Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Witch Elf kaynaşım topiği


Absolut

Öne çıkan mesajlar

WE sınıfını oynayacak iseniz zaten diğer racelerden 1 adım morale olarak önde başlıyorsunuz çünkü Dark Elf bayanlarımız insanın iç güzelliğinin dışa vurmunun çok başarılı birer örnekleri. Kısacası yapacak işiniz olmasa sadece spacebar tuşu ile 10 dakka sıkılmadan vakit geçirebilirsiniz.
Şaka bir yana sınıfımız sadece ve sadece DPS üzerine kurulu bir sınıf. Genelde vur kaç taktiği ile başarılı işler yapabiliyoruz çünkü sağlam DMG verirken bir yandan da sağlam DMG yediğimizden 2 veya 3. hedefimiz genelde bizi yemiş oluyor.
Rakipler meşgul iken Shadow Prowler ile (bundan sonra SP olarak eserimde adlandırılacaktır :) ) kendinize düşük HPli bir rakip veya healerı gözünüze kestirdikten sonra elinizde ne var ne yok üzerine yağdırıp geri kaçmaya çalışıyorsunuz. %50 şansla az HP de kalmış olsa geri kaçabiliyoruz. Diğer DPS classlar gibi arkanıza healer alırsanız zaten yazmama gerek yok.

Önemli skillerimize gelince;

Öncelikle Shadow Prowler (Steathin yandan yemişi diyebiliriz kısaca). Yaklaşlık 1 saniye içinde görükmez oluyoruz ve eğlence başlıyor. Order taraftan Witch Hunterlar sizi farkedebiliyor o yüzden dikkatli olmak lazım aynı zamanda rakibin yuksek initiative skilli gorunuz kılıyor sizi. SP sırasında rakibinize hangi opener ile saldıracağınız kendi seçiminize kalmış elbette ama genelde en son gelen opener en iyisi oluyor. Combat sorasında SPu kullanabiliyoruz ama bunu hatırlayan WE sayısı baya az. Tam stealth değil aslında daha çok gizlenme veya rakibin sizi daha yakınına geldiğinde görebilmesi demek lazım SPye.

Kiss of death: Bunlar stance da diyebileceğimiz özel vuruşlar ve etkileri 2 dakika sürüyor üzerimizde. PvP için genelde Kiss of Death kullanılıyor çünkü rakibin kendi üzerindeki heallerin %40-50 arası etkisini azaltıyor. Yani bir rakibe dalmadan evvel kiss of death tuşu ile kendinizi bufflarsanız (rakibe vurmanız lazım bunun için) sonraki vuruşlarınızın rakibe debuff olarak dönme ihtimali yüksek. Helede bunu Kiss Of Doom (tactic) ile desteklerseniz %25 daha fazla rakibi debufflama ihtimaliniz oluyor.

Fleet Footed: Rank 18de öğrendiğimiz stun ve snareleri kaldırıp 10 saniye boyunca immune olmamızı sağlaması gereken ama şu an için sadece stun ve snare kaldıran buglı özelliğimiz. Buna da şükretmek lazım elbette.

Blood Lust: Wow Roguedaki combo pointler

Sever Blessing: 45dmg yapıp aynı zamanda karşıdan 1 buffı siliyor.

Throat slitter: Silence 3 saniye ve 105dmg eğer rakibin arkasında iseniz.

Throw : Rakibin arkasından atarsanız 5 saniye boyunca %40 snare etkisi var. Ama ilk daggerın etkisi bitmeden yenisini atarsanız cancel oluyor diye bir bug söylentileri dolaşıyor ortalarda.

Enchanting Beauty: Agro siliyor ve aynı zamanda 15 saniye boyunca %50 az dmg alıyorsunuz. Burda henüz keşfedemediğim rakibe bu süre içinde vurursanız bu detauınt özelliğin kalktıgını anlatması tooltipde ama %50 dmg da kalkıyormu emin değilim.

Feinted positioning: Bazı vuruşlarınız rakibin belli bir yerinde olmanızı gerektiriyor arkası falan gibi. Bu özellik ise bunları 10 saniye boyunca rakibe göre yerinizin önemi olmadan istediğiniz vuruşu yapmanızı sağlıyor. Özellikle sizden yan olarak strafe ile kaçanları normal throw ile arkası dönük olmadığından snare edemiyor iken bu özellikle çok güzel yavaşlatabiliyorsunuz :)

Enfebbling Strike: Rakibinize SP iken kullanmanız geren bir vuruş. Rakip her kımıldadığında 18 dmg vuruyor 15 saniye obyunca yani kaçarsa toplam 270 dmg alıyor extradan. Ayrıca 10 saniye boyunca %50 daha az AP harcıyor vuruşlarınız.

Sever limb: Bir vuruşu parry yaptıktan sonra rakibi 5 saniye boyunca disarm etmeye yarıyor. 40-50 gibi bir de dmg veriyor.

Ve tabi bunların yanında bir sürü tactic ve special vuruşlar var ama hepsinin görevi genelde DPS vermek o yüzden tek tek anlatmayacağım.

PvElerde genelde sorun yaşamayan bir sınıfız. DMG olarak rakip hareketsiz ise ki PvEde genelde öyle oluyor, çılgın DPS yapabiliyoruz helede biraz kendimize itemlarımıza dikkat etmiş isek genelde 1 veya 2 oluyoruz DPsde sınıfca. Agro sorun olmuyor Enchanting Beauty sayesinde. Kiss of death yerine Kiss of agony kullanımı çok daha fazla DPS yapmanızı sağlıyor PvE için.

PvP lerde dediğim gibi hiyaaa tekme tokat giderseniz buglı olan fleet footed yüzünden 3. adımınızda sümük gibi yere stunlanır kalırsınız ve gerisi malum. WE olarak amacınızın healerlar ve casterlar olması lazım. Rakip DPS sınıfları ancak HPleri düşükse ilgilenilmeli çünkü alacağı 1 heal ile ava giden avlanır duruma düşersiniz. Healerları genelde ikileme sokmakta çok başarılı WEler çünkü bir anda dps yuklemesi yaşayınca ya kendini ya diğerlerini diye seçim yapmaları gerekiyor ve bu ise en az 1-2 kişinin rakipten dengesinin bozulması tam heallenememesi anlamına geliyor. Healerlara dalarken özellikle kiss of death kullanmak sonlarını hızlı getiriyor. Dps sınıflarda ise savaş ortada dönüyor genelde yani biraz beceri biraz şansa bağlı sonuçta ikinizde DPS vermek üzere yaratılmışsınız. Daha çok DPSi kendi HPsi bitmeden daha hızlı veren kazanır.
Gelelim armored abilere. Öncelikle DMG veremediğiniz birşeyi kesemeyeceğinizi unutmayın. Yani karşınızdaki order tank %50 HPli dahi olsa bu onu kesebileceğiniz anlamına gelmez çünkü adamın işi dmg yemek. Aynı şekilde onunda sizi kesebileceği anlamına gelmez çünkü onun işide dmg vermek değil. Ama genel tecrübe ile kazanan taraf tank tarafı oluyor. :(

RvRlerde ise işin rengi değişiyor biraz çünkü çok kalabalık oluyor ortam. İlla sizi targetlamış bir range oluyor diyebilirim. Senaryolardaki mantık burda da aynı; vur kaç yoksa ölürsün.

LvLlama olarak gayet keyifli bir hal alıyor LvL 15 sonrası sınıfımız veya bana oyle geldi. LvL22 iken 3 tane 24 lvl mobu özelliklerimizi kullanarak Potsuz şekilde %30 HP kalarak kesebiliyorsunuz daha doğrusu üstadınız ben kesebiliyorsam sizde yapabilirsiniz.

PQlarda eğer çok geniş alanlı oraya koş hah moba yetiştim tüh ya tek vurus öldü haydii geridekine koş buna da yetişemedim tipi PQ değilde daha derli toplu bir PQ alanı ise genelde ilk 3te bitiriyorsunuz. Genelde LvL bölgenizdeki PQlardan alcağınız itemlar size çok çok sağlam set parçaları veriyor hem LvLlamak hem de PvP yapmak için.

Statlar olarak şu an için en önemli özelliğimiz STR (dmg) daha sonra kullanım ihtiyacınıza göre Wounds (HP) veya İnitiative veya Weapon Skill izleyebilir. Şahsım olarak herşeyimi daha fazla DMG yapmaya adadım ve STRli itemları tercih ediyorum genelde. Forumda bununla ilgili bir sürü tartışma mevcut. Herkes STRde hemfikir iken 2 ve 3. öncelite karar veremiyorlar. Dediğim gibi ben STR sonrası Weapon skill ve wounds item seçtim.

Aklıma gelenler bunlar. Bir anda yazdığım için baya bir eksik hatta ve hatta hatalı bilgi dahi olabilir (evet bazen ben de hata yapabiliyorum) aklıma geldikçe ve LvL aldıkça yazarım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eline sağlık iki gündür WE ile ilgili bi başlık açılmıcakmı, acaba hiç mi WE açan yok mu diye kendi kendime soruyordum , ilk olarak bu soruma cevap verdiğin için teşekkürler ve aydınlatıcı bilgiler içinde tabiki ...

bende yeni yeni skilleri kavrayıp, nerde ne kullanmam gerektiğini çözmeye başladım ama , bir şey varki neredeyse her zmn işe yarıyor diyebilirim , ne diye sorucak olursanız eğer ki ;
tabikide combat esnasında rakibin etrafında daire çizmek doru dürüst dmg almadan çıktığım combatlar gördüm bu sayede ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu forumlarda çok tartışıldı. Bir kısım autoface enemy özelliği yüzünden çevresinde turlamanın anlamsız olduğunu ve rakibin her vuruş otomatik size vurur derken diğer bir taraf ise kendi etrsafından dönme hızının yavaş olduğunu ve sizin rakip çevresinde dönerken onun size yetişemeyeceğini savunuyor. Şahsi tecrübem aynen WoWdaki gibi rakip çevresinde dönerek vurmak çok yararlı oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:

Fleet Footed: Rank 18de öğrendiğimiz stun ve snareleri kaldırıp 10 saniye boyunca immune olmamızı sağlaması gereken ama şu an için sadece stun ve snare kaldıran buglı özelliğimiz. Buna da şükretmek lazım elbette.


A.k.a BW Nightmare NERF!! =P

hadi diyelim ki WE bi anda sırtımda belirmedi, karşıdan geliyor... basıyosun fire cage i ve tam sırıtırken bakıyosun ki WE hala sana doğru geliyor... kalleşce! acil nerf talep ediyorum =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:
Bu forumlarda çok tartışıldı. Bir kısım autoface enemy özelliği yüzünden çevresinde turlamanın anlamsız olduğunu ve rakibin her vuruş otomatik size vurur derken diğer bir taraf ise kendi etrsafından dönme hızının yavaş olduğunu ve sizin rakip çevresinde dönerken onun size yetişemeyeceğini savunuyor. Şahsi tecrübem aynen WoWdaki gibi rakip çevresinde dönerek vurmak çok yararlı oluyor.


Casterlarda pek işe yaramıyor ama melee vs melee durumlarında bende işe yaradığını düşünüyorum...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olay aslında şöyle oluyor. WE gelip openerla dalıyor ve HPni %70-80 civarına indirdiğinden sen koşmaya başlayıp firecage atıuyorsun. O gazla bunu 1 saniye geç farkeden WE hemen FF basıp peşinden gelmeye başlıyor ama aranızda melee vurus mesafesinden fazla var. O yüzden arkandan throw ile snare yolluyor ve sen de hemen FLEE yapıyorsun ve aranızdaki fark kapanmadan 5 saniye sonra sen %80-90 HP ile önde arkanda %90-100hp ile WE koşturmaya başlıyorsunuz. Flee'nin süresi daha uzun olduğundan bir süre sonra aranızdaki fark açılıyor ve peşinden fleee ile gelemeyeceği için WE senin peşini bırakıyor :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok yok olay genelde şöyle oluyor...

baş kısmı aynı...

WE kabus gibi sırt taraflarımda beliriyor, daha doğrusu genelde ben kafamdan uçuşan sayılar silsilesini görünce daha WE filan görmeden anlıyorum...

Health %20 ye zaten çoktan gelmiş oluyor... evet buraya kadar aynen. Ama ben fire cage atıp kaçsam bile üstümdeki snare yüzünden daha WE nin 5ft radius undan çıkamadan ölüyorum... hadi ölmedimde %20 ile yırttım (%5-10 ihtimal) ortada %20 health ile koşmaya çalışan bir BW 300ft ötedeki marauder veya blackorc ların bile süpersonic bir hızla seni fark edip sağdan soldan sırtına baltalar yağması demek :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:
Bu forumlarda çok tartışıldı. Bir kısım autoface enemy özelliği yüzünden çevresinde turlamanın anlamsız olduğunu ve rakibin her vuruş otomatik size vurur derken diğer bir taraf ise kendi etrsafından dönme hızının yavaş olduğunu ve sizin rakip çevresinde dönerken onun size yetişemeyeceğini savunuyor. Şahsi tecrübem aynen WoWdaki gibi rakip çevresinde dönerek vurmak çok yararlı oluyor.



ben wow da da rogeu ile oynamıştım, burda da acc aldım charlara baktım direk oyun içerinden ( pati ye girip bakmamıştım ve oyun hakkında cd yi alana kadarda hiç bi araştırma yapmamıştım o ana dek ) tabiki her zmn kötüleri oynıyan biri olarak order ın kapısından dahi geçmedim ve melee dps açıklamasını görünce karşısında tereddüt bile duymadan WE açıp kastım şu an rank 25 'im , uzun lafın kısası bu rakip etrafında daire çizme olayı bana wowdan kalma bi mirastır ,tamamiyle ordan gelme bi alışkanlık ve benim şahsi fikrim kesinlikle işe yarıyor , haa diyiceksiniz bu kadar anlattığınız kadar pvp de iş yapıyorsa bu şekilde savaşan bi rakibe karşı ne yapmalıyım derseniz ki eğer ;
benim şahsi fikrime göre yapılacak en akıllıca şey sabit bi şekilde geriye doru yürümektir ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Açıkcası kaç vurdugunu göremiyorum çünkü dmglar ekranda takip etmesi zor Warhammerda melee için. Ama Vırduğum zaman adam %50HP altında ise genelde ya ölüyor ya da son ufak bir vuruşla yatıyor.
Aynı şekilde Force of Willde şu an 120 AP çalıyor 200 değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sct addon u mevcut tavsiye ederim takibi kolay oluo.

Bi de abso bişi sorucam offhand inizdeki zımbırtı neye yarıo sizde de bizim gibi finishing move animasyonlarını mı gosterio sadece ? Sanki we ler çatır çutur onunla da çalışıolar ? Var mı öle bişi olmaması lazım : )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Left hand deki daggerdan bahsediorum ya : )

Bi de level atlarken statlar kac kac gelio dikkat ettin mi hiç ?

Mesela bana 3 str 10 balistic gelio , we ye tahminen str, weapon skill (cogunlukta) ve initiative geliodur. Bence sırf bu yuzden we daha ustun bir melee dps.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Acaba combat esnasında gordugum butun beyaz dmg lar elimdeki pistol tarafından cıkıo da animasyonu olmadıgı için mi gormuorum ben, bana kalsa benim pistol 5 sn de bi fln animasyon eşliğinde vuruo bunlar nası mirror classlar anlamadım ya. Bi de r40 playerlara bakıorum da we ve wh lere galiba itemlarla stat farkları kapatılıo str ler genelde denk , we weapon skill + initiative de üstün , wh de ekstradan balistic mevcut durumda gibi herneyse zamanla ogrenicez artık . Sizin konunun da içine ettim hayvanlıgımdan olsa gerek .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Morale abilityler tam olarak kaç yazıyosa o kadar vuruyo armoru toughnessı falan iplemiyo ayrıca crit şansıda yok
Bu arada kiss of death targetının aldığı değilde kullandığı healı debufflıyo diye biliyorum healer olmayan classlarda bi işe yaramıyo yani
sallıyoda olabilirim öyle kalmış aklımda

PS: etraf acayip WE doldu haberiniz ola bi realm bu kadar aynı toonu kaldırmaz helede defansif özelliği bulunmayan bi toonsa end gamede party bulma sıkıntısı yaşayabilirsiniz kendi guildinizde bile
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...