Vodan Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 matama bugünden sonra sitenin güvenilirliği sarsılırsa senden bilirim ona göre :) Ben Ferrari'yi markadan sayıp eklemedim bile kim Ferrari'sini siteye ekleyecek te, Ferrari alacak adamda gelip bizim siteden faydalanacak diye hehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
phoebe Mesaj tarihi: Aralık 2, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2007 hımm bende uye oldum ve katılıcam oralara herseye..:Dvodanın eskı opelcılerındenım bende..:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 2, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2007 :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Selam, Aks bilyam değişirken 3-5 resmini çektim benim eşşeğin, nasıl yükleyeceğim siteye?!? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Bu kadar mı kötü anlaşılmaz bi tasarım yapmışım yahu :) Gelen eleştiriler üzerine Otomobil Ekleme, Kritik ve Garaj işlemlerini tek bir sayfaya topluyorum. Şimdilik Garaj İşlemleri bölümünden otomobilin yanındaki Fotoğraf Ekle/Sil bağlanısından ekleyebilirsin para. Ayrıca sitenin asıl amacı karne gibi sorun yaşadıkça otomobille ilgili ayrıntıları girip yeni bir kritik olarak eklemekten geçiyor. Başınıza şikayet edecek birşeyler geldiğinde yeni Kritik olarak ekleyebilirsiniz ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Selam, Vodan akşam evde deneyeceğim ama olmazsa başını ağrıtabilirim. Bu arada maksimum izin verilen çözünürlük kaçtır :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Valla pafta haritasıda koysan farketmez kod ile işime gelen boyuta düşürüyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 "Karışık" eleştirileri üzerine Garaj, Kritik ve Otomobil ekleme panellerini tek bir panelde topladım. Bundan böyle Kullanıcı menüsündeki "Garaj ve Kritik İşlemleri" bağlantısına tıklayarak tüm işlemleri tek arayüzden gerçekleştirebiliyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Vodan tek başınamı çeviriosn siteyi helal valla. Bişi dicem bu yukarda otomatik dönüyor ya haberler, onu mouse la gelince yapsak üstüne?en azından geceleri?yetişemiorm zırt pırt dönüo:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 :) Mouse ile değiştiriliyordu ama o 1 2 3 4 ... 10'un ne olduğunu anlayamayan arkadaşlara hitaben otomatik rotasyon yapan bi kod ekledim. Javascript konusunda da yetersiz olduğumdan üzerine gelince rotasyon'u durdurmayı beceremedim haliyle.. Bu yüzden haberler arası rotasyon'u 10 saniye olarak atamıştım. Senin hatrına 15 saniye yapayım onu ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 heheh yok o saate özgü bişi 10 sn de yetebilir, ama resme dalabilio bazen insan ondan söliyim dedim=) bende anlamam bi sorsan keşke gelince dursa daha rahat olur herkes için sanırım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Aaah ah gece gece başıma iş açtın, önceki mesajımın saati: "00:49" bu mesajın saatide hemen üstte yazıyordur :) Bu kadar saattir uğraştım ettim neyse hiç değilse artık üzerine gelince durabilen çektikten sonra rotasyona devam eden bi kodumuz oldu :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Selam, Vodan çok hamaratsın ve hiç mi üşenmedin bee! Yatsana kardeşim sıcak yatağına :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Her bölümü daha kolay kullanın diyee.. Hepsi sizler içiinn :p Vallahi bi başlayıp bide kafaya takarsam yatamıyorum. Neyse bugün dersim 2 de olduğundan sorun olmadı ;) Daha yeni kalktım hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 :D helal olsun ne desek boş bende speed dial a alayım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Aralık 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2007 yokuşta kayma zaten şanzımanın başarısı, manuele yakınlığından kaynaklanmıyomu, yani bi kalite göstergesi değilmi? babamın xc90 t6sı da az bi eğimdeyken bile frenden ayak çekilince kayıyo, benim peugeot 307m aynı yokuşta bırak durmayı milim milim ileri bile gidebiliyo :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Aralık 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2007 @Sintisyzer teknik detayını bilemem ama arabanın kayması demek benim boşuna frene basmam demek.. o kadar şeyden de üşeniosan diosan kullanma diebilirsinde, ne bilim amaç rahatlık sonuçta Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2007 Bizim konuda tırt olacak gibi ama yinede cevap yazayım, standart otomatik şanzımanlarda kayma olmaz hatta ağır ağır ilerler araba. Bu debriyaj olmadığından dolayı gazı ayarlamanın zorluğundan kaynaklanır. Park manevralarında gaz fren yapmak zor olacağından dolayı ayak frendeyken park edilir. Otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlarda ise araba ilerlemez. Hillholder sistemide yoksa yokuşta geri kayabilir. Fakat öte yandan iyi yanı, otomatik şanzımanlardaki ekstra yakıt tüketimi yoktur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pasha Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 easytronic ayagini frenden cekince kalkiyo :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Hadi ya ben duruyo biliyorum onları. E kalkıyosa neden yokuşta kayıyor ki? Birde 2006 dan itibaren Hillholder sistemini standart yaptılar frene basarken gazada basıp balatayı yakanlar yüzünden :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pasha Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2007 valla benim arac 2007 model, yokus kalkis destegi var. 2004-2005 kullananlara sormak lazim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2007 Marka: Honda Model: Yeni Civic 1.6 Elegance Kasa: 2008 Sedan Model Uzantısı: 1.6 Elegance Model Yılı: 2008 Satın Alım Yılı: 2007 Kaçıncı Sahibisiniz: İlk Vites: 5 ileri düz Yakıt: Benzin km: 5000 Eklemek İstedikleriniz: Yakıt tüketimi makul düzeyde şehir içinde kış şartlarındaki soğuk havalarda 8 lt / 100 km gibi bir yakıt tüketimi var. Performansı ise rakiplerinin çoğundan daha iyi. Ancak 125 hp lik motora aldanmamak lazım zira 125 hp yi çok yüksek bir devirde veriyor motor yani sadece performanslı kullanımda bu güce ulaşıyoruz yinede şehir içinde kullanıcısını üzmeyen bir motoru var. Düşük devirlerde bile gaz tepkileri gayet yerinde. Bunda yeni nesil i-vtec sisteminin katkısı büyük tabiki. i-vtec sistemi sadece süpap zamanlamasını değiştirmekle kalmıyor aynı zamanda kasnak ayarlarınıda değişitiyor. Ayrıca düşük devirlerde ve araç zorlanmadığında her silindeki emme süpaplarından bir tanesini kapatarak aracın 12 valve olarak çalışmasını sağlıyor ve yakıt tüketimine faydada bulunuyor. ESP ve TC sayesinde iyi bir yol tutuşa sahip bir önceki aracım olan Opel Astra G den daha iyi bir yol tutuşa sahip. Arka tarafta ise tam düz zemin olduğundan arkada ortada oturan yolcu bile gayet rahat bir şekilde yolculuk yapabiliyor. Ayrıca aracın içi çok ferah. Ön cam oldukça büyük tutulmuş. Elegance versiyonunda standart olarak sunulan sunroofun da ferahlıh hissinde katkısı olduğunu söylemem gerekir. Bu arada unutmadan sunroof tek dokunuşla açılıp kapanabiliyor açılana kadar düğmesine basmak gerekmiyor. Müzik sistemi ana ünitesi ise sorunsuz çalışıyor ancak hoparlörler özellikle benim gibi yüksek seste müzik dinleyenler için daha iyi olabilirdi diyorum. Dezavantaj olarak bagajının küçüklüğünü ilk sırada sayabilirim. Aile arabası olabilecek bir aracın bagajının 389 litre olması düşündürücü. Hatta bu hacim aynı modelin HB versionundan bile küçük ve Honda Jazz dan yanlızca 20 litre büyük. Bunun dışında bütün camların tek dokunuşla açılıp kapanmaması da hoş değil. Sadece sürücü tarafı bu şekilde çalışıyor. Ayrıca ön konsolda ortadaki havalandırma kanallarının kapatma düğmesi yok bunlar devamlı açık kalıyor eğer hava yukarı verilirse. Son zamanlarda dikkatimi çeken başka bir eksikliği ise arka cam rezistansının otomatik olarak kapanmaması en azından benim kullandığım sürelerde kapanmıyor. Yol bilgisayarının olmamasınında büyük bir dezavantaj olduğunu söylemeliyim. Ayrıca araçta sinir eden bir şeyde kemerin ses yapması. Kemeri bağladığınızda alt bağlantı noktasındaki toka koltuğa değiyor ve bu araç sarsıldığı zaman tık tık diye ses yapıyor. Üstüne bir keçe yapıştırarak bunun önüne geçmek mümkün ancak bunu benden önce Honda düşünmeliydi. Marka: Toyota Model: Avensis Kasa: 2004 Sedan Model Uzantısı: 1.6 Comfort Model Yılı: 2004 Satın Alım Yılı: 2004 Kaçıncı Sahibisiniz: İlk Vites: 5 ileri düz Yakıt: Benzin km: 60.000 Eklemek İstedikleriniz: İlk olarak Avensis rakiplerinin çoğundan daha ucuz bir araç. Ancak bu ucuzluk asla kaliteye veya donanıma yansımıyor. 2004 modeller için baz model olan comfortta bile oldukça yüksek bir donanım mevcut bunun yanında işçilik ve plastik kalitesi gerçekten tatmin edici düzeyde. Araç Toyota'nın sorunsuzluk imajını pekiştiriyor. 60.000 km ve 3.5 sene sonrasında daha araç olağan bakımlar dışında servise gitmedi. Bunun yanında halen aracın herhangi bir yerinden herhangi bir tıkırtı veya gıcırtı gelmiyor. Motorununda oldukça sessiz olduğunu söylemeliyim. 520 litre olan bagajı gene sınıfındaki çoğu rakibinden daha büyük ve bir ailenin seyahatinde her türlü ihtiyacını karşılayabiliyor. 520 litre bagaj BMW 5 serisiyle aynı büyüklükte. Aracın içi çok geniş. Özellikle arka kısım makam aracı konforunda. Benim bindiğim arkası en geniş araç diyebilirim(tabiki mercedes s serisi bmw 7 serisi gibi araçlar dışında). İdeal bir aile arabası. 1.6 110hp motorunun performansı kendisinden beklenmeyecek kadar iyi. 1300 kiloluk aracı hareket ettirmekte hiç zorlanmayan motor yokuşlardada gayet istikrarlı bir şekilde devam ediyor. Şehir içinde soğuk kış şartlarında 100 km de ortalama 9 litre tüketiyor. Aracın tek dezavantajının içeriye yol sesini rakiplerinden çok alması ve yüksek yapısından dolayı otoyollarda yüksek süratlerde yan rüzgarlardan etkilenmesini söyleyebilirim. Marka: Opel Model: Astra Kasa: G Sedan Model Uzantısı: 1.6 Comfort Model Yılı: 2002 Satın Alım Yılı: 2002 Kaçıncı Sahibisiniz: ilk diyebiliriz ancak artık sahibi değilim Vites: 5 ileri düz Yakıt: Benzin km: 55.000 Eklemek İstedikleriniz: Astra G piyasada çok fazla bulunabilecek bir araç. Konfor olarak yeterli düzeyde. Comfort modelinde çok fazla bir donanım yok ancak baz donanımları(klima abs 2hy sisfarı vs.) yeterli. Yol tutuşu çok iyidir. Motoru opelin yıllarca kullandığı 1.6 ecotec motor ve genel olarak sorunsuz. Bu motorlarda en çok karşılaşılan sorun EGR arızasıdır. EGR valfi tıkanır ve temizlenir ancak bir noktadan sonra değişmesi gerekir. Bunun yerine iptalde edilebiliyor. 55.000 km boyunca kullandığım aracımda 1 kere sorunla karşılaştım buda beyinin arıza yapmasından dolayı ateşleme bobininin kısa devre yapması ve 1. ve 4. silindirlerin iptal olması oldu. Motor kapağı açılarak kurum temizliği yapıldı beyin arızası tamir edildi ve ateşleme bobini değiştirildi. Aracımın tek büyük masraflı arızası bu oldu. Şehir içinde standart haliyle 100 km de ortalama 9.5 litre benzin yakıyor. Bu değer biraz yüksek. Ayrıca Astra G nin çeşitli yerlerinden gelecek seslere pek kafayı takmamak lazım. Makul fiyatlı bir aile arabası olabilecek bir araç. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2007 Rondar, detaylı yorumların için teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rondar Mesaj tarihi: Aralık 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2007 rica ederim muhtemelen yarın avensis - civic - yaris - astra g iç hacimlerini karşılaştıran resimlerde koyacağım hatta araya bir corsa ve astra h de katılabilir bir ihtimal Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Aralık 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2007 Marka: VW Model: Golf Kasa: 4 Model Uzantısı: 1.6 variant Model Yılı: 2000 Satın Alım Yılı: 2003 Kaçıncı Sahibisiniz: 2. Vites: otomatik Yakıt: Benzin km: 82k Eklemek İstedikleriniz: Golf4te görülen klasik sorunu yaşadım. Elektrikli on cam in teli sardi ve cam düştü. Motor soğutma sistemininin birkaç elemanında sorun yaşadım. Devirdaim pompasinin başındaki pervane çatladi. Y borusunda çatlama sonucu araç devamlı şekilde radyatör sıvısı kaçırdı. Şuanda servisten sebebini söylediler fakat unuttum, arabam her ay yaklaşık 1 litre yağ yakıyor( haftada ort. 300km yapilirsa). Yakında arabayı satacagım için motoru açıp kapamaktansa idare ediyorum. Acemiligimi bu araçta attigim için biraz sert kullandim bundan ötürü ön takimlardan gacur gucur sesler gelir çukur ve tümseklerde. Herşeye rağgmen memnunum arabamdan:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar