Syn Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Vodan said: Porsche geçen yıllarda hiçbir zaman dizel motor üretmeyeceğini açıklamıştı. Sonra biraz sulandırdı o sözü kıvırmaya çalıştı ama bakalım. Bu arada porsche.de'ye girip bakın ne komik fiyatlara satılıyor araçlar 86 bin YTL olan Cayman burada 186 bin YTL :D 4 tekerlekli olupta, türkiye'de ucuz avrupa'da pahalı birşey söylesene sen =) audi tt denen araba, almanya'da öyle ahım şahım spor araba kategorisine bile girmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Yalnız prozzak, vergi tamam ama kasko değerleri farketmez çünkü arabanın fiyatına göre belirleniyor zaten. Biraz dolu bir E92'de rahatlıkla 75 bin Euro'lara çıkıyor görüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 benim kafama silah dayasalar cayman almazdim o 50 beygir aleti spor araba yapiyordu :) prozzak said: Vodan said: Cayman 75 bin Euro olsa sokakta gördüğümüz E92'lerin yerine herkes koşa koşa Cayman alırdı heralde. 1. mevzu motorlu taşıtlar vergisi cayman 2700 cc 3200 ytl vergisi var Cayman s 3400 cc 5000 ytl 2. mevzu kasko bedelleri 3. mevzu 5bin km de bir balata degişimi ( matama bunun doğrusunu bilir) 4. mevzu tüketimden bahsetmiyorum bile Bunlardan ötürü porsche e92den fazla satamaz 75k euro ya eski carrera lar var fakat bunların albenileri e92lerden fazla ama rağbet az bu saydıgım mevzularda ötürü.. Hele Cayman s ler 2. elde komik paralara gidiyor. Neredeyse Cayman lar ile aynı paraya satılıyorlar. Bana cayman s verseler satıp cayman alırdım. 50 beygir için kasko bedel farkı ve motorlu taşıtlar vergi farkı hiiiç değmez.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Cayman ne kadar kötüyse cayman s te o kadar iyi. ciddi bi fark yaratıyor o 50 beygir diye küçümsediğin motor farkı. motoru geçtim cayman s in şanzımanı da cayman den çok daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Eylül 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 12, 2008 matama said: benim kafama silah dayasalar cayman almazdim o 50 beygir aleti spor araba yapiyordu :) prozzak said: Vodan said: Cayman 75 bin Euro olsa sokakta gördüğümüz E92'lerin yerine herkes koşa koşa Cayman alırdı heralde. 1. mevzu motorlu taşıtlar vergisi cayman 2700 cc 3200 ytl vergisi var Cayman s 3400 cc 5000 ytl 2. mevzu kasko bedelleri 3. mevzu 5bin km de bir balata degişimi ( matama bunun doğrusunu bilir) 4. mevzu tüketimden bahsetmiyorum bile Bunlardan ötürü porsche e92den fazla satamaz 75k euro ya eski carrera lar var fakat bunların albenileri e92lerden fazla ama rağbet az bu saydıgım mevzularda ötürü.. Hele Cayman s ler 2. elde komik paralara gidiyor. Neredeyse Cayman lar ile aynı paraya satılıyorlar. Bana cayman s verseler satıp cayman alırdım. 50 beygir için kasko bedel farkı ve motorlu taşıtlar vergi farkı hiiiç değmez.. O kadar fark yaratacagini düşünmüyordum... Peki merak ettigim husus 5bin km de bir servis bakım şartı var mı? Balata degişimi vs? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar