RecepIvedik Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Selamlar; Bir Porsche fan ı olarak,Porsche nin yeni gözdelerinden,tam bir yarış makinası, performansı kontrollü ve dinamik elde etmek için tasarlanmış Porsche 911 GT3 ü tanıtmaya çalışacağım... Porsche bu arabayı optimum balans sağlayarak en iyi performansı üretmesi için tasarlamış. Aslında bir yarış makinası,fakat Porsche mühendisleri bu yarış makinasını biraz evcilleştirerek yollarda kullanılmasını sağlamışlar. Özel olarak tasarlanmış vites kutusu,fren sistemi,karbon fiber kanat vs... performans bazıları için güce eşdeğerdir,fakat Porsche mühendisleri için değil.. Porsche güc ile,optimum balans sağlanarak yollarda en iyi performansın sağlanmasını amaçlamıştır. (Anti Carrera GT ciler umarım beni anlıyorsunuzdur :) ) Tasarımı FIA-N/GT ve ACO tarafından onaylanmış yollardaki gerçek bir yarış makinası. http://img442.imageshack.us/img442/9875/91541945qp4.jpg Şimdi biraz performans verilerilerini inceleyelim. Tüm Porsche 911 GT3 modellerinin sahip olduğu 3.6 litre 6 vites motora sahip. 8400Rpm - 415 beygir. 0-100km/h 4.0 saniye max hız 310km/h ağırlık-güç oranı ton başına 301.8 beygir ilk kez Carrera Gt de kullanılan Traction Control (TC) bu makinaya entegre edeilmiş. Kişisel kontrolün sağlanması için TC sistemini sürücü istediği an açıp-kapatabiliyor. http://img442.imageshack.us/img442/6660/94781545kr5.jpg GT3 ile birlikte gelen Porsche Active Suspension Management (PASM) standart olarak sürücülere sunuluyor. Bu süspansiyon sistemi isteğe göre sertleşip,yumaşama özelliğine sahip. 911 GT3 RS, Normal ve Racing modu olarak iki şekilde kullanılabiliyor. Bunu konsoldaki bir butondan değiştirebilmek mümkün. Ayrıca Gt3 Rs deki sensörler yol durumuna göre süspansiyonların durumunu otomatik olarak değiştiriyor. Yine GT3 e özel tasarlanmış fren sistemi ile en yakın rakiplerinden çok daha kısa sürede ve güvenli yavaşlayabiliyor. http://img135.imageshack.us/img135/8856/96540295pc9.jpg Ve 911 GT3 RS Specifications -Overview Manual Engine Cylinders 6 Displacement 3.6 liters Engine layout Rear-mounted Horsepower 415 hp Torque 300 lb.-ft. @ rpm 5,500 rpm Compression ratio 12.0 : 1 Manual Performance Top Track Speed 193 mph 0-60 mph 4.0 s -Drive Manual Engine Cylinders 6 Displacement 3.6 liters Engine layout Rear-mounted Horsepower 415 hp Torque 300 lb.-ft. @ rpm 5,500 rpm Compression ratio 12.0 : 1 Standard Technology 3.6 liter flat 6 cylinder engine with VarioCam Transmission 6-speed manual transmission with single-mass flywheel and hydraulic clutch -Chassis Chassis 235/35 ZR 19 front, 305/30 ZR 19 rear Lightweight 19" GT3 wheels Traction Control (TC) Porsche Active Suspension Management (PASM) Front Suspension: MacPherson front axle with special spring and damper tuning and Uniball supporting mounts. Anti-roll bar with high-performance diameter. Rear Suspension: Multi-link rear axle with rigidly mounted axle bracket and special spring and damper tuning. Anti-roll bar with high-performance diameter. Variable steering ratio, power-assist (hydraulic) Anti-theft system with immobilizer, interior radar surveillance and remote control Tire Pressure Monitoring System -Safety Braking system Internally ventilated brake disc, six-piston monobloc aluminum fixed calipers at the front and four-piston monobloc aluminum fixed calipers at the rear Bosch ABS 8.0 anti-lock brakes Red colored brake calipers Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) Standard Optional Passive safety Dual front Advanced Airbags, head and thorax side airbags Front and rear deformation zones Side-guard door beams Seat-belt pretensioners and load limiters Lighting system Integrated third brake light with LED technology Bi-Xenon lighting system -Body Exterior Adjustable rear wing made from genuine carbon fiber Sports exhaust system with central dual tailpipes Body Length 176.9 in. Width (without mirrors) 72.9 in. Height 50.4 in. Wheelbase 92.9 in. Drag coefficient (Cd) 0.30 Curb weight 3,031 lbs. Fuel Tank Capacity 17.7 gal. ( Not : içerik Porsche.com dan alınmıştır. ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 nice ride düüd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Ayni altesi alip motorunu overlock edip satiyo porshe ya insan az bi dizayn yapar az bi urasir sikildim abicim ayni on farlari gormekten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RecepIvedik Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 BonePART said: Ayni altesi alip motorunu overlock edip satiyo porshe ya insan az bi dizayn yapar az bi urasir sikildim abicim ayni on farlari gormekten efsaneler şekil değiştirmez :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 bi şeye takıldım, "anti carrera GTci" ne demek ya :) kimse Carrera GT kötü bi araba demedi ki, bazıları sadece çocuk gibi Carrera GT herşeyi döver diye kendi çaplarında taraf oluşturdu, buna "hayır, yapılış amacı farklı olan başka araçlarla karşılaştırmayın." diyenler de bunların gözünde karşı taraf oldu. Böyle futbol takımı tutar gibi saçma sapan model tutmayın ya :) (futbol takımı olayında ülkeler arası ok de, takım muhabbetini de anlamıyorum pek... neyse :P) Bunun dışında, Porsche'nin en özgün özelliği olan "evrim" bu otomobilde de devam ediyo normal olarak, bonepart pek anlamamış olsa da, 911 serisi model olarak zaten bir kere tasarlanmış, daha sonra sadece teknik olanaklar arttıkça iyileştirilmiş bir model. (ki arka dingil üzeri ve arkasındaki motor olayı halen saçma gelse de, tüm tasarım bunun üzerine kurulu...) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RecepIvedik Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 http://www.youtube.com/v/5tT3n2yzEa4 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kertenkel Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 sağol tanıttığın için alırım haftaya 1 tane Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Bu arabaları nedense anlıyamıyorum? Türkiyede radarları bildikten sonra çılgınlar gibi gidebiliyorsunda, yolda bir yere kadar izin veriyor?!? Bu arabayla yolda ki çakıl taşlarını belinde hissedersin. Hergün kullandığını düşün kesin bir omurga sorununa yol açar bu çukurlarda. Hergün piste çıkanlara lafım yokta bu araba tek araba olarak alınmaz. Şahsen Porsche 911 Turbo alırım 0-100 e 1-2 sn geç çıkarım hergün evime giderkende kullanabiliyim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RecepIvedik Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 CoolRider said: Bu arabaları nedense anlıyamıyorum? Türkiyede radarları bildikten sonra çılgınlar gibi gidebiliyorsunda, yolda bir yere kadar izin veriyor?!? Bu arabayla yolda ki çakıl taşlarını belinde hissedersin. Hergün kullandığını düşün kesin bir omurga sorununa yol açar bu çukurlarda. Hergün piste çıkanlara lafım yokta bu araba tek araba olarak alınmaz. Şahsen Porsche 911 Turbo alırım 0-100 e 1-2 sn geç çıkarım hergün evime giderkende kullanabiliyim :) hoca sen yazıyı okumadın galiba süspansiyon ayarları yol durumuna göre değişiklik gösterebiliyor. ayrıca normal ve racing mod ları var. Porsche bu adamın götünün rahatlığını bile düşünüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 bu arabalar genelde track car zaten mantigi su haftasonu giderim arkadaslarla yarisirim hafta ici arabamla ise giderim numberg ringin girisinin 10 euro civari bi fiyat oldugunu bi turun yaklasik 10 dakka oldugunu dusunursen bu isnanarin haftasonu elencesini anarsin zaten yane ozellikle bu tip hafiflestilmis arabalar sokaktan ote amator yariscilik icin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Yurtdışında tamam zaten! Adam gidiyor silverstone yarışıp geliyorda TR'de napıcan? @recep O ayar dediği hane ölmeden evine gidebil diye! Yoksa pistteki ayarlarla dağılırsın :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 ha unutmadan almanyada autobahn hiz siniri 250 bu arabalarda alman zaten ahaha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 hız sınırı 250 değil, autobahn'ın bi kısmında sınır yok, 250 km de alman üreticilerin binek araçlarının hepsine uyguladığı elektronik hız sınırı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 sadece yol olayı degil, bu arabanın hakkını kac kisi verebilir onun da tartısılması lazm tbi, bna versen bn de kullanırım mest olurm ama arabaya yazık yani =) ama coooook guzel araba, turuncusuna aşık oldm snrm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 bunun beyaz gt3 u bizim komsuda var :) bende cayman s varken bunda z4 vardi :) gitti gt3 aldi kasilip geziyordu :D hehehe artik gezemiyor sunu soyliyecem tamam super guzel vs araba ama canlarim carreranin aynisi geccc anlami yok bunu almanin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 911 turbodan daha az donanımlı... daha konforsuz ve daha pahalı... bullsh*t Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Porsche hep aynı aracı üretiyormuş gibi geliyor bana := Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tutsakemanet Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 araba güzel araba hakkını werecek alsın :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RecepIvedik Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 MrMarvelous said: 911 turbodan daha az donanımlı... daha konforsuz ve daha pahalı... bullsh*t çok yakında 911 turbo konusu açacağım... :) carrera gt yi en sona saklıyorum :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar