arsenix Mesaj tarihi: Nisan 18, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2003 [COMMENT SKILL x] ADV_RATE=400.0 // 10.0 successes at 0% to gain .1, 800.0 successes at 100% to gain .1 skill, 200.0 successes at 50% to gain .1, VALUES=0,10 // The amount of value an item created with the skill gets at skill levels. STAT_STR=100 // You will tend toward these stat vals if you use this skill a lot. BONUS_STATS=10 // What percent of the skill success is based on stat levels. = 10% BONUS_STR=80 // % of each stat toward success at skill[hline]No Pity, No Mercy, No Regret !! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arsenix Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Yukardakileri spheretables'dan aldım. Sanırım skill gain kolaymı zormu artıcak ayarı ama tam olarak anlayamadım yardım ederseniz, açıklarsanız sevinirim. Ayrica .regs .ingots gibi ekledigim scriptin komutlarını player kullanamıyor. spheretables'a ekledim [Plevel 1]'e ilk olarak çalıştı ama şu an yine çalışmıyor. Bu konudada açıklama yaparsınız minnettar olurum.[hline]No Pity, No Mercy, No Regret !! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arsenix Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Tamam sabah oldu ve ben skill işini hallettim. :) Tam olarak anlamasamda ADV_RATE 'e küçük degerler girince skill artışı kolaylaşıyor, büyük degerlerde zorlaşıor nasıl hesaplanıor hala anlamadım. Ama şimdi başka bir sorunum var skill kullanılınca stat artışı (BONUS_STR=80 // % of each stat toward success at skill) dan ayarlanıyor galiba bu nasıl ayarlanıyor. Magery kullanınca int hızlı gelsin olayı nasıl oluyor yani. ikinci dedigim .regs , .ores falan hatta .detail bile spheretables ta olmasına ragmen çalışmıyordu ama şu anda oda çalışıyor bu belli bir şeydenmi kaynaklanıyor, yada bir fikri olan var mı ?_[hline]No Pity, No Mercy, No Regret !! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arsenix Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Ohhoooooo amma uykuyu seviyor bizim millet ya :) :) :) Neyse Up Ha bi de şimdiden Teşekkürler[hline]No Pity, No Mercy, No Regret !! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 [SPHERE] ADVANCE.STR=10000,3500,250 ADVANCE.INT=10000,3500,250 ADVANCE.DEX=10000,3500,250 Bunlar 99x spheretables satirlari, ama buna benzer biseyler var tablesda, ordan degistiriyorsun. Skillerin icindeki stat_xxx'ler skillin hangi state dayandigini, bonus_xxx'ler de basarili olmanda statlerin ne kadar etkili oldugunu ayarlaman icin.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch Officer of Soul Reavers, Hib/Exc Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OwnerRavenLoft Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 regs,ingots komutları için scriptin başına şunu ekle; [PLEVEL 1] regs ingots [FUNCTION regs] reg sistem'inin dialog ismi.Örn: src.dialog d_regs [FUNCTION ingots] ingot sistem'inin dialog ismi.Örn: src.dialog d_ingotss [hline]Mail:mailto:[email protected] Asp,Visual Basic,Delphi,Sphere Scripter,Web Design Bilgi Paylaştıkça Değerlidir... [Bu mesaj OwnerRavenLoft tarafından 19 April 2003 09:40 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
whissinn Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 bakarmisin ravenloft ben bir topic actim onada bakarmisin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arsenix Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 19, 2003 Teşekkürler Baggio, Teşekkürler RavenLoft.[hline]No Pity, No Mercy, No Regret !! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar