Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Craft Bilgileri ve İşlevleri


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Cultivating, apothecary gibi 50 olmaz ama... 25e kadar lvl 1 seed le kolay ondan sonra ben 20 seed le 1 skill alamadım vazgeçtim... zaten her seed 10 saat sürüyor... (abarttım tamam)
Mesaj tarihi:
Yeni konu açmadan birşey yazayım Salvaging ve Talisman Making mesleklerini tam çözemedim. Salvaging wowdak disencahnte benziyor ama salvege edecek malzemeler çok az çıkıyor, çıkanlarıda talisman makingde nasıl kullanacağımı çözemedim. Bilen birileri varsa anlatabilir mi?
Mesaj tarihi:
Sanırım herkez kilitlendi bu konuda. İnternetten biraz araştırdım, en sonunda yabancı bir sitede yanıt buldum. Talisma yapa bilmek için gereken iki malzeme fragment ve essence salvagingle yeşi ve üstü eşyalar yada salvaging eşyaları salvage edilerek elde ediliyor. Bu da çok az malzeme anlamına geliyor. Ayrıca salvaging seviyeniz bir eşyayı kırmak için yetse bile kıramıyabiliyorsunuz. Kısacası malzeme çok az. Talisman Making'se ayrı bir hikaye. Yaptığınız talismalar wowdaki gemler gibi kalıcı değil. Kullandıktan belli bir süre sonra yok oluyor. Salvagingden gelen itemalarda çok az olduğu için çok daha yavaş artıyor.
Mesaj tarihi:
_ILuVaTaR_ said:
ben galiba salvaging diye scavenging aldım hmm.
ben de diyorum bi garplik var bunda.


Bence bırak scarvenging kalsın. Üstüne salvaging yada apoca(her ne halsa işte) ondan al. Potion her zaman lazım birşey, salvaging için düşen itemları da rahatlıkal satabilirsin. Kasması bukadar zorken alıcısı çok çıkar diye düşünüyorum. Ben apoc'un yanına scavening yada bitki yetiştirdiğin mesleği almayı düşünüyorum.

Meslekler bence biraz dengesiz olmuş. Salvaging wowdaki gibi talisman makigle beraber gelse bir problem olmayacaktı aslında. Bunun üstüne de scavenging alıp dengeli bir şekidle kasabilecektiniz. Bence kısa sürede değiştirilemsi lazım. Tam işkence olmuş meslekler. Hatta UO'yu(nebulada) aratmıyor diyebilirim.

Edit: Ekleme
Mesaj tarihi:
Bütün meslekler birbiri ile bağlantılı olsun diye yapılmış bir sistem. Yani 1 kişi her gereksinimini kendi başına karşılayamaz bu da oyun için ekonomiyi hareketlendirir.
Mesaj tarihi:
Bu da bir düşünce tabi. Aynı zamanda sadece topalyıcılık yapan adamalrın aşırı zengin olamsını sağlayıp, geri kalan meslekleri öldüre de bilir.
Mesaj tarihi:
bakıldığında oyunda item kasmak diye bir olay yok. oyunun akışı içinde herkes lvl ına uygun ekipmana kavauşuyor zaten. ya drop oluyor, ya reput ile geliyor (influence reward) ya da renown ile açılıyor. o bakımdan item craft koymamaları gayet mantıklı.

o zaman var olan itema cila atılsın diye enchanting benzeri talisman yapımı ve bu işlerin olmzsa olmazı potion yapımını koymuşlar. belki ilerde engineering gibi bişey koyarlar, ekstra bi takım gadgetlar yapılır.
Mesaj tarihi:
Empire ch2'de(yada 2. kasabada) salvaging healerın arkasında, talisman making öğretende hanın yakınlarında ağaçların içinde saklanıyor(yanına sessizce git korkabilir :D)

Ama kişisel fikrimi sorarsan ikisini de alma. Yada biraz bekle. Bence o craftlatın iyice elden geçmesi gerekiyor.
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
vial ın lvl ı çok önemli değil skill almak için. ben 100 e kadar getirdim mesela lvl 1 şişelerle. lvl 1 suda sorun olmuyor. önemli olan main ingredient ın level ı.

eğer kırılıyorsa yaptığın şişe 3 tane su kullan.
×
×
  • Yeni Oluştur...