Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

100.000 de bmw alınırmı?


Zegna

Öne çıkan mesajlar

abi zevkler renkler tartısılmaz diye bosa dememisler.
1 serisini begenmiyorum ve basarısız buluyorum, bu benim kendi fikrim :)

ha demek deilki bu 1 serisi kotu arabalar, tabiki alakası yok.

son olarak, gorunus ve durus itibari ile BANA GORE m paketli ti lar, astradanda golftende leondan da guzel.
motor olarak zaten bmw motoru anlatmaya gerek yok.


neyse savaş çıkmadan uzamasın konu ehua, artık neye karar verıp alırsak acarım topic bu oldu diye.




Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

n4x serisi motor kullanılıyor bunlarda. Ornegin N46B18 3.16ti larda kullanilmisti e46 kasa ti larda. n46B20 ise 3.18ti larda kullanilmisti. tam olarak olay soyle:

2001-2004 arasi 3.16ti larda N42B18----- I4 dizilim 16 valve bir motor. o donemin 3.16i lerinde N43 serisi 8 valve lik versiyon oldugu dusunulunce ti bu konuda daha iyi donemindeki 3.16i lerden. Ancak sonuc itibari ile yasli bir teknoloji ve eski bir motor. uzak durulmasi taraftariyim.
2005 model 3.16ti larda N46B18 kullaniliyor---- 1800 cc lik bu motor 113 beygir uretiyor. bmw tarafindan uretimden kaldirilmis bir motor bu da.

2002-2003 arasi 3.18ti larda N42B20 16V I4 motor kullaniliyor. bu motor eski teknoloji tamamen ve kendisinden bir onceki nesil kasa bmw lerden miras. Bmw hatasini cabuk anliyor, 2004 ve 2005 te N46B20 ye geciyorlar.

N46B20 nin dinamik fren gucu geri kazanimi, start stop ozelligi, daha az yakit tuketimi vb gelistirmeleri yapilmis bir versiyonu halen bmw 1.18i ve bmw 1.20i lerde kullaniliyor. ti larda kullanılan versiyon 143 beygirlik 2000cc atmosferik bir motor. 1 serisinde torque daha iyi ve makyajli motor ozellikleri dogal olarak Ti larda yok. ama, sonuc olarak alinacaksa bu motor en iyi secenek olacaktir ti larda. vergisi uzmezse tabi. ama 1800 vergisi verip 1600 performansı almakta degmez bence.

3.25ti turkiye ye gelmedi galeriler disinda. M54B30 motor kullaniyor ki bu motor 2006 yilinda X3, X5 ve Z4 lerde hala kullanilan oldukca performansli bir motordu. Ama bundan bulabilecegini sanmiyorum zegna buralarda.

ti larda motor cok kirpilmamis, bu bir gercek. yani o konuda cok sorun yok. ama bir gercek var ki ti larda motor guncelleme normal 3 lerden biraz gec yapilmis gibi duruyor. bu da yakit tuketiminde bas agritabilir bir parca.

bir de bu arabayi alinca frenleri falan iyi bir elden gecirt, orjinal olarak degistirt derim. klimaya baktir, gazi degistirt. boyaya bir makyaj koruma falan derken sana rahat 3-4 milyar ek masrafi olacak. cunku temiz kullanilan ti bulmak cok zor bir is.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

alla alla
iyi veya kotu insanlarin fikrini almak istedim.

zira astranın şekli, havası daha fazla demek yerine nemessarın yazdıgı sekılde bilgiler verseydin sende senide dinlerdim.

nemessara teşekkür ederim bu arada, motor konusunda bilmedigim seylerdi bunlar, ogrenmis oldum. motor sıkıntısı ozellıkle 2002 modellerde cıkmıs, hatalı uretim yuzunden.

zaten donanım olarakta compact vs 3.20 arasında oyle cok cok kalite farkı yok bildigim, montana dosemeyse montana, antrasit tavansa antrasit tavan..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Zegna motor sıkıntısı ozellıkle 2002 modellerde cıkmıs, hatalı uretim yuzunden.


2001-2002 modellerde sorun yasamalarina o kadar aslinda sasirdim. her ne kadar uzak dur eski teknoloji desem bile N42 kotu bir seri degil. hatta 2001-2003 yilinda 3.16ti de kullanilan N42B18 sinifinda (1800cc) "2001-engine of the year" odulunu bmw muzesine goturmus bir motor. 3.16ci ve 3.16i yi de bir sure sirtlamis bir motor. M43 olarak 2001 yilinda en son satilan 3 serileride N42 olmustu hep beraber.

neden sorun cikartiyor, merak ettim simdi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bmw ve motor diyorsaniz benim hayallerimden birisi sudur. hayallerimde olmasinin sebebi imkan dahilinde parasal olarak olmasina karsin borusan in ithal etmemesidir. coupe a da o kadar parayi vermek istemiyorum.

N54B30 2979 cc 326 hp @ 5800 450 Nm @ 1500-4500 7000 rpm

makyaj sonrasi hatch 1.35i ve coupe 1.35i nin uzerinde bulunur kendisi. ozellikle hatch olan otobanda ucar gider.

tam bir safkan atmosferiktir. oyle turbo murbo diye pembe islerle ugrasmaz :P (duy sesimi moderator :D)

neyse konuyu sulandirmayayim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

borusan in garanti meselesi yuzunden korktum getirtmeye zamaninda. fiyatida gecen sene yuksek bulmustum. durumum simdiki kadar iyi degildi.

su 1.18i yi hanima kakalayabilseydim gene dusunurdum. ama alfa mito istiyor, mito yu alirsam bu da benim duldulle 2 sene falan daha zaman gecirecegiz demek. her ne kadar kendi paramla aliyor olsam da annemlerin diline dusmemek lazim. 1 yilda araba degistirilir mi diye basimin etini yer benim.

bizde anne terazisi onemli, abinin tarafina donmemesi lazim o terazinin :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:
said:
Zegna motor sıkıntısı ozellıkle 2002 modellerde cıkmıs, hatalı uretim yuzunden.


2001-2002 modellerde sorun yasamalarina o kadar aslinda sasirdim. her ne kadar uzak dur eski teknoloji desem bile N42 kotu bir seri degil. hatta 2001-2003 yilinda 3.16ti de kullanilan N42B18 sinifinda (1800cc) "2001-engine of the year" odulunu bmw muzesine goturmus bir motor. 3.16ci ve 3.16i yi de bir sure sirtlamis bir motor. M43 olarak 2001 yilinda en son satilan 3 serileride N42 olmustu hep beraber.

neden sorun cikartiyor, merak ettim simdi



3.16 larda galba 2002 oncesi ve 2002 yada sadece 2002 emin deilim ama vanos sente atlaması yapıp motoru bitiriyormuş ve garantiden komple sandık motor geliyormus. yani bmw bu modelleri ilk ürettiği senelerde hatalı üretti. garanti süresi boyunca motoru bu sente atlaması yüzünden giden araçları yapmış. cogunlugunun motoru degısmıs hatta.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,
Namessar said:
bmw ve motor diyorsaniz benim hayallerimden birisi sudur. hayallerimde olmasinin sebebi imkan dahilinde parasal olarak olmasina karsin borusan in ithal etmemesidir. coupe a da o kadar parayi vermek istemiyorum.

N54B30 2979 cc 326 hp @ 5800 450 Nm @ 1500-4500 7000 rpm

makyaj sonrasi hatch 1.35i ve coupe 1.35i nin uzerinde bulunur kendisi. ozellikle hatch olan otobanda ucar gider.

tam bir safkan atmosferiktir. oyle turbo murbo diye pembe islerle ugrasmaz :P (duy sesimi moderator :D)

neyse konuyu sulandirmayayim.


Ben mi yanlış biliyorum yoksa 3lt motora turbo uygulanmış model değilmiydi 35i?!? Hani 1500-4500rpm'lik tork aralığı da bunu göstermiyor mu :P

Zegna şu avatarın içimi kararttı vallahi :D

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...