kingpin Mesaj tarihi: Aralık 7, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2007 vodan ne demek istediğimi gayet iyi anladın sen benim de pişkinlik olsun diye toyota da uzak doğu malı diyorsun :)
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 kingpin'cim sende Yaris olması gerektiğinden pahalı demiyorsunda para verdin diye pişkinliğe vuruyorsun :) Yani şimdi bize kalkıp çek bıraklı araba boyutundaki arabanın dizelinin 35 milyara yaklaşmasının normal olduğunu fln savunma lütfen :)
Pasha Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 aralik ayi boyunca nerdeyse butun firmalar indirime gidiyo. araba almak icin en dogru zaman aslinda :) ford ve opel oyle bi indirim yapmiski aradaki farkla full donanim bile alinabilir nerdeyse.
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 yarisin dışının küçük olmasının şehir içinde avantaj olduğunu neden anlaya mıyorsunuz onu anlamadım. içiyse üst orta sınıf arabalara yaklaşıyor genişlikte. keşke benim arabamda o şekilde olsa.
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 12, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2007 Bilmemki basmıyo heralde kafamız.. Hani mühendis olduk biraz fizik mizikte biliyoruz dışı küçük içi büyük nasıl oluyormuş o :) Bide ben şehir içinde hiç sıkıntı yaşamadım benim arabayla.. Kendimi yeteri kadar güvende hissetmemde güzel bişey. Ufak arabada kendimi hiç güvende hissetmiyorum. Şehir içinde ne kaza yapacaksın diyebilirsin ama katılmam çünkü TEM yolu da şehir içi. E-5'te şehir içi ve gün içerisinde 100 üzeri hızlara çıkılıyor. O Küçük-Büyük arabanın içinde ezilmek için yeterli bir sürat bu.
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 dışı küçük içi büyük şöyle olur dışı ortalama bir arabanın dışından daha küçük olur ancak arabanın bagajı ve motor haznesi yok denecek kadar azdır ve bu hacim iç hacme katılmıştır ayrıca tavanda yüksek tasarlanılarak ferahlıh hissine katkıda bulunulur. bunun için mühendis olmak gerekmiyor düşünen her insan bunu çıkarabilir sanırım. hatta düşünmeye de gerek yok gidip test etmek yeterlidir. :) eğer üşenmezsem size opel astra honda civic toyota avensis ve toyota yaris iç hacimlerinin karşılaştırmasını resimleri olarak koyarım buraya ölçü olarak da kendimi kullanırım. güvenlik içinse sadece crash testlere bakın diyebilirim. hatta bunu sadece euroncap testleriyle değil otomobil programlarının sırf psikopatlık olsun diye yaptıkları testlere bakarak görebilirsiniz. arabanın burnunun veya bagajının uzun olması malesef kazalarda kurtarıcı rol oynayan birşey değil. ayrıca e5 şehir içi değildir şehirler arası yoldur. şehirin içinden geçiyor olması önemli değil. şehir içi olarak değerlendirilen şey belirli bir hıza kadar dur kalk trafiktir. 90 km sabir hız şehir dışı olarak değerlendirilir. kaldıki siz 100 üstü hızlardan bahsediyorsunuz. eğer otobandan şehirler arası yolda gidecekseniz zaten küçük araba tavsiye edilen birşey değil ancak konunun başlığını bir kez daha hatırlatıyorum, "şehir içi araba tavsiyesi". ayrıca siz eğer boyu 5 metreye yaklaşan bir arabayla şehirde özellikle park sorunu yaşamıyorsanız bu da sizin şansınızdır.
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Selam, Valla Yaris bana hep sempatik gelmiştir. Bunca diyalogdan sonra gidip test edicem bir tanesini :P Saygılar.
Namessar Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 istanbulda e5 sehir icidir valla. ne amacla yapılmış olduğu onemli degil zamanında. yol zamanımın cogu e5 te gecıyor. bana 8000 km kullanımda 32km/h ortalama hız gösteren yol bilgisayarımda onaylıyor sehır ıcı oldugunu. o da yol nadıren bosken bastıgım ıcın. yoksa ıcler acısı durum. e5 te ıbreyı 100 ve ya uzerınde gorebıldıgımde arabayı saga cekıp bır asfaltı opuyorum.
matama Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 namesar cok abarttin yaw :) sen gece hic cikmiyormusun 11 den sonra e5 bombos oluyor :)
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Selam, İçim burkuldu vallahi :) Saygılar.
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Valla "teori" kullanarak demogoji yapmak istersek E-5 şehirler arası yoldur tabi. Ancak pratikte E-5 bal gibide şehir içidir. Bahsettiğin şeyi baz alırsak İETT de E-5'i kullandığından şehirler arası taşımacılık yapan bir kuruluştur ama isminde İstanbul geçmektedir..
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 14, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2007 100 km üstündeki hızlarla gidilen bir yolu şehir içi olarak tanımlıyoruz yani. sanırım buradaki şehir içi kavramının rahat park etme, sıkışık trafikte rahat hareket etme gibi kavramlar içerdiğini hepimiz anlıyoruz :) istanbulda küçük bir arabadan(yaris,corsa,punto,polo vs.) çok orta veya hatta üst sınıf bir araba(hani büyük olunca güvenli oluyor ya bkz. 70 model mercedes 180) daha avantajlıdır diyorsanız sizde bir araba önerin bu şu nedenlerden dolayı daha iyidir deyin. saygılar
kingpin Mesaj tarihi: Aralık 15, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2007 Vodan said: kingpin'cim sende Yaris olması gerektiğinden pahalı demiyorsunda para verdin diye pişkinliğe vuruyorsun :) Yani şimdi bize kalkıp çek bıraklı araba boyutundaki arabanın dizelinin 35 milyara yaklaşmasının normal olduğunu fln savunma lütfen :) valla sevgili vodan yaris pahalı demiyorum neden demiyorum çünkü aynı klasmandaki arabaların fiyatları hemen hemen aynı öyle aşırı bir uçurum göremiyorum ben ha bu lafımdan sonra gidip araştırıp veri koyup ayar verme çabalarına girebilirsin tabi o senin güzelliğin :) en azından kendi araştırma kapsamımda ben bi farka rastlamadım. burda yapılması gereken muhabbet yaris'in pahalı olduğu değil türkiye de araba piyasasının kazık oluşudur. yaris pahalı da sanki rakip firmaların aynı kalitede çıkardıkları arabalar sudan ucuz. araba boyutuna göre para vereceksek eğer sen bugün volkswagen new beetle veya mini cooper ların olması gerektiğinden daha fazla fiyata satılması hakkında da böyle düşünüyorsundur. alman yapımı olmaları veya birinin içinde bmw motoru olması çek bıraklı araba olmaları gerçeğini değiştirmiyor değil mi ? lol
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 16, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2007 @kingpin, newbeetle'ın boyutlarından haberdar değilsin sanırım. En az bir Golf kadar büyüktür o araba. Mini konusunda da zaten süper güvenli bir arabadır diye bir iddiam yokki benim ama kalite açısından, motor açısından Yaris ile aynı sınıfta değildir zaten. Hiç kıyaslamaya kalkmayalım istersen :) @Rondar, bende diyorum ki C sınıfı arabalarında aman aman bi dezavantajları yok aksine 3 kişi binince de kimseye rahatsızlık vermiyorlar. Zaten C sınıfı bir arabayla ne gibi bi dezavantajın olabilir ki? Mesela sıralı parklara girersen zaten genişliğe göre yer ayırırlar. Sokaklarda da insanlar 1 araba girebilecek yer bırakarak parkederler. Benim aklıma budur diyebileceğim bi dezavantaj veya ufak olanı için bi avantaj gelmiyor açıkçası. Ha ben desem Yaris yerine Passat almalı, o zaman dediklerinde haksısın.
kingpin Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 bir mesajın içersinden sadece cevap verilebilecek olan kısımlarını ayırıp onlara cevap veriyorsun vodan ve farkettim ki uzar gider bu, gg demekten kendimi alamıyorum :D ayrıca türkçe de en az ve en çok kullanım farklarını bilmiyorsun heralde beetle en az golf kadar dedin ya o noktadan sonra bittim eridim ben burada. mini cooper'ın motor yapısını karşılaştıran yoktu zaten çek bıraklı araba oluşuna değinmiştim ben. herneyse benden bu kadar :P
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Selam, Araçların ekmek/köfte dengesi önemli, Fiyat bu dengenin iz düşümü sadece.(kendimi aştığım anlar) Saygılar.
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Alala sen anlamadın diye ben Türkçe bilmiyor mu oluyorum? Evet New Beetle en az Golf kadar büyük bi arabadır dedim, Beetle ile Yaris ve Mini'yi aynı sınıfa koydun ya ben sana daha ne diyeyim? Golf Length 4204 mm Width 1759 mm Height 1465 mm New Beetle Length 4092 mm Width 1725 mm Height 1499 mm Eh hacim hesabına göre göz kararı 1/100 oranında yanılmışım. Türkçe bilmemekle itham edilecek kadar kötü değil ha? Yaris Length 3800 mm Width 1695 mm Height 1530 mm Mini Cooper Length 3655 mm Width 1688 mm Height 1416 mm
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Selam, Mevzu daha uzar mı? Saygılar.
kingpin Mesaj tarihi: Aralık 19, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2007 valla güzel cevaplar verirdim de para'nın güzel hatrı için bişey yazmıyorum, toyota yaris dünyanın en sikko arabası diyelim geçelim, paranız varsa daha yararlı şeylere harcayın.
pwnbot Mesaj tarihi: Aralık 20, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 20, 2007 [içerik uygun bulanmadığından silinmiştir/paramecium]
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 24, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 24, 2007 madem üslübunuz değişti o zaman edepli olmayalım bizde tüm toyotalar sikko ve dandikse o zaman dünyadaki bu kadar insanda gerizekalı öylemi. hani yani siz zekisiniz milyonlarca insan onlarca yıldır gerizekalı ki corolla dünyanın en çok satan arabasıdır. ben bu arabaları aldım kullanılıyorum diyorum iyi yanı şu kötü yanı şu diyorum millette burda hepsi kötüdür diye ahkam kesiyo. niye diincede bi şey diyemisonuz hayret! öle kalıosunuz hede hödö kem küm. adam 35 milyarlık şehir içi arabası istiyorum diyo 50 milyarlık arabalar söylüyosunuz. bizde biliriz git Mini Cooper al B150 al veya git Octavia al Civic al demesini. biraz bi düşünün yazın. bizde biliriz astra demesini. bende avensis kullanıyorum 5 metreye yakın boyu var. bişey olmaz park ederiz diyip alıyorum gidiyorum. sonra avensis den inip jazz a binince o aradaki ufak farkların bile ne kadar önemli olduğunu anlıyorum. ben yarisden navigatora kadar her türlü arabayı kullandım nerdeyse sahip olmadım ama kullandım. kulaktan dolma konuşmanın bi manası yok daha öncede dediğim gibi. gidin test edin dioruz brah kötüdür diosunuz. yaris sempatizanı gibi oldum burda. kimsenin kararı bizi ilgilendirmez ancak tavsiye veririz. başkasının yazdığınıada saygılı olmak lazım ama işte olunmadığı için bende burda yarisde yaris diip duruyorum. yoksa banane. zaten anlamışda değilim. konuyu açan kişi tavsiye istemiş. X şunu tavsiye edecek Y bunu tavsiye edecek adam bunları okuyacak düşünecek tartacak gidecek test edecek alacak veya almayacak. X niye Y nin tavsiyesine bok atıyor bu anlaşılmaz.
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 24, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 24, 2007 Selam, Rondar sakin ol, az bir nefes al :) A kişisinin belirttiği kriterlere göre X ve Y her zaman için yorum yapma hakkına sahiptir ki bu forumun temelinde var olan bir özgürlük. X yeri geldiğinde Y'nin yorumu hakkında da fikirlerini belirtebilir. 'T arabası en dandik araçtır' lafı sadece o kişinin fikrini belirtir. Aslında fikir sahibi kişi şunu 'bana göre' veya 'bence' kelimeleri ile taçlandırsa olay çok daha düzgün olacaktır ama bu inceliği bazı arkadaşlar göstermiyor veya dikkat etmiyorlar. Otomobil piyasasında tam bir kıyaslama yapmak mümkün değildir. F aracı güvenliği ön plana çıkarırken, G aracı fonsiyonelliğe değinir, J aracı ise ekonomik motorlar sunar. Elma ile armut kıyası olur bunları karşılaştırmak. Kişisel görüşüm; A1 çıkana kadar benim Yaris'e karşı bir sempatim olmasıdır. Ne kadar ekmek, o kadar köfte hesabı. Paranın karşılığını beklediğiniz doğrultuda alabilmektir önemli olan. Toyota hiçbir zaman bir BMW veya Mercedes (Audi demiyorum, altında anlam arayanlar olabiliyor) kadar kaliteli araç üretmeyecektir. Toyota felsefesi satın alınabilir otomobil üretmektir. Daha çok kitle tarafından alınabilecek otomobil yani. Zaten lüks segment için Lexus markaları mevcut. Çizgiyi geçen mesajları editlemek istememiştim ama alınan bir arkadaşımız olduğuna göre içerikleri bundan sonra daha fazla kontrol altında tutmak gerekecek. Saygılar.
pwnbot Mesaj tarihi: Aralık 24, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 24, 2007 toyota'nin satis rakamlarini yukselten yegane faktor, sirketlerin kiraladiklari filolardir buyuk ihtimalle. middle management arabasi.
Öne çıkan mesajlar