blazkowicz Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 Soyle testisli, güzel maçlar varsa youtube'da 720p aktif olan bi linkleseniz de izlesek bari. ^^ key yok bari video ile yetinelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=lIcIKheklh0&feature=related Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 http://forum.paticik.com/read.php?39,4722742,4818806,page=2#msg-4775424 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
blazkowicz Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 Süper, sağol tunca. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ba8n6JazZcg&feature=player_embedded Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MadOrca Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 ah ben koyucaktım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LombaK_Knight Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Oyunun eskisinin yerini tutmayacağına dair şüphelerim vardı. Sonra B.Net forumlarını kurcalayınca kanalların hala oyunda olacağını öğrendim. Bir de bunları görünce için ısındı resmen. Tamam hacı...Olacak bu iş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 oyun güzel oyun; ama oynadıkça sıkılıyorum. kimsenin de 3 seneden fazla ciddi ciddi oynayacağını düşünmüyorum şu şekliyle. bu "terrible terrible damage" zihniyeti oyunu benim beğenimin dışına çıkartıyor. dmein oynadığım bir oyun adam gitmiş haritanın alakasız bir noktasına basmış stargate, 2 voidray tamam işte. oyunun her binayı yap, her birimden bas, git ortada kapış zihniyeti yordu beni. birisi teklif etti diye tadına baktığın; ama bir daha aklına gelmeyen bir tabak yemek işte. nası benzetme ama? said: Blizzard design philosophy pre Dustin Browder-era “Let’s design a great engine and worry about units, graphics and art later. Hell, let’s even throw a game in the trash bin and recode it from scratch if people think it sucks.” Blizzard design philosophy post Dustin Browder “Hey guys let’s design awesome, cool and unique units and worry about the game and balance afterwards. We can always fix that. Sure people will think the game has flaws, but balance and time will sort that out” Blizzard HQ. Irvine, CA., 2008 said: [Dustin Browder is sitting at his computer answering fansite questions from http://scsuperbestfriends.com/, declaiming every word out loud as he’s hammering away at his keyboard] Dustin Browder: We have this awesome awesome engine, it can do anything… [In walks David Kim, with a printout of the latest Q&A Batch in his hands] David Kim: Hey Dustin they’re asking about moving shot again, what should I tell them? Dustin Browder: Tell them we’re working on it. David Kim: But that’s what we said last time. Dustin Browder: Well tell them it’s a balance issue. David Kim: We did that one too. Dustin Browder: … Dustin Browder looks annoyed and scratches his beard Dustin Browder: Have the lore guys come up with something. sonuçta CnC serisine son darbeyi vuran adamdır kendisi hahaha güzel bir makale yazmış elemanın teki tl.net e. micro konusunu baya detaylı incelemiş. uzun gibi göründüğüne bakmayın zevkli yazı. http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=121769 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 ya bisi dicemde o yazıyla ilgili, bir sürü ünite attack mode yapıyo zaten, aynı üniteler patrolle dahahızlıda döebiliyo said: Starcraft had a one size fits all damage system. Now how the hell did Blizzard balance it despite not being able to give units arbitrary bonus damage values towards specific armor types? abi adam sc 1 de bonus dmg yok sanıyosa gecelim zaten okumıyalım yazısını gerisini okuyorumda "neden corsair yok!!! phoenix cok tırt, aksrsınıda scourge koysak maffolur!!" diyip durmus, abi ben bile phoenixle yan yan giderek cok az hız kaybederek attack verebiliyosam, var iste attack move miss gibi, patrolle cok az arkasına move verirsen instantda dönüyo anında. said: Its speed is good, all SC2 air units should be fast! gec abi, sc1 de hava üniteleri ne kadar hızlıki zaten. hayır neden hersey sc1'in aynısı değil demekten baska bir yazıolmamıs, hatta micro anlayısı stacklenmis air üniteleriyle vurkac yapmaktan öteyede gitmiyen birisi belliki. said: Balance will be the first priority when determining the animation duration for units. With that said, there will be certain units that players will be able to dance with (EN: lies), sc2 de dance olmadığını iddaa ediyosa ayrıca gülmek lazım arkadasa bu arada huun, dediğine katılmıyorum, biri haritanın karsısına stargate cıkıyosa, bununla ugrasman lazım elbette, base'ine dikicne ugrasmıyormusun. Ayrıca her üniteden basmak gibi bir durum yok, gayet dedicated stratejiler var, cidden var bak görürsün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 ya bide bunu yazmadan edemiycem, attack animasyonlu uniteleri microlamak daha zorken daha cok skill istiyoken, "skill gerektirmiyo oyun!!" demek yersiz kacıyo baya bi. yıllarca gelistirdikleri alıskanlıklar iseyaramıyo diye sinirleniyo insanlar. ha bide zamanında wc3 ilk cıktığında betasında falanda insanlar "abi bu oyunda micro olmaz baksana herseyın hızı bırbırıne cok yakın attack animasyonlarına bak!!!" diyip durdular, geciniz bunları son bisi daha replay izleyip apm'e bakıp "abi sc2de apm gerekmiyo baskana 150 le oynıyo en baba oyuncular" diyenlere ayrıca gülüyorum. sc2 nin apm sayacı cok cok daha düsük sayıyo, muhtemele selectionlar grouplamaları hesaplamıyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=zNj0zwthmXY&feature=player_embedded corsair ile phoenix i karsılaştırmış sc2 air unit control sux!!!1 demiş te allahım ya biri şuna biri iki birim arasındaki farkı anlatsın lütfen dandik bi yazı cücenin dediği gibi o uzunluğa sıkışlarla dolu gereksiz geldi bana da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 bu arada yanlış anlama olmasın. ben scII'nin tamamen yeni bir oyun olduğuna hem fikirim. o linki sadece dustin ile ilgili yazılara kaynak göstermek için verdim. scII'nin uzun ömürlü bir oyun olmadığı fikrinin arkasındayım tabii. bi de şu var. adam konusunda haklı. ilk oyundaki gibi ustalık gerektiren bir kullanım yok hiç bi birimde. adamın asıl tezini pas geçip eleştirmeyin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 ya muta stackleyip ileri geri gitmek sc'nın en yavan microsuydu, oyunu yavanlastırdığını düsünüyodum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 cüce çok scv kaybetmiş belli euheuh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2010 şu an oyunla ilgili tek sıkıntım maplerin çok küçük olması çok fazla choke olması. dört bir yandan rahatça saramıyorum rakiplerimi =( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 abi gecin yanı, oyunda o akdar micro vardı sc1de, nereye baksam "inanamıyorum ne kadar mükemmel bi muta microsu sergiliyor!!!!1111" oyunun en bayık microsuydu. evet maplerdedüz alan azlığı bencede var, ama aslında üniteler daha derli toplu durduğu için daha dar mekanlar yinede kullılabilinir oluyo. buna rağmen biraz genisletebilirler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phae Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Gökçen, mount and blade'de senin gibi adamlara ihtiyacımız varken nedir bu egoist starcraft oburlugu? MAN THE AXES. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 ahahahah 3.beta keyim geldi :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Devilmanta Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 ya yeter yaa biri göndersin bi key artık!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 bu forumda hak yiyen 2 tane user var beta key alıpta oyuna girmeyen isim vermiyorum!!1 :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 cuce said: bu arada huun, dediğine katılmıyorum, biri haritanın karsısına stargate cıkıyosa, bununla ugrasman lazım elbette, base'ine dikicne ugrasmıyormusun. Ayrıca her üniteden basmak gibi bir durum yok, gayet dedicated stratejiler var, cidden var bak görürsün. aynı şey değil benim dediğim. oyunun ortasında, sonunda tabii ki herşeyden basacaksın artık. oyunun başında ama, bütün scvlerim tamirde olmasına rağmen 2 void ray göstere göstere yıkıyorsa cc'mi; ben terrible terrible damage olayına karşıyım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 zaaaaaaaaaaaa void raye ölmüş. scoutlayıp 2 tan turret koycan hocam terrible terrible damagelık bişi yok xP Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 marine cıkıp temizlersin voidi ama katılıyorum biraz abartı buruyo son seviyesinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LombaK_Knight Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 SC 1 de mutaları birleştirip vur kaç yapmak son 1-2 senenin olayı. Daha doğrusu bunun bu kadar overpowered olması. Peo'nun anlatmaya çalıştığı artık bir Reaver inince "OBAAAA!!!" diyemeyecek olmamız (Bkz. Slasher ve Reaver mikrosu). SC 2'nin mekaniklerinde farklı bir şeyler var. Bana da en çok batan şey force field spam. PvP oynarken adam gibi basıyorsun Zealot bir kaç da stalker. Herif Sentry + az zealot ordusu ile geliyor. Yeniliyorsun. Canın sıkılıyor. High Ground + Small Unit Under Tree Miss Chance olayı da gitmiş zaten... Oyun biraz fazla düz şu haliyle. Aman en kötü ihtimal manyağın teki SC 1'in aynısını mod yapar SC2 ye. Onu oynarız çok dellenirsek :D Ama bence farkederler hatalarını ufak ufak. SC çocuk oyunu değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2010 sc X yılda adam gibi bi hale geldi bu daha cıkmamış bir oyun icin gayette ii durumda ki editoru dediin gibi yeni oyun yapabileceğin kadar güclü ve gelişmiş vaziyette halledilir yani hepsi zamanla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar