roket adam Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2008 48 k değil miydi yanlış hatırlıyorum galiba
Vodan Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Saablar güzel araçlar ama ikinci elde çok değer kaybediyor.
Dacop Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Dün EOS a bakmaya gittim passata çok benziyor ve güzel araba internetteki fiyattan 1-2k ytl daha ucuz fiyat verdiler hatta sanırım eos ftw
Syn Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Eos ftw tabi, tek dezavantajı otomatik vites değil onu da performans arabası olduğu için koymadılar herhalde..
nuwanda Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Syn said: Eos ftw tabi, tek dezavantajı otomatik vites değil onu da performans arabası olduğu için koymadılar herhalde.. gidip golfteki motoru koydular, pek performans arabası degil =)
ginaly Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 2. sayfada da demiştim, yine diyorum saab. hem makam arabası hem spor. adamlar uçak yapıyor.
Syn Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 nuwanda said: Syn said: Eos ftw tabi, tek dezavantajı otomatik vites değil onu da performans arabası olduğu için koymadılar herhalde.. gidip golfteki motoru koydular, pek performans arabası degil =) eee şey =), ben passatı sevdiğim için passat cc çıkana kadar hep eos derim =)
Kharon Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Madem eos da karar kildin, eos kullanan bi arkadasimla araci hakkinda konustuklarimizi aynen aktarayim. Once belirteyim, cabrio arac gibisi yok. Ki ozellikle dort kapili araclari sevmeyen bi insan olarak 206cc ye bile tav olurum. =] Kaldi ki eos ondan bi kac gomlek ustun. Fakat bu aracta ustun acik degilken o tavlik hissinden gayet uzaksin. Heleki benim gibi ortalamanin ustunde boya sahipsen pedallar vesaire polo dan bile yakin, koltuk en arkadayken bile. Arka koltuklar ise sadece poset/canta vs konulmak icin yapilmis sanki; oturmasi eziyet,oturduktan sonra oturmaya devam etmesi eziyet, oturunca kalkmasi ayri eziyet. 180in ustundeki kimse kafasi tavanla bir olmadan 5 dakika gidemez. Cabrio alan bi insana bagaj, arka koltuk, tek kapi gibi seyler soylenmez -bana soylense doverdim- ama olaya sedan isteyerek girip cabrio araca gecince bunlarin ustunde dusunmek gerek. Motora gelirsek, vw 1.6 fsi rezalet bi motor. Ses de yok hareket de yok. 115 beygir dediklerinde hicbirsekilde inanasi gelmiyor insanin. Arac manuel olmasina ragmen 11-12 litre yakmasida apayri bi muamma. Gitse de yaksa neyse. Bu hantalligini birazda cabrio olmasi yuzunden 1500 kusur kilo agirligina borclu, zaten cansiz bi motor iyice olmus o karoserde. 1.4tfsi 200nm torkuyla kagit uzerinde daha guzel gorunuyor, nasil gider bilemiyorum. Yakisi 1.6 dan azdir o kesin. Aracin iyi yanina gelirsek, klima cabrio bi aracta olmasi gerektigi gibi harika calisiyor, aractaki yalitim diger vw arabalarindan cok ote, ustu acikken dahi ses olarak ruzgar disinda cok az sey rahatsiz ediyor. Koltuklar uzun sure oturulmayacaksa oldukca rahat ve sportif, diz mesafesi olarak ne kadar problemli de olsa kisa boylu bi insan icin oldukca konforlu geleceginden eminim. Bunun disinda gozume -belkide arac daha yeniyken bindigim icin- malzeme kalitesi diger vw lere ozellikle eos un kardesi jettaya gore cok daha iyi geldi. Yukardaki olumsuzluklar degerlendirildiginde alindiktan sonra pisman olunmayacak bi arac. Ama sonuc olarak bana sorarsan yinede cok fazla para istiyorlar. Ha olsa 1.4tfsi highline siyah bi eos, birde hazir havalar guzel ustumuzde acikken jetta ABT sport kit guzel olmazmiydi? Harika olurdu. Saab a gelirsek, 9-3 aero alabiliyorsan dusunmeye bile gerek duymazdim ben kendi adima.
Syn Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 ya olayın şu kısmını da atlıyorsunuz, servis bence araba alırken göz ardı edilmeyecek bir unsur.ülkede topu topu kaç tane saab servisi var Allah aşkına? Araban bozulduğunda altına idare edebileceğin araba veren bir Saab servisi olduğu zaman derim ki Saab'ın servisi iyi gerçekten. Bu sadece Saab için geçerli değil yani, Mazda'da böyle Alfa Romeo'da böyle. Bence arkadaşın tercihinde sadece cabrio araç oluşu değil sanırım "marka" prestiji denen olay da var zira okulumda "koç üniversitesi" en az 30-40 tane a3 var. Bu a3lerin nesi bu kadar iyi ki insanlar alıyor arkadaş? Audi diye alıyorlar di mi? Kaldı ki 0ına 26-27k euro istiyorlar araca, benzin desen 11-12 yine.
roket adam Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Eos'a Doğuş Power Center da binmiştim, şu Einstein sergisinin yapıldığı yerde ama fazla kurcalayamamıştım. İçine bi bakayım dersen uğramanı tavsiye ederim. Gerçi bir sürü VW showroom u varken ne gerek var o da ayrı :)
Mojito Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Saab servislerine opel bakıyor ozel ayrı bıyere gıtmıyorkı hatta cogu yerde opelbayiileri saabla icice opel bakmaya gıttıgınde hemen yan odada saab da sergılenıyor onada bakıyorsun.Bende saab ftw diyorum en azından bir kere gidip gormende fayda var 9-3 Aero paket gercekten cok mukemmel gosterıyor arabayı...
Kharon Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Syn said: ülkede topu topu kaç tane saab servisi var Allah aşkına? Araban bozulduğunda altına idare edebileceğin araba veren bir Saab servisi olduğu zaman derim ki Saab'ın servisi iyi gerçekten. Zaten hangi firma ucretsiz araba veriyor ki tadilat suresinde? VW grup anlasmali rentacar firmasindan 60 ytl lik araci 55ytl ye kiralattiriyor. Soyledikleri "gecici arac temini" hadisesi bundan ibaret. Bunun disinda her servisin -ozel servislerde bile- anlasmali rentacar firmasi var. Servis konusuna katiliyorum, periyodik bakim ucretleri, genel manada servis kalitesi arac seciminde en oncelikli olmasi gereken konularin basinda geliyor. Ama seninde soyledigin gibi konustugumuz arac mazda degil saab. Evet elbette GM, VW kadar genis bir servis agina sahip degildir ama sonucta dagda da yasamiyoruz: aracin servise girecegi yer belli. Sorgulanmasi gereken servis aginin genisligi degil kalitesi ve fiyatidir. Saab 2000 senesinden beri general motors un yonetimindeki bir firma. Artik aslinda saab'a minimalist tasarimli premium opel ler de diyebiliriz. Bahsi gecen saab9-3 vectra ile ortak platformda uretilen, yuruyen aksam olarak bildigimiz opel kalitesindeki bi aractir. Bana kalirsa tasarim olsun, prestij olsun, malzeme kalitesi olsun, verdigi keyif olsun herturlu vectradan ustun bi aractir. o ayri. Eos karalama kampanyasi baslatmis degilim, saabdan komisyon da almiyorum, yanlis anlasilmasin :P
Vodan Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Ben bir ekleme yapayım, Opel'lerden çok şikayet edilsede şikayet unsuru genellikle elektronikleridir. Motordan veya yürüyen aksamdan dolayı şikayet edildiğini pek duymadım ben. Saab'da göz var nizam var GM bünyesinde olsa da Opel Vectra ile kıyas kabul etmez.
prozzak Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Vodan said: Ben bir ekleme yapayım, Opel'lerden çok şikayet edilsede şikayet unsuru genellikle elektronikleridir. Motordan veya yürüyen aksamdan dolayı şikayet edildiğini pek duymadım ben. Saab'da göz var nizam var GM bünyesinde olsa da Opel Vectra ile kıyas kabul etmez. astra ların bir ara kronikleşmiş vites kutusu problemleri vardı ?
Vodan Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2008 Ben hiç duymadım öyle bişey. Hangi kasa Astralarda var bu?Yazarken Corsa'nın direksiyon kutusu problemi geldi benim aklıma sadece ki onun sorunu da çevirirken tıkırtı yapması. Ben 3 yıldır kullanıyorum elektronik arıza sebebiyle servise çok gittim ama ön takımdan ses geliyor fln gibi sebeplerle hiç gitmedim, giden arkadaşımda olmadı forumlardan takip ettiğim kadarıyla mekanik şikayeti olanda duymadım.
prozzak Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Vodan said: Ben hiç duymadım öyle bişey. Hangi kasa Astralarda var bu?Yazarken Corsa'nın direksiyon kutusu problemi geldi benim aklıma sadece ki onun sorunu da çevirirken tıkırtı yapması. Ben 3 yıldır kullanıyorum elektronik arıza sebebiyle servise çok gittim ama ön takımdan ses geliyor fln gibi sebeplerle hiç gitmedim, giden arkadaşımda olmadı forumlardan takip ettiğim kadarıyla mekanik şikayeti olanda duymadım. Bu son kasa astraların ilk otomatik viteslerinde sorun oldu diye hatirliyorum bir de corsa ların direksiyon kutusu problemini duymuştum. Hatta ilk gelen otomatik vites astralarin neredeyse hepsi arizalı cıktı diye biliyorum. neyseki öle bi problem yok artık
Vodan Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 İlk astralarda hillholder standart değildi millet sol ayakla frene sağ ayakla gaza basıp balata yaktırıyordu.
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 sebring al sebring. servisi de iyi kalitesi de.
unac Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 unac said: sana hayalimi teklif ediyorum...
kingpin Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2008 MINI Cooper S Cabrio - 2008 40.596 euro ha biraz daha para bayılıp john cooper pakedi koymak var. deme keyfine sonra :)
Öne çıkan mesajlar