Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mercedes SL 63 AMG (Yeni aşkım!)


CoolRider

Öne çıkan mesajlar














Efsane bir görüntüye kavuşan SL birde AMG 6200 CC V8 motoruyla sunulmuş. Konfor, hız, estetik bir arada insan daha ne ister.

Specs:
engine V8
position Front Longitudinal
aspiration Twin Turbo
valvetrain DOHC, 4 Valves per Cylinder
fuel feed Fuel Injection
displacement 6208 cc / 378.8 cu in
bore 102.2 mm / 4.02 in
stroke 94.6 mm / 3.72 in
power 391.5 kw / 525 bhp @ 6800 rpm
specific output 84.57 bhp per litre
torque 630 nm / 464.7 ft lbs @ 5200 rpm
redline 7200
body / frame Unit Steel
driven wheels RWD w/ESP
wheel type AMG Light Alloy
front tires 255/35 R 19
rear tires 285/30 R 19
front brakes Composite Discs w/6-Piston Calipers,
f brake size 360 mm / 14.2 in
r brake size 330 mm / 13.0 in
steering Rack & Pinion w/Speed Sensitive Power Assist
transmission AMG Speedshift MCT 7-Speed
gear ratios :1
top speed 250 kph / 155.3 mph
0 - 60 mph 4.5 seconds
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

matama said:
hayvan gibi motor koy
o fiyata ragment hala 0-100 4.5 saniye yapsin

pist rakamlarini merak bile etmiyorum

viraj donemedigine eminim diger butun amgler gibi


Ferrari yada Porsche ile karşılaştırıyorsan bence aynı segment değil! AMG'ler daha çok yolda giderken koltuğum bana masaj yapsın araba ayarladığım hızı korusun beni kastırmasın ama gerektiğinden gaz pedalına dokunduğumda beni benden alsın araçları.

F1 de güvenlik aracı olarak kullanıldığına görede yeterli bir sportifliği var. Bence burda biraz kendine dürüst olmak gerekiyor: 1) Pistlere ne sıklıkla çıkıyorsun? 2) Sportifliği konfora tercih ediceğin aractan ne kadar verim alabilicek yeteneğe sahipsin? Bu 2 soruya genel bir insanın vericeği cvpları düşünerekten gayet alınabilecek bir araç.

Fiyatıda Ferrari 430 civarında olması lazım yanılmıyorsam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zaten normal koşullarda şu an altımızda ki arabaları bile ne kadar limitte kullanıyoruz ki? Bu durumda düzlükte gerektiğinde uzuyan, üstünü açıp konforlu seyahat edebilceğin bir araç neden olmasın :)

Teknik özellikleride bir piste çıktığında seni utandırmaz. Gayetde eğlenirsin. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vodan, hazır karsılastırmaları yaparken karma fabrıka degerı nı mı kullandın yoksa sehır ıcı mı?

genelde ızmır, ıstanbul, ankara dakı aracların km lerının yuzde 90 ı sehır ıcınde gecer. ıstanbul da bunun neredeyse tamamı dur kalk trafık ıken dıger sehırlerde yarısından cogu dur kalktır.

o nedenle sehır ıcı degerlerı kullanmak daha mantıklı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cool rider ever ferrarilerle aston martinlerle karsilastiyorum, porscheler biraz ucuz kaliyor buna. Bir arada ferrari 599 a binersen yada aston martin dbs db9 vs, senin dedigin butun ozellikler var, hatta benim 430dada oturuyorsun sicak koltugunda, basiyorsun hizina. saydigin seyler o gruptaki her arabada var, hatta lamborghinelerde fazlasi var, dugmeye basiyorsun arabanin onu kalkiyor her cukurdan geciyorsun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

piste gelince yilda 4-5 defa istanbul park sansimiz oluyor, autodrom olmuyor.

gunluk kullanima gelince, mevzu arabanin guzel olmasi gunluk kullanimda cunku rahatlik her arabada var, bu dunyada sl55 i ferrariye tercih edicek insan sayisi bir elin parmaklarini gecmez gorunuste. Bir de asla unutma bir arabanin ani kasa 350 si varsa sl555555 amg olsa farketmez 350 siyle herkesin gozunde aynidir ve sende bunun ezikligini hep hissedersin. En onemliside ikinci elde cok bela olur basina cunku herkes ulan 350 varken bunu ne diye alayim der, kardesimin arkadasi slk 55 amg sini satarken bunlari yasadi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:
vodan, hazır karsılastırmaları yaparken karma fabrıka degerı nı mı kullandın yoksa sehır ıcı mı?

genelde ızmır, ıstanbul, ankara dakı aracların km lerının yuzde 90 ı sehır ıcınde gecer. ıstanbul da bunun neredeyse tamamı dur kalk trafık ıken dıger sehırlerde yarısından cogu dur kalktır.

o nedenle sehır ıcı degerlerı kullanmak daha mantıklı.


Bu cevap yanlış konuya gitmiş ama evet karma verileri kullandım. Tabi şehir içi kullanmak daha mantıklı olabilir ama x bir marka için benzinli veya dizel olsun karma tüketim verileri de benzer yöntemlerle saptanacağından çok çok farklılık yaratmaz diye düşündüm. Ancak benzinli bir arabanın şehir içerisindeki tüketimiyle dizelin şehir içi tüketimi arasında farklılık büyük olacaktır bu konuda haklısın ancak yapabileceğim birşey yok bu seferde haksız karşılaştırma yaptığıma dair yorumlarda bulunanlar olabilir :)

Bu yüzden aslında hazır karşılaştırmalar, site ziyaretçilerinin o bölümün ne işe yaradığını daha kolay kavrayabilmeleri ve daha sonra kendi ihtiyaçlarına göre karşılaştırmaları düzenleyerek kendi hesaplarını yapabilmeleri için konuldu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

matama said:
piste gelince yilda 4-5 defa istanbul park sansimiz oluyor, autodrom olmuyor.

gunluk kullanima gelince, mevzu arabanin guzel olmasi gunluk kullanimda cunku rahatlik her arabada var, bu dunyada sl55 i ferrariye tercih edicek insan sayisi bir elin parmaklarini gecmez gorunuste. Bir de asla unutma bir arabanin ani kasa 350 si varsa sl555555 amg olsa farketmez 350 siyle herkesin gozunde aynidir ve sende bunun ezikligini hep hissedersin. En onemliside ikinci elde cok bela olur basina cunku herkes ulan 350 varken bunu ne diye alayim der, kardesimin arkadasi slk 55 amg sini satarken bunlari yasadi.


Yok sorular sana laf yetiştirme manasında değildi genel bir kullanıma yönelik sorulardı. Şimdi eğri oturalım doğru konuşalım bu tarz araçları kullanların çoğu pist deneyimi için almıyor. Hatta İstanbul şehir içinde 120-150 gibi değerlerden yukarı çıktıkları bile meçhul :) Diğer araçlarda konfor illaki vardır sonuçta diken üzerinde gitmiyorsun, hepside spor olmasına rağmen lüks araçlar. Görüntü ve motoruna göre diğer insanların bütün modelleri aynı algılamasıda malesef acı bir gerçek. Ama dediğim gibi değişik birşey bu arabaya resmen vuruldum. Estetik olarak benim çok hoşuma gidiyor aynı zamanda kendi kullanımıda biliyorum. Bu yüzden bu fiyat cevresinde tercih ediceğim arabadır diye belirttim. Yoksa Ferrarileri, Aston Martinleri yolda toplar, diğerleri buna yaklaşamaz gibi bir iddaam zaten yok. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...