Mino Mesaj tarihi: Eylül 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2008 Fotoğraflar http://www.guncel.net/fotogaleri/trident-iceni Lütfen görselleri link vermek yerine buraya koyunuz!!! Önden motor/arkadan itiş Fiyat £75,000 0-96 km hızlanma 3.9 saniye 0-400m 12.0 saniye 320 km Tüketim 70 mil (112 km/h) hızda 68.9 mpg (69 kara mili/ 4.5 lt, yani aşağı yukarı 100 km de 4.5 lt yakıyor) Ağırlık (kgs) 1220kg Motor V8 6.6 litre dizel silindir başına 4 subap ve common rail 550 bg @ 3,800RPM 1200 nm@ 1,800 RPM o_O Vites 8-vites otomatik, direksiyondan kumandalı Tork çarpan teknolojisinden bahsediyorlar ve ek bir çalışma gerektirmiyormuş. Biyodizelle çalışıyor. Gücüne göre oldukça ekonomik. Bu teknoloji bütün dizel araçlara uygulanabilirmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sir Clexcier Mesaj tarihi: Eylül 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2008 oha yirim cok sexi bişey bu sdfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Eylül 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2008 Tam olmasi gerektigi gibi bi motor olmus, dusuk devir bandina bu kadar gucu dagitirken bi yandanda 100km yi 4sn de alacak kadar seri olabilmis. r8 in dizeli ne alemdeydi acaba, hatirlayamadim simdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 motor kimin uretimi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 said: Tüketim 70 mil (112 km/h) hızda 68.9 mpg (69 kara mili/ 4.5 lt, yani aşağı yukarı 100 km de 4.5 lt yakıyor) anladıgım kadarıyla ortalam degil bu, 70 mil hızla giderken o sırada yaktığı rakam. dogru mudur? o zaman ortalama cok dha yuksek bır sey olması lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 saatte 112 km sabit süratte 100 km boyunca 4.5 litre tüketiyormuş. 6.6 litrelik bir motor için muhteşem bir değer bence. Motor da GM Duramax V8 dizeldir büyük ihtimalle. Kendi tork teknolojileri olmadan 375 bg üretiyormuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unac Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 oyuncak gibin la bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Güvenlik ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Selam, Direkt yukarı bağlı :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Bu ne lan sanayide türkün teki yapmış gibi. Dışı bildiğin Karlıkçı Halil'in elinden çıkma gibi. Yani adi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 metallerde uzman değilim ama 6. fotoğraftaki kaynakların şekline, metale bakıyorum da bodywork aluminyum üstü fiberglass sanırım. biraz silikonlu bir motor koymuşlar buna! ilk versiyonu 3,2lt Gm v6 kullanıyordu diye hatırlıyorum. şimdiyse, ne biliym ağırlığına göre bayağı güzel bi parça koymuşlar/ sığdırmışlar içine. arka tarafındaki kavislerde çok tatlı bir 50ler çizgisi yakalanmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 arka camda "'50lerin görüşüyle fütüristik ama bi poka yaramayan, hatta güvenliğin içine eden" bi tasarım da mevcut tabii... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 bunların Ncap, aNcap, Nhtsa misali güvenli olmasını ummamak lazım tabii. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 yok be, hafif araç. Bi de üstüne şasi olarak dökme demir koyacakmış da amcamlar malzeme çok gidiyo demiş. hayvan gibi şasi yapmış, çarpışmada korur gibi görünüyo. Anlamsız ergonomi problemi çıkarmak olsun diye arka tarafı tam ortadan göstermeyen cam yapmışlar işte. edit : bi de, TVR. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 hmm ben de tavanı orta üstten bağlamak için arkayı ortadan ayırmışlar diye şeyettiydim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 iyiymis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar