patara Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 Bir itemin , ON=@Create ATTR attr_decay MORE1= Burada more1 değerine bu şekilde değer atanmıyor. Eval olarakda denedim olmuyor. illa rakammı yazmak zorundayız , muhakkak değil ama nasıl.
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 Item henuz Create triggerindayken "src" kullanilabilir mi ki? Hic denemedim ama mantikli gelmiyor.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 hmz walla sphere i nerdeyse tamamen unutmuşum. neyse ne demek istedigm anlasılır, kod yanlıs olsa da.. src.newitem i_hede src.act.more1= böle yap.. create de olmaz..
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 ON=@Create dediğin nerden çıkıyo yumurtadan mı o var eğer yaratılıp cantaya düşüyosa CEDAY ' ın dediği gibi yap eğerki makeitem gibi bişi ise bi timer sora cont.kills gibi yap.[signature][hline]Do your Best !
taz Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2004 on=@create ATTR=attr_invis|attr_decay MORE1={4 6} more2={4 5} benim böle bi scriptim var gayet güzel de calısıyo. bence tek sorun orda src olması item özelliklerinde src olur mu hiç :p
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Ocak 21, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2004 src demek char demek itemde src charın yaptığı bi etki sonucu oluşur
patara Mesaj tarihi: Ocak 21, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 21, 2004 evt Ceday dediğin gibi more1 değerini itemi atarken yapmak gerekiyormuş.. Teşekkürler...
taz Mesaj tarihi: Ocak 21, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2004 src.act.more1 x ile on=@create more1=x aynı şeylerdir. orada src.act.xx ile itemın create bölümüne eklemiş gibi olur (yani itemın özelligini değiştirir)
Öne çıkan mesajlar