Vodan Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Hmm gözümden kaçmış hakikaten. Fiyatlarda fena değilmiş aslında. 36.990 YTL olanının donanımı nasıl acaba? 308 şu anda en yeni model olduğundan seçenekler arasında en iyilerden biri oluyor bu durumda. O kumaş malzemeli konsol kaplaması fln standartsa süper. Otomatik seçeneği var mı acaba? 308 Comfort 1.6 VTi 120 hp 30,800 YTL 308 Comfort 1.6 HDi 90 hp 34,990 YTL 308 Comfort 1.6 HDi 110 hp 36,990 YTL 308 Premium 1.6 HDi 110 hp 40,590 YTL 308 Premium Pack 1.6 HDi 110 hp 44,390 YTL
MrMarvelous Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 otomatik yok, en üst donanımda bile sunroof metalik boya opsiyonel... kumaş konsol döşemesi premium a baktık biz onda bile yoktu
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 308 de hicbir dizel arabada otomatik vites secenegi yok, onun disindakilerde 4 ileri porsche tiptronic var. Premium pack e kadar kumas kaplamalarin opsiyonel dahi oldugunu zannetmiyorum, ve rakiplerinden farki olarak perde hava yastigi bulunmuyor baz paketlerde. Ben acikcasi 2006 facelift li 307 1.6hdi 90bg comfort paket kullanan biri olarak 308 e oturdugumda ayni fiyata (33 e almistik kampanyayla) daha fazlasini alabildigimi goruyorum, ne diye sormayin sayamam ama =] 110bg lik 1.6 motor seceneginede gelinirse, 110 beygirlik versiyonunu bir 407 de, ve 90 lik versiyonunu uzun suredir kullanan biri olarak 90 lik olanin uzun vadede oldukca ekonomik oldugunu ve son surat farklari haric acikcasi guru olmayan bir kullanici icin farkinin anlasilmasinin oldukca guc oldugunu soylemeliyim. eger ekonomik bi model araniyorsa 1.6 90bg dir. Ayrica sinifindaki diger dizel rakiplerine gore daha seri bi motor oldugunu soylemeliyim. Opel in dizellerine yorum yapamiyorum cunku bizzat hic kullanmadim. [edit= mrmarvelous benden once davranmis, neyse =)]
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 1.6'nın turbo dışı özellikle ilk ivmelenme performansı daha iyi olacaktır. Ancak 90HP şehir içerisinde 1 sürücü ve 1 yolcu ile yeterli olsa dahi yüklü sürüşlerde 90HP pek yeterli olmuyor. Hem daha keyifli kullanım hemde uzun yolda veya şehir içi dahi olsa araç yüklüyken kullanım için 110HP'yi tercih etmeli diyorum.
Pasha Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 90hp kesinlikle yetmiyo evet. bu yaz antalyaya giderken arkadasa uyduk ve onun 307siyle gittik, 3 kisiydik ve cok cok az giyisi aldik yanimiza. tamam az yakti 1100km civari yol yaptik ama alet resmen gitmedi bizi de illet etti. 110km/h de takildi resmen bas bas gitmez, kutuk gibi suspansiyon falan filan. faciaydi resmen :/ her turlu kosul dusunulerek 110hplik tercih edilmeli.
kingpin Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Vodan said: Yok Yaris'te 90HP, Opellerde 90HP. Toyota'nınki 1.4, Opel'inki 1.3 motor. Yaris'in içi pek iyi değil ya ben pek tutmadım kapı içi kaplamalarını fln. Ayrıca bagajı çok çok küçük 2 kitap anca sığar o derece :)öhöm yaris sahibi biri olarak bu soruya kişisel cevap vermek istiyorum evet bagaj çok ufak ancak arka koltukları yatırdığınız zaman bir potansiyel bir dobloya veya o sınıf bir araca dönüşebiliyor meret ve malesef diğer araçların koltukları yaris gibi tam yatmadığından asortik bir performans sağlıyor bu konuda. arabanın içi de oldukça geniş ayrıca, iç kaplama konusunda hak veriyorum. sınıfına göre iyi araç işte full donanım alınırsa çok tatlı olur.
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Selam, said: kingpin Usta Toyota Yaris öneriyor. Reklam gibi konuşmuşsun, dayanamadım bunu yazmamaya :) Saygılar.
kingpin Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 hehe estağfurullah, ufak şehir içi araba denmiş ben de nacizane fikirlerimi beyan edeyim istedim her ne kadar ezilsek dahi bu bölümde yer yer :P
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Selam, Ayıp ettin şimdi : Sen gel, her zaman sana yer var. Yaris ufak sınıfta benim kahramanım :) Saygılar.
Charsi Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mini Cooper düşünebilirsin. VDF den bir krediyle :)
pwnbot Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 toyota yaris => overpriced. kesinlikle kazik. kesinlikle ihtimal disi olmali.
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 pwnbot said: toyota yaris => overpriced. kesinlikle kazik. kesinlikle ihtimal disi olmali. neden? neye göre? Vodan said: Yok Yaris'te 90HP, Opellerde 90HP. Toyota'nınki 1.4, Opel'inki 1.3 motor. Yaris'in içi pek iyi değil ya ben pek tutmadım kapı içi kaplamalarını fln. Ayrıca bagajı çok çok küçük 2 kitap anca sığar o derece :) En güçlü dememiştim en performanslı demiştim zaten :) Edit: Teknik Bilgiler Yaris Birleşik 4,5 lt/100km Şehir dışı 4 lt/100km Şehir içi 5,4 lt/100km Maksimum güç 90/ 3800 Maksimum tork 194/ 1800-3000 Maksimum hız 175 km/sa Hızlanma (0-100 km/sa) 11,8 sn Corsa Birleşik 4,6 lt/100km Şehir dışı 3,8 lt/100km Şehir içi 5,9 lt/100km Maksimum güç 90/ 4000 Maksimum tork 200/ 1750-2500 Maksimum hız 172 km/sa Hızlanma (0-100 km/sa) 14,2 sn Görülebileceği gibi Yaris daha az yakan ve özellikle hızlanmada Corsa'dan çok daha iyi olan bir performansa sahip. Ayrıca sağladığı torku 3000 devire kadar koruması(corsa 2500) şehir içi kullanımı için daha büyük rahatlık.
CaNNi Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Bende bir yaris sahibi olarak tavsiye edebilirim. İç kısmı arka koltuklar dahil çok geniş. Birtek gösterge panelinin tamamen eloktronik olmasını sevmiyorum aracın =)
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Selam, Yaris güvenlik olarak da daha iyi gibi duruyor. Ben de ortada konumlandırılan dijital göstergelere gıcık kapıyorum ama şehiriçi otomobili için çok da önemli değil. Yaris'lerde arka koltuk mesafesini çok merak ediyorum ben gerçekten. Test etme imkânımda olmadı : Not: Almanya 40.000 Auris siparişini iptal etmiş. Toyota önümüzdeki günlerde fiyat indirimi yapabilir belki ;) Saygılar.
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 yarisin arka koltukları en geriye çekildiğinde arkası üst orta sınıf araçlar kadar geniş olabiliyor ancak bu durumda bagaj çok küçük oluyor :)
pwnbot Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 toyota yarise o para verilmemeli diyorum ben hala.
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 pwnbot said: toyota yarise o para verilmemeli diyorum ben hala. Ama bir neden göstermiyorsun. :) Fikri ortaya atmak kadar tartışmak ve savunmak da önemlidir. Biz nasıl şu nedenden dolayı iyidir diyorsak sen de şu neden(ler)den dolayı kötü de ki bizde öğrenelim.
pwnbot Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 soyle ki, birincisi o verilen yakit tuketim verileri asla tutmaz. devaminda ben de baktim bu segmentteki arabalara gecen sene, iclerinde cok daha iyi alternatifler var. corsa da bunlardan biri degil. ufak araba derken ne kadar ufak oldugunu belirtmek lazim, 35 milyar buyuk bir para ufak arabalar icin. iste bu sebepten dolayi yaris cok pahali. 1.0 motorla arkadaslarini doldurup bi yere gitsen, ilk yokusta uzulursun. kadraninin tam ortada ve elektronik olmasi da cok kotu. surucu kursunda kullanmistim bunlardan, 35 milyarlik butcen varsa oyuncak gibi direksiyon tutmak isteyecegini de zannetmem.
h1v Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 90 beygiri veriyorsa motor, isterse 200cc olsun farketmez :) en mantıklı astra gibi gözüküyo, inidirimden yararlanmak gerek:)
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Bende Yaris'i bi alt sınıfta gibi görüyorum. Yani C1, 107 ile yarışsın o. B segmenti bi araca göre fazla ufak. Bagaj hacmi flnda küçük olduğundan kullanışsız buluyorum. Ayrıca daha ufak araba nasıl daha güvenli olabilir ki koydunmu zaten esneyecek yeri yok :) Euroncap abiye göre Corsa zaten daha güvenliymiş. Performans farkıda aradaki 110kg den geliyor. Yaris kaka Corsa cici He bu arada bence de 35 milyar bu sınıf araçlara ödemek için büyük bi para. Yaris başta olmak üzere Corsa'da pahalı aynen katılıyorum.
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Selam, Euro-ncap testlerine ben güvenmiyorum açıkcası. Neden? Firmalar artık ncap testinden geçebilecek şekilde araç tasarlıyorlar. Yani ÖSS için hazırlanan öğrenci gibiler. Gerçekten bilgililer mi tartışılır. Misal Renault Megane Sedan; 5 yıldız diye dört dönüyorlar. ESP, ASR ve benzeri birçok güvenlik unsuru araçta yok. Ama hala güvenlikte 5 yıldız diye reklamlar var. Kardeşim işi gereği İspanya'da bu tarz crash-test yapan merkezde çalışmıştı ve şu an da safety üzerine çalışıyor ve içerden bakıldığında manzara korkunç. Firmalar sırf testlere göre araç hazırlıyorlar. O sebeple Renault Megane bile testten 5 yıldız aldıktan sonra patates benim için ncap :) Saygılar.
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 astra dizelde 90 hp merak etmeyin :) ayrıca şehir içinde kullanılmak için alınan bir araçta neden bagaj aranıyor onu da anlamadım :) ben yaris > corsa diyorum veriler ve tecrübelerime dayanarak :) ayrıca birde şu var yaris boyut olarak da daha küçük olduğundan şehir içinde daha büyük rahatlık olur. yoksa benim 35 bin liram olsa gidip yaris almam ama burda 35 bin liraya kadar şehir içinde kullanılacak küçük bir araba isteniyor bu yüzden yaris diyorum. astra alırım civic alırım focus alırım corolla alırım vs. zaten civic aldım :)
Suark Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 çok saolun beyler, performans olayına değinilmişte. o dizel corsa 90hp olanlar 210 civarı nm torka saip arkadaşlar. s2000 le neredeyse aynı, bir daha düşünün güçsüz derken =). dizel ftw:D
kingpin Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 pwnbot said: soyle ki, birincisi o verilen yakit tuketim verileri asla tutmaz. devaminda ben de baktim bu segmentteki arabalara gecen sene, iclerinde cok daha iyi alternatifler var. corsa da bunlardan biri degil. ufak araba derken ne kadar ufak oldugunu belirtmek lazim, 35 milyar buyuk bir para ufak arabalar icin. iste bu sebepten dolayi yaris cok pahali. 1.0 motorla arkadaslarini doldurup bi yere gitsen, ilk yokusta uzulursun. kadraninin tam ortada ve elektronik olmasi da cok kotu. surucu kursunda kullanmistim bunlardan, 35 milyarlik butcen varsa oyuncak gibi direksiyon tutmak isteyecegini de zannetmem. valla o veriler gayet doğru, esneme payı varsada 1.0 değerini geçmeyecek şekildedir bizzat merak edip test etmiş biriyim o verileri zaten doğru olmasa oturup yazmazlar değil mi akıl var mantık var :) 1.0 motorla üzülürsün evet da zaten 1.0 motor nedir abi öyle alıcaksan arabaya binme zaten motosiklet al 800 cc sdffds ayrıca kadranın ortada olması da çok şukela öyle alışmakta oflayıp puflamadığım bir özellik gayette şık duruyor şahsen. full dijital gösterge olayı ilk yarislerde çıktı diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin tabi. sürücü kurslarında kullandığın kaç model yaris tabi orası da var. edit: 35 milyar bu tarz araçlara ödenmek için fazla denmiş 2007 yaris 1.3 terra var bende benzinli ve düz vites 26 milyar küsüre almıştık geçen senenin eylül ortalarında, şimdi bu araca dizel ve otomatik vites özelliklerini eklerseniz zaten 35 milyara yaklaşmıyor mu ?
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Demekki sende pahalı almışsın ;) Önceki kasa 1.0L Yarisleri 19 milyara satıyorlardı. 1.3 de hadi 22 olsun. Aslında olmasının bi mantığı yok çünkü vergi dilimi aynı. Üretim maliyeti de 3 bin YTL daha yüksek değildir. Neden 26 bin YTL'ye satılıyor ki?
Öne çıkan mesajlar