Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fiat Bravo


prozzak

Öne çıkan mesajlar

Sintisyzer said:
yalnız puntodan bile daha ağır araç


e audi a3 ten bütük bravo, bırakta puntodan ağır olsun yani...

ayrıca ağırlık performansın tüketimin içine falan etse de arabaya bi oturaklılık veriyor... daha güvende hissediyorsun kendini yüksek hızlarda, rüzgar kolay kolay kaldıramıyo, sağa sola savuramıyo...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:
Gilean said:
160la insan o hız zevkini alamıyo eheh


turkıye de 160 uzerınde kelle koltuk gıtmeyecegınız bır otoban oldugunu sanmıyorum zaten. asfaltı duzgun olsa egımı, vırajı yanlıs hesap oluyor zaten.


viraja da 160la girmeyiver..

teknik olarak 400 bile yapabileceğin düzlükte ve kalitede bi çok otoban biliyorum ben...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MrMarvelous said:


viraja da 160la girmeyiver..

teknik olarak 400 bile yapabileceğin düzlükte ve kalitede bi çok otoban biliyorum ben...


gidemezsiniz demedim, güvenle gidemezsiniz. turkiye de otobanların yarısı göçük, çöküntü ve benzeri tuzaklarla dolu. bir defa en sol şerit dışındakileri unutacaksınız, özellikle sağ şeride yaklaştıkça kamnyon tekerleği boyutunda şerit boyunca uzun oluklarla karşılaşıyorsunuz ve aracınızın yolda gezmesine sebep oluyor. özellikle lastik genişliğiniz dar ise. ayrıca 120-130 la aracınızın süspansiyon durumuna göre bazen hissetmeyebilebildiğiniz hafif daha yüksek asfalt yamaları 180+ hızlarda çok güzel takla tuzağıdır. hele istanbulda otobanlarda asfaltı sağlam bir kısım bulmak çok çok zor.

ıstanbul da zaten 160 nın uzerıne cıkmak artık akıl karı olmamaya basladı hafıften.

son 8 aydır sabıt olarak ıstanbul da olsam da ben meslek olarak müfettişlik yapıyorum. anadolu da bır cok yere araba ıle gıttım ve geldım. hız da yapıyorum radarlar arasında, ama bır gercek var aslında kelle koltukta yapıyorum. otobanların cogu hatalı dızayn. serıt genıslıklerınden tutun egımlere asfalt tamıratının gelısı guzel yapılmasından serıt ıcınde bıle tumsek farkları olmasına kadar bır cok tuzak var.

ayrıca yer sekılı sorunlarından (turkıye daglık bır ulke) otobanların cogunda sıze dırek oldurecek kavısler var. onları kategorı dısında tutuyor ve daha duz olan bolgelerı kastettıgınız varsayarak yanıtlıyorum.

duzluk alanlarda ıse yakınlarda buyuk yerlesım bırımı ya da ekili alan var ıse karayolları ve beledıye nın ıstımlak sorunları nedenıyle bazen otoban ıkı tapulu arsanın arasından sacma sapan bır acı ıle gecer. yuksek hızda gıdıyorsanız bunu son ana kadar farketmeyebılırsınız. 180+ gıdıyorsanız canınız allaha emanet demektir.

cok serıt gıdıs olanlar ıcın dıyorum bunları, tek serıt gıdıs-gelis olanlarda aynı yoldan yuzlerce kamyon da gectıgı ıcın asfalt zaten o kadar bozuk oluyor kı ıstesenız bombos olsa gene basamazsınız.

asfalt kalıtesının mıcıra kaydıgı yerlerı zaten hıc hesaba katmıyorum.

ustelık bunlar 15-20 km ıle degısebılen seyler. ıyı otoban hep ıyı kotu hep kotu gıtmıyor.

otobanda yola hayvan (kenarda otlatılan koyun, inek vs) çıkabilmesi falan gibi geyiklere hiç girmiyorum konu dışı sayarak.

bu nedenlerle arabaların çıkabildikleri son hızı satın almada bir kriter olarak görmem.


250 ile gıdemezsınız demıyorum, gıdersınız, ıstanbul da da ıstersenız gıdersınız. hergun yanımdan ben 150 yaparken hızla gecen bır suru araba oluyor.

ama allaha emanet gıdersınız. almanya da araba kıralamıs olanlarınız varsa otobanlarını gormustur. ben orda yaptıgım hızı burda yapamam, korkarım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla o kadar yazmışsın, ancak biraz ironik geldi bana...

Sonuç olarak bizim Karayolları Kanunu'na göre bir otomobilin çıkabileceği en yüksek hız 120, o da en kral yollarda...

120 nin üstü rakamlar için yolların kötü olduğunu söylemek saçma kalıyor o yüzden. Adam "ben yol olarak bu kadar yapabiliyorum, burda sen 120 yi geçme" demiş zaten, 180 le ölürsen suçluluk kabul etmez o yolları yapan insanlar...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
ya size bişi sorucam şimdi biz 1.6 multijet 105 beygir dizel bravo siparişi verdik fakat kafamda bi soru var. 120 beygir ile 105 beygir çok farkeder mi? çünkü tork değerine baktığımızda 105 beygir olan 290 120 beygir olan ise 300 çok fark yok gibi geldi bi de 0-100 hızlanması arasında sadece 0.6 sn fark var çok bi performans farkı yaratır mı ? sağolun şimdiden yeni konu açmıyım dedim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 8 ay sonra ...
  • 3 ay sonra ...
Hazır konu varken sorayım, forum kirlenmesin boşa.
Arkadaşım dizel bir araba almak istiyor, ya 40bin tl e sıfır opel astra 1.3 dizel otomatik alıcak(Opel en yeni olan kasa değil tabii ki) ya da 44bintl e bravo dizel alıcak, banafikir danıştı bende tabii opel dedim ama bravoyla ilgili pek bir bilgim yok dedim.
Siz hangisini seçerdiniz :>
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...