Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Client Yazmak İstiyorum


cevik_ego

Öne çıkan mesajlar

abi olayın VC++ bilmekle alakası yok, senin "sphere" için client yazabilmek için herşeyden ilk önce sphere in kodlarına ihtiyacın var. bunun da tek sahibi sphere devleri yani. o yüzden pek heves etme derim..
aynı şekilde runuo clientı için de gecerli. onu da yazamazsınız..
ha ben kendime emulator de yazarım diosanız, o baska tabi, kolay gele :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

client ile verdatanın bi alakası yok bu arada..
yapacağın şey -yapabilirsen tabi :)- clientten socket vs olaylarıyla servera bağlanması ve işte uo dosyalarından oyunu göstermesi vs..
ki "biraz" bilgiyle olması muhtemel birşey değil. uo'nun nasıl çalıştığını bilmen lazım onu da yapamazsın zaten.[hline]Join Me!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sailor biraz diil, fazla bilgiye sahip olsan yazamazsın onu.
sphereclientı sphere ile paralel işler. sphere in clienta gönderdikleri packetleri ve kodları bilmeden onları sen convert edemezsin. yani emulatorun kodlarına sahip olmayan birisi o emulator icin client yazamaz..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

emulatörle alakası yokki işin, ancak uo nun işleyişini bilmesi lazım adamın.. en basit örnek olarak verdatayı açacak da içindeki crypt i açıp clientte worldun gözükmesini sağlayacak..
senin demek istediğin client password crypt herhalde.. çoğu sphere sürümleri 2.0.0 ı detekliyor sanırım, eğer sphere ile girmek istiyorsan 2.0.0 cryptionnunu kullanman lazım onu da nasıl yapacağını bilmem :P ama pol uox vs de ignition desteği var kendi cryptionunu yazabilir ya da hiç olmadan da girebilirsin.[hline]Join Me!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sailor, 29 Ocak 2003 17:03 tarihinde demiş ki:
emulatörle alakası yokki işin, ancak uo nun işleyişini bilmesi lazım adamın.. en basit örnek olarak verdatayı açacak da içindeki crypt i açıp clientte worldun gözükmesini sağlayacak..


ii de bunu ne zaman yapacak? neye göre yapacak?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tamam ben de yapamaz diyorum zaten.. ama sen diyorsun ki, spherenin kodlarını bilmesi lazım.
hayır client ile emunun bir alakası yoktur. sadece emulatörlerin uncrypt edebileceği (desteklediği) clientler vardır diyorum ben. sphereclient fln özel birşey değil. bildiğimiz 2.0.0 client sanıyorum.
oradaki olay, client bağlanmaa çalışırken yolladığı şifrenin nasıl şifrelenmiş olduğudur. sphere çoğu sürümünde sadece 2.0.0 daki şifrelemeyi anlar. bu şifreleme (crypt) ise her client ile değişir.[hline]Join Me!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Verdata yada herhangi bir mul dosyası anlaşılması zor bir içeriğe sahip değil. Bir index ve o index'de refere edilmiş grafikten yada bilgiden başka birşey değil. Bence seni asıl zorlayacak olan sphere'in yolladığı bilgiyi ayırmak ve işlemek. Bunuda belki kullandığın emulatöre klasik client ile bağlandığın port'u dinleyerek inceleyebilirsin. Sonuçta sphere'in yada başka bir emulatörün kaynak kodunu vereceklerini hiç sanmıyorum.

Ve sadece mul dosyaları üzerinde bilgi sahibi olman yetmeyecek diğer dosyalarıda incelemen lazım. Sadece mul ile dönmüyor ultima dünyası.

Çok şevklisin, umarım şevkin kırılmaz, ama bu iş oldukça zamanını alacak.[hline]In God I Trust
For Rest I Just Test

[Bu mesaj GE-TA tarafından 30 Ocak 2003 15:58 tarihinde değiştirilmiştir]

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

verdata edit ile clientin alakası yok zaten bmp yapıp içine ekleyecen programlarla ya da iyi progrtamcıysan sen yapabilirsin bir türlü..
ama client olayına gelince, tabi ki index var ama sonuçta onunla birlikte daha binlerce dosyanın indexlerini kullanarak bir oyun yazması lazım. server sadece veriyi yollar client ise o verileri işler, serverden gelen yürüme pakedini işleme çevirmek ya da animleri uygulamak bana neredeyse imkansız geliyor.

bir de VB ile yapamazsın bana göre (bir karar ver vc++ mı vb mi)

ha bir de bu üstte dediklerimi yapabilirsen, paket olayı gelir sırada polü iyice incelersen onda sendpacket vs olayları var. oaralardan da birşeyler çıkartabilirsin.

bu arada zaten bunları yapabilmen için kendin yardımsız uo gibi bir oyun yazabilmen lazım. madem yazabilirsin niye uo ile uğraşıyorsun, yaz kendine bir oyun :) hem daha az vaktini alır bence, uo nun işleyişini kavramak yerine kendi oyununu yazarsın.[hline]Join Me!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kendini gelistirmek amacli olabilir bence ama dusundumde tekrar denildigi gibi kendine ait bir proje ile ugras daha faydali.

Tekerlegi yeniden icat etmeye gerek yok, adamlar yazmis i$te client :)

Ayrica VB de yazilir ama niye tercih edilsin, C cok daha verim saglar.

VB kullanilicak yer var VC kullanilacak yer var. Performansa gore degerlendirilmeli.

Arlooax The Mage
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...