Cuce Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 adam gibi sandbox olduktan sonra, unbalance mış explotimiş hiç önemli değil. swg nın batmasının sebebi, cıktığı gibi devam etmeyip sacma sapan yollara girmesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gilean Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 ya dünyanın en kötü mmorpgsi olsa yine de daha ilk günden başlayıp yıllarca oynayacağımı biliorum ben nasıl olsa=) ne çıakrsa bahtımıza artık=) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 swg nin surekli sistem degistirmesinin de sebebi sandboxti. surekli birseyleri balance etmeye calistirlar ama her seferinde baska biseyler daha ustun kaliyordu, hop herkes o skillere abaniyordu. daha sonra tekrar nerf, bu sefer baska skill falan. kotu degildi hicbir zaman, ama perfect bir sandbox sistemi hayal gibi geliyor bana. risk almak istememislerdir buyuk ihtimalle, ama bakarsiniz boyle de iyi bir sistem tuttururlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Scooter: "if you want great fighting, dont look at MMOs, look at great console action games" demiş adamlar pff :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gilean Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 4:08 Scooter: combat system: started with "the lightsabers hit" and evolved from there 4:08 Scooter: "if you want great fighting, dont look at MMOs, look at great console action games" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Jedi Knight 2 deki gibi combat sistemi olsun harika olur lan çok eğlenioduk o oyunda force lar kapışmalar falna çok zevkliydi =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lovecraft0Z Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 abi güzel bişey geliyor asla pre cu falan olmayacak belliydi zatende bence gayet sağlam olacak yinede, herifler wow la yarışcaz diyorlar illa piyasa yönleri olmalı bari kaliteli olsun, sandbox ile milyonluk sub yapamazsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gilean Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 jkj2 sw evreninden çıkan en efsane oyun abi zaten=) hatta hatırlattın bi yükliyim bitirim baştan ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 nuwanda said: swg nin surekli sistem degistirmesinin de sebebi sandboxti. surekli birseyleri balance etmeye calistirlar ama her seferinde baska biseyler daha ustun kaliyordu, hop herkes o skillere abaniyordu. daha sonra tekrar nerf, bu sefer baska skill falan. kotu degildi hicbir zaman, ama perfect bir sandbox sistemi hayal gibi geliyor bana. risk almak istememislerdir buyuk ihtimalle, ama bakarsiniz boyle de iyi bir sistem tuttururlar swg nın combat sıstemının değişmesi sandbox falan değildi, oyunu sony'nın satın alıp konsol oyuncularınada hitap etmek için combat sistemini dibine kadar basitleştirmesiydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gilean Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 abi biri official forumlarda yazmış bende söyliyim This is not SWG. This is not SOE. gerisini boşa tartışıoruz karşılaştırarak fln Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lovecraft0Z Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Star Wars: The Old Republic takes place approximately three hundred years after the events of Star Wars: Knights of the Old Republic (KOTOR). At the conclusion of the Jedi Civil War in KOTOR, Revan disappeared into unknown space in search of a great threat to the Republic, an expanding Sith Empire led by a mysterious Emperor who planned vengeance for his ancient Jedi enemies. Revan never returned from unknown space, but the Sith Empire did, kicking off a war with the Republic that lasted for decades. Now, despite the uneasy truce created by the Treaty of Coruscant, the tension among the divided star systems is threatening to once again tear the galaxy apart. siteden Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lovecraft0Z Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 4:31 Scooter: there is no savekey 4:32 Scooter: your choices can't be undone or taken back like in old bioware games 4:32 Scooter: if you kill one of your companions, you cant quickload, your decision stands 4:32 Scooter: difference between morality and faction is a big theme 4:33 Scooter: bioware is trying to humanize the Sith Empire 4:33 Scooter: there's never been an evil empire in the history of the world; 4:34 Scooter: there's been evil rergimes and dictators, but there are still good people within 4:34 Scooter: for ex, as a sith, you decide whether you uphold sith values or maybe change stuff from within 4:34 Scooter: companions are a way to help guide your thinking/choices Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lovecraft0Z Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 4:36 Scooter: ONE GAMEPLAY THING HE CAN MENTION: combat is not turn-based, as you can't pause the server Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 story de story, taktılar storye hastayım şöle bi conceptle gelip sırf ona odaklanamsına bi mmorpg oyunun. Warhammerda da gelmişlerdi RVR de RVR rvr de rvr gördük, bu da story de story die tutturdu. Single player oyun yap madem bu kadar storye bağlıcan bizi, multipalyer oyun istioruz biz, Hem diosun her classa ait story var dier classlarınkinden farklı ee o zaman ne işe yaricak multiplayer olması Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 4:39 Scooter: story players care about themselves and nothing else. that's a core concept. 4:39 Scooter: KOTOR twist is an example of making the story player-focused burda oyun fail oldu tam anlamıyla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lovecraft0Z Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 4:40 Scooter: it's important to make you feel like you're the character class you play as all the time 4:40 Scooter: the people who are writing the class storylines have the most important job 4:41 Scooter: "you will never walk into a cantina, poke a random stranger, and see if you can do something for cash" 4:41 Scooter: "you will never walk in the street and be asked to find a lost cat" 4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 said: 4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor" said: 4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor" said: 4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor" said: 4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor" HAHAHAHAHA Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lovecraft0Z Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 abi adamlar story yeteneklerini kullanarak çok sağlam bi konsept yaratacaklar level da olsa jedi baştan seçebilsende özgünlüğü sağlayacaklar bide herkes kendi dünyasında kendi classında çok ayrıntılı yetişecek öle gidip elli kere aynı yaratıgı kesmek yok, her attığın adım senin ilerde ne olacağını belirliyecek ve böylece en sonunda herkes çok kendine özgün çok farklı karakterler olmuş olacak böylece birbirine girecek yada ally olacak bu da sith republic savaşının aynen kaderini belirleyecek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lovecraft0Z Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 bence bioware bilmedigi konularda yok sandbox tı bilmemneydi diyerek riske girmek yerine uzman olduğu konuya odaklanarak çok çok mantıklı bir iş yapmış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 benim için önemli olan kısım multiplayer kısmı. Ben quest lineımı takip ederken, dier classlarla veya insanlarla neden interact edicem? nasıl encourage edicekler bunu? Ve olayımız sadece karşı ekibe saldırmak mı olacak? Bunların getirileri ne olacak warhammer daki gibibi yeri ele geçir sonra onlar ele geçirsin gibi ileri geri mi olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 inşallah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 loot olsun loot Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Darth Vader'ın kaskını lootlayalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 loot olmasada ölünce bişey kaybedilsin, insanlar ölmeye korksun uo daki gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2008 Allah korkusundan mı bahsediyosun ölmeye korksun derken? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar