Cuce Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 dual wield +titans grip işte %9 var default gelen toplamda telantları düşünce %39 ediyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Yok cüce öyle olmuyor. Sarı attack tabir ettiğimiz rage-enerji-mana-rune power kullanan tüm yetenekler elinde ne olursa olsun (1h, 2x1h, 2h, 2x2h) kendinden 3 level yüksek bir moba karşı %9 ihtimalle missliyor. Yani duel olunca sarı attackların missi artmıyor. O sebeple titan'ı olan bir warriorun hasar veren sarı yeteneklerinin %9+%15=%24 miss ihtimalli oluyor. Beyaz vuruşlarda kendinden 3 level yüksek bir moba karşı %28 oluyor. Başka bir değişle titan kullanmak isteyen bir warriorun en az %20+ hite ulaşması en yüksek dps yapması için ön şart oluyor. Böylece hem sarı hem beyaz attacklarından kazandığı dps yükselmiş oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oturanboaa Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 eh işte diorm ya abi lava flows a "increases lavaburst coenffiency by %X" die yazcaklar herkez mutlu oldu bitti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Yahu biliyorum duail wieldin nasıl calıştığını, ama dual wield üstüne bide titan mighttan dmg veren skillerede %15 miss chance gelmiş Fremoon Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 @cüce Abi okumuyorsan "okumuyorum" de yazmim bari o kadar yazı :D %9 (bu yüzde dokuz sarı atackların miss şansı, duelde olsan , 2h de taksan , 1h de kullansan yüzde dokuz bu değişmiyor) + %15 (bu yüzde onbeş titan girpsten gelen miss şansı, duelden ektra miss gelmiyor) =%24 toplamı yüzde yirmidört oluyor, buna bir daha onbeş ekleyip otuzdokuza ulaşmıyoruz yani. Toplam miss %24 bunda talenttir, itemdir yok. Talentide katınca bu miss %21'e düşüyor. Yani full fury talentli bir warriorun hazar veren sarı atacklarının missleme ihtimali %21 (adamın çıplak ve buffsız olduğu durum bu, tabi birde drenie olmadığı durum) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Abi ansıl extra miss gelimiyor, burda titans gripte yazan dual wieldden geleni overridemı edicek? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Hımmm şimdi baştan başlıyalım istersen. Attacklarımız ikiye ayrılıyor, beyaz attacklar ve sarı attacklar. Beyaz attacklar (auto attackda dediğimiz) skill kullanmadan vurduklarımız. Bunları için miss şansı şu şekilde * v. Level 70 mob: 5.0% / dual-wield: 24% * v. Level 71 mob: 5.5% / dual-wield: 24.5% * v. Level 72 mob: 6.0% / dual-wield: 25% * v. Level 73 mob: 9.0% / dual-wield: 28% kaynak Bunlarda eğer dual-wield değilsek %9, deul silah kullanıyorsak %28 missliyoruz. Ve bu beyaz attacklara titandan gelen %15 missin bir etkisi yok. Çünkü Titan's Grip beyaz attacların miss şansını yükseltmiyor., sadece "damage-dealing abilities" diye tabir ettiği sarı attackların miss şansını yükseltiyor. Sarı attackların miss şansı ise Mob Level ------ Miss Chance 70 --------------- 5.0% 71 --------------- 5.5% 72 --------------- 6.0% 73 --------------- 9.0% kaynak Yani sarı attack olarak tabir ettiğimiz mana-rage-rune power-enerji kullanan attackların yani abilitylerin miss şansı elimizde ne olursa olsun %9, işte Titan's Grip bu attackların miss şansını %15 arttırıp toplamda %24 yapıyor. Dual-wield olmak sarı attacklara ektra bir miss şansı vermiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 hmm.. neyse :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Miss şansları direk toplanıyormu başka bi hesaplanma yöntemi olmuyomu yaw :D Böyle çok kötüymüş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Baksana bazılarına batmış 4 senenin ardından lvl 79da 9k dmg vurduk diye QQ olmuşlar hemen... Başlıklar açmışlar. Bizim WoW aleminde paladine karşı artık ekstra bi ego slotu mevcut. Açık önümüzü durduramassınız, IŞIK SAÇA SAÇA(?!) geliyoruz... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 abi tmm ii guzel demişsinde paladin hybrid bi class. hem tank hem dps hem heal. bole classların her gorewlerinin bi sınırı olması lazım ozmn warlock rogue gibi pure dps classların bi anlamı kalmaz. tabiki rogue lock gibi classlar dpste paladini geçmeli bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Bence o classa değilde SKILLZ dediğimiz şeye bakmalı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Ha hadi orda seni haklı buldum diyelim, ki düşününce mantıklı, en azından 200 300 dps aşşağıda olalım arkadaş. Full pve giyiniyosun t6 düzeyinde, 700-800 dpsi anca görüyosun bune? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 bak aradaki farka bişi diemem. su ana kadar hiç dps oyanamadım ondan bilemem ama dediğim gibi paladinin dpste birinci olmasını istemek (snn istediğini solemiorm) biraz saçma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Bu güne kadar böyleydi zaten, ancak ne olduysa bu konuda blizzard fikir değiştirmiş gibi görünüyor. Yani her class aynı dps'i yapıcak şekilde ayarlanmaya çalışılıyor. Aynı tip buffı veren birden fazla class ekliyorlar ki artık "bize şu class lazım" diye bir kavram kalmasın istiyorlar. Niye böyle bir düşünceye sahip oldular bilmiyorum, ama artık sadece sevdiğiniz ve en iyi oynayabilidğiniz classla oynamalısınız. Çünkü sırf belli bir classa ihtiyaç var diye (prot paladin, shadow pri, elem shaman gibi) nispeten noop kişileri raidlere alma devri kapandı. "abi sen ölme, az dps yap ama mana ver" devri kapandı. Artık casual guildlerde baya bir şeyler değişecek gibi. Hardcorelarda zaten her classın en imba oyuncuları oynadığı için çok birşey değişmeyecek sanıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 dogru soluosun ama bu cok yetenekli olmasada raidi mikmeyecek kadar oynayan insanları engeller. gerçi kotu bişi deil tabiki bu ama sonucta blizz oyunu casual hale getirmeye calısıosa bu tam aksine bişi. sonucta herkes muthiş bi biçimde oynayamayabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Belki de değişen blizzardın casual anlayışıdır. Casual oyunca günde 2-3 saaten fazla oynayamayan ama noobda olmayan, classına hakim (en azından 1 tanesine) teorisini bilen ve uygulayan adam oluyor. Ki bu güne kadar bulunduğum guildlerin nerdeyse %90'ı bu tür oyunculardan oluşurdu. En azından bu noktaya gelmek için çaba sarf eden oyunculardan oluşurdu. Edit: Noobların PvE'de yada PvP'de bulunma ihtimalini baya azaltılıyor bu değişiklikler. Noob adam çok daha fazla oyunun incik boncuğu ile uğraşsın diyede achievement'ları eklediler oyuna :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 ztn belli bi sure bi classı oynadıktan soora snn dediğin şekilde oluosun. ama dediğinde haklısın. oyunda 2. expansion cıkıo we ztn yeni baslayacaklar için gerekli kolaylıklar yapıldı oyunda. sen her ne kdr tbcde oyuna baslamısta olsan geen surede illaki oynadığın classın ustunde bi bilgin olmustur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Hybrid bir pure kadar dps yapamamalı yapabiliyorsa bile pure denen şahısların raidde spot almak için dpsden öte tatminkar raidwide utilityleri olması lazım. (değil mi?) DPS in skill ile ölçeklendirilebilmesi için herşeyden önce herkesin aynı classı, aynı gear, aynı bağlantı ve aynı pc eşitliğinde oynaması gerekir ki fark ortaya çıksın.Misal bc de meterda 1. olmuş bir lockun mage'e l2p diyememesi gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 FreEmoon said: Edit: Noobların PvE'de yada PvP'de bulunma ihtimalini baya azaltılıyor bu değişiklikler. Noob adam çok daha fazla oyunun incik boncuğu ile uğraşsın diyede achievement'ları eklediler oyuna :D cok dooru soledin bende aynını dusunuodum. cok fazla adam 70 olduktan soora ne pvp nede pve onlar için çekici gelmio. achivementlarda bunu sağlicak. insanlara yapıcak bişi wericek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 ad3m said: Hybrid bir pure kadar dps yapamamalı yapabiliyorsa bile pure denen şahısların raidde spot almak için dpsden öte tatminkar raidwide utilityleri olması lazım. (değil mi?) DPS in skill ile ölçeklendirilebilmesi için herşeyden önce herkesin aynı classı, aynı gear, aynı bağlantı ve aynı pc eşitliğinde oynaması gerekir ki fark ortaya çıksın.Misal bc de meterda 1. olmuş bir lockun mage'e l2p diyememesi gibi. artık 3-4 kişiyle bütün buffları sağlayabiliyorsunuz raide. kalan spotlara da kimi istiyorsanız alıyorsunuz işte herkesin dpsi neredeyse eşit olacağı için. zaten neredeyse her class bir çeşit utility kazandı, sıfır utilityli roguelara bile poisonla vurulan debuff ve tricks of the trade falan geldi. pure dps classlarla hybridler arasında fark olursa bu sefer min/max yapan raidlerde 3-4 hybrid gerisi rogue/hunter olcaktı ki bunu istemiyorlar işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Eşit diyorsunuzda hybrid denilen classların pvp/pve yi tek bir treeden yapabilmeleri pvp tarafında sağlam dengesizliklere yol açacaktır.Ne tür bir dengeleme getirilir bilmiyorum ama bütün classların aynı seviyede dps yapabilmeleri bence yalan olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kartan Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Benim düşündüğüm kadarıyla, blizzard her classın dps,tank ve heal olayını birbirine yaklaştırmaya çalışıyor.Aynen denildiği gibi "madem raide gidiyoruz,dps için warlocklar toplanın" devri bitiyor.Mesela pvede yerimiz az,diğerlerine sağladığımız bonustur,bufftır yok diyen roguelara onların özellikle assasination ağacına raide yönelik,takıma hedef üzerinden bonus dmg veren talentlar geldi,hatta subletye bile geldi.Pvp de yerimiz yok diyen balance druidlere deliler gibi bonus dmg ve bir sürü knockback skili geldi.Shadow priestler pvp de kullanışsız,pvede hassas bir sınıftı,iki yön de dengelendi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 ztn talent tree için kayıt gibi bişi gelmio mu? 2 tane talent seçicez para wermeden deiştircez falan o 2 tree arasında? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2008 ad3m said: Eşit diyorsunuzda hybrid denilen classların pvp/pve yi tek bir treeden yapabilmeleri pvp tarafında sağlam dengesizliklere yol açacaktır.Ne tür bir dengeleme getirilir bilmiyorum ama bütün classların aynı seviyede dps yapabilmeleri bence yalan olacak. tek bir tree ile pvp/pve yapılır da pvp talentlarını alırsan pve dpsin düşer, bütün classlar için bu durum söz konusu. kendim için konuşursam astral shift almam lazım pvp için, bunu alınca lava flows falan alamam mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar