kharadun Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 yeni bir harita yapmaya calisiyorus fakat eskı sehırleri silip ve yeni sehırleri nasıl oluturacagıs ve guard zone lşeri nasıl koycas bılgısı olan arkadaşlar varsa lutfen bıze yardımcı olsun lar tesekkurler
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 Daha guard zone olayinin harita ile alakasi olmadigini bilmeden bu islere mi girdiniz? (Gayet ciddi bir soru, dalga gecme amacli degil, belli bir seviyeye gelmeden harita yapma islerine hic girmeyin.)[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111
kharadun Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 su an harıtamıs bıttı sehırlerı olusturmaya calısıyorus sız yanlış anladınıs eger bılıgınıs varsa sevınırım
kharadun Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 tam olarak şu anki konumumuzu anlatayım haritamızı bitirdik fakat eski sehirlerin ismini ve guard zone lari kaldıramıyorus yeni sehir ve guards zone ekleme hakkında bılgılerınızı paylasırsanız sevınırım tesekkurler
zgrw Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 bak şimdi spheremap.scp den şehirlerin isimlerini ve flaglarını değiştireceksin . ayrıca eğer haritan tamamen farklı ise koordinatlar var onlarıda değişrireceksin . ör : Dungeons [AREA Minoc] CLASS=48 FLAGS=04180// BU kısımdan gard zone değişebilir RECT=2460,559,2559,627 RECT=2607,611,2628,628 RECT=2413,465,2460,573 RECT=2422,393,2460,465 RECT=2460,538,2550,559 RECT=2460,417,2539,538 RECT=2460,367,2544,417 RECT=2582,570,2607,648 RECT=2559,573,2582,628 P=2466,544 DEFNAME=a_townMinoc GROUP=Minoc TITLE=the town of TAG.GUARDOWNER=the town[signature][hline]Lütfen Yerler Çöp Atmayın! İmza:Kat Temizlikçisi è lo zgrw che è il padrone dei mages(In Italiano) [Bu imza zgrw tarafından 14 January 2003 02:17 tarihinde değiştirilmiştir]
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2004 Harita yapmaya calisiyoruz deyince yanlis anladim ben, kusura bakma. spheremap.scp ile oynayacaksin sphere bazli harita olaylari icin, ben muldan bahsediyorsunuz sandim.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111
soenduart Mesaj tarihi: Ocak 19, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 19, 2004 Slms Sayin Baggio biz bu isleri pek bilmeyiz , biz normal oyuncuyken kalktik dedik ki biz farkli birsey yapacagiz ve basladik haritamiza Biz bu konuda ciddiyiz ve azimliyiz olayimizi gerceklestirecegiz hem haritamizi ciziyoruz hemde arastirip ogreniyoruz neyi nasil yapacagimizi , 6 ay - 1 sene hic fark yapmaz biz bu haritayi yapacagiz onun icin bilmiyorsaniz vazgecin gibi laflardan cok bizi bir adim ileriye goturecek sozlere ihtiyacimiz var. Simdiden yardimlariniz icin tesekur ederim Saygilarimla Samah Kharadun [signature][hline]Dal Ruzgari affetse de kirilmistir bir kere [Bu mesaj soenduart tarafından 19 January 2004 12:25 tarihinde değiştirilmiştir]
berkinyum Mesaj tarihi: Ocak 19, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 19, 2004 mul olayı baya zor bir iş yapmak oldukca kasıcı :)
Öne çıkan mesajlar