cevik_ego Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Evt dikkat edin conn değil client yazamak istiyorum vb c++ 6,0 var elimde biraz bilgim var kullanışı hakkında biraz biliyorum. verdata dosyasını nasıl hazırlayabilirim yardımcı olursanız sevinirim.Clienti nasıl yazabilirim. e-mail:[email protected] icq:118216265 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 0 dan client mi yazcan ! obaaa aştın mı abi millet hex editörle editliyor bildiim kadarıyla.[hline]ICQ: 4435695 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
slayer__ Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 bi kaç tane yazılmış client var benim en çok hoşuma gideni runuo devlrinden kriosun c# ile yazdığı client ama sanmıyorum biraz bilgi ile yazabiliceğini :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cevik_ego Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 gerçekten vb c++ 6.0 dili hakkında iyi bilgim var sadece bazı komutları bilmiyorum okadar bi verdata ile client.exe oluşturursam tamam bu iş siz bitmiş bilin ama biraz öğretecek bi insan lazım bana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cevik_ego Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 gerçekten vb c++ 6.0 dili hakkında iyi bilgim var sadece bazı komutları bilmiyorum okadar bi verdata ile client.exe oluşturursam tamam bu iş siz bitmiş bilin ama biraz öğretecek bi insan lazım bana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 abi olayın VC++ bilmekle alakası yok, senin "sphere" için client yazabilmek için herşeyden ilk önce sphere in kodlarına ihtiyacın var. bunun da tek sahibi sphere devleri yani. o yüzden pek heves etme derim.. aynı şekilde runuo clientı için de gecerli. onu da yazamazsınız.. ha ben kendime emulator de yazarım diosanız, o baska tabi, kolay gele :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 client ile verdatanın bi alakası yok bu arada.. yapacağın şey -yapabilirsen tabi :)- clientten socket vs olaylarıyla servera bağlanması ve işte uo dosyalarından oyunu göstermesi vs.. ki "biraz" bilgiyle olması muhtemel birşey değil. uo'nun nasıl çalıştığını bilmen lazım onu da yapamazsın zaten.[hline]Join Me! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 sailor biraz diil, fazla bilgiye sahip olsan yazamazsın onu. sphereclientı sphere ile paralel işler. sphere in clienta gönderdikleri packetleri ve kodları bilmeden onları sen convert edemezsin. yani emulatorun kodlarına sahip olmayan birisi o emulator icin client yazamaz.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 emulatörle alakası yokki işin, ancak uo nun işleyişini bilmesi lazım adamın.. en basit örnek olarak verdatayı açacak da içindeki crypt i açıp clientte worldun gözükmesini sağlayacak.. senin demek istediğin client password crypt herhalde.. çoğu sphere sürümleri 2.0.0 ı detekliyor sanırım, eğer sphere ile girmek istiyorsan 2.0.0 cryptionnunu kullanman lazım onu da nasıl yapacağını bilmem :P ama pol uox vs de ignition desteği var kendi cryptionunu yazabilir ya da hiç olmadan da girebilirsin.[hline]Join Me! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 said: Sailor, 29 Ocak 2003 17:03 tarihinde demiş ki: emulatörle alakası yokki işin, ancak uo nun işleyişini bilmesi lazım adamın.. en basit örnek olarak verdatayı açacak da içindeki crypt i açıp clientte worldun gözükmesini sağlayacak.. ii de bunu ne zaman yapacak? neye göre yapacak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2003 tamam ben de yapamaz diyorum zaten.. ama sen diyorsun ki, spherenin kodlarını bilmesi lazım. hayır client ile emunun bir alakası yoktur. sadece emulatörlerin uncrypt edebileceği (desteklediği) clientler vardır diyorum ben. sphereclient fln özel birşey değil. bildiğimiz 2.0.0 client sanıyorum. oradaki olay, client bağlanmaa çalışırken yolladığı şifrenin nasıl şifrelenmiş olduğudur. sphere çoğu sürümünde sadece 2.0.0 daki şifrelemeyi anlar. bu şifreleme (crypt) ise her client ile değişir.[hline]Join Me! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cevik_ego Mesaj tarihi: Ocak 30, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2003 Hepinize tşk ler birazda olsa verdata yı düzenlemeye başladım.VB hakkında bilgim aslında yetrince var sadece yazacağım client le verdatayı nasıl birleştireceğimi öğrenmketi amacım.:) ama eğer bir client yazarsam hayran kalırsanız şaşırmayıın;) e-mail:[email protected] icq:118216265 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GE-TA Mesaj tarihi: Ocak 30, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2003 Verdata yada herhangi bir mul dosyası anlaşılması zor bir içeriğe sahip değil. Bir index ve o index'de refere edilmiş grafikten yada bilgiden başka birşey değil. Bence seni asıl zorlayacak olan sphere'in yolladığı bilgiyi ayırmak ve işlemek. Bunuda belki kullandığın emulatöre klasik client ile bağlandığın port'u dinleyerek inceleyebilirsin. Sonuçta sphere'in yada başka bir emulatörün kaynak kodunu vereceklerini hiç sanmıyorum. Ve sadece mul dosyaları üzerinde bilgi sahibi olman yetmeyecek diğer dosyalarıda incelemen lazım. Sadece mul ile dönmüyor ultima dünyası. Çok şevklisin, umarım şevkin kırılmaz, ama bu iş oldukça zamanını alacak.[hline]In God I Trust For Rest I Just Test[Bu mesaj GE-TA tarafından 30 Ocak 2003 15:58 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Ocak 30, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2003 verdata edit ile clientin alakası yok zaten bmp yapıp içine ekleyecen programlarla ya da iyi progrtamcıysan sen yapabilirsin bir türlü.. ama client olayına gelince, tabi ki index var ama sonuçta onunla birlikte daha binlerce dosyanın indexlerini kullanarak bir oyun yazması lazım. server sadece veriyi yollar client ise o verileri işler, serverden gelen yürüme pakedini işleme çevirmek ya da animleri uygulamak bana neredeyse imkansız geliyor. bir de VB ile yapamazsın bana göre (bir karar ver vc++ mı vb mi) ha bir de bu üstte dediklerimi yapabilirsen, paket olayı gelir sırada polü iyice incelersen onda sendpacket vs olayları var. oaralardan da birşeyler çıkartabilirsin. bu arada zaten bunları yapabilmen için kendin yardımsız uo gibi bir oyun yazabilmen lazım. madem yazabilirsin niye uo ile uğraşıyorsun, yaz kendine bir oyun :) hem daha az vaktini alır bence, uo nun işleyişini kavramak yerine kendi oyununu yazarsın.[hline]Join Me! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arlooax Mesaj tarihi: Ocak 30, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2003 Kendini gelistirmek amacli olabilir bence ama dusundumde tekrar denildigi gibi kendine ait bir proje ile ugras daha faydali. Tekerlegi yeniden icat etmeye gerek yok, adamlar yazmis i$te client :) Ayrica VB de yazilir ama niye tercih edilsin, C cok daha verim saglar. VB kullanilicak yer var VC kullanilacak yer var. Performansa gore degerlendirilmeli. Arlooax The Mage Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cezad Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 peki bu editoru nereden bulucaz acaa bende client yapicam ama bu prog bulamadim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 maşallah herkes client yazıyo bugünlerde ne güzel...[hline]Join Me! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vocter Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 ;)[hline]Shock The Bizkit Locus&Sylveria Emeklisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cevik_ego Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Ben hem vb vc++ kullanıyorum.Tşk ler ilgnizden dolayı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar