Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Command & Conquer: Red Alert 3


Öne çıkan mesajlar

  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Red Alert 3 System Requirements:

* OS - Windows XP / Vista (32-Bit)
* Processor - XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
* Memory - XP/Vista: 1 GB
* Hard Drive - Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB
* DVD Drive - 8 SPEED
* Video Card - NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
* Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
* Online Multiplayer - 512 Kbps or faster; 2-8 Players
* Input - Keyboard, Mouse
* Optional - VoIP Headset
Mesaj tarihi:
ra ra2 prosu olarak bekleyişteyiz haberi dün arkadaş söyledi o gazla cafede 7 brutala dersini verdim aoe3 gibi yalan olmasın özünden kopmasınlar mümkünse...


triali şimdi izledim beğendim güzel bişe çıkacak galiba ama ra2 tadını verir mi bilemem
Mesaj tarihi:
bu ne ya kaç yılında geçiyor bu oyun ? Beklediğim oyun değil başka birşey olmuş bu...

Yuri fln bekliyordum ben :(

Birde red alert 2 de bile yadırgadıgımız zeplinlerin tahminime göre daha ileri bir çağda geçen bu oyunda da olması çok komik geldi
Mesaj tarihi:
Gangren said:
Ne buluyorsunuz şu Yuri'de anlamam ki :p


Para toplama aracı çok güzeldi. Patlattınmı özgürlük diye bağırırdı ameleler :? .

Bu çağ ne ben onu anlamadım Tiberian Sun da bile böyle gelişmiş robotlar yoktu ki tiberian gelecekte geçen bir oyundu.


2. dünya savasını fln geçtim... Fantaziden arınmış günümüz teknolojisine yakın bir oyun bekliyordum.

Söyle baboş suya balık gibi dalan uçakmı olur ya
Mesaj tarihi:
Videoların hepsine baktım gameplay falan. Ünitelere de baktım...

Böyle hepsi fazla bi teknolojik. Bi kere nerdeyse her ünitenin 2. bi özelliği var. Japonlarınki suya dalıyo havaya çıkıyo, rusların conscriptlere bile secondary fire olarak molotov kokteyli vermişler...

Suya her türlü binayı kurabilme olayı ve bununla beraber pek çok üniteye (engineer a bile) amfibi olma özelliği verilmiş olması falan....

ne bileyim hoşuma gitmedi. zorlaştırmış oyunu gibime geliyo.


RTS olarak güzel bi oyun olacak büyük ihtimalle, ama Red Alert ruhunu tamamen yitirmiş bence...
Mesaj tarihi:
Masticore said:

Söyle baboş suya balık gibi dalan uçakmı olur ya


Bilim ve Teknik'in ciltlenmiş ilk volume'unda konuyla ilgili makale vardı 2 sayfalık. Akşam bendeki Bilim ve Teknik DVDsinde PDFini bulursam yollarım sana.
Mesaj tarihi:
Daha güzel olmuş gibi geldi bana, en azından yapılabilinecek stratejileri artırmış.

Gerçi ne kadar güzel olur çıkınca görürüz, RTSler hakkında erken konuşmak pek iyi değil :)
Mesaj tarihi:
Ya hem karaya hem suya üs kurma, tonla amfibi ünite, her ünitenin çift özelliğinin olması falan bence bi RTS için çok fazla. Hepsi bi arada olunca oyunda başarılı olmak için hardcore oyuncu olmak şart...

Eski C&C de yoktu bunların onda biri bile ama ona rağmen yüzbinlerce çeşit strateji üretilebiliyordu.

Bana zor olacak gibi geliyor.

Adam uçaklarla gelecek anti airla püskürtmeye gidicen hop suya kaçacak, denizaltı yollayacan hop havaya atlayacak falan. uğraş dur
×
×
  • Yeni Oluştur...