Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

Nerf sayılmaz bence, sonuçta duel silah kullanan bir kişi zaten hit cape dayanır. Eee hit cape dayanıncada sorun çözülüyor %5 base missi var sarı atackların, %15'de burdan etti %20. Hit cap zaten %20 nin üstünde. PvE olarak bir sorun yok. PvP olarak hız düşürmeden çok daha iyi düzenleme bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

normal vuruşların etkilenmiyo tabi de her türlü dual wield base miss 24%. ayrıca warrior =/= rogue, normalde 9%dur specialların miss şansı, dps warriorlar bu 9%u kapatınca str/crit hitten daha çok dps sağlar. yeni TG ile hit warrior için de en iyi stat olcak gibi, speciallardan kaybettiğimiz 15% hiti kapatmaya uğraşırken overall dps kaybetcez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mevcudun üstüne 15 ekliyodur ama eskiden %20 auto atack hızı azaltıyordu sonuçta. Bu hali o hali ile kıyaslanınca direk buff.

Ha sen tabi hiçbir dezavantajı olmayan durumla kıyaslıyorsan şöyle bir yanlış yapıyorsun, adamlar talenti yeni tek puanlık hale getirince "buna bir düzenleme getirecez bu hali ile kalmayacak, yavaşlatma yerine başka birşey bulacaz" demişlerdi zaten.

Yoksa zaten hiçbir dezavantajı olmadan direk al sana 2 tane 2h olması çok daha saçma olurdu. Aklımada bundan daha güzel bir düzenleme gelmiyor doğrusu. Daha nasıl yapabilirlerdiki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Neden saçma olsun? bütün classların talentlarına baksan en fazla 1-2 tane negatif etkisi olan talent görürsün ki bunların çoğu da düşük tier. gidip tier 11 talenta negatif effect eklemek çok gereksiz birşey. eğer ben bu talentı almayıp arms'dan weapon spec alarak 1h dw ile daha çok DPS yapabiliyorsam bu talentın dizaynında bir sorun vardır.

bir de damage penalty bile olsa daha mantıklı olurmuş, en azından GCD harcamak zorunda kalmaz insanlar, ufak bir hesapla 15% miss chance'in yaklaşık 6-7% dps kaybına eşit, fakat işin içine miss girince rotationlar bozuluyo ve toplamda 6-7 den daha fazla dps kaybediyorsunuz gcd kullandığınız için her missleyen ability için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1h silah 160 dps, 2h silah 210 dps civarında olacak WotLK ile. %15 miss komple miss bile olsa genede herkez ayıla bayıla 2x2h kullanır ki, miss sadece sarı atacklar için. Her furry warriorun rogue'lar gibi %20 hiti geçmesi bu kadarmı zor. %20 hiti geçtiğiniz anda elinizde 2 tane 1h olmasına göre yaklaşık %30 fazla dps yapıyorsunuz.

Ya da %20 yavaşlatmamı kalsın isterdiniz. Şahsen bir castera aynı anda 2 tane büyü atma skilli gelse miss %9'dan seve seve %20ye çıkabilir bence, hiç şikayet etmem :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...