MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Arkadaşlar merhaba; Biliyorsunuz ki ülkemizdeki otomobil programları daima en vasat televizyon yayınları arasında sıkışıp kalmıştır. Bugüne kadar tonla otomobil ile ilgili program yayına girmiştir, ve girdiği gibi kalkmıştır. Buna rağmen her yeni program eskisinin aynısı, aynı kötülükte. Yapımların kalitesizliği ve monotonluğu, tv kanallarının bu programlara en az rating in olduğu saatleri vermesi gibi pek çok sebep sayılabilir bu programların rağbet görmemesine... Hele ki yurt dışında çekilen programlara kıyaslanınca durum iyice vahimleşiyor... O yüzden size bir soru. Ve bu benim için çok önemli. O yüzden herkes iyi kötü yardımcı olursa memnun olurum. Soru şu: Siz türk yapımı bir otomobil programından ne beklersiniz? Ne gibi orijinallikler olsun? Ya da Top Gear, Fifth Gear a benzesin, ancak aynı kalitede olsun gibi sorulara cevap verirseniz iyi olur. Aklıma gelen örnek öneriler: - Çekimler kaliteli olsun - Pahalı arabalar olsun - Orta gelirli insanlara araba tavsiyesinden öte daha egzotik şeyler içersin. - Genç kesime hitap etsin - Yarışma olsun şöyle olsun böyle olsun aklınıza gelebilecek her tür fikir ve istek olabilir. Birisi sizin istediğinizi daha önce yazmışsa boşvermeyin, sizde yazın. Yazın ki çoğunluk ne istiyor onu da bilelim... Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Top gear severek izledigim tek show programidir, show programi diyorum cunku artik adamlar otomobil kavramini isin tuzu olarak kullaniyorlar uzunca zamandir. Boyle birseyin acikcasi turkiyede yapilabilirligini sorgulamiyorum dahi, daha once jeremy clarkson tarzi espriler yapmaya calisip batiran, veya vicki henderson tarzinda erkek surucu tokatlayan bayan yaris pilotu konseptleri hep calindi zaten, beceremediler. Ben acikcasi orjinal bisey boyle bi programda aracin yerden yere vurulmasini izlemek isterdim, hatalarini gorelim, olasi problemleri, kalite karsilastirmalarini tarafsizca gorelim isterdim. Herkes su arac soyle basiyor boyle guzel vs demeyi her program yapiyor, veya biraz aractan anlayan insan zaten bunu gorebiliyor. Klasina gelince, her gelire gore aracdan bir ornek test edilmeli, hatta topgear ve fifth gearda yapildigi uzre kompetatif araclar ayni anda test edilmeli ki farklarini izleyici gorsun, bir nevi celebrity deathmatch kivaminda yani. Turkiyede hangi firma aracinin kotulenmesini ister ve ya televizyon yayin politikasi buna izin verir bilmiyorum ama bu tarz nispeten yapilmamis olanin daha cok izlenecegini dusunuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Otokritik.com dan makaleler olsun, araba sahiplerinin yorumları olsun, trafik kameralarından görüntüler olsun, benzinli-dizel karşılaştırıcı olsun, akaryakıt fiyatları olsun. İnanırsak olur bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Bikere ne süper araba olayından sıyrılıp arabanın bütün kötü yanları gözler önüne serilmeli. Fakat bunu yaparken topgear daki gibi ukalalaşmamalı. Arabaları test eden kişi kamuoyunca bilinen güvenilir bi yarış pilotu falan olmalı. Şu skidcar, suzuki ile ekomaraton kıvamında reklam programlarından sıyrılınmalı. Motor sporlarından genel bilgiler verilmeli ancak çokta abartılmamalı. Meraklısı zaten izliyor. Bir araba test edildiğinde ciddi ciddi o arabayı kullanan kişilerinde görüşleri alınabilir. Arabaların nasıl üretildiğiyle ilgili program içerisinde bir bölüm olarak belgesel kıvamında birşeyler de olabilir. Araba markalarının, otomobil tasarımcılarının fln biyografileri ve tarihçeleri olabilir. Her hafta bir araç için ikinci el performansı ile ilgili bir bölüm olabilir. Pazarlara fln gidilir aracın piyasa değeri, çıkarabileceği sorunlar ele alınabilir. Sonra Otopazarında fln bir kaç oto alım satımı izlenebilir. Deneysel birşeyler olabilir. Mesela bi araba uygun fiyatla alınıp kusurları giderilip satılmaya çalışılabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 neredeyse direkt top gear türkiye olsun demişsin. Burada önemli sorunlar var. Öncelikle, otomotiv kültürü Türkiye'de batıda olduğundan çok farklı. Batı ile kıyaslarsan otomotiv kültürü diye bişey gelişmemiş bile burada. 100 yıldır otomotiv ile uğraşan bi insan kitlesinden bahsediyoruz batı derken. Dünya çapında ilk seri üretim, ilk süperspor araba vs. hep bunların buluşları. Olayın bi de şu yönü var, tvde yayımlanan programlar genelde anlamak için fazla eğitim bilgi vs. gerektirmeyen, kolayca anlık eğlendiren programlar. Programın kaliteli olması için ucuz esprilerden uzak durması lazım, ki o zaman izleyici kitlesini kısar Türkiye içinde. Ha, arabalar ve diğer atraksiyonlar belki bu kaybı geri getirebilir, ama o ayrı. Sonuç olarak program yapan TV kanalları daha ucuz yoldan aynı hatta daha büyük izleyici kitlesine hitap ediyo. Bir şey daha var, Clarkson amca dalga geçse de BBC'nin prodüktörleri, kameramanları, ekipmanları ve programlarına ayırdığı bütçe buradakilere göre muazzam. İşte tüm bu nedenlerden dolayı tvde gördüğün programlar ya bilmemkimin aşiretindeki entrikaların sergilendiği bikaç sağlam tiyatro oyuncusunun yanına eklenmiş figüran ve mankenler ya onun bunun kafasını kesip racon kesmeyenler, ya da 100000 dolara yatağa girsem mi girmesem mi diyenlerle dolu. Otomotiv programları ise 1 dakikalık tanıtım klibini 10 dk tekrarlayarak bu esnada "test" ettiği aracın üretici firması tarafından eline tutuşturulan basın açıklamasını bile doğru düzgün okuyamayan bi ses + aralarda sıradaki "test" edilecek aracın adını söyleyecek bi de güzel hatundan ibaret. Zor iş yani. edit: ehehe yazmaya başladığımda konu yeniydi, cevap yoktu daha :P arada yazmayı bırakıp yemee gittim cevaplar gelmiş hemen. dur bakiim benden farklı bişey var mı cevaplarda... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 bi defa orta kesime hitap eden araba görmek istemiyorum. Görmek istesem zaten showroom a gidip bakarım veya test sürüşüne katılırım. Bana ulaşılması zor olan şeyler, arabalar gösterilmeli. Acikcasi topgear ayarinda bir program isterim. Şuana kadar izledigim en iyi yerli otomobil programı 0-100 e idi. 0-100 e razıyım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 komik olsun hayir memet ali erbil deil jeremy clarkson tadinda kaliteli komik olsun ama mumkun mu deil neden cunku b turk sunucu tvde cikip sarkilarini ozel biri icin mi yazyosun deyince sarkici evet askim snein icin dese ve ikiside erkek olsa turkiyede rtuk yayini kapar bbcde ise 250 milyon kisi izler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Selam, Palio için 'harika bir otomobil' demeyecek bir sunucu/bilirkişi olsun bence kafadan. Hedef kitle olarak meraklıları hedef alınsın. Bakkal Osman için içerik kasılmasın. Bir orta sınıf, bir de uçarı model incelensin her bölüm. Ama gerçek anlamda inceleme olsun. Girişte dediğim gibi; 1.4 motor(TSI hariç :P) için oldukça sportif diyen kişinin kafası yarılsın! İkinci el incelemesi yapılsın; değeri nedir, pazarı nedir, alan için kritik parçalar nelerdir ve fiyatları yaklaşık nedir falan. Dünyadaki ototiv sektöründe olan gelişmeler "detaylı" anlatılsın. ABS 8.0 çıktı, hayırlı olsun ile kesilip atılmasın konular. Klasikleşmiş modeller detaylı incelensin; misâl bir 3 serisi. Dünden bugüne 3 serisi falan. Unutulmaz kasalar, unutulmaz motorlar, devrimsel gelişimler. Modifiye konusuna mümkünse hiç girilmesin, o apayrı bir mevzu. Tekrarlamak istiyorum; spiker değil, otomobil sever sunsun programı. Her hafta olacak diye kasılmasın. İçeriği sağlam olacaksa 2 haftada bir bile olsa razıyım. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Selam, Mümkünse bir de Doğan grubu haricinde bir kanalda olsun. NTV falan diyececeğim ama Doğuş nötr durmayı beceremeyeceği için cılkını çıkarırlar. Düşünseler ki sırf araya sokacakları reklamalr onlara yeter ama nerdeee... Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Wow, beklediğimden çok daha iyi gidiyor =) Devam millet, devam :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 gerekirse test araci alamamak pahasina distrubitorleri kizdirsin. bir arabaya kotuyse kotu desin. "araba cok guzel, paranizin hakkini bizce az cok verir, ne guzel oldu girdi pazara, var uc bes yamuk bir sey ama bakin oyle guzel seylerki bunlar, hihihih, ama biz hayatta binmeyiz" ayagi yapmasin. ama test arabasi disinda concept arabalar uzerine ozel roportajlar, uretim bandi, fabrika, dizayn vb ziyaretleri uretim yerinde yapacaksa, arac basin bildirisi disinda birseyler sunan, vurucu roportajlar gibi (afedersiniz) buzuk isteyen islere girebileceklerse o zaman distributorleri hos tutmak amaciyla kotu arabaya yag cekebilirler, o sartla kizmam. esi dostu cocuklari toplayip x ulkeye (ornegin amerikaya ) program yapiyoruz ayagina tatile gitmesinler. gideceklerse uc bes soytari roportaj ile donmesinler, bize american muscle car gostersinler, drag gostersinler, gittikleri yere neden gittilerse bir amaci olsun. her araba seven formula ya da ralli sevmez. bu inanis bir zahmet artik kirilsin. kimi mekanigine hastadir, kimi aerodinamigine hastadir (ankarali turgut), kimi de bu meretin sadece icinde oturmaya hastadir. motorsporlari her araba sevenin bayildigi bir sey degil, olacaksa abartilmasin. (kisacasi banane schumacher naparsa yapsin, beni o demin gosterdigin X marka araba ilgilendiriyor olayi :P bende sikca gorulur de) ikinci el araba kismi isteriz. ama renault 12 tx te 1 milyara inmis, oh oh oh bir suru pug206, bunlarda bu aralar ikinci elde cok moda, hohoho, tarzinda geyik gormek istemiyorum. pazari her programda dolassin. bir hedef marka ya da model secsin. fiyat seceneklerini gostersin. kronik sorunlarindan bahsetsin. teknik servislerle belli kilometrelerden sonra ne tur sorunlarla geldikleri uzerine roportajlar yapsin. hatta sanayiye gitsin marka servisi olmayan daha tarafsiz bakabilecek ustalara sorsun. bir de onno usta tadinda bir soru cevap kismi olsun. ama sorular kallavi olanlarindan secilsin. benim arabanin fabrika degerleri nedir soylermisiniz tarzi sorular bir zahmet sepetlensin. lastik capi degisimi neye etki eder, abs sonradan takilabilir mi, xenon far takilan aracta su problemler olur mu vs falan gibi daha teknik olanlar kalabilir. hic bir yerde tam saglam aciklama bulamazsiniz oyle seylere cunku. motor fuari gezisine gittik sizler icin sayin seyirciler diye araba uzerine oturmus sadece bacaklari benim boyumda sarisin mavi gozlu hatunlari gostermesin. onlari gormek istedigimde playboy tv seyrediyorum. hem ciplak oluyorlar, daha cok hitab ediyor. bana arabalari gostersin. iclerini gostersin. planlanan motor seceneklerinden ve konfor paketlerinden bahsetsin. ve bunlar turkiye gelecekse/geldiyse gorulenlerin hangileri memlekete sunuluyor soylesin. ve belli donanim seceneklerinin teknik imkanlar olsa da turkiye ye getirilmemesi (bir navigasyon genelde turkiye de calismadigi icin gelmez ama ornegin idrive in 1 serisine sunulmamasi affedilebilir bir sey degildir), degisik paket seceneklerinin kirpilip turkiye de sadece 1-2 uyduruk turkiye paketi secenegine indirilmesi, baz model altinda dunyada hic bir yerde satilmayan ciplak otomobillerin hunharca burada satilmasi, belli motorlarin ulke pazarina cok gec girmesi (bakiniz tsi motor ve a3) gibi konularda acik acik gostere gostere bagira bagira kendini parcalayarak ciddi lobi yapsin. araba kullanicisinin sesi olsun. turkiye de dunyanin geri kalaninin tam 2 kati arac parasi verdigi halde her 2-5 yilda bir araba degistiren ve bunu parasinin bir kismini sokaga attiginin bilincinde yapan, cunku bu meretten zevk alan bir niche marketin varoldugunu unutmasin ve hatirlatsin. ozel dosyalar olsun. ornegin bir hafta arac bakim onerileri dosyasi olsun. boya koruma nedir, neden yapilir, madem super bisi neden uretim bandinda atilmaz boya ustune de sonradan gidilir bir yerlerde yaptirilir, ya da arac kuaforu nedir, nasil yapilir, kimler yapar vb vb vb. her programda baska bir ozel dosya konusu bulunmaya calisilsin. icerik uretmek zorlasacagi icin gerekirse 2 haftada bir , hatta olmazsa ayda bir olsun. sen benim icin gidip bir veyronun icine oturmayi basaracaksan ben programi 1 ay bile beklerim. nokta. o zaman izlerim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 MrMarvelous said: - Çekimler kaliteli olsun - Pahalı arabalar olsun - Orta gelirli insanlara araba tavsiyesinden öte daha egzotik şeyler içersin. - Genç kesime hitap etsin - Yarışma olsun bunlar hepsi bi arada olsun.. merak ettigim bi konu var, simdi audi tanitio diyelim sonra arkadan bmw geliyor ve bu audi den daha iyi dedigi zaman, rekabet hede hodosu yuzunden yasak olmaz mi bizde ? bi araci oburuyle ezmesi gerek ayni top gear da gibi. programi izleten kismi "Eglence ve Gercekler" oluyor cunku. kabul edelim Top Gear gibi bisi asla yapilamaz Turkiye'de. en basitinden cekim kalitesini yakalayamaz.ama hersey mumkun olsaydi denirse bende Top Gear Turkiye isterdim, herseyiyle. Araclarin yuceltilmesi.. ezilmesi. Fazla yanlari, eksik yanlari. Gidip Clio'ya bu araba cok guzel tam butcenize gore demesin yani :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 bizde sanirim tarafsiz olmak zorundasin. olmayacaksanda karsilastiramiyorsun. kafana davayi yagdiriyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 ben acikca bir istekte bulunacagim, efsane araclar. otomotiv dunyasina damgasini vurmus arabalari gormek istiyorum. sadece yarismis olanlari degil, orta segment aile arabasi olanlarini bile. efsanelesmis olacak ama, sartim o. genelde bu araclar 50 lerde baslar, ve gunumuze kadar gelirler. en unlulerini gormek istiyorum. tarihcelerini, dizayn hikayelerini, akici bir kurgu ve zengin kaliteli bir editing ve gorsellikle. hatta sinematik editing ve fotografik gorsellik olsun. o arabaya 30 sene sonra tekrar asik olabileyim. 3 resim yanyana, britannica dan 2 satir oku, hadi yallah olmasin. top gear da sanirim, cok eski bir jaguar gostermislerdi, ustu acik. londra da arabayi arnavut kaldirimi bir yolun uzerine koymuslar. arkada sehir. yukarida yagmurlu hava ama aradan gunes huzmeleri siziyor. araba bembeyaz. ustu acik. goruntu oyle netki zannederseniz HD izliyorum. panaromik fotograf sanirsin. yemin ediyorum, buna bineceksin deseler kosa kosa gider biner haldeydim izlerken. o derecede enfes bir goruntu, zannederseniz adam antika bir spor araba tanitmiyor, fotograf katalog cekimindeler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Şöyle bi durum da var; orada İngiliz arabalarını her türlü yüceltiyorlar. Türk işi araba yok ki?! Türk markası yok. Böyle bi program olsa, başkalarının üretimini yerip-yüceltmek zorunda olacaklar. Bi de, clio sana-bana iyi olmayabilir, ama bu ülkede ciddi bi pazarı var, bu ülke insanına göre "iyi" bi araba. yani kötü diyecekleri bişey de kalmıyo pek. Tata marka kamyonlardan veya Tata'nın 2500 dolarlık mobilet bozması arabasından bahsediyosa anca o zaman bu kötü diyebilir. Yani, cliodan bahsederken iç mekandaki işçilik kalitesi rezalet, ayrıca test ederken bu radyo düğmesi elimde kaldı vs. dese de izleyicinin büyük bölümü "ehehe komik" diyecek ama yine de clio'yu ekonomik nedenlerden ötürü tercih edecek. Yani çoook alakasız bi alt yapımız var bu tür bi program için. Olabilecek tek şey (ki o da şimdiye kadar yapılamadı) Türk otomotiv anlayışına uygun bi program yapmak olur. Tabii bunu nasıl yapacağımı bilsem zaten burada olmazdım :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Ayrıca o BBC elemanlarının kullandığı ekipmanlar vs. bizdeki sinemalarda falan kullanılmıyo :) Matrix'te kullanılan çok yüksek fpsli kameralarla çekimler falan yapıyolar. Teknik açıdan çok üstünler. Efsane arabalar olayına gelince, BMW M1 gösterse tvde, 5000 kişi anca bilir bence bunun ne olduğunu :D Ya da Ferrari Dino ya da Renault Alphine... İlk F1 yarışında klasik otomobil geçidi gibi bişey yapılmıştı İstanbul F1 pistinde. Bernie Ecclestone bunlar klasik araba değil ki, sadece iyi bakılmış eski arabalar diye vırvır etmişti, bi daha yaptırmadı bunu. Klasik araba diye bi anlayış da yok bizde yani. Çünkü araçlar bizim sanayimizde üretilmiş değil, hikayelerini bu toplum yaşamadı o araçların. Ne biliim dedemiz işe 68 mustang fastback döşemesini yapmaya gitmiyodu fabrikaya. Ya da Starsky&Hutch gibi bi dizimiz ve Ford Torinomuz olmadı hiç. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2008 O zaman kapat dükkanı gidelim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 aslında o zaman burada bu sorunun sorulması dogru degıl. bız cunku turk otomotıv tuketıcısını temsıl etmıyoruz. passat varken tum donanımları ıle zengınken kocaman araba ıken 3 serısı ufak araba hem gereksız pahalı neden alayım? ya da golf te dsg sanzımanla aynı motor cok daha fazla beygır verırken, neden gıdıp a3 alayım? dıyen bır kısı buraya geldıgı ve fıkrını beyan etmeye kalktıgı anda forumda sopalarla dovulerek gerı gonderılıyor bılıyorsunuz. ama bu kısıler asıl pazarın buyuk kısmını olusturan, araba satın alımlarını yapan ınsanlar. bakıyorum, turkce ıcerık sunan ve az bıraz elıte gorunumlu bır kac forum ve sıte sınek avlıyorlar. halbukı otomobıl ıcın yapılmamıs, sadece otomobıle az bıraz yer veren forumlarda, eskı kasa megane ıcın yan sanayı neresını onerırsınız? ya da x,y,z den hangısı daha az yakar? gıbı konu baslıkları ıle yuzlerce kullanıcı bınlerce konu baslıgı altında cirit atıyorlar. palıo multıjet 1.4 un dızel su bosaltma muslugu nedenıyle ne kadar kalıtelı bır araba oldugundan, grande punto nun dusuk fıyata zengın donanımı veren muhtesem bır satın alma secımı oldugundan falan bahsedılıyor buralarda . hatta ısı abartıp GP varken neden bu ınsanlar a3 alıyorlar falan dıye konu baslıkları acan sopalıklar bıle var. turkıye pazarının gerceklerıne hıtap etmeyen program ızlenmez mantıgı ıle olaya yaklasılacaksa o zaman patıcık patınaj a bu sorunun sorulması bastan hata o zaman. bız turkıyenın gerceklerındne oldukca uzak bır topluluguz. burda almanlar 1-0 onde baslar tartısmalarda cunku ve tartısmalar sırasında aynı ısı goren aynı donanımlı aynı grubun daha premıum ımajlı olanı tercıh edılır. ustelık forum kullanıcısı bır eskı kasa bır ford focus kullanıcısı bıle olsa bu gecerlı bır onergedır. kendısı 50bın euro luk arabaya bınmese de 50bın euroluk arabayı tv de onerılen olarak gormek ıstecektır. olaya daha teknık, daha ımajsal ve daha ekmek-kofte bakıs acısı ıle bakar. vodan soylesın bıze, sıtesıne en cok hıt hangı searchlerden gelıyor? siteye trafik olarak en fazla TATA, hyundai accent vs tarzı searchler ile damlamıyorlarsa beni bu plazanın tepesinden asagı atsınlar. turkıye gercegı bu. ama top gear tadında bır kalıte ıstıyorsanız turkıyenın gercegını bır koseye ıteceksınız. ha program kac bolum surer orasını bılmem. bu ıs kumar. daha oynayabılen cıkmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Selam, İyi ve kötü kavramı şu şekilde yapılır: İyi yanları -geniş iç hacim -küçük gözlerin zenginliği -düşük tüketim -kısa fren mesafesi - kötü yanları -güçsüz motor -düşük işçilik kalitesi -yanal rüzgarlardan kolay etkilenme -zor arka görüş Fiyat -mevcut donanımlı fiyatı -alınabilecek opsiyonlar ve fiyatları Bundan sonrası ekmek-köfte dengesini kuracak kullanıcıda. Ben konfora önem verirken bir başkası ekonomik olsun bizim olsun diyebilir. O sebeple araçlar kişiden kişiye değişen iyi-kötü dengesine sahiptir. Sunucu bizim yerimize karar vermesin iyi mi kötü mü diye. Fikrini kulağımıza fısıldasın, kararı biz verelim. Zoom in-out dış çekimler ile araç ilerlerken etrafında dolanan dış çekim kamerası gibi gerzeklikler olmasın. Hardcore bir program olsun işte; teknik ve detay ile doyursun, bana bilmediği öğretsin. Softcore isteyenler için piyasa dergilerle dolu zaten. Şimdi fikir yönünde coşkunun verdiği gaz ile uçuyorum; patinaj bölümü içerik koordinatörü olsun :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Namessar'ın söylediklerinde gerçeklik payı yüksek. İstatistiksel olarak, "hyundai accent era", "mahindra", "samand" gibi aramalar sitede kimi zaman yoğunlaşıyor. Fakat birazda medyatik olmasına göre de değişiyor aslında mesela şu sıralar "yeni ford focus" araması çok revaçta. "Porsche Cayenne GTS" gibi aramalara da rastlıyorum. Öte yandan foruma bakacak olursak aslında hiç istemediğim şekilde toyotaya lpg taktım performansı düştü mü, benim toyota aslında 7 saniyede 100 e ulaşıyo gibi yazılar oluyor. Yeni forum diye katlanıyoruz mecbur :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Selam, off-topic Biz gelir döveriz, sen dert etme :P Açarız bir topic 'kuru kavrama mı yoksa ıslak kavrama mı?' diye, insanlar kaçar :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Vodan said: Öte yandan foruma bakacak olursak aslında hiç istemediğim şekilde toyotaya lpg taktım performansı düştü mü, benim toyota aslında 7 saniyede 100 e ulaşıyo gibi yazılar oluyor. Yeni forum diye katlanıyoruz mecbur :p ahahahah yapicak yorum bulamadim :D konuya donersekde; en onemlisi sunucunun arabalardan anliyor olmasi lazim sanki :D yoksa bende cikar sunarim, butun genc kizlar beni izler valla :P @para cok hardcore olursa bana izleyici kaybeder gibi geliyor. eglence+show+araba programi olmasi gerekiyor, hardcore olursa belgesel olur sanki :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 bu kadar kafa patlattık, hangi kanala gidiyoruz şimdi :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 oturup fiesta su kadar tuketiyor iste dinamik gorunumlu vs vs dersen ben izlemem kardesim. adam akilli vurun kirin arabayi, yanlayin nebliyim goturun ayni seviyedeki arabalarla yaristirin. Bagaj boyutunu olcecekseniz bira kasasi yerine insan girmeye calissin vs vs snra egzotik araba olsun deliler gibi yarissin:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2008 Selam, Quibble, işte o yüzden hedef kitle iyi seçilmeli dedim. Geçmiş konulara bakarsanız oldukça detaylı konular konuştuğumuz görülür. Bence buna aç bir kitle var, tamam çok fazla değil ama var. Eskiden PcMagazine alır yanında da tomshardware.com okurduk hc bilgi almak için. Şimdi ortam dergi dolu ama en abuk ve salak testlerle dolular. Hâlâ dengesiz grafik kartı testleri; kimse sormuyor ati'nin mi yoksa nvidia'nın mı sıkıştırma algoritması daha iyi AA testlerinde? Fps için katledilen görüntü kalitesi nedir? Fps denen olguya aç çoğunluk için yüzeysel testlerle dolu hepsi. Şimdi thg bile cıvıttı, extremetech.com takılmak zorunda bırakıldık. matama'nın dediği gibi; bagaj için yapılan yorum: 400 litre bagaj hacmi sınıfında oldukça iddalı bir rakam ve sizi uzun yolculuklarda sıkıntıya sokmaz. Ben bu adamı döverim! Be akıl yoksunu adam, bunun yükleme eşiği yüksekliği rakiplerine oranla nasıl? bagaj zemini yerden nekadar yüksekte? Yükleme ağız genişliği nedir, TV sokmaya kassam girer mi? Kayak torbası yeri mevcut mu arka koltuk ortasında? Stepne ve tamir kiti bagajın altında mı, doluysa bagaj nasıl alıcam? İçinde 12V çıkış var mı? Sabitleme ağı için kancası var mı? Gizli bölme tarzı bir bölüm mevcut mu? Yükleme uzunluğu nedir? Koltuk yattığında bagaj zemini düz mü yoksa kademeli mi? Takdir edersiniz ki discovery channel da bakkal Osman için yayın yapmıyor, meraklısı için. İsteyen hâlâ paşa paşa 'binbir gece'sini izlemeye devam ediyor :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar