MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Sintisyzer said: yalnız puntodan bile daha ağır araç e audi a3 ten bütük bravo, bırakta puntodan ağır olsun yani... ayrıca ağırlık performansın tüketimin içine falan etse de arabaya bi oturaklılık veriyor... daha güvende hissediyorsun kendini yüksek hızlarda, rüzgar kolay kolay kaldıramıyo, sağa sola savuramıyo... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Namessar said: Gilean said: 160la insan o hız zevkini alamıyo eheh turkıye de 160 uzerınde kelle koltuk gıtmeyecegınız bır otoban oldugunu sanmıyorum zaten. asfaltı duzgun olsa egımı, vırajı yanlıs hesap oluyor zaten. viraja da 160la girmeyiver.. teknik olarak 400 bile yapabileceğin düzlükte ve kalitede bi çok otoban biliyorum ben... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 neresi o 400 yapılacak yol :) bi tur atiim. yoldaki normalde farkedilmeyen çok uzun kasisler 400 km ile giderken güzel hissedilir :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kingpin Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 alfa romeo ya benzettim ben leondan çok arkasını :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 leonla alfa arkası da hiç benzemiyo ha :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kingpin Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 valla bilmiyorum tabi uykudan yeni kalktım o sırada reklamı gösteriliyordu alfa romeo zannettim :) edit: leonla alfa daha çok benziyor lan ddfs. edit2: eski kasa bravoyu koymuşum sanırım, düzelttim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Selam, Stop grubu ile tamponlar felaket :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 o ne be :( cok kotu.. gereksiz yuksek gibi. stoplar felaket. a) alfa, son kararim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 gerçeğine baktm bugün o mavili fotodaki kadar yüksek diil araba niye öyle çıkmış onda anlamadım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 o foto gerçek değil zaten, bi acaip. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 MrMarvelous said: viraja da 160la girmeyiver.. teknik olarak 400 bile yapabileceğin düzlükte ve kalitede bi çok otoban biliyorum ben... gidemezsiniz demedim, güvenle gidemezsiniz. turkiye de otobanların yarısı göçük, çöküntü ve benzeri tuzaklarla dolu. bir defa en sol şerit dışındakileri unutacaksınız, özellikle sağ şeride yaklaştıkça kamnyon tekerleği boyutunda şerit boyunca uzun oluklarla karşılaşıyorsunuz ve aracınızın yolda gezmesine sebep oluyor. özellikle lastik genişliğiniz dar ise. ayrıca 120-130 la aracınızın süspansiyon durumuna göre bazen hissetmeyebilebildiğiniz hafif daha yüksek asfalt yamaları 180+ hızlarda çok güzel takla tuzağıdır. hele istanbulda otobanlarda asfaltı sağlam bir kısım bulmak çok çok zor. ıstanbul da zaten 160 nın uzerıne cıkmak artık akıl karı olmamaya basladı hafıften. son 8 aydır sabıt olarak ıstanbul da olsam da ben meslek olarak müfettişlik yapıyorum. anadolu da bır cok yere araba ıle gıttım ve geldım. hız da yapıyorum radarlar arasında, ama bır gercek var aslında kelle koltukta yapıyorum. otobanların cogu hatalı dızayn. serıt genıslıklerınden tutun egımlere asfalt tamıratının gelısı guzel yapılmasından serıt ıcınde bıle tumsek farkları olmasına kadar bır cok tuzak var. ayrıca yer sekılı sorunlarından (turkıye daglık bır ulke) otobanların cogunda sıze dırek oldurecek kavısler var. onları kategorı dısında tutuyor ve daha duz olan bolgelerı kastettıgınız varsayarak yanıtlıyorum. duzluk alanlarda ıse yakınlarda buyuk yerlesım bırımı ya da ekili alan var ıse karayolları ve beledıye nın ıstımlak sorunları nedenıyle bazen otoban ıkı tapulu arsanın arasından sacma sapan bır acı ıle gecer. yuksek hızda gıdıyorsanız bunu son ana kadar farketmeyebılırsınız. 180+ gıdıyorsanız canınız allaha emanet demektir. cok serıt gıdıs olanlar ıcın dıyorum bunları, tek serıt gıdıs-gelis olanlarda aynı yoldan yuzlerce kamyon da gectıgı ıcın asfalt zaten o kadar bozuk oluyor kı ıstesenız bombos olsa gene basamazsınız. asfalt kalıtesının mıcıra kaydıgı yerlerı zaten hıc hesaba katmıyorum. ustelık bunlar 15-20 km ıle degısebılen seyler. ıyı otoban hep ıyı kotu hep kotu gıtmıyor. otobanda yola hayvan (kenarda otlatılan koyun, inek vs) çıkabilmesi falan gibi geyiklere hiç girmiyorum konu dışı sayarak. bu nedenlerle arabaların çıkabildikleri son hızı satın almada bir kriter olarak görmem. 250 ile gıdemezsınız demıyorum, gıdersınız, ıstanbul da da ıstersenız gıdersınız. hergun yanımdan ben 150 yaparken hızla gecen bır suru araba oluyor. ama allaha emanet gıdersınız. almanya da araba kıralamıs olanlarınız varsa otobanlarını gormustur. ben orda yaptıgım hızı burda yapamam, korkarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Valla o kadar yazmışsın, ancak biraz ironik geldi bana... Sonuç olarak bizim Karayolları Kanunu'na göre bir otomobilin çıkabileceği en yüksek hız 120, o da en kral yollarda... 120 nin üstü rakamlar için yolların kötü olduğunu söylemek saçma kalıyor o yüzden. Adam "ben yol olarak bu kadar yapabiliyorum, burda sen 120 yi geçme" demiş zaten, 180 le ölürsen suçluluk kabul etmez o yolları yapan insanlar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 70 le ölünce kabul ediyo mu ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Gene etmiyo, ama yasal olarak mücadele etme yolun açık oluyo en azından... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Bu yollarda çılgın gidenlere bende hastayım. Benim araça devrilcek gibi oluyor girilebilcek son hızla girdiğimi hissederken yanımdan en az 50 km daha hızlı bir abi/abla geçiyor nasıl bir cesarettir anlamadım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
emircanz Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 ya size bişi sorucam şimdi biz 1.6 multijet 105 beygir dizel bravo siparişi verdik fakat kafamda bi soru var. 120 beygir ile 105 beygir çok farkeder mi? çünkü tork değerine baktığımızda 105 beygir olan 290 120 beygir olan ise 300 çok fark yok gibi geldi bi de 0-100 hızlanması arasında sadece 0.6 sn fark var çok bi performans farkı yaratır mı ? sağolun şimdiden yeni konu açmıyım dedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 bayag farkeder diyecem uzulcen :) o yuzden etmez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 ahah, çok pis bi mesaj olmuş ama. tam adamın içine kurt düşürürcesine. (: O iki motor arasındaki fiyat farkı da aşırı değildi sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Selam, Bence 105HP kâfidir. 'kahretsin, almalıydım...' diye üzülecek bir fark yok. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
emircanz Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 saolun arkadaşlar zaten başka şansımız yoktu malüm ötv indirimi yüzünden piyasada araba bulunmuo bunuda son anda bulduk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
rahatsiz Mesaj tarihi: Şubat 19, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2010 ee memnun musunuz araçtan? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2010 bi de bravo var tabi. ben de merak ediyorum, puntoyla arasinda git gel ya4iyorum ama 45 lira edecek bir araba degil sanirim.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valeron Mesaj tarihi: Haziran 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2010 dizel otomatik fiyatı sport modelinin 47 lira,donanım olarakta epey dolu açıkcası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JsH Mesaj tarihi: Haziran 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2010 Hazır konu varken sorayım, forum kirlenmesin boşa. Arkadaşım dizel bir araba almak istiyor, ya 40bin tl e sıfır opel astra 1.3 dizel otomatik alıcak(Opel en yeni olan kasa değil tabii ki) ya da 44bintl e bravo dizel alıcak, banafikir danıştı bende tabii opel dedim ama bravoyla ilgili pek bir bilgim yok dedim. Siz hangisini seçerdiniz :> Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valeron Mesaj tarihi: Haziran 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2010 bravo donanım olarak opelden daha dolu diye biliorm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar