Cons Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 merçedes http://benzinsider.com/wp-content/uploads/2007/04/amg63.jpg
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Selam, C-klasse'nin arkası pek güzel değil. Biraz kaba tasarlanmış gibi. 3coupe veya A4 gibi zarif duramıyor. Gel sen beni dinle, A4 al. Coupe/cabrio pahalı kaçar. Saygılar.
Red Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 audi almayın aldırmayın :) valal ben de hala kararsızım.eylülde alcam bi tane araba ama bende bimiyorum
Quibble Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Red said: audi almayın aldırmayın :) kıh kıh kıh kıh... koptum =)
Scheriff Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 @para a4 pahalı dersem ne tavsiye edersin? bir de 1.8 yeterli midir yoksa 2.0 düşünülmeli mi motor olarak? kalite olarak bir alt grupta bu büyüklükte arabalar hakkında fikrim yok en başta bunu demeye çalışmıştım snrm:D @red sen konuyu açalı aylar geçmiş ben aldın sanıyorum
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Seçeneklerde 3.20 Cabrio varsa gerisine bakmam bile şahsen.
Mathias Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 3.20 cabrio da olsa A5'in öyle garip bir karizması var ki yanından geçerken "hasss... bu ne ya" diyorsun. Dayımın A5'inin olması bu afallamada etkili olabilir. Sürücü koltuğuna oturmasam bu kadar içimde kalmayacaktı. Ne biçim araç o ya.
Scheriff Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 işte o "hass" efekti hoş sonuçta biri golf biri porsche diil aşağı yukarı aynı kalitede olan, bastın mı giden arabalar iş zevke ve bütçeye kalır diye düşünüorum bilmediğim bişiler var mı diye soruyorum
Pen Duick Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 3.20 derim Audi sevsem de gereksiz pahalı ve bmw nin havası başka.
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Selam, Adam 320Coupe dedi ama herkes bir cabriodur gidiyor ehehehe :D Jetta 1.4TSI da düşünebilirsin misâl. Fiyat daha uygundur, MTV falan daha düşük olacak. [despot mod]Audi kelimesini birlikte kullandığımız kelimelere dikkat edelim, bana bölüm kurallarında revize yaptırmayın[/despot mod] Saygılar.
Red Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 3.20 coupe alıodum.bildiğin alıyodum ama bence coupe almak gereksiz.sonuçta aynı arabanın hardtopu varken coupe almak zarar gibi geldi.a5 in 1.8 olması ve arkadan itememesi :).3.0 ların pahalı olması :).c200 ü beğeniyorum ama araba çok dar :).hem sedan hem çok dar :) yani ben hala kararsızım.biraz daha bekliyorum.fiyatlar rayına otursun.eylüle kadar vaktim var iyice düşünmek istiyorum.ha suan ztn annemin arabası bende.2006 a3 2.0tdi :).nefret bi araba bence :)
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2008 Selam, Klasik sene sonu Doğuş kampanyaları olacak zaten ;) Saygılar.
«dodo» Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Eylül-Ekim ayı gibi bende araba almayı planlıyorum. Arasında kaldığım seçenekler aşağıda. A5 2.0 TFSI 180 hp multitronic - 61.617 euro A5 2.0 TFSI 211 hp quattro - 63.700 euro BMW 320i Coupé Manuel 4 silindir-1995cc 156hp - 58.482 euro BMW 320d Coupé Manuel 4 silindir-1995cc 177hp - 63.674 euro Audinin multitronici ne oluyor tam olarak ? Önden çeker triptronic şanzımanmı ? Audinin motoru daha sağlam gözüküyor ama donanım aksesuar açısından ne kadar fiyat farkı biner bu fiyatların üstüne tam olarak bilemiyorum. A5 1.8lerde otomatik vites yok denmiş ama audinin sitesinde 2.0 larda var gözüküyor. Tercihimi büyük ihtimalle A5 2.0 TFSI 211 hp quattro dan yana kullanıcam eğerki otomatik vites ise. Yorumlarınız nedir Bir soru daha eylül-ekim gibi almak yerine 2009 modellerini beklemek mantıklımıdır? 2009 modelleri ne zaman piyasaya çıkıyor. Teşekkürler şimdiden
Red Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 2009 modeller agustos ayı içersinde cıkıyor.multiptronik direksiyondan vitesli yanılmıyorsam.ayrıca o fiyatlar boş fiyatlar. sen onun üzerinde bi 10 bin euro daha ekle hepsinin a5 2.0 tfsi quattro mantıklı ama.alınır yani beyaz bi tane
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Selam, Audi alacaksan eğer alım için yıl sonunu bekle, Doğuş hedef rakamlara ulaşmak için indirim yapıyor. Multitronic; kademesiz CVT tip otomatik şanzıman. Bu link sana yardımcı olur anlaman için: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f0/Pivgetriebe.png said: In 2000 Audi launched a new stepless transmission called multitronic. Based on the principles of continuously variable transmission (CVT) popularised by DAF, multitronic offers a stepless automatic transmission in which the ratio between the input shaft and output shaft can be varied continuously within a given range, providing a very large number of possible ratios. The multitronic system uses a chain drive, an oil cooled multiplate clutch (initially of six parts, later of seven to enable it to cope better with the torque of larger turbodiesel engines), and complex electronics, to overcome the traditional shortcomings of CVTs. The transmission is monitored and regulated by Audi's "Dynamic Regulating Programme" (DRP), which tracks the driver's inputs, driving conditions, and engine load to compute the optimal gear ratio for fuel efficieny or maximum performance, as mandated by the user. The transmission can select pre-programmed underdrive to increase performance, or overdrive to improve economy. From 2004, multitronic gearboxes offered manual selection of a sport mode to pre-select the performance mapping. The electronic system also includes sensors to detect whether the vehicle is traveling downhill, and provides additional engine braking in such circumstances. multitronic also offers a number of driver-selectable fixed rations, selectable from either the gear-lever in a sequential style, or via (optional) fingertip paddle-shift controls. Early versions offered 6 ratios; in 2004, this was increased to 7. Some A6 variants that feature the multitronic gearbox are now equipped with the fingertip controls as standard. These controls can also switch to semi-automatic mode when one of the paddles is activated; however, they revert to fully automatic after a predetermined period of time. multitronic offers performance and economy similar to, and in some cases better than, the equivalent six-speed manual gearboxes, and greatly superior to traditional geared automatic transmission. Particular performance advantages are noticed in 'in-gear' acceleration times over equivalent manual transmission cars. multitronic is offered on front wheel drive versions of the Audi A4, Audi A5 and Audi A6. It is not compatible with the quattro (four-wheel drive system), or transverse engine in the Audi A3. At first the torque limit was 310 N·m (230 ft·lbf), but the gearbox is now modified to withstand 400 N·m (300 ft·lbf) torque.[citation needed] multitronic® is a registered trademark of AUDI AG. said: Advantages * CVTs can compensate for changing vehicle speeds, allowing the engine speed to remain at its level of peak efficiency. This improves fuel economy and by effect, exhaust emissions. * CVTs operate smoothly since there are no gear changes which cause sudden jerks. * Very few problems have been reported with the CVT transmission, lowering the cost of ownership.[citation needed] * There are 25% fewer moving parts to a CVT transmission.[citation needed] * They are also cheaper, but still expensive to repair.[citation needed] * The fluids do not have to be changed as often as an automatic transmission.[citation needed] Disadvantages * Many early CVT driven cars had disappointing performance. The original Ford Fiesta 1.1 CTX, for example, used 8.2 percent more gasoline than the manual transmission version in city driving.[1] * CVTs operate smoothly. This can give a perception of low power, because many drivers expect a jerk when they begin to move the vehicle. The expected jerk of a non-CVT can be emulated by CVT control software though, eliminating this marketing problem.[citation needed] * Since the CVT keeps the engine turning at constant RPM over a wide range of vehicle speeds, pressing on the accelerator pedal will make the car move faster but doesn't change the sound coming from the engine as much as a conventional automatic transmission gear-shift. This confuses some drivers and, again, leads to an impression of a lack of power. * CVT torque handling capability is limited by the strength of their transmission medium (usually a belt or chain), and by their ability to withstand friction wear between torque source and transmission medium for friction-driven CVTs. CVTs in production prior to 2005 are predominantly belt or chain driven and therefore typically limited to low powered cars and other light duty applications. Units using advanced lubricants, however, have been proven to support any amount of torque in production vehicles, including that used for buses, heavy trucks, and earth moving equipment. * Any kind of automatic transmission may be rejected in some areas, due to cost or tradition. The small car market in Europe seems to be one of the most suspicious. In the USA and in Japan automatic cars have been widely accepted in all size classes. Saygılar.
«dodo» Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 paramecium said: multitronic is offered on front wheel drive versions of the Audi A4, Audi A5 and Audi A6. It is not compatible with the quattro (four-wheel drive system), or transverse engine in the Audi A3. hmm o zaman quattroda sadece manuel şanzımanmı mevcut ? otomatik istiyorsam önden çekiş olacak yani ki buda kararımı bmwden yana kullanıcağım demektir
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Selam, Yepp : Quattro için sadece Triptronik seçeneği var. Saygılar.
Redogski Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Red said: 2009 modeller agustos ayı içersinde cıkıyor.multiptronik direksiyondan vitesli yanılmıyorsam.ayrıca o fiyatlar boş fiyatlar. sen onun üzerinde bi 10 bin euro daha ekle hepsinin a5 2.0 tfsi quattro mantıklı ama.alınır yani beyaz bi tane o değilde sen beyaza takmışın yau :D nickine yakışır bi şekilde kırmızı alsana :P
Red Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 kırmızı araba ugursuzluk getirio :).böle bi inancım var valal :) kırmızı çok severim.kırmızı bi arabada isterim ama bizim butun kırmızı arabalarımız kazalar yaptı birsürü. ve de güzel arabaya beyazın da ayrı biçimde yakıştıgı bi gerçek :)
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun ps: demişler. benim görüşüm değildir :p
MrMarvelous Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Red said: kırmızı araba ugursuzluk getirio :).böle bi inancım var valal :) kırmızı çok severim.kırmızı bi arabada isterim ama bizim butun kırmızı arabalarımız kazalar yaptı birsürü. ve de güzel arabaya beyazın da ayrı biçimde yakıştıgı bi gerçek :) aaa hayret. bizimkiler de de var aynı batıl inanç. Kırmızı araba alma uğursuzluk getirir diye. Babamın kırmızı bi arabası varmışta zamanında tonla kaza yapmış falan.
Red Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 valla ben ilk ciddi kazamı kırmızı arabada yaptım.amcam 15 sene önce kırmızı arabada vefat etti. babam da ilk büyük kazasını kırmızı bi suziki de yapmıs gençliğinde :) bu sadee aklımda kalanlar :)
Red Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Vodan said: 3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun ps: demişler. benim görüşüm değildir :p kırmızı dikkat çekici bi renk.sanırım göze geliyo :) siyah beyaz arabaya belki dönüp bakmassın ama kırmızıya bakarsın :).güzel de renk ama işte ugursuz :)
Öne çıkan mesajlar