Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft II


huun

Öne çıkan mesajlar

oyun güzel oyun; ama oynadıkça sıkılıyorum. kimsenin de 3 seneden fazla ciddi ciddi oynayacağını düşünmüyorum şu şekliyle.

bu "terrible terrible damage" zihniyeti oyunu benim beğenimin dışına çıkartıyor. dmein oynadığım bir oyun adam gitmiş haritanın alakasız bir noktasına basmış stargate, 2 voidray tamam işte. oyunun her binayı yap, her birimden bas, git ortada kapış zihniyeti yordu beni.

birisi teklif etti diye tadına baktığın; ama bir daha aklına gelmeyen bir tabak yemek işte. nası benzetme ama?

said:
Blizzard design philosophy pre Dustin Browder-era
“Let’s design a great engine and worry about units, graphics and art later. Hell, let’s even throw a game in the trash bin and recode it from scratch if people think it sucks.”

Blizzard design philosophy post Dustin Browder
“Hey guys let’s design awesome, cool and unique units and worry about the game and balance afterwards. We can always fix that. Sure people will think the game has flaws, but balance and time will sort that out”

Blizzard HQ. Irvine, CA., 2008


said:
[Dustin Browder is sitting at his computer answering fansite questions from http://scsuperbestfriends.com/, declaiming every word out loud as he’s hammering away at his keyboard]

Dustin Browder: We have this awesome awesome engine, it can do anything…

[In walks David Kim, with a printout of the latest Q&A Batch in his hands]

David Kim: Hey Dustin they’re asking about moving shot again, what should I tell them?
Dustin Browder: Tell them we’re working on it.
David Kim: But that’s what we said last time.
Dustin Browder: Well tell them it’s a balance issue.
David Kim: We did that one too.
Dustin Browder: …

Dustin Browder looks annoyed and scratches his beard

Dustin Browder: Have the lore guys come up with something.


sonuçta CnC serisine son darbeyi vuran adamdır kendisi hahaha

güzel bir makale yazmış elemanın teki tl.net e. micro konusunu baya detaylı incelemiş. uzun gibi göründüğüne bakmayın zevkli yazı.
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=121769
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya bisi dicemde o yazıyla ilgili,
bir sürü ünite attack mode yapıyo zaten,
aynı üniteler patrolle dahahızlıda döebiliyo

said:
Starcraft had a one size fits all damage system. Now how the hell did Blizzard balance it despite not being able to give units arbitrary bonus damage values towards specific armor types?


abi adam sc 1 de bonus dmg yok sanıyosa gecelim zaten okumıyalım yazısını



gerisini okuyorumda "neden corsair yok!!! phoenix cok tırt, aksrsınıda scourge koysak maffolur!!" diyip durmus, abi ben bile phoenixle yan yan giderek cok az hız kaybederek attack verebiliyosam, var iste attack move miss gibi, patrolle cok az arkasına move verirsen instantda dönüyo anında.

said:
Its speed is good, all SC2 air units should be fast!

gec abi, sc1 de hava üniteleri ne kadar hızlıki zaten.

hayır neden hersey sc1'in aynısı değil demekten baska bir yazıolmamıs, hatta micro anlayısı stacklenmis air üniteleriyle vurkac yapmaktan öteyede gitmiyen birisi belliki.

said:
Balance will be the first priority when determining the animation duration for units. With that said, there will be certain units that players will be able to dance with (EN: lies),
sc2 de dance olmadığını iddaa ediyosa ayrıca gülmek lazım arkadasa



bu arada huun, dediğine katılmıyorum, biri haritanın karsısına stargate cıkıyosa, bununla ugrasman lazım elbette, base'ine dikicne ugrasmıyormusun. Ayrıca her üniteden basmak gibi bir durum yok, gayet dedicated stratejiler var, cidden var bak görürsün.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya bide bunu yazmadan edemiycem, attack animasyonlu uniteleri microlamak daha zorken daha cok skill istiyoken, "skill gerektirmiyo oyun!!" demek yersiz kacıyo baya bi.
yıllarca gelistirdikleri alıskanlıklar iseyaramıyo diye sinirleniyo insanlar.


ha bide zamanında wc3 ilk cıktığında betasında falanda insanlar "abi bu oyunda micro olmaz baksana herseyın hızı bırbırıne cok yakın attack animasyonlarına bak!!!" diyip durdular, geciniz bunları


son bisi daha replay izleyip apm'e bakıp "abi sc2de apm gerekmiyo baskana 150 le oynıyo en baba oyuncular" diyenlere ayrıca gülüyorum. sc2 nin apm sayacı cok cok daha düsük sayıyo, muhtemele selectionlar grouplamaları hesaplamıyo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.youtube.com/watch?v=zNj0zwthmXY&feature=player_embedded

corsair ile phoenix i karsılaştırmış sc2 air unit control sux!!!1 demiş te allahım ya biri şuna biri iki birim arasındaki farkı anlatsın lütfen dandik bi yazı cücenin dediği gibi o uzunluğa sıkışlarla dolu gereksiz geldi bana da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada yanlış anlama olmasın.

ben scII'nin tamamen yeni bir oyun olduğuna hem fikirim. o linki sadece dustin ile ilgili yazılara kaynak göstermek için verdim.

scII'nin uzun ömürlü bir oyun olmadığı fikrinin arkasındayım tabii.

bi de şu var. adam konusunda haklı. ilk oyundaki gibi ustalık gerektiren bir kullanım yok hiç bi birimde. adamın asıl tezini pas geçip eleştirmeyin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi gecin yanı, oyunda o akdar micro vardı sc1de, nereye baksam "inanamıyorum ne kadar mükemmel bi muta microsu sergiliyor!!!!1111" oyunun en bayık microsuydu.

evet maplerdedüz alan azlığı bencede var, ama aslında üniteler daha derli toplu durduğu için daha dar mekanlar yinede kullılabilinir oluyo. buna rağmen biraz genisletebilirler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cuce said:

bu arada huun, dediğine katılmıyorum, biri haritanın karsısına stargate cıkıyosa, bununla ugrasman lazım elbette, base'ine dikicne ugrasmıyormusun. Ayrıca her üniteden basmak gibi bir durum yok, gayet dedicated stratejiler var, cidden var bak görürsün.


aynı şey değil benim dediğim. oyunun ortasında, sonunda tabii ki herşeyden basacaksın artık. oyunun başında ama, bütün scvlerim tamirde olmasına rağmen 2 void ray göstere göstere yıkıyorsa cc'mi; ben terrible terrible damage olayına karşıyım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

SC 1 de mutaları birleştirip vur kaç yapmak son 1-2 senenin olayı. Daha doğrusu bunun bu kadar overpowered olması.

Peo'nun anlatmaya çalıştığı artık bir Reaver inince "OBAAAA!!!" diyemeyecek olmamız (Bkz. Slasher ve Reaver mikrosu). SC 2'nin mekaniklerinde farklı bir şeyler var. Bana da en çok batan şey force field spam. PvP oynarken adam gibi basıyorsun Zealot bir kaç da stalker. Herif Sentry + az zealot ordusu ile geliyor. Yeniliyorsun. Canın sıkılıyor. High Ground + Small Unit Under Tree Miss Chance olayı da gitmiş zaten...

Oyun biraz fazla düz şu haliyle.

Aman en kötü ihtimal manyağın teki SC 1'in aynısını mod yapar SC2 ye. Onu oynarız çok dellenirsek :D

Ama bence farkederler hatalarını ufak ufak. SC çocuk oyunu değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...