Yeager Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Selamlar; Kendi eglendigim serverımda mavi bir npc yi veya chara daldigimda sysmessage olarak surekli criminal cıkıyor ve kestigimde ise surekli olarak sysmessage Criminal! Murderer! yazısı çıkıyor ama sürekli ve öldürdügüm char ise yada npc ölmüyor hala canlı gibi duruyor ve sürekli olarak konsolda hata mesajı alıyorum Exp code tarzında Su varki Gm charla kestigim de herhangi bir sorun cıkmıyor sadece player charlarda oluyor ek olarak player charla bir pk (char veya npc)yı kestigimde herhangi bir sorun olmuyor. Sadece mavi olanı kestimmi oluyor bu hata. Bunu engellemenin bir yolu varmıdır? Şimdiden yardımcı olanlara şükranlarımı sunarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RaiDaN Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 bildigim kadarıyla npc yi keserken zaten criminal surekli yazar vede npc help guards a criminal felan derkeince 1-2 defa yazar normaldede serverlarda dikkat edersen her serverda yazar o o bir hata deildir criminal oldugunu sadece belirtir kolay gelsin..[signature][hline]www.rebornuo.com [Uo Modifiye] Admin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 İlgin için teşekkürler. demek istediğini biliyorum. Herhalde tam açıklayamadım. Örnegin herhangi bir yerde forest ostard spawnı koydum ve bunu almaya calısırken foresta vurdum yanda surekli olarak ekran boyunca criminal yazı cıktı ve oldugunde ise criminal murderer yazısı cıkıyor ve npc kaybolmuyor o durdugu surece bu yazılara surekli geciyor ancak Gm charla gelip Npc remove ladıktan sonra normale donuyor. Bu sorunu cozmek istiyorum. Acaba anlatabildim mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 npc olmuyorsa bir event ta$iyordur (on=@death) kismiyla ilgili (ornek oldugunde hits'ini x yap gibi.) bu sayede olmuyordur.[signature][hline]- never too old to learn! Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RaiDaN Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 prd ben annamamışım yannıs annamışım kusura bakma kafam daıldı zaten naptıgımıda bilmiom valla :p[signature][hline]www.rebornuo.com [Uo Modifiye] Admin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 tamam buna bakacağım haklısın(ancak dunya kadar scp), peki normal player charın ölümündede aynı sorun oluyor bunda da aynı event olurmu sanmıyorum. herhangi bir event' a sahip olmuyorsa ne gibi çözüm önerebilirsiniz. Nebula bazı bugların çözümünü fix.scpsinde toplamış, acaba oraya ekleyebileceğim sorunu halledebilecek önerebileceğiniz bir event vs. varmı acaba ? [Bu mesaj Yeager tarafından 14 February 2004 00:08 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 said: RaiDaN, 13 February 2004 23:54 tarihinde demiş ki: prd ben annamamışım yannıs annamışım kusura bakma kafam daıldı zaten naptıgımıda bilmiom valla :p Ne demek, rica ederim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 Arkadaşlar sorunun bir kısmını çözdüm sayılır problem şundan dolayı meydana geliyormuş. Bir kişi mavi herhangi bir şeye dalarsa, ikisinede i_memory diye bir item düşüyor ve ikisinin flagları birbirlerine war oluyor. şimdi mavi olan öldüğü zaman normalde bu itemin silinmesi gerekir ancak bu item silinmiyor ve bunun yüzünden de npcsi veya charın ölmesi gerçekleşmiyor ve karşı tarafta sürekli criminal murderer yazısı çıkmasına sebebiyet veriyor. Ben çok basit bir event hazırladım. event şu: On=@Death if () src.findid.i_memory.remove ve bunu spheretables a ekledim artık bir charın ölmesinden sonra hiç bir sorun kalmıyor. ama herhangi bir npcnin ölümünde maalesef sorun devam ediyor. Buna benzer birşey ile sorunu kökten halledebileceğim bir öneriniz varmı ? [Bu mesaj Yeager tarafından 15 February 2004 17:52 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj Yeager tarafından 15 February 2004 17:52 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 aynı eventi npc ye de ver. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 peki tek bir komutla bunu tüm npclere dahil edemezmiyiz bunu öğrenmek istemiştim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 Actual Search & Replace diye bir program var, onla yapabilirsin. Mesela butun npclerin on=@create satirini; on=@create events e_hede haline getirir. O tip birsey oluyorsa on=@death'larda bisey vardir Dmx'in dedigi gibi, bir bakiver.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 16, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2004 Dediğiniz programa baktım gerçekten aradığım bir program. Diğer sorunu ise halletim artık char scplerinde create' in ust kısmında Tevents=e_asd diye ekledim teker teker tum npclere boylece sorun kalmadı. Ancak sundan şüphe duyuyorum başka bir scp nin içinde npc veya chara i_memory diye bir item yüklenirse bir bug oluştururmu? Ancak kendi çapımda olduğu için pek kayde almıyorum. Birde bu itemi eventla sildiğim için mavi chara dalan kişi kill almıyor artık onuda eventa ekledim. yardımlarınız için teşekkür ederim. iyi çalışmalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar