Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

iade olayi nasil ?


zpnd

Öne çıkan mesajlar

İade yazıp 7070'e gönder.

Şaka şaka tabi gün boyu troll kovalayınca böyle oluyor biraz :)

Belirttiğin sitede zaten şartlar yazıyor.

said:

I. Vazgeçme:
Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (7) gün içinde iade edebilirsiniz. Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren bir email ile [email protected] adresine gönderiniz. Şirketimiz gönderdiğiniz e-mail veya faksı alır almaz sizinle temasa geçecek, ürünü nasıl iade edeceğiniz size bildirilecektir. Ürünle beraber adınıza kesilen faturada geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine bir başka ürün veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.

II. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler
Taşıma sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmamalı ve taşıma şirketine hasar ile ilgili bir tutanak tutturulmalıdır. Ürüne zarar vermeyecek şekilde kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir. Fakat tarafınızdan teslim alındıktan sonra taşıma firması görevini yerine getirdiği kabul edilmiş sayılacaktır. Kabul edilmeyen ürünün hasar tutanağı tarafınızdan mağazamıza ulaştırıldıktan sonra, Mağazamız en kısa süre içinde ürünün yenisini size en sağlıklı şekilde ulaştıracaktır.

III. Hatalı Ürünler
Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren e-maili [email protected] adresine gönderiniz. İade gerekçeniz uygun görülürse faturayı iade edilen ürün ile birlikte mağazamıza gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir;
· İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.


Anladığım kadarıyla açmışsınız paketi satıcının sartı açılmamış paket. Dolayısıyle 1. seçenek düşebilir. 3. seçenekle başvurursanız aynı fiyata yada farkı ödemek suretiyle yeni ürün gönderilmesini talep edebilirsiniz.
En etkili yöntemi onlar size zaten bildirir. İletişim için mail göndermeyi deneyin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hatalı ürün gelir ve teslimatta fark etmeden alırsan iade edebilirsin.

Sana gelene kadar hasar gördüyse iade edebilirsin. (Kargoyu kabul etmemen lazım)

Ürünü açmaz ve kullanmaktan vaz geçersen 7 gün içinde iade edebilirsin.


Kısacası sen elindekini iade edemiyorsun ama istersen mail atıp sor adamlara. Bluetooth sorununa gelince; o sorun iade gerektirmez, garanti kapsamındadır büyük ihtimalle, tamir edilir veya yenisi gönderilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ürün firmadan kaynaklanan bir sorundan dolayı değil sanırım yani cihaz sorunlu bunada kvk fln bakıyordur seni garanti kapsamında oraya göndericekler, servise vermen gerekicek telefonu. ayrıca bazı telefonlarda güvenlik nedeniyle bluetooth dışarıya gözükmeye kapalı olabilyor muhtemelen sende biliyorsundur ama saçma sapan bir yere koymuşlarda menude belki gözünden kaçmıştır bidaha kontrol et bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fiyatlardan da anlasilacagi uzere belliki paralel ithalat yoluyla calisan bi isletme aldiginiz yer.
Bu durumda aletin problemleri turkiye motorola satis ve destek temsilcileri sts, mobiltel ve mep tarafindan garanti altina alinmiyor.

Urunun ayipli oldugundan eminsen kargo teslimi sirasinda farkedilemeyecek ve kullanici kusuru olmadigi emin olunan problemlerde isletme 7 gun icerisinde urunun yenisini veya yoksa muadilini verme zorunlulugu var. yoksa teknik servis ile ugrasmak gerekiyor.

Can sikmamak adina degistirmeyi dusundugunuz telefonla takasini isterseniz daha uzlasmaci bi tavirla karsilasabilirsiniz. Aksi takdirde pusula onlari gosteriyor.

Ayrica v9 ile ilgilenen biri olarak merak ettim, bu teknik aksakliklar disinda hosunuza gitmeyen sey tam olarak nedir?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Urunun menusune ve imajlarina vs alisamadim. Cok takoz. Fontlar olsun gorsellik olsun sifir. Kullanim da ayni sekilde.

Bluetooth muhabbeti ile ugrasirken farkettim ki cihazlari tara gibi bir secenegim yok. Ses cihazlarini tara diye bir secenegim var. Benim burdan cikardigim anca kulaklik kullanirim, baska bir halt kullanamam.

Telefon 3g destekliyor diye yaziyor ama smartphone'umda surekli gordugum 3g simgesini bir turlu goremedim bu telefonda. Surekli 2g sembolu var kosede. Bu servis saglayicimin denyolugu da olabilir, bilemiyorum.

Onlar bir yana telefonu asil secme sebebim linux tabanli olmasi idi. Ilk ogrendigimde nasil duymamisim ben bunu dedim fakat aldiktan sonra ogrendimki linux tabanli dedikleri linux cakmasi bile olmayacak felaket kisitli ve motorolanin juix adini verdigi bir platformmus. O da bir halta yaramiyor yani.

Kisacasi biraz buyuk ama -ekran goruntuleri haric- sekli semali guzel bir telefon. Hepsi o kadar. Ici bos diyebiliriz.

Konuyla ilgili olarak da net'te sunu buldum;

said:
Ayıplı Mal ve Hizmetler

Madde 4 - Ambalajında,etiketinde,tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan veya satıcı tarafından vaadedilen veya standardında tespit edilen nitelik ve/veya niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mal veya hizmetler,ayıplı mal veya ayıplı hizmet olarak kabul edilir.

Satın alınan malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde;tüketici,malı teslim aldığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde bu malları satıcı firmaya geri vererek değiştirilmesini veya ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini ya da ücretsiz olarak tamirini talep edebilir. Tüketici bu taleplerden herhangi birisini tercihte serbesttir.Satıcı,tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.Ayıplı maldan ve/veya ayıplı malın neden olduğu her türlü zarardan dolayı tüketiciye karşı satıcı,bayi, acenta,imalatçı-üretici ve ithalatçı,müştereken ve müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

Satılan malın ayıbı gizli nitelikte ise veya ayıp tüketiciden hile ile gizlenmişse,satıcı 15 gün içerisinde kendisine başvurulmadığını ileri sürerek sorumluluktan kurtulamaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu durumda o zaman v9 senin icin talihsiz bi secim olmus.

v9 3g destekliyor hsdpa ile, fakat turkiyede daha kullanima girmedigi icin telefonlar 2.5g olarak calisir.

linux kernel kullanan razr2 ise v8 modeli, v9 motorolanin kendi yazilimini kullaniyor, gelistiricileri ve menuleri oldukca farkli gordugum kadariyla.

Alintiya gelince, bu durumda sikayetvar.com ile baslayip ilgili yerlere sikayetlerini dile getirecegin tehditleri ile baslayip durumu lehine cevirmeye calisman en mantiklisi olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...