Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

320D Coupe hakkinda dusunceleriniz


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bencede çok şık bir araba olmuş. Yapacağın yola göre dizel almasanda olur bence, misal 335 e binme şansım oldu ben böyle güzel bir ses uzun zamandır duymamıştım, yolda duramamasından bahsetmiorm bile=) Harika bir araba, içini oldukça doldurmaya bak derim çok güzel çünkü. Arkada oturmak azap olacak misafirlerin için. Şimdiden hayırlı olsun diyelim=)
Mesaj tarihi:
Ya mümkünse, yaşta uygunsa, ekstra 2 kapı da zaruri değilse 3.20cd tavsiye ederim. Sedan kasaya göre tasarımı daha iyi.

3.20'si olan bi arkadaşım vardı birde chipletmiş onu 200HP olmuş. DSC yi kapatıp gaza asılınca 360 derece dönüyor diydu.
Mesaj tarihi:
2.0 dizelin cabriosu henüz yok zaten.

Harika bi seçim. Hem araç çok şık hem motor ülke şartları için inanılmaz iyi.

Yeni 320cd yi kullanma şansım olmadı ama 335ci ı epey kullandım. O ayrı bi inanılmaz zaten. Alet o kadar güçlü ki vitesi D konumuna getirince 0km den kalkarken 2. vitesi kullanıyor 1 i atlıyor direk =)
Mesaj tarihi:
bayagdir yazamadim mesaj

cabrio araba her zaman coupe a 100 bin takar :) unutma bunu :)

206 cc bile bir cok iyi coupe arabadan cok hatun cekiyor

inan bana denendi onaylandi :)
Mesaj tarihi:
hakkaten eşşek kadar coupe yazısını nasıl atlamışım ben :)

Cabrio arabaya dizel alınmaz ya tırt tırt sesler eşliğinde valla dizelci ben bile veto ediyorum. O derece.
Mesaj tarihi:
Selam,

Spor otomobilde dizel motor fikrine karsi olmama karsilik 3.20d coupe sahibi olan bir insan olarak sizinle fikirlerimi ve tecrubelerimi paylasarak yol gostermek istiyorum.

Otomobilin dizel olmasi ilk anda itici gibi gelse de aslinda aksine cok daha guzel bir secim oldugunu kisa surede anlayabiliyorsunuz. Otto motor yerine dizel tercih ederken en cok korku duydugum konu motor sesinin cok cirkin olmasi olasiligiydi ancak arac elime ulastiginda gordum ki motor sesi, 4 silindirli benzinli motora sahip olan 3.20i coupe'den acik ara daha guzel. Bunun sebebi, 3 coupede sil bastan tasarlanan yeni 4 silindirli dizel motorun sesinin BMW'nin diger dizel motorlarina nazaran cok daha guzel olmasidir. Spor bir otomobilde kullaniliyor olmasi nedeniyle bu motorun sesinin guzel olabilmesine ozellikle dikkat etmis BMW muhendisleri. Bu nedenden oturu her kosulda bu aracin 2 litrelik dizel versiyonunu 2 litrelik benzinli versiyonuna tercih ederim.

Dizel versiyonunun performans konusundaki ozelliklerinin uzerinde teorik olarak cok durmayacam cunku zaten fabrika verilerine bakarak da bu motorun 3.30ci'in motorundan bile daha yuksek tork'a ve dolayisiyla daha kisa elastikiyet surelerine sahip oldugunu anlayabilirsiniz. Tecrubelerime ve testlerime dayanarak ozetlemek gerekirse, sehir ici kullaniminiz ile bu otomobillden alacaginiz performans ve keyif, 3.30ci'dan daha fazla olacaktir. 0-100 hizlanmalarda bu aracin 1 saniye kadar daha yavas olmasinin nedeni, dizel motorun daha dusuk devirlerde verimli olarak calisabiliyor olmasidir. Eger siz her kalkista gazi dibine kadar basacaksaniz, evet, 3.30ci ile 1 saniye daha kisa surede 100km'ye ulasacaksiniz ama bu fark icin 20% gibi bir fiyat farki odemeniz gerekecektir OTV'nin 2 litrenin uzerindeki motorlarda 60%'tan 84%'e cikmasindan dolayi. Ama onun disindaki durumlarda alacaginiz performans 3.30ci'dan geri kalmayacaktir, buna emin olabilirsiniz. Zaten bu motoru 3.20ci ile karsilastirmak cok anlamsiz, cunku aralarinda karsilastirma yapilamayacak kadar bir gomlek farki var. 3.20ci sizin icin bir secenek dahi olmamali bence. 3.25ci alirsaniz da 3.20cd'nin performansini ve hazzini alamayacaksiniz ( dusuk tork ve elastikiyet kabiliyeti nedeniyle ) ama nispeten daha guzell bir motor sesi elde edeceksiniz ve 10% daha fazla para odeyeceksiniz.

Sizin de mantikli bir sekilde secimlerinizi degerlendirip benim yaptigim gibi 2 litrelik dizel versiyonunu almayi tercih edeceginizi umuyorum. 3.25ci veya 3.30ci'a vereceginiz ekstradan binlerce euro yerine otomobili basinizi dondurecek muthis aksesuarlarla donatmanizi siddetle oneriyorum. Buna degiyor.

Sevgiler
Mesaj tarihi:
Eski kasanın 320cd si vardı bir arkadaşta. O da 150 beygir mi neydi yanlış hatırlamıyorsam. Ona rağmen araba uzun yolda full doluyken yokuş tırmanırken klima da açıkkne gaza basınca öne atlıyodu. Dizelin yüksek tork olayı çok iyi bişey. Özellikle de yukardaki arkadaşın dediği gibi şehir içinde.
Mesaj tarihi:
Normal şartlar altında kesinlikle dizel i tercih ederdim, ama arkadaki d yazısı ve ses olayı bozuyor bence. Ama ses bahsettiğin kadar güzelse, model no iptali ile güzel olabilir. Yoksa benzinin 1.6 motorla bile ne yaktığını bilenlerdenim=)

Ayrıca Motorlar arasında ciddi fark olduğunu biliyorum ancak dediiğim gibi 335 e binme şansım oldu onun sesinden güzel değildir ya:D
Mesaj tarihi:
valla 3.20cd hiç kullanamadım ama 3.20d vardı bende.sesi gayet başarısızdı :)

audinin tdi larının sesleri daha güzel.a3 2.0tdi m vardı.

ama tabiki 3 kasanın şekli yeter
Mesaj tarihi:
Tyrael: Ben araci model yazisi olmayacak sekilde aldim ancak bunun sebebi E92 kasanin stop farlarininin bulundugu yerin dar olmmasi nedeniyle model yazisinin kotu duruyor oldugunu dusunmemdi.

Red: Aracin motor sesinin 3.20d ile yakindan veya uzaktan hicbir alakasi yoktur. 3.20d'nin motor sesi o kadar kotu ki, arkadasimin 3.20d'sine bir yerden bir yere gitmek icin bile binmek bana keyifsizlik veriyor. Tam bir traktor.

Sintisyzer: Amac gorgusuzlukse, guzel bir yontem bu evet :) Lakin dizel versiyonu benzinli versiyonundan 6-7 bin euro daha pahali bu otomobilin. Ben yuksek motorlu versiyonunu aliyor olsam asil arkadaki model numamrasini cikarttirmak taraftariyim acikcasi. Zaten yeterince dikkat ceken bir otomobil.
×
×
  • Yeni Oluştur...