Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

THE WAIT IS OVER - 21st October LUCASARTS and BIOWARE invites you


lovecraft0Z

Öne çıkan mesajlar

swg nin surekli sistem degistirmesinin de sebebi sandboxti.

surekli birseyleri balance etmeye calistirlar ama her seferinde baska biseyler daha ustun kaliyordu, hop herkes o skillere abaniyordu. daha sonra tekrar nerf, bu sefer baska skill falan.

kotu degildi hicbir zaman, ama perfect bir sandbox sistemi hayal gibi geliyor bana. risk almak istememislerdir buyuk ihtimalle, ama bakarsiniz boyle de iyi bir sistem tuttururlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nuwanda said:
swg nin surekli sistem degistirmesinin de sebebi sandboxti.

surekli birseyleri balance etmeye calistirlar ama her seferinde baska biseyler daha ustun kaliyordu, hop herkes o skillere abaniyordu. daha sonra tekrar nerf, bu sefer baska skill falan.

kotu degildi hicbir zaman, ama perfect bir sandbox sistemi hayal gibi geliyor bana. risk almak istememislerdir buyuk ihtimalle, ama bakarsiniz boyle de iyi bir sistem tuttururlar


swg nın combat sıstemının değişmesi sandbox falan değildi, oyunu sony'nın satın alıp konsol oyuncularınada hitap etmek için combat sistemini dibine kadar basitleştirmesiydi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Star Wars: The Old Republic takes place approximately three hundred years after the events of Star Wars: Knights of the Old Republic (KOTOR). At the conclusion of the Jedi Civil War in KOTOR, Revan disappeared into unknown space in search of a great threat to the Republic, an expanding Sith Empire led by a mysterious Emperor who planned vengeance for his ancient Jedi enemies. Revan never returned from unknown space, but the Sith Empire did, kicking off a war with the Republic that lasted for decades. Now, despite the uneasy truce created by the Treaty of Coruscant, the tension among the divided star systems is threatening to once again tear the galaxy apart.

siteden
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4:31 Scooter: there is no savekey


4:32 Scooter: your choices can't be undone or taken back like in old bioware games


4:32 Scooter: if you kill one of your companions, you cant quickload, your decision stands


4:32 Scooter: difference between morality and faction is a big theme


4:33 Scooter: bioware is trying to humanize the Sith Empire


4:33 Scooter: there's never been an evil empire in the history of the world;


4:34 Scooter: there's been evil rergimes and dictators, but there are still good people within


4:34 Scooter: for ex, as a sith, you decide whether you uphold sith values or maybe change stuff from within


4:34 Scooter: companions are a way to help guide your thinking/choices
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

story de story, taktılar storye hastayım şöle bi conceptle gelip sırf ona odaklanamsına bi mmorpg oyunun. Warhammerda da gelmişlerdi RVR de RVR rvr de rvr gördük,

bu da story de story die tutturdu. Single player oyun yap madem bu kadar storye bağlıcan bizi, multipalyer oyun istioruz biz, Hem diosun her classa ait story var dier classlarınkinden farklı ee o zaman ne işe yaricak multiplayer olması
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4:40 Scooter: it's important to make you feel like you're the character class you play as all the time


4:40 Scooter: the people who are writing the class storylines have the most important job


4:41 Scooter: "you will never walk into a cantina, poke a random stranger, and see if you can do something for cash"


4:41 Scooter: "you will never walk in the street and be asked to find a lost cat"


4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor"


said:
4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor"


said:
4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor"


said:
4:41 Scooter: "Darth Vader will never talk to a farmer to get a quest to fix a tractor"


HAHAHAHAHA
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi adamlar story yeteneklerini kullanarak çok sağlam bi konsept yaratacaklar level da olsa jedi baştan seçebilsende özgünlüğü sağlayacaklar bide herkes kendi dünyasında kendi classında çok ayrıntılı yetişecek öle gidip elli kere aynı yaratıgı kesmek yok, her attığın adım senin ilerde ne olacağını belirliyecek

ve böylece en sonunda herkes çok kendine özgün çok farklı karakterler olmuş olacak böylece birbirine girecek yada ally olacak bu da sith republic savaşının aynen kaderini belirleyecek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim için önemli olan kısım multiplayer kısmı. Ben quest lineımı takip ederken, dier classlarla veya insanlarla neden interact edicem? nasıl encourage edicekler bunu? Ve olayımız sadece karşı ekibe saldırmak mı olacak? Bunların getirileri ne olacak warhammer daki gibibi yeri ele geçir sonra onlar ele geçirsin gibi ileri geri mi olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...