CoolRider Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Efsane bir görüntüye kavuşan SL birde AMG 6200 CC V8 motoruyla sunulmuş. Konfor, hız, estetik bir arada insan daha ne ister. Specs: engine V8 position Front Longitudinal aspiration Twin Turbo valvetrain DOHC, 4 Valves per Cylinder fuel feed Fuel Injection displacement 6208 cc / 378.8 cu in bore 102.2 mm / 4.02 in stroke 94.6 mm / 3.72 in power 391.5 kw / 525 bhp @ 6800 rpm specific output 84.57 bhp per litre torque 630 nm / 464.7 ft lbs @ 5200 rpm redline 7200 body / frame Unit Steel driven wheels RWD w/ESP wheel type AMG Light Alloy front tires 255/35 R 19 rear tires 285/30 R 19 front brakes Composite Discs w/6-Piston Calipers, f brake size 360 mm / 14.2 in r brake size 330 mm / 13.0 in steering Rack & Pinion w/Speed Sensitive Power Assist transmission AMG Speedshift MCT 7-Speed gear ratios :1 top speed 250 kph / 155.3 mph 0 - 60 mph 4.5 seconds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pasha Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 krom tam kivaminda olmus, ne az ne fazla. asik olunmiycak gibi degil :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 hayvan gibi motor koy o fiyata ragment hala 0-100 4.5 saniye yapsin pist rakamlarini merak bile etmiyorum viraj donemedigine eminim diger butun amgler gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Eehhh aynı arabayı iteliyolar yeni kasa diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redogski Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 arkası çirkinmiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sunthewhich Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Bu kasayı seviyorum, 80lerden beri aynı kasa, büyük oturaklı. Birde minnacık bir mercedes var spor, ne gıcık bir araba o ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 matama said: hayvan gibi motor koy o fiyata ragment hala 0-100 4.5 saniye yapsin pist rakamlarini merak bile etmiyorum viraj donemedigine eminim diger butun amgler gibi Ferrari yada Porsche ile karşılaştırıyorsan bence aynı segment değil! AMG'ler daha çok yolda giderken koltuğum bana masaj yapsın araba ayarladığım hızı korusun beni kastırmasın ama gerektiğinden gaz pedalına dokunduğumda beni benden alsın araçları. F1 de güvenlik aracı olarak kullanıldığına görede yeterli bir sportifliği var. Bence burda biraz kendine dürüst olmak gerekiyor: 1) Pistlere ne sıklıkla çıkıyorsun? 2) Sportifliği konfora tercih ediceğin aractan ne kadar verim alabilicek yeteneğe sahipsin? Bu 2 soruya genel bir insanın vericeği cvpları düşünerekten gayet alınabilecek bir araç. Fiyatıda Ferrari 430 civarında olması lazım yanılmıyorsam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CaNNi Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 specific output 84.57 bhp per litre çok kötü :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 ya hız yol tutuş falan gibi konularda AMG ler spor arabalarla kabili kıyas değil tabi... ama yukarda bi arkadaşın dediği gibi, uzun yolda konforla giderken araba sollamanın da son derece kolay olması için bu arabalar... ha bi de hava tabii.. SL 63 AMG olmasa da SL500 olsa nolur? hiç bi fark olmaz bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 yavasss.. 6.2ltre motor ne demk ya.. insaf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Zaten normal koşullarda şu an altımızda ki arabaları bile ne kadar limitte kullanıyoruz ki? Bu durumda düzlükte gerektiğinde uzuyan, üstünü açıp konforlu seyahat edebilceğin bir araç neden olmasın :) Teknik özellikleride bir piste çıktığında seni utandırmaz. Gayetde eğlenirsin. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 vodan, hazır karsılastırmaları yaparken karma fabrıka degerı nı mı kullandın yoksa sehır ıcı mı? genelde ızmır, ıstanbul, ankara dakı aracların km lerının yuzde 90 ı sehır ıcınde gecer. ıstanbul da bunun neredeyse tamamı dur kalk trafık ıken dıger sehırlerde yarısından cogu dur kalktır. o nedenle sehır ıcı degerlerı kullanmak daha mantıklı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dieevil Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Adamlar C kasaya 6,3 koymuslarkı Sl e nıe koymasınlar. Eh donusler frenler felan gayet ıyı gorunuyor .(konusanlardan bı halt anlamadım goruntuden cıkardıgım sonuc . ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Selam, Olmamış diyor, haftanın rüküşü ilan ediyorum kendisini :P (tamamen zevk meselesi, kişisel gıcıklığı ikinci plana attım, vallaa) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 cool rider ever ferrarilerle aston martinlerle karsilastiyorum, porscheler biraz ucuz kaliyor buna. Bir arada ferrari 599 a binersen yada aston martin dbs db9 vs, senin dedigin butun ozellikler var, hatta benim 430dada oturuyorsun sicak koltugunda, basiyorsun hizina. saydigin seyler o gruptaki her arabada var, hatta lamborghinelerde fazlasi var, dugmeye basiyorsun arabanin onu kalkiyor her cukurdan geciyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 piste gelince yilda 4-5 defa istanbul park sansimiz oluyor, autodrom olmuyor. gunluk kullanima gelince, mevzu arabanin guzel olmasi gunluk kullanimda cunku rahatlik her arabada var, bu dunyada sl55 i ferrariye tercih edicek insan sayisi bir elin parmaklarini gecmez gorunuste. Bir de asla unutma bir arabanin ani kasa 350 si varsa sl555555 amg olsa farketmez 350 siyle herkesin gozunde aynidir ve sende bunun ezikligini hep hissedersin. En onemliside ikinci elde cok bela olur basina cunku herkes ulan 350 varken bunu ne diye alayim der, kardesimin arkadasi slk 55 amg sini satarken bunlari yasadi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Namessar said: vodan, hazır karsılastırmaları yaparken karma fabrıka degerı nı mı kullandın yoksa sehır ıcı mı? genelde ızmır, ıstanbul, ankara dakı aracların km lerının yuzde 90 ı sehır ıcınde gecer. ıstanbul da bunun neredeyse tamamı dur kalk trafık ıken dıger sehırlerde yarısından cogu dur kalktır. o nedenle sehır ıcı degerlerı kullanmak daha mantıklı. Bu cevap yanlış konuya gitmiş ama evet karma verileri kullandım. Tabi şehir içi kullanmak daha mantıklı olabilir ama x bir marka için benzinli veya dizel olsun karma tüketim verileri de benzer yöntemlerle saptanacağından çok çok farklılık yaratmaz diye düşündüm. Ancak benzinli bir arabanın şehir içerisindeki tüketimiyle dizelin şehir içi tüketimi arasında farklılık büyük olacaktır bu konuda haklısın ancak yapabileceğim birşey yok bu seferde haksız karşılaştırma yaptığıma dair yorumlarda bulunanlar olabilir :) Bu yüzden aslında hazır karşılaştırmalar, site ziyaretçilerinin o bölümün ne işe yaradığını daha kolay kavrayabilmeleri ve daha sonra kendi ihtiyaçlarına göre karşılaştırmaları düzenleyerek kendi hesaplarını yapabilmeleri için konuldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 matama said: piste gelince yilda 4-5 defa istanbul park sansimiz oluyor, autodrom olmuyor. gunluk kullanima gelince, mevzu arabanin guzel olmasi gunluk kullanimda cunku rahatlik her arabada var, bu dunyada sl55 i ferrariye tercih edicek insan sayisi bir elin parmaklarini gecmez gorunuste. Bir de asla unutma bir arabanin ani kasa 350 si varsa sl555555 amg olsa farketmez 350 siyle herkesin gozunde aynidir ve sende bunun ezikligini hep hissedersin. En onemliside ikinci elde cok bela olur basina cunku herkes ulan 350 varken bunu ne diye alayim der, kardesimin arkadasi slk 55 amg sini satarken bunlari yasadi. Yok sorular sana laf yetiştirme manasında değildi genel bir kullanıma yönelik sorulardı. Şimdi eğri oturalım doğru konuşalım bu tarz araçları kullanların çoğu pist deneyimi için almıyor. Hatta İstanbul şehir içinde 120-150 gibi değerlerden yukarı çıktıkları bile meçhul :) Diğer araçlarda konfor illaki vardır sonuçta diken üzerinde gitmiyorsun, hepside spor olmasına rağmen lüks araçlar. Görüntü ve motoruna göre diğer insanların bütün modelleri aynı algılamasıda malesef acı bir gerçek. Ama dediğim gibi değişik birşey bu arabaya resmen vuruldum. Estetik olarak benim çok hoşuma gidiyor aynı zamanda kendi kullanımıda biliyorum. Bu yüzden bu fiyat cevresinde tercih ediceğim arabadır diye belirttim. Yoksa Ferrarileri, Aston Martinleri yolda toplar, diğerleri buna yaklaşamaz gibi bir iddaam zaten yok. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 bunların eskileri neydi beeeee onlar araba işte,eşşek gibi. yani harbi EŞŞEK gibi, pek seksi =). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Suark abi noluyor? Hesabı açık unuttun bir yerde herhalde? :) :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 evette coolrider alet cok pahali abi bu paraya olmaz, deselerki 200 bin euro alir millet ama 330 bin euro deyince neyliyon sen diyorsun. ama bak mesela bir slr roadster var amerikada acayip sira var su an. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Evet onuda gördüm gayet başarılı olmuş kendileri. Amerika fiyatı 440.000$. Kırıcı! :) SL 63 AMG 190.000$ SLR beklemiyenlere :) Türkiyede tabiki 2side imkansızları oynuyor orası ayrı. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 tr de var bir tane slr :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 bu koydugumuz top gear m3 vs rs4 vs sl63 amg deki araba diil mi o c miydi hatirlamiyorum :S onun icin canavar demisti buda oledir heralde :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 hehe gaza gelmişim ya çok guzel o eski sl ler, yenileri bence fazla yuvarlak ne bilim sevemedim bi eskiler tam bir erkek arabası =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar