Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Zealot


Wayne

Öne çıkan mesajlar

arcane said:
Res + Cordial sonrası elemanı BW yatırırsa iyi küfür yersiniz ehueh, önce Dark Medicine.

Yalnız Dark Medicine atın diye tavsiye verdiğime inanamadım, lol.


Bugün adamı 3 defa res ettim 3 ünde de 2-3 saniye içinde BW ye öldü mourkain de. Sonra msg attı...

"Plz dont"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Reslediğim (ve üstüne Cordial attığım) "AKILLI" oyunculardan hiçbiri ölmedi şu ana kadar :p

100 ft'ten resliyorsun, 1/5 HP ile kalkıyor. Salaklık yapıp WAAAGH diye dalmazsa aksiyona, 1 - 2 tick beklerse - bu sırada kendini bufflarsa, zaten o süre içerisinde bir heal geliyor kendisine (zaten kendi grubumsa, kesinlikle Res + Dust atarım)

Genelde, özellike T4 senaryolarında, 100 ft'ten heal etmiyorsan (veya edemiyorsan) ve ezici bir üstünlüğün yoksa zaten Res atana kadar HP yarıya iniyor senin. Üstüne bir de Medicine atmak, 6 saniye kadar kayıp senin için (3s Res, 1.5s Medicine, 1.5s GCD)

Bu süre içerisinde diğer grup üyelerini öpüyorlar bol bol :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dün tek target grind build denedim. Storm of Ravens <3 Ah bir de cooldownı olmasa...

İki farklı buildle denedim. İlki transference buildi. Daha yavaş öldürüyor ama haliyle 1v1'de daha güçlü.

İkinci buildde Sweeping Disgorgement vardı, o biraz daha hızlı öldürüyor. Uzun combatlarda ise garantili daha yüksek DPS mümkün.

Chaotic Agitation kağıt üstünde daha iyi duruyor. Henüz denemedim ama Storm masteryli Veil of Chaos sayesinde iş yapabildiğinden soloda çok ümitli değilim. Gerçi AoE yapıyor olduktan sonra gidip de kendi levelındaki moblarla yapmazsın herhalde o zaman shield sorun olmaktan çıkar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zealot said:


There are four rows of green boxes that all start out "full" of green. As the game begins, the boxes will begin to "dip" or "empty" themselves of green, and you have to fill the boxes back up. You're given a few different buttons to do this.

If a box is not in range of being filled, it greys out and tells you so.

If you fail to keep a box full, it turns red and you are given a button to make the box green again. But be careful, red boxes come back with very little green in them and will need to be filled quickly or they might just turn red again.

Smaller, different color boxes will appear in the corner of the green boxes to let you know different things are happening to the box. Yellow boxes are generally good, while mini-red boxes or mini-purple boxes are bad, and you have a button to remove those too.

The game is fun for awhile because the boxes will dip and change all at different speeds and will usually empty faster than you can keep them all full, so you have to make tactical choices at times like, "Do I make this red box green, or do I make this almost-empty green box full again?"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gangren said:
Zealot said:


There are four rows of green boxes that all start out "full" of green. As the game begins, the boxes will begin to "dip" or "empty" themselves of green, and you have to fill the boxes back up. You're given a few different buttons to do this.

If a box is not in range of being filled, it greys out and tells you so.

If you fail to keep a box full, it turns red and you are given a button to make the box green again. But be careful, red boxes come back with very little green in them and will need to be filled quickly or they might just turn red again.

Smaller, different color boxes will appear in the corner of the green boxes to let you know different things are happening to the box. Yellow boxes are generally good, while mini-red boxes or mini-purple boxes are bad, and you have a button to remove those too.

The game is fun for awhile because the boxes will dip and change all at different speeds and will usually empty faster than you can keep them all full, so you have to make tactical choices at times like, "Do I make this red box green, or do I make this almost-empty green box full again?"


Hail to the Squared...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

odiflame said:
biri bana zealot healer buildi olabilirmi açıklasın? 3 kolun hiç biride healer gitmiyor :) komik bir durum.


İlk başta bende senin gibi düşünmüştüm ama zamanla healer oldugunu anlamaya başlıyosun bu classın. Zealot ilk tasarlandığında Mythic mantık olarak "hem heal etsin hemde dmg vursun" diye bi mantıkla hareket etmiş. Ama dmg rakamları cok komik oldugu icin ap harcamaya bile degmez. Onun yerine elbet birileri dmg yiyodur, gider ona hot atarım vs..

Zaten 3 tree de farkettiysen direct heal, hot ve aoe heal diye diil, direct spells, over time spells ve aoe spells diye ayrılmış. Aynı tree hem heal hem dmg spelleri buffliyo o sınıf spellerin. Seni yanıltan o bence.

Gerisi tamamen itemizasyon. Healer için willpower ağırlıklı, dps için(ki yok öyle bişey, hayal) intelligence ağırlıklı itemları giyersin.

Zaten Zealot itemlarinin çoğunda willpower + intelligence var ki benim işime yaramıyo healer olarak. willpower + wounds tercih ederim açıkçası.

34 intelligence veren mavi dagger var.. töbe töbe..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

odiflame said:
biri bana zealot healer buildi olabilirmi açıklasın? 3 kolun hiç biride healer gitmiyor :) komik bir durum.
Sanırım shmaan oynamışsın çünkü onda bizde 3 treeye dağılan Elixir, Dust ve Dark medicine'in tek treede olması gibi bir güzellik var. Zealot'da ne tür heallıyorsan ona göre gidiyorsun. Flash ve Elixir gidiyorsan alchemy, dust ve leaping alteration gidiyorsan dark rites. Witchcraft dark medicine ile sınırı olduğundan, bu amaç için tactic veya ability getirmediğinden kullanışsız. Alchemy ve dark rites combosu da yapılabilir.

Fyrwenn said:
Zaten 3 tree de farkettiysen direct heal, hot ve aoe heal diye diil, direct spells, over time spells ve aoe spells diye ayrılmış.

Damage spellerin yanında heal spelleri de ayırıyor o yüzden o treeler aynen öyle direct heal, hot ve aoe heal diye ayrılıyor.

Şu an 1v1'de shadow priestten çok daha güçlü Zealot. Asıl sorun insanların o buildle grup pvpsinde damage meterda yer almak istemeleri yoksa survival veya 1v1de rakibi yenme konusunda bir sıkıntısı yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DPS konusuna gelince, R39'um şu an, 15 DR, kalanlar WC.

Divine Fury açık olduğunda, Sweeping Disgorgement ve Harbinger of Doom debuffı ile DPS potansiyeli çok artıyor.

Questlerde en azından, 2 veya 3'lü pullarla çok rahat iş görülüyor. Rotasyon şu:

Warp Reality ile mobları tek tek veya grup halinde duruyorlarsa Demon Spittle ile çekiyorsun. Wind of Insanity (Dark Rites Mastery Tree'den geliyor) açıyorsun. Moblar damage almaya başlıyor ve 2 saniyeliğine Knockdown oluyorlar, bu sırada sen GCD-free oluyorsun ve 1 saniye kadar bir süren var. Eğer kendine pull öncesi HoT atmadıysan, iyi bir zaman, attıysan Harbinger of Doom kullanma zamanı. Bu sırada moblar tekrar ayağa kalkmış oluyor. Chaotic Agitation için mükemmel zaman. Channelling olduğundan max tick sayısına ulaşamıyorsun, olsun, ikinci Demon Spittle'ı kullanıyorsun. Eğer üzerinde full INT gear varsa, ölmüş oluyorlar. Eğer benim gibi full WP itemi giyiyorsan (cba to gather INT gear, lolz) ikinci Wind of Insanity'i kullanmak için CD dolmasını bekliyorsun ve kullandığında ölüyorlar.

3. (40 olduğunda 4.) taktik için kullanacakların sana kalmış.

Ben Backlash kullanıyorum. Scourged Warping, çok mantıklı görünse de, buglı, CastBar çıkmıyor ama full spell animasyonunu yaptığından, yine aynı sürede cast ediyor. Waves of Chaos'ta güzel ama daha deneme şansım olmadı. Ritual'ların buglı olduğu ve 2 dakika kadar sürdüğü düşünülürse, hiç fena olmayabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Üstümde sadece WP (+ az biraz Wounds) itemi var.
Eskisi gibi Toughness/Initiative/Wounds gitmiyorum.

100 ft'te durunca ölmüyorum, focuslamazlarsa, Shadow Warrior'lar ve Engineer'lar sadece gıdıklıyor. Arada bi BW'lardan sağlam hasar gelse de, genelde 3, bilemedin 4-5 tane HoT olabiliyor üzerimde. (Cordial, Medicine, Ritual, Eye of Sheerian, Leaping Alteration) Shield ve Glimpse of Chaos ile uzaklaşma şansım oluyor.

Witch Hunterlar sıkıntı olabiliyor, partinin yiyeceği olası vakum sonrası Dust atarken yakalarsa tek (stealth) kendimi kurtarsam da yatanlar olabiliyor.

Swordmaster ve Ironbreakerlara /laugh atıyorum, Detaunt saolsun :p Tabi 10 saniye içerisinde oradan kaçmak lazım.

Üstüne zaten DR olduğumdan, EoDB yerine Dust kullanıyorum (aynı Coef, x3.0) 1.6k civarı critleyebiliyor, normalde 1.1k falan geliyor heallerden (919 WP var şu an gerçi, deneyemedim en son itemlerle kaç healliyor)

Shield de iyi iş görmeye başladı. R40'ta 4. Tactic slotu da açılsın, ona Drink Deeply alabilirim.

Hele Guard varsa, dokunmayın keyfime :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada coefficent nedir bilmeyenlere... coefficient, spellerin Intelligence veya Willpower ı baz alarak ne kadar verimli olduğunu gösterir. Genelde uzun cast li speller, kısa cast-instant-ot(over time) spellerine göre daha efficient yani verimlidir. Çünkü cast etmesi daha zordur, eğer heal ise zamanlama hatasıyla cast edilen target ölebilir, dmg ise target range den çıkabilir, los problemi olabilir, rahat interrupt edilebilir, pushback(cast ederken alınan dmg yuzunden cast barın geri gitmesi) sorunu olabilir vs.vs.

"Damage Spells
Look at the DPS listed when you hover over your Intelligence and MULTIPLY that by the coefficient listed below and then ADD that amount to what you read in your tooltip. Note however that you won't actually deal that amount of damage. Your target gets to reduce your Intelligence by his Toughness, so effectively you will be using a smaller DPS number than your Intelligence shows. As an example, the level 13 Silken spider in Ostland (Chaos Chapter 6) have about 114 Toughness which is -22.8 DPS from whatever your Intelligence shows. Also, your target gets resistances which you actually see as "150 (27 mitigated)" so you can actually calculate your damage post-Toughness by adding those together.

Healing Spells
Look at the HPS listed when you hover over your Will Power and MULTIPLY that by the coefficient listed below and then ADD that amount to what you read in your tooltip.

Coefficients
2.00 ... Scourge
1.50 ... Flash of Chaos
1.50 ... Warp Reality
1.50 ... Tzeentch's Cordial
1.50 ... Mark of Daemonic Fury
1.50 ... Tzeentch's Cry
0/2 ..... Veil of Chaos (Shield/Heal)
2.00 ... Rite of Agony
3.00 ... Elixir of Dark Blessings
1.00 ... Mark of the Vortex
2/2 ..... Dark Medicine (Heal/HOT)
1.00 ... Mark of the Spell Destroyer
2.00 ... Leaping Alteration
1.25 ... Ritual of Lunacy
1.50 ... Demon Spittle
3.00 ... Dust Of Pandemonium
1.50 ... Storm of Ravens (tenative)
0.60 ... Chaotic Agitation (tenative, may be up to 0.67)"

Heal için ---> Coefficent rakamı X Willpower X Spellde yazan heal rakamı size ne kadar heal ettiğinizi..

Damage için ---- > Coefficent rakamı X Intelligence X Spellde yazan damage rakamı size ne kadar damage vurabileceğinizi gösterir.

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=128036
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zealot ve şaman arasında kaldım, yardım ltf.

şamanın treeleri daha belirgin ancak daha dayanıksız diyorlar.
zealot için de hybrid gibi gözüken biziz masterye göre ama şamanlardan daha healbotuz ne hikmetse vs vs diye onyüzmilyon başlık buldum google sayesinde.

healspam yaparım ancak atıyorum 5 sn boyunca kimsenin heala ihtiyacı yokken doğru düzgün, bolcana ap varsa ve de uygun mesafedeysem 1-2 dot dd sallayayım healspame devam edeyim, boş boş oturmayayım istiyorum. maksat boş durmamak yani, i r dps demekten ziyade.

buna göre, zealot mu şaman mı ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...