huun Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 arkadaşlar şu an için inanın fazla birşey kaçırmıyorsunuz. oyunun çok ciddi sıkıntıları var, en azından ilk oyuna göre değerlendirirseniz. şu anda aklı başında bir oyuncunun yapacağı tek şey, kontrollü bir şekilde (rakibi gözleyerek) dengeli bir ordu yapıp bununla üssünde beklemek ve mümkün olduğu kadar çabuk exp almak. alınan expi ayağa kaldırdıktan sonra üretim imkanları eğrinizdeki her birimden basmak, yeterli sayıya geldiğinizi düşündüğünüzde saldırmak. balansla ilgili sorunlar haricinde, yapısal sıkıntılar var. diğer 2 ırkı tam anlamıyla incelemiş değilim; ama terran adına konuşmam gerekirse fazlasıyla barracks bağımlısı bir ırk olup çıkmış. barrackstan asla yeterli sayıda birim çıkartamıyorsunuz; ama bu binaların da sürekli çalışması lazım. dün w3'ten tanıyabileceğiniz memphisle brx vs factory üzerine sanırım 10 küsür maç yaptık. tvt'de brx'ın factory'e bariz üstünlüğü var. haritaya göre değişkenlik göstermekle birlikte, 3 brx (1 tech, 1 reactor) sonrası fast exp, bariz şekilde 2 factory'i ve varyasyonlarını eziyor. t vs diğer iki ırkta da benzer durumlar göze batıyor. bunlara şimdi girmeyeceğim, tartışma olgunlaşsın hele biraz. bu hard counter olayı oyunu bilinen sc olmaktan çıkartmış durumda. bugün deneysel takılmayıp, kazanmaya oynayacağım diye oyuna girdim. 12 maçın 10'nunu dediğim şekilde herşeyden basıp, belli sayıya gelmekle kazandım ki 5 tanesinden +32 puan aldım. ya gold ya platinium ligtendiler. 3 ay beta süresi biçmişti benim bildiğim kadarıyla blizzard. bunu 6 ay yapsınlar ve çok radikal kararlar almayı da düşünsünler. oyun kesinlikle güzel, single da düşünülürse verilecek parayı hak edecek şeyler çıkacak. ne var ki; atasının başardıklarını başaramayacağı çok açık bu şekilde giderse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 dreagloth said: Çok uzun sürmez beta, 1 ay max diyorum ben. Sonrasında da belki ağzımızın suyunu akıtmak için küçük bir sp demo yayınlanır, Hazirana çıkar oyunda umarım. 1 ay 1 gün Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 daha dedicated taktikler gerekli biraz evet. yanı bitek zerge kardı toss la forcela acılıp fast exp alıp phoenix gidiyorum, gerisinde robotic ve gate akrışık bişiler basit takılıyorum. bence özellikle colossus'u gözden gecirmeleri lazım, hatta atsınlar gitsin toptan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 huun said: bu iddiaya cevap vermemek için kendimi tuttum; çünkü gerçekten yeri burası değil hehe ama wc oyuncuları bu sc diyor, sc oyuncuları bu oyun wc diyor. işte bu yüzden scII başka bir oyun. scII başlığına alayım seni cüce. valla oyun hiç wc değil. veiryim acc oyna wc bak anlıycaksın sende. sc oyuncuları wc oyuncularından daha secici bu konuda o yüzden sanki oyun ortadaymış gibi duruyo ama değil. WC'nin SC'den den cok ayrıldığı noktalara baksak zaten anlarsın demek istediğimi. Sabit kaynak (upkeep ve bazı haritalarda eş zamanlı alınan expensionlar dısında, her sekilde iki tarafında geliri yine aynı) Düşük unite sayısı Yüksek hpler, düşük dmglar, halitle daha uzun combatlar Unite ve kaynak rcycle'ı değil, conservation'ı Harita kontrolü değil, sadece belli baslı avantajları elde etmek için rahatsız edilmeyeceğin zaman kazanmak bunların hiçbiri sc2 de yok, hepsinin sc karşılığı sc2 de var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 hocam bende betadayim ama dedigin kadarda ahım şahım değil, hero ve vendor tarzi npc at direkt wc...açıkcası beklediğim gibi değil ama single alıp bitiririm.Dediğin gibide ince dokumuşlar unıt hpleri ve combat tarzını sc1 den kopmadan yapmışlar ama kusura bakma yıllardır beklenen bir oyun imajı vermiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 oyunun suanki problemi "anti" birimlerin çok keskin ayrılması, x birim yaptığında anti-x birim cıkarsa karşına şansın 0% gibi bişey oluo ki biraz abartı bence bu örneğin zealotların roachlara karşı hic bir şekilde şansı yok veya roachların maraduerlere karşı , marine in hydraya karşı gibi gibi gibi bugün 1 maç yaptım misal zvt adamın marauder-marine ağırlıklı gittiğini gördüğüm icin base savunması adına zilyon tane hydra + roach bastım hic bir sekilde giremedi sonra da muta + corruptor basıp viking baskınını yok ettim corruptorları broodling yapınca bitti olay 5 brood 20 muta arkadan base e girerken kapıdan hydra+roach sürüsü ile dikkat dağıttım tutunamadı bile vikinglerin canına okuyunca corruptorlar hava savınması yapacak birimi kalmadı adamın demek istediğim o 12 muta + 4-5 corruptor ile hic zorlamnadan 20+ vikingi laylaylom alabiliyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 e normal abi zaten 17 vs 20 corrupter da anti air, o combatta battleship olması lazım dengelemek için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 şu an oyundaki tek dengesiz şey mass scale bi combatta 30 küsrü baneling, her türlü yer ordusunun yarısını götürüyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 17vs 20 değil 20+ bariz kalabalıktı ama sayı olarak bilemiorum :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Azmodai Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 hahah hemen hemen hic sc I oynamadigim icin su yazdiklarinizi okuyup okuyup vay be diyip ne kadar fena nerd oldugunuzun kanaatindeyim :P Daha easy bilgisayara karsi takiliyorum ben, cok zevkli sdhfh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Sparkcaster said: şu an oyundaki tek dengesiz şey mass scale bi combatta 30 küsrü baneling, her türlü yer ordusunun yarısını götürüyor baneling saçma birşey zaten. banelingi rakip öldürse bile hasar veriyor, kaçış yok yani. istediğin kadar micro yap ne yaparsan yap. eğer hydra yoksa rakipte direk medivaclere doldurup forceu fıyıyorum ortamdan. kalanlar da artık başının çaresine baksın heeh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 sen ismini bile vermeye yetememişsin ki azmodaii.azmodai diye bi kullanıcı yok diyor bugün eklemeye kalktığımda :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Azmodai Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 azmodaii.azmodai mi neydi. Azmodai.azmodai da olabilir. gidince kontrol edeyim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 huun said: Sparkcaster said: şu an oyundaki tek dengesiz şey mass scale bi combatta 30 küsrü baneling, her türlü yer ordusunun yarısını götürüyor baneling saçma birşey zaten. banelingi rakip öldürse bile hasar veriyor, kaçış yok yani. istediğin kadar micro yap ne yaparsan yap. eğer hydra yoksa rakipte direk medivaclere doldurup forceu fıyıyorum ortamdan. kalanlar da artık başının çaresine baksın heeh abi o confederate rpsi, biz artık jim raynor marineleriyiz öle arkada adam bırakmıycaksın. valla co ciddiyim ben colossus'u kaldırsınlar toptan oyundan, 3. bi armor cesidi getirsinler, ikisinin arasında olan, bazı birimleri o medium armor'a alsında, sahane olur bile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 hard counter hard counter die ağlıyosunuz da sc1de de aynı şey vardı. roacha karşı zealot hiç bişi yapamıyor diyosunuz, leg upgi olmayan zealot hız upgli hydraya karşı bişi yapabiliyo muydu ? veya terran irradiate olmadan mutaya karşı bişi yapabiliyo muydu ? zergling firebate karşı bişi yapabilio muydu ? bazı üniteler bazı ünitelere karşı üstün olmak zorunda normali de o zaten. önemli olan sc1de de olduğu gibi duruma uygun bi ünite kompozisyonundan oluşan ordu kurmak. bu arada kendi accm yok hala, keyi olan varsa talibim (:P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 huun said: şu anda aklı başında bir oyuncunun yapacağı tek şey, kontrollü bir şekilde (rakibi gözleyerek) dengeli bir ordu yapıp bununla üssünde beklemek ve mümkün olduğu kadar çabuk exp almak. alınan expi ayağa kaldırdıktan sonra üretim imkanları eğrinizdeki her birimden basmak, yeterli sayıya geldiğinizi düşündüğünüzde saldırmak. böle bişi yok. scout yapmadan turtle yapan oyuncuya karşı yapılabilecek bir çok seçenek var. o basede yeteri kadar ünitesi olduğunu düşünene kadar beklerken 1-2 exp almak, veya düzgün bi zamanlamayla turtle'ı kırmak, tech yapmak vs gibi. oyunu okuyabilmekle alakalı her şey. huun said: balansla ilgili sorunlar haricinde, yapısal sıkıntılar var. diğer 2 ırkı tam anlamıyla incelemiş değilim; ama terran adına konuşmam gerekirse fazlasıyla barracks bağımlısı bir ırk olup çıkmış. barrackstan asla yeterli sayıda birim çıkartamıyorsunuz; ama bu binaların da sürekli çalışması lazım. dün w3'ten tanıyabileceğiniz memphisle brx vs factory üzerine sanırım 10 küsür maç yaptık. tvt'de brx'ın factory'e bariz üstünlüğü var. haritaya göre değişkenlik göstermekle birlikte, 3 brx (1 tech, 1 reactor) sonrası fast exp, bariz şekilde 2 factory'i ve varyasyonlarını eziyor. t vs diğer iki ırkta da benzer durumlar göze batıyor. bunlara şimdi girmeyeceğim, tartışma olgunlaşsın hele biraz. tvt'yi bilemicem ama tvz'de hellion gibi bi üniteyi bol bol kullanmamak çok yanlış bir seçim olur. earlygamede doğru kullanıldığında zergling/baneling'e karşı ve harrass için çok etkili bir ünite. aynı şekilde mid/lategame'de de aşırı etkili. asıl MMM ordusunun yanında 6-7 tane hellion zergling/baneling/hydralisk ağırlıklı bi orduya karşı splash damage'i ve light armora bonus damage upgradeiyle colossusa benzer bir etki gösteriyor. aynı şekilde tank da doğru kullanıldığında hem saldırı hem defansif amaçlı çok etkili bir ünite. evet sırf factory yapıp sadece ordan ünite basarak oyun alamazsınız, bi kaç mutaya bakar. ama aynı şekilde sadece barracks'dan ünite basarsanız da factory üniteleri olmadan iyi oyunculara karşı çok zorlanırsınız. huun said: bu hard counter olayı oyunu bilinen sc olmaktan çıkartmış durumda. bugün deneysel takılmayıp, kazanmaya oynayacağım diye oyuna girdim. 12 maçın 10'nunu dediğim şekilde herşeyden basıp, belli sayıya gelmekle kazandım ki 5 tanesinden +32 puan aldım. ya gold ya platinium ligtendiler. platinum lig'de ilk 20ye gir de ondan sonra da dene bakalım bunu bu kadar basit miymiş xP veya gel benle 12 maç yap bakalım kaçını alıosun bu şekilde xP Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 ya evet hard coutner olayı sc1 dede vardı, ama oyun o kadar uzun süredir oynanıyorki zaten yerleşmiş stratejilerde hard counterlardan kacınılmıs oluyonmuyo. yoksa corsair mutanın, ht hdyranın hard counterı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 sc/wc tartışmasında da oyunun %100 e yakın sc olduğuna katılıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Brofist! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'...../ ..........''............. _.·´ ..........................( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
capul Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Hayallerim yıkıldı hafiften...shockwave, lockdown, plague, broodling gibi kritik yetenekler yok, çok sığ olmuş hissi var, sadece birim counterlarına göre olucak taktikler.. Zergler haşereye dönmüş iyice, terran binaları ve thor da plastik gibi gözüküyo... Bi de ateş efektleri çok dandik kalmış...nerde valkrienin goliathın füzeleri, nerde thorun çıkardığı kıvılcım... Görsel olarak protosslar hoş göründü bir tek..ama onda da seslendirmeler çok zayıf kalmış, gerçi bu konu her ırkta aynı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 beta daha... düzeltilir böle şeyler... ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 dünkü çocuğa anlatır gibi anlamamış mı bi de, "sadece factoryden üretim yaparsan olmaz tabii" diye. blizz chatte metallere buff geleceğini söylemiş devler sonraki patchle. i kiss you :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 açık konuş olm sen de, factory sux QQ dersen öle cevap veririm xP buff gelsin zaten terran'ın diğer ırklara nispeten zayıf olduğu ortada Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2010 tossa karsı iyide, zerg öküz su anda biraz. muta+bling combosuna bisi yapamıyo pek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar