Vodan Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Bu arada 2.75€'luk kardan arge yapmazlar zaten toplam satışları - toplam maliyetler ve toplam arge çalışmaları düşüldüğünde geriye kalan paradır o 2.75€ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pwnbot Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 bir arabanin 300-400 milyon euroya uzay mekigi yapilabiliyorken, kimsenin 1.5 milyar euroyu cope atacagini zannetmem. kesinlikle boyle fanboy kitlesi yaratmak icin olusturulmus bir dedikodu, cikis kaynagi da kesinlikle resmi bir agiz degil, baska fanboylar. ayrica veyron iyi bir araba degil, tam bir kro arabasidir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luriel Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 ben discoveryde izlemiştim veyronu sadece wv muhendislerinin en iyi otomobili yapacagını kanıtlamak için yapmıslar. inanmayan gitsin izlesin kar amaçlı proje degil zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Selam, İspatlamak için 300 bence de makûl bir üretim adedi :D VW zaten ürettiği otomobilllerle neler yapabileceğini ispatladı. LeMans falan ortada. ASF şase teknolojisi ortada. W motor zaten ortadaydı. quattro markası altındaki AWD sistemleri ortada. CVT tipi ve diğer tip şanzımanlar ortada (tedarikçiden temin ama olsun). Lüks ve işçilik desen A8 ve Bently gibi markalar zaten bunu gösteriyor. Turbo ve FSI deneyimi zaten aşikâr. Ee daha neye bunca para? Neyin araştırmasına? Akışkanlar mekaniği araştırmalarını Fluent gibi yazılımlarla PC destekli yapmak çok daha kolay eskiye nazaran. Sizi rüzgâr tünelinde paso model deneme derdinden kurtarıyor. Kârı 2,75M € olan bir firma, bir otomobil için 1,5M €'u gözden çıkaramaz onu demek istedim. Eğer bu para harcanmasa 4,25M € kâr açıklayacaktı :P Ayrıca yukarıdaki yazımda da belirttiğim gibi W motoru falan çok önceden zaten projelendirilmiş ve hazırda var olan birşeydi. VW firması çıkıp Bugatti markası için yapılan yatırımı, üretim tesislerindeki yenilemeyi ve geçmişteki W motor ar-gelerini falan toplayarak bu rakama ulaşıyor ve ondan sonra da toplam harcamayı Veyron'a mâl ediyorsa diyecek sözüm yok. Sanki rüzgâr tüneli Veyron harici hiç kullanılmayacak. Azıcık hesap bilen herkes yapılan yatırımın maliyete yansımasını ve amortisman mantığını bilir. VW kısa yoldan 'bölü 300 eşittir 5M €' diyorsa yuhh derim. Bu sadece otomobili ulaşılmaz ve karizmatik göstermek için doğrunun çarpıtılmış halidir. VW'e benden daha ılımlı bakan yoktur ama son birkaç haftadır yazdıklarımla davaya ihanet ediyormuşum gibi geliyor :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 pwnbot said: ayrica veyron iyi bir araba degil, tam bir kro arabasidir. abim, aciklican mi ? :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 binlerce ortağı olan bir firma hiçbir şeyi zararına satmaz, satamaz. belki kar etmez ya da ufak bir zararı göze alabilir ama yukardaki rakamalara bi göz attım da, öyle nerdeyse araba başına 2 milyon € zararlar çok saçma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 bana da sacma geliyor ama bugattinin ismini pazarlamak icin iyi bi taktik olabilir. belki su ana kadar uygulanmayan bi taktik denediler ve tuttu. her ne kadar bende inanmasamda soledime olur olur :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Bu arada VW, otomobil üreteceğine bi akbank satın alıversin daha karlı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 huun said: binlerce ortağı olan bir firma hiçbir şeyi zararına satmaz, satamaz. belki kar etmez ya da ufak bir zararı göze alabilir ama yukardaki rakamalara bi göz attım da, öyle nerdeyse araba başına 2 milyon € zararlar çok saçma. Porsche yöneticileri mırın kırın ediyodu bi ara bugattiye. :) bi de yeni model pist arabası gibi bişey olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Kafamda şu soru oluştu. her bir veyron 5 milyon euro total üretim maaliyetine sebep olmuşsa ve 30 adet düşünmüşlerse ilk etapta totalde 150 milyon euro ya mal olmuşsa çok düşük bir rakam ama 300 veyron içinse orada duralim. 300x5 eder 1.5 milyar euro Genellikle her bir markaya yeni bir kasa nin maaliyeti 700 800 milyon dolar veya euro dur. ( Markadan markaya modelden modele 3 aşağı 5 yukarı oynar) 1.5 milyar euro über spor bir araç için normal karşılayalım. Peki ilk etapta 30 model satılacagi düşünülüyorsa ve buradan gelecek paranin en fazla 50 60 milyon euro olacaksa adamlar geriye kalan 1.440 milyar doları nereden buldu :) ve bu zarar yüzünden neden batmadi :) Bi tutarsizlik var gibi geldi.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Selam, VW için ön soruşturma talep ediyorum sayın savcı. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2008 Bugatti nin doğuşu 6 seneden fazla sürdü yanlız... 1 senede 1.5 milyar dolarlık masrafta yapılmadı... süreyi hesaba katmıyorsunuz... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 bugattinin muhasebede bir pati yok mu belgeler sunsun! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Ya okudum hepsini ama herkes haklı olabilir bence=) Tamam VW AR-GE'de tecrübeli bir marka, Bugatti'yi yeniden gözde bir marka yapmak adına arabayı zararına da satıyor olabilirler. Fakat böylesine büyük bir fark fazla, bu kadar zararı şu an hiç bir markanın göze alabileceğini sanmam. Yani söyleyeceğim şudurki, evet bu araba için yapılan masraflar, arabanın satışından çıkarılamayacak olabilir, zarar ediyor olabilirler fakat o kadar da değildir. Araba başına 1milyon Euro belki tahamül edilebilir ama diğer rakam çok yüksek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 vw nin sitesine gidelim, quarterly mali tablolara ve yıl sonu tablolarına bakalım, ne acıklamış alt markalarda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/info_center/en/publications/2007/03/Abschluss_2006.-bin.acq/qual-BinaryStorageItem.Single.File/2006_VWAG_Abschluss_englisch.pdf Mali Tabloyu buldum Veyron'un çıktığı sene için. Ancak alt markalar detayına inmemişler, o yüzden veyronun maliyeti konusunda birşey bulamadım... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Selam, Son birkaç mesajı okuyunca güldüm :) Ne garip patileriz yahu :P Diğer bölümler de bizim kadar "garip" mi acaba ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Bi yazılana pürüz çıkarılmadan evet dense bu kadar detaya inilmez aslında mali tablolar falan =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Selam, O zaman tadı tuzu kalmaz ki bölümün. Çok yavan olur :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Ee mantıksız geliyor bazı şeyler ne yapalım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Herkes sallabaş olsa buradaki muhabbette sıkıcı olurdu. Düşünsenize örnek Paramecium: Audi her daim en iyi marka olmuştur ve olacaktir Paticikler: Evet SAHIP :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Selam, Ama en iyi değil mi şimdi :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2008 huun said: başlığı görünce ikinci bir lamborghini efsanesi başlıyor sanmıştım :D Aynen o yüzden daldım içeri de ilk sayfanın yarısından fazlasını okumadım. Peh! Veyronmuş (: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 6, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2008 Lamborghini is no more... o artık yeşil renkli bir audi... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Şubat 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 9, 2008 VW, W motorları Bugatti EB112 zamanlarında kullanıyordu. Ayrıca EB110'a bu motor ve şanzımanı taksalar, Veyron'u geçer X( Eski efsane buydu işte teey teey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar