Xærø Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Bu alet hakkında düşüncelerinizi almak istiyorum. Ayrıntılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 aracın ECU'suna dokunmadan mod hmmm. garantiden çıkmıyo ECU yani yanlış anlamadıysam? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xærø Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Valla orasını bilemicem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Artış oranlarını yazmamış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Benim arac icin kufur gibi fiyata boyle bi performans sunuyor, hakkaten bu nedir ki boyle? stok/powerboxII stok/powerboxII VW TDI PD 1.4l 75 / 90 PS 195 / 235 Nm ne kadar guvenilir? Oyle uzay kurulum yapiliyor falan, motor isisindan etkilenmiyor mu? falan filan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Bunu şanzıman kaldırır mı ya da rakamlar hakikaten o kadar gerçekçi mi diye tartışılıyordu sanırım geçen gün? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 ya hem guc hem yakit tasarrufu nasil yapiyor bu alet buyu mu bu ikisinden biri ters etkilenmeden nasil oluyor yane bu is Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Aynen bende oyle dusunup biraz arastirdim. Hadise turbo lu dizel motorlar icin ecu ya rail basincinin olandan daha dusuk gosterilmesi ile zengin karisimin artirilmasi. Boyle olunca turbo yardimiyla yaklasik bi 10-15 beygir, ve 30-40nm tork kazaniliyor. bunun ustune turbo basinclariyla da oynaninca kazanc daha fazla oluyor haliyle. Pompa arizalari baya bi yaygin powerbox kullanimi sonrasi. Zengin karisim yuzunden kurum atmasi ve koyu renkli egzost atimi da eksilerinden biri. Rail basincini degistirdigi icin yol bilgisayarinda sensorlerde dusuk cikmasi mantigi bana dogru geldi. Bazi uygulayanlarin savunmasida tork ve beygir arttigi icin aracin stok durumunda gittiginiz kadar giderken daha az bastiginiz icin arac daha ekonomik oluyor olmasiymis. Bazilarida sensorlerin anlik okumalari bozuluyor yalniz kumulatif depo hesaplamalari dogru ve bunlar normale gore dusuk cikiyormus. cr powerbox dan uzak durulmasi gerekiyormusmus, kalitelileri Dimsport(dimspord?) rapid, alpine, tune-it mismis. Kalitelilerin fiyatlari ve uygulanmasi 350-400 euro yu buluyormus, cr powerbox un 150 ytl olmasi da biraz killandirmisti beni ztn. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Selam, KHaRoN said: Bazi uygulayanlarin savunmasida tork ve beygir arttigi icin aracin stok durumunda gittiginiz kadar giderken daha az bastiginiz icin arac daha ekonomik oluyor olmasiymis. Yok artık. O söylediği ancak yüksek hızlarda olabilir. Neden? Motor o hava direncini yenebilmek için yırtınmak yerine biraz daha rahat çalışacaktır, bu da tüketimi etkiler. Ama tabi bunu yapmak için de motora normalden fazla yakıt sevk ettiğimizi düşünürsek, olay çok karmaşık bir hâl alıyor. Bence saçma bir sistem ama bazı araçalrda tuning için şart oluyor(muş). Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Ben soyleyenlerin yalancisiyim, yakit tuketimi azaliyorsa bile uygulayanlarda bi neden sonuc iliskisi karisikligi var. Adamlar neden azaldigini aciklarken onceki mesajimda yazdigim 3 farkli yorumu getiriyorlar. Bencede motor guclendigi icin daha az basinca tuketim azalir ilkokul teorilerinden ote degil. Ama common rail dizellerin emme pompa yontemine gore daha az tuketmesi gibi pompa basinci artinca turbodan daha fazla faydalanip tuketimin dusmesi cok da mantiksiz degil. ama iste oda pompanin canini okuyormus. powerbox ile kac km yaptin sorusuna kimse cevap vermiyor. anca varsa yoksa kalkisim 10 sn nin altina dustu fln diyorlar(kulliyen yalandir) sonuc itibariyle kaliteli olanlari uygulatmak la ustune biraz para koyup chip re map hadiselerini uygulatmak hem daha mantikli hemde birazcik pahali da olsa asagi yukari ayni seye denk geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar