Cuce Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 direk battle net accounta cıkıyo oyunların arasında ordan cekiyosun clientı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 olrayt tenks Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 http://starcraft2.com/features/story/brokenwide.xml#top yeni bi mini hikaye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 hikaye süper banelinglerin oluşumunu anlatıyor terran gözü ile beğendim ben =) "Nature doesn't just adapt. Nature cheats, changes the rules, and slips out the back door with your wallet while you're still trying to figure out what the hell happened." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Cuce said: reave ve lurker eksikliği hissedilmiyo. sc1 gibi oynamay calsısınca anca hissediyosun o eksikliği. vulture eksikliğide yok aslında, sorun haritalar unteielerden cok. tutucak kontorl edicen alan yok hacim yok. Siege tankda tek basına bu haritalarda bolge tutamıyo Hissedilmiyor çünkü herkes competitive oynuyor, zaten önemli olan da oyunun sana dikte ettiği şekilde oynayabilmek, OK. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 ok derdin laf atmakmış belliki sam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Fanboy olduğun kadar espritüelmişsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 competerive la falan ilgisi yok durumun. Reaver basıp hydra patlamak istiyosan, single playerda reaver olucak derdin olmasın. Lurkerda var, cok istersen orda kullanırsın. Evet su anda durmadna yenı yenı stratejiler cıkıyo ortaya, hepsini blizzard maillıyo beta userlara, kendileri cıkarmıyolar bulup üretmiyolar bu stratejileri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Tekrar tekrar campaign oynarız, tamamdır, sorun çözüldü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 bak ne kadar kolaymıs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 arcane said: Hissedilmiyor çünkü herkes competitive oynuyor, zaten önemli olan da oyunun sana dikte ettiği şekilde oynayabilmek, OK. her oyunda oyunun dikte ettiği şekilde oynamıyor muyuz zaten? kuralları belli olan herhangi bir oyunda ne kadar oyunun dikte ettiklerinin dışına çıkabilirsin ki? lurker hadi neyse; ama reaver gibi iyi ellerde oyunu kapatan birimler zaten yok ikinci oyunda. daha karışık, daha dengeli ordularla ortada geçen combatlar istiyorlar. kahraman birimlere yer yok scII'de. niye dert ettin bi reaverı bu kadar anlamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 abi bugun iki ghost dropla 20 bisi isci aldım valla, nuke falan değil sadece sniper shot ve normak attaclarıyla. mükün yanı, bi iki harektle oyun dördürmek hala Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 benim bahsetmek istediğim o değil. adam gerekli tepkiyi yeteri akdar hızlı verememiş kaybetmiş işçileri. reaver örnek, ilk oyunda uzman adam combatın ortasına shuttledan 2 reaver indirip kesin kaybedecek dediğin combatları alabiliyordu. reaverın ezici üstünlüğü bu benim bahsetmek istediğim. ikinci oyunda hard counterlar ön planda olduğu için asıl uzmanlık dengeli ordu kurabilmekte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 aynı durum daha caster odaklı simdide var aslında, fungol spore kullnıyo simdi mesela zergler baya, atıp atıp geri cekilyolar heo senın ordunun bı kısmını ekarte ede ede takılıyolar öldüremeseler bile. reaver shuttle micro evet hoş bi olaydıda, nerdeyse sadece bir tarafın yeteniğine bakıyordu. scrabları yerken adam hata yapsın diye bekliyodun. yani her zaman karsındakine iscileri cekicek zaman tanımak lazım. bide sniper shotları shifle quoue lıyıp atıyosun abı 6 shot'ı tıkır tıkır atıyo, 40 art dmgdan miss gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roqq Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Hep big game hunters oynardım ya. Diğer maplerde oynayınca zorlanıyorum baya :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Cuce said: bide sniper shotları shifle quoue lıyıp atıyosun abı 6 shot'ı tıkır tıkır atıyo, 40 art dmgdan miss gibi yemedin içmedin ghostların mana dolsun diye mi bekledin be adam? hehe ghost güzel birim bence de. hatta şu an tam anlamıyla olmuş diyebileceğim tek caster oyunda. 45 vuruyor bi de bildiğim kadarıyla snipe zamazingosu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 toss'a karsı cıkıyosun zaten 1-2 tane, gaz fazla vardı 2 tane daha cıktım, sonradan cıktıklarımla gezip diğerlerinin manasıni bekledim iste. bide upg basıyosun ya guzel oluyo, cok manalı cıkıyolar. normal attackları bile iscilere 20 vuruyo sonucta. Probeları empleyip teker teker alailiyosun, hızlılar baya bide ghostlar attack animasyonlarıda kısa kovalıyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 ilk oyunu dikkate alıp geliştirilen en büyük güzelliklerden birisidir bak o casterların +25 mana ile çıkması olayı. bw'nin ilk zamanları templer basmadan önce ilk yaptığımız iş mana pool için upgrade yapmatı. o zamanlar zerg oyuncuları 2 hatta 3 hatchery açılışı akıl edememişlerdi. ortalama bir templer ömrüyle 2 değil 3 storm atılabiliyor diye tercih ediliyordu. sonraları khydarin crystal upı hiç basılmaz oldu. şöyle yıllara meydan okuyacak bir evrim sürecine imkan sağlayacak altyapı versinler yeter. bu camia ağlatır zaten oyunu. go go go Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Salire Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Beta nickim "salire" varsa ekleyin oynayalim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 salire.salire mi? :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Salire Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 salire.xan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 bu rochenin yerin altındayken hareket etme ve hp reg olayı çok fena ya. upgradeleri yapınca eğlence başlıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 bari hızlaır düşse yer altında, zealottan immortaldan akcıyoalr yer altına girip Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roqq Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Sc2 replayları nasıl izleyeceğiz ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 oyunu indir, bir kere çalıştır. otomatik olarak güncelleyecek kendisini. daha sonra indirdiğin replay dosyalarını oyunun *.exe'sinin üstüne sürükle bırak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar