Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft II


huun

Öne çıkan mesajlar

Cuce said:

reave ve lurker eksikliği hissedilmiyo.
sc1 gibi oynamay calsısınca anca hissediyosun o eksikliği.
vulture eksikliğide yok aslında, sorun haritalar unteielerden cok. tutucak kontorl edicen alan yok hacim yok. Siege tankda tek basına bu haritalarda bolge tutamıyo

Hissedilmiyor çünkü herkes competitive oynuyor, zaten önemli olan da oyunun sana dikte ettiği şekilde oynayabilmek, OK.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

competerive la falan ilgisi yok durumun.

Reaver basıp hydra patlamak istiyosan, single playerda reaver olucak derdin olmasın. Lurkerda var, cok istersen orda kullanırsın.

Evet su anda durmadna yenı yenı stratejiler cıkıyo ortaya, hepsini blizzard maillıyo beta userlara, kendileri cıkarmıyolar bulup üretmiyolar bu stratejileri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

Hissedilmiyor çünkü herkes competitive oynuyor, zaten önemli olan da oyunun sana dikte ettiği şekilde oynayabilmek, OK.


her oyunda oyunun dikte ettiği şekilde oynamıyor muyuz zaten? kuralları belli olan herhangi bir oyunda ne kadar oyunun dikte ettiklerinin dışına çıkabilirsin ki?

lurker hadi neyse; ama reaver gibi iyi ellerde oyunu kapatan birimler zaten yok ikinci oyunda. daha karışık, daha dengeli ordularla ortada geçen combatlar istiyorlar. kahraman birimlere yer yok scII'de.

niye dert ettin bi reaverı bu kadar anlamadım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim bahsetmek istediğim o değil. adam gerekli tepkiyi yeteri akdar hızlı verememiş kaybetmiş işçileri.

reaver örnek, ilk oyunda uzman adam combatın ortasına shuttledan 2 reaver indirip kesin kaybedecek dediğin combatları alabiliyordu. reaverın ezici üstünlüğü bu benim bahsetmek istediğim.

ikinci oyunda hard counterlar ön planda olduğu için asıl uzmanlık dengeli ordu kurabilmekte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aynı durum daha caster odaklı simdide var aslında, fungol spore kullnıyo simdi mesela zergler baya, atıp atıp geri cekilyolar heo senın ordunun bı kısmını ekarte ede ede takılıyolar öldüremeseler bile.

reaver shuttle micro evet hoş bi olaydıda, nerdeyse sadece bir tarafın yeteniğine bakıyordu. scrabları yerken adam hata yapsın diye bekliyodun.

yani her zaman karsındakine iscileri cekicek zaman tanımak lazım. bide sniper shotları shifle quoue lıyıp atıyosun abı 6 shot'ı tıkır tıkır atıyo, 40 art dmgdan miss gibi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

bide sniper shotları shifle quoue lıyıp atıyosun abı 6 shot'ı tıkır tıkır atıyo, 40 art dmgdan miss gibi


yemedin içmedin ghostların mana dolsun diye mi bekledin be adam? hehe

ghost güzel birim bence de. hatta şu an tam anlamıyla olmuş diyebileceğim tek caster oyunda. 45 vuruyor bi de bildiğim kadarıyla snipe zamazingosu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

toss'a karsı cıkıyosun zaten 1-2 tane, gaz fazla vardı 2 tane daha cıktım, sonradan cıktıklarımla gezip diğerlerinin manasıni bekledim iste. bide upg basıyosun ya guzel oluyo, cok manalı cıkıyolar.

normal attackları bile iscilere 20 vuruyo sonucta. Probeları empleyip teker teker alailiyosun, hızlılar baya bide ghostlar attack animasyonlarıda kısa kovalıyosun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ilk oyunu dikkate alıp geliştirilen en büyük güzelliklerden birisidir bak o casterların +25 mana ile çıkması olayı.

bw'nin ilk zamanları templer basmadan önce ilk yaptığımız iş mana pool için upgrade yapmatı. o zamanlar zerg oyuncuları 2 hatta 3 hatchery açılışı akıl edememişlerdi. ortalama bir templer ömrüyle 2 değil 3 storm atılabiliyor diye tercih ediliyordu.

sonraları khydarin crystal upı hiç basılmaz oldu. şöyle yıllara meydan okuyacak bir evrim sürecine imkan sağlayacak altyapı versinler yeter. bu camia ağlatır zaten oyunu.

go go go
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...