Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

Yok cüce öyle olmuyor. Sarı attack tabir ettiğimiz rage-enerji-mana-rune power kullanan tüm yetenekler elinde ne olursa olsun (1h, 2x1h, 2h, 2x2h) kendinden 3 level yüksek bir moba karşı %9 ihtimalle missliyor. Yani duel olunca sarı attackların missi artmıyor.

O sebeple titan'ı olan bir warriorun hasar veren sarı yeteneklerinin %9+%15=%24 miss ihtimalli oluyor. Beyaz vuruşlarda kendinden 3 level yüksek bir moba karşı %28 oluyor.

Başka bir değişle titan kullanmak isteyen bir warriorun en az %20+ hite ulaşması en yüksek dps yapması için ön şart oluyor. Böylece hem sarı hem beyaz attacklarından kazandığı dps yükselmiş oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@cüce

Abi okumuyorsan "okumuyorum" de yazmim bari o kadar yazı :D

%9 (bu yüzde dokuz sarı atackların miss şansı, duelde olsan , 2h de taksan , 1h de kullansan yüzde dokuz bu değişmiyor) + %15 (bu yüzde onbeş titan girpsten gelen miss şansı, duelden ektra miss gelmiyor) =%24 toplamı yüzde yirmidört oluyor, buna bir daha onbeş ekleyip otuzdokuza ulaşmıyoruz yani.

Toplam miss %24 bunda talenttir, itemdir yok. Talentide katınca bu miss %21'e düşüyor. Yani full fury talentli bir warriorun hazar veren sarı atacklarının missleme ihtimali %21 (adamın çıplak ve buffsız olduğu durum bu, tabi birde drenie olmadığı durum)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hımmm şimdi baştan başlıyalım istersen.

Attacklarımız ikiye ayrılıyor, beyaz attacklar ve sarı attacklar.

Beyaz attacklar (auto attackda dediğimiz) skill kullanmadan vurduklarımız. Bunları için miss şansı şu şekilde

* v. Level 70 mob: 5.0% / dual-wield: 24%
* v. Level 71 mob: 5.5% / dual-wield: 24.5%
* v. Level 72 mob: 6.0% / dual-wield: 25%
* v. Level 73 mob: 9.0% / dual-wield: 28%
kaynak

Bunlarda eğer dual-wield değilsek %9, deul silah kullanıyorsak %28 missliyoruz. Ve bu beyaz attacklara titandan gelen %15 missin bir etkisi yok. Çünkü Titan's Grip beyaz attacların miss şansını yükseltmiyor., sadece "damage-dealing abilities" diye tabir ettiği sarı attackların miss şansını yükseltiyor.

Sarı attackların miss şansı ise

Mob Level ------ Miss Chance
70 --------------- 5.0%
71 --------------- 5.5%
72 --------------- 6.0%
73 --------------- 9.0%
kaynak

Yani sarı attack olarak tabir ettiğimiz mana-rage-rune power-enerji kullanan attackların yani abilitylerin miss şansı elimizde ne olursa olsun %9, işte Titan's Grip bu attackların miss şansını %15 arttırıp toplamda %24 yapıyor. Dual-wield olmak sarı attacklara ektra bir miss şansı vermiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi tmm ii guzel demişsinde paladin hybrid bi class. hem tank hem dps hem heal. bole classların her gorewlerinin bi sınırı olması lazım ozmn warlock rogue gibi pure dps classların bi anlamı kalmaz. tabiki rogue lock gibi classlar dpste paladini geçmeli bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu güne kadar böyleydi zaten, ancak ne olduysa bu konuda blizzard fikir değiştirmiş gibi görünüyor. Yani her class aynı dps'i yapıcak şekilde ayarlanmaya çalışılıyor. Aynı tip buffı veren birden fazla class ekliyorlar ki artık "bize şu class lazım" diye bir kavram kalmasın istiyorlar.

Niye böyle bir düşünceye sahip oldular bilmiyorum, ama artık sadece sevdiğiniz ve en iyi oynayabilidğiniz classla oynamalısınız. Çünkü sırf belli bir classa ihtiyaç var diye (prot paladin, shadow pri, elem shaman gibi) nispeten noop kişileri raidlere alma devri kapandı. "abi sen ölme, az dps yap ama mana ver" devri kapandı.

Artık casual guildlerde baya bir şeyler değişecek gibi. Hardcorelarda zaten her classın en imba oyuncuları oynadığı için çok birşey değişmeyecek sanıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Belki de değişen blizzardın casual anlayışıdır. Casual oyunca günde 2-3 saaten fazla oynayamayan ama noobda olmayan, classına hakim (en azından 1 tanesine) teorisini bilen ve uygulayan adam oluyor.

Ki bu güne kadar bulunduğum guildlerin nerdeyse %90'ı bu tür oyunculardan oluşurdu. En azından bu noktaya gelmek için çaba sarf eden oyunculardan oluşurdu.

Edit: Noobların PvE'de yada PvP'de bulunma ihtimalini baya azaltılıyor bu değişiklikler. Noob adam çok daha fazla oyunun incik boncuğu ile uğraşsın diyede achievement'ları eklediler oyuna :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ztn belli bi sure bi classı oynadıktan soora snn dediğin şekilde oluosun. ama dediğinde haklısın. oyunda 2. expansion cıkıo we ztn yeni baslayacaklar için gerekli kolaylıklar yapıldı oyunda. sen her ne kdr tbcde oyuna baslamısta olsan geen surede illaki oynadığın classın ustunde bi bilgin olmustur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hybrid bir pure kadar dps yapamamalı yapabiliyorsa bile pure denen şahısların raidde spot almak için dpsden öte tatminkar raidwide utilityleri olması lazım. (değil mi?)

DPS in skill ile ölçeklendirilebilmesi için herşeyden önce herkesin aynı classı, aynı gear, aynı bağlantı ve aynı pc eşitliğinde oynaması gerekir ki fark ortaya çıksın.Misal bc de meterda 1. olmuş bir lockun mage'e l2p diyememesi gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:

Edit: Noobların PvE'de yada PvP'de bulunma ihtimalini baya azaltılıyor bu değişiklikler. Noob adam çok daha fazla oyunun incik boncuğu ile uğraşsın diyede achievement'ları eklediler oyuna :D


cok dooru soledin bende aynını dusunuodum. cok fazla adam 70 olduktan soora ne pvp nede pve onlar için çekici gelmio. achivementlarda bunu sağlicak. insanlara yapıcak bişi wericek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ad3m said:
Hybrid bir pure kadar dps yapamamalı yapabiliyorsa bile pure denen şahısların raidde spot almak için dpsden öte tatminkar raidwide utilityleri olması lazım. (değil mi?)

DPS in skill ile ölçeklendirilebilmesi için herşeyden önce herkesin aynı classı, aynı gear, aynı bağlantı ve aynı pc eşitliğinde oynaması gerekir ki fark ortaya çıksın.Misal bc de meterda 1. olmuş bir lockun mage'e l2p diyememesi gibi.


artık 3-4 kişiyle bütün buffları sağlayabiliyorsunuz raide. kalan spotlara da kimi istiyorsanız alıyorsunuz işte herkesin dpsi neredeyse eşit olacağı için. zaten neredeyse her class bir çeşit utility kazandı, sıfır utilityli roguelara bile poisonla vurulan debuff ve tricks of the trade falan geldi.
pure dps classlarla hybridler arasında fark olursa bu sefer min/max yapan raidlerde 3-4 hybrid gerisi rogue/hunter olcaktı ki bunu istemiyorlar işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eşit diyorsunuzda hybrid denilen classların pvp/pve yi tek bir treeden yapabilmeleri pvp tarafında sağlam dengesizliklere yol açacaktır.Ne tür bir dengeleme getirilir bilmiyorum ama bütün classların aynı seviyede dps yapabilmeleri bence yalan olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim düşündüğüm kadarıyla, blizzard her classın dps,tank ve heal olayını birbirine yaklaştırmaya çalışıyor.Aynen denildiği gibi "madem raide gidiyoruz,dps için warlocklar toplanın" devri bitiyor.Mesela pvede yerimiz az,diğerlerine sağladığımız bonustur,bufftır yok diyen roguelara onların özellikle assasination ağacına raide yönelik,takıma hedef üzerinden bonus dmg veren talentlar geldi,hatta subletye bile geldi.Pvp de yerimiz yok diyen balance druidlere deliler gibi bonus dmg ve bir sürü knockback skili geldi.Shadow priestler pvp de kullanışsız,pvede hassas bir sınıftı,iki yön de dengelendi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ad3m said:
Eşit diyorsunuzda hybrid denilen classların pvp/pve yi tek bir treeden yapabilmeleri pvp tarafında sağlam dengesizliklere yol açacaktır.Ne tür bir dengeleme getirilir bilmiyorum ama bütün classların aynı seviyede dps yapabilmeleri bence yalan olacak.


tek bir tree ile pvp/pve yapılır da pvp talentlarını alırsan pve dpsin düşer, bütün classlar için bu durum söz konusu. kendim için konuşursam astral shift almam lazım pvp için, bunu alınca lava flows falan alamam mesela.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...