyordu fakat işe başlayıpta o Fusion'lara binmeye başladıktan sonra gördüm ki, Ford'un tüm mentalitesi şirketlere ezik, ucuz, yük taşıma amaçlı kalas araba üretmekmiş. Zaten oldum olası Ford'ları hep kalas gibi bulurdum meğerse bilmeden çok doğru bir iz üstündeymişim :) Binek sınıfında bir araba Fusion çünkü Fiesta'dan büyük ve fiyat olarakta yüksek fakat; Ses yalıtımı 0 Konfor 0 Performans 0 Tüketim optimizasyonu 0 Birde o konsol üzerinde, göstergelerin solunda kocaman bagaj açma butonu yok mu, araba üretilirken Ford mühendislerinin nasıl bir zihniyet içerisinde olduğunun en güzel kanıtı. Genelde bagaj açma butonları altlarda falan olur çünkü binek araç kullanıcıları çok fazla kullanmazlar o butonu. Fakat Fusion'un konsolun üzerine kocaman koymaları demek oluyor ki, biz aslında arabayı yük taşımak için ırgat olarak ürettik. Sık sık kolayca erişilsin diye de kol mesafesine eşşek kadar buton koyduk.
huun Mesaj tarihi: Aralık 16, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2008 mondeo süper araba, niye hiç tutulmuyor anlamıyorum. şu gün şahsıma araba alacak olsam ilk düşüneceğim tercihlerden birisi olur. gerçi bunda bir dönem kullandığım 98 model alman yapımı bir mondeo'ya karşı hissettiğim duygusal yakınlığın payı da var. hala taş gibi o araba, binen lavuk az bakımlı kullansa daha da taş olurdu. jazz da güzel gibi, bir kere 20 dk bir yolculuğum oldu ön yolcu koltuğunda. fiyatı makulse düşünülebilir gibi.
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Aralık 16, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2008 Mondeo güzelde yeni kasalarda 1,6 motor kaldırmıyor.Ses yalıtımını falan da yalan yapmıslar ama yetersiz araba bildiğin bagajda yüklüyse eğer (bizde yüklüydü baya) beni öldürün derecesinde boguluyor.
Syn Mesaj tarihi: Aralık 16, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2008 sınıfına göre güzel bir araba zaten ya, bir tanıdığımda eski kasası vardı yakıt tüketimi şehir içi 7-7.5 falandı ekonomik gayette. bir de o arabaya binince kafam tavana sürtmüyor ki en azından benim için bir arabada olması gereken önemli şeylerden biri =)
Öne çıkan mesajlar