Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hearts of Iron 3


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
movementtan gelen organization loss bi garipti bence,

en azından yol katedilen bolgenın/bolgelerin infrastructure'ıyle ilgisi olsun bari,

sibiryanın steplerinde gezen grenlerle, berlinin sokaklarında gezenler aynı organizationı kaybetmesin
Mesaj tarihi:
vardı zaten ilgisi, infra yüksekse daha hızlı yol aldığın için daha az zaman harcayınca daha az org kaybediyordun.

doğrusu sadece bir prov'dan diğerine yürüyerek cenk edip bozguna uğramış kadar org dmg'si yemek son derece saçmaydı. mekana vardığında hemen karşı saldırı yapsa düşman aynen gerisin geri gidiyordun. eh yani. bu sistem de blitzing olayına pek uymuyor gibi görünüyor gerçi ama eski sistemde de uzun süre oturup dinlenmek gerekiyordu efektif olarak. sırf o yürümekten org kaybetme olayından ötürü org regain veren bakan seçiyordum, e normal değildi pek.
Mesaj tarihi:
Abi saçmalamayaın, org loss olmazsa yürümekten iyi korrdine edilen ofansifleri durduramazsınız. Hat bir kere yarıldı mı hızlı ilerleyen kuvvetleriniz her zaman geri çekilmeye çalışan kuvvetlerinizi ezip geçicek taa ki hedeflerine ulaşana kadar. Oysa org loss varken belirli bir noktadan sonra durup nefes alması gerekiyordu kuvvetleriniz. Ne kadar gerçekçi di mi.

Oysa şimdi bu olmadıgından her province'a ilerlediginizde 168 saat bekliyor mal gibi kuvvetleriniz. 168 SAAT. Nerde blitzkrieg? Eskiden 10 province gidip durmak var, ne kadar savaştıysanız o kadar çabuk yorulacağınız gerçeği var, şimdi ne yaparsanız yapın gelen saçma bi penalty var.
Mesaj tarihi:
bir an hemfikir olacaktım ama bir tek iberya dağına tırmanana veya sovyet bataklığına varana kadar org'unu bitiren, yenilip gerisin geri dönerken tekrar org kaybeden tümenlerim geldi aklıma sonra, geçti. :)

neyse biraz daha oynamam lazım, tam hüküm vermeyeyim şimdilik.
Mesaj tarihi:
Ya onlar eskide kaldı biraz, asyanın 10da birini kaplayan province'lerde yürümesi 2 ay sürüyordu tabii org bitince aynen geri kaçıyordu askerler. Ama artık öyle province'ler yoklar.

Ben 39 senaryosunu açıp, şu attack delay'i azaltan tech'i bi 3 yapıp da blitzkrieg yapmayı denemenizi tavsiye ediyorum. Olmuyor yani, koca panzer divisionları 2 brigade'lik infantry için durup bekliyor 90 saat. WWI gibi statik olarak bütün cepheyi ilerletiyorsunuz anca.
Mesaj tarihi:
Ünite kontrolüne dahil hiçbirşey hatırlamıyorum. Zahmet edip tutoriala koymamışlar. Almanya sınırıma dayanmış. Yardım edin Mehmet Ali Bey!

Hard attack, soft attack falan anlam ifade ediyor da, theatre nedir, HQ nasıl olmalıdır, nerede olmalıdır? Auto'ya alınca figüran psikolojisine girip bomber basmaya başladı, neyle tutacaksak artık Blitzi ehueh.
Mesaj tarihi:
önceki sayfalarda bir link vermiştim hq kullanımına dair detaylı bir tutorial olan, oyunun kendi tutorialından 10 kat daha kapsamlı heh. ona bir göz at.
Mesaj tarihi:
bomberları şey ıcın basıyo, bomberların ınterdiction diye bi gorevleri varya, sen su cıvarlarda interdiction yap cocuğum dedığınde, bomberlar savaşlara oncelik vererek o bolgede interdiction yapıyo. interdictionda divisionların orgnaizationını düşüruyo.

haliyle biraz tutunabilirse, kızıl ordu, arkadan bomberlar dps yapıp tüketiyo reich'ı.
Mesaj tarihi:
Johan said:
Hi guys.

We're working on a 1.2 patch including fixing reported bugfixes and improving gameplay.

The goal is to have it released in late august, but may be first week of september.

Our goals includes.

- New autocontrols for sliders and trade agreements.
- Severe performance improvement.
- New mapmode for simplified terrain. (hoi2 style)
- Day&Night indications
- Cancellation of orders
- Revised Technology Setup for all scenarios.
- Improved Invasion & Theatre AI.

& of course, fixing reported bugs.

hepsi güzel ama auto-slider cidden kurban kestirir.
Mesaj tarihi:
Sam said:

Johan said:
Hi guys.

We're working on a 1.2 patch including fixing reported bugfixes and improving gameplay.

The goal is to have it released in late august, but may be first week of september.

Our goals includes.

- New autocontrols for sliders and trade agreements.
- Severe performance improvement.
- New mapmode for simplified terrain. (hoi2 style)
- Day&Night indications
- Cancellation of orders
- Revised Technology Setup for all scenarios.
- Improved Invasion & Theatre AI.

& of course, fixing reported bugs.

hepsi güzel ama auto-slider cidden kurban kestirir.


evet bende oynamak için peç i beklicem
Mesaj tarihi:
said:

- New mapmode for simplified terrain. (hoi2 style)


işte budur benim makinede yavaş çalışıyo zaten oynayamıyorum birde bu oyunu nasıl Window MODda oynarım bilgisi olan warmı
Mesaj tarihi:
performans sorununun grafikle alakası yok, yapay zeka ile ilgili. yama lazım. öte taraftan oyunu restart edince çok rahatlıyor, denemeyen varsa deneyebilir.
Mesaj tarihi:
Paradox mod forumlarında 1.1c için TimDog'un AI fix'ini uygulayın oyun uçuyor. Yarım saatte bir yıl bitirebiliyorum ki ben arada bir durup da tech ayarlayan division tasarlayan diplomaside ne olmuş diye bakan bi insanım.

Bu arada drift olayı buglı galiba. Finlandiyayı UK ve Almanya olarak çekiştiriyoruz, casuslarım sağolsun UK'den daha çok korkmaya başlayınca adamlar axis'e doğru driftleri arttı (en azından tooltip öyle diyor) ama adamlar hala allies'a doğru kayıyorlar?!? Biraz daha deneyecem emin olmak için ama eğer bu doğruysa o zaman niye herkesin allies'a doğru kaydığını açıklayabilir.
Mesaj tarihi:
valla üçüncü parti ai müdahalelerini uygulamıyorum şahsen, en yavaşta oynuyorum zaten savaş sırasında ikide bir pause edip. ama editlenebilir yapay zeka olayının büyük potansiyeli var ileride modlar için.

yalnız şu oyunda en çok hoşuma giden olaylardan biri de işgal altındaki topraklardaki yönetim şeklini seçebilmemiz. önceki oyunlarda kaynakların sadece %15'ini alabilmek deli ediyordu, savaşa zaten kaynak bulmak için giren ülkelere hakaret gibiydi heh. vichy usulü işbirlikçi hükümet = (tu)
Mesaj tarihi:
Venator said:

Paradox mod forumlarında 1.1c için TimDog'un AI fix'ini uygulayın oyun uçuyor. Yarım saatte bir yıl bitirebiliyorum ki ben arada bir durup da tech ayarlayan division tasarlayan diplomaside ne olmuş diye bakan bi insanım.

Bu arada drift olayı buglı galiba. Finlandiyayı UK ve Almanya olarak çekiştiriyoruz, casuslarım sağolsun UK'den daha çok korkmaya başlayınca adamlar axis'e doğru driftleri arttı (en azından tooltip öyle diyor) ama adamlar hala allies'a doğru kayıyorlar?!? Biraz daha deneyecem emin olmak için ama eğer bu doğruysa o zaman niye herkesin allies'a doğru kaydığını açıklayabilir.


şunun tam download linkini verebilirmisin lütfen bulamadım ben
Mesaj tarihi:
daha 1940'ta bütün dünya müttefiklere katıldı ve threat sağolsun italya ve event'le slovakya hariç kimseyi mihver'e katamadım ama nasıl bir keyif, bütün dünyaya karşı savaşıyorum böyle. kms bismarck, kms grossdeutschland, kms friedrich der grosse ve diğer bb'lerden oluşan kriegsmarine tekrar tekrar armadaları püskürtüyor, anzak gemilerini königsberg'e çıkartma yaparken batırıyor, güderian stockholm'e yürüyor ve daha nice cenkler halihazırda devam ediyor. B)-

yalnız ilk defa manpower bitti tonla infantry basınca, hitlerjugend'den çoluk çocuk kim varsa toplayabilsem keşke. (:P)

türkiye de müttefiklere katılırsa atatürk'ü ("atatürk dies" flavor event'ini koymamışlar, 1940'ta hala var) indirip yerine nihal atsız'ı (iki faşist var ülke dosyasında heh) geçirmem gerekecek sanırım, kabus gibi. :(
said:
}
12011 = {
name = "Nihal Atsiz"
ideology = fascistic
loyalty = 1.00
picture = M12011
head_of_state = ruthless_powermonger
start_date = 1936.1.1
×
×
  • Yeni Oluştur...