Spiegel Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 pvp ile level atlanırsa yani player kestikçe experience gelirse o zaman gerçekten güzel olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Gelmiyor playerlardan exp. Ama pvp yaparak tamamlanan görevlerden ciddi miktarda exp geliyor. Değişebilir tabii. Dur dur exp geliyor ama gözle görülür bir artış için tek başına kesmen lazım ki, o zerg içinde zor biraz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Guru Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Aslinda PvP ile endgame e ulasmak ve tierleri hizlica atlamak normalde pve ile kasmaktan daha hizli olacakmis ama daha tehlikeli olacak diyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horten Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 pvp'de oyuncudan item düşmesi yiide bence sınırlandırılmalı. herhangi bi şey düşme ihtimali 0.001, consumable düşme ihtimali 0.0001, işte epic değerde bişey düşme oranıda 0.00001 falan. diğer türlü kötüye kullanılabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Yav niye kötüye kullanacaksın ki? Ölünce birşey kaybetmiyorsun zaten git bg ye yap PvP ni al itemını. Her halukarda arkadaşını farmlamaktan daha hızlı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 daoc sistemi konulsun " . " Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 PvP PvE'den daha hızlı gelişim sağlıyor ama daha tehlikeli tabi . Yani PvP yapabilmek için illa dana gibi bir karaktere ihtiyaç olmayacak , karakteri açar açmaz dalabilcez PvP 'ye . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Delacrimosa Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 pve+pvp yapamak en hızlı ilerleme methodu dedi paul abimiz, zaten warhammer boşuna ertelenmiyor. Hatalarının giderilmesi, tam sistemin oturtulması için sürekli erteleniyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Xaenin ın postu yanlış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2007 xaenin, you are the weakest link, GOODBYE! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Kasım 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2007 pvp de skill gelmesi demişsiniz. daocun oyun eskidikçe patladığı bi yerde realm pointlerdi. uzun süredir oynıyan oyuncular çok güçlü oluyordu. 6 kişi raid kesmek gibi atraksyonlara giriyorlardı... mythicin aynı hatayı burada yapıcağını zannetmiyorum, ama mythicle ilgili asıl merak ettiğim, daocun ilk expensionı Sİ tarzı bi raid sistemi mi yoksa wow kopyası bi raid sistemimi kullanacakları. daocta Raidler 200-300 kişilik oluyordu, bundada öyle olursa güzel olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Kasım 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2007 wowda 200-300 kisilik raidde ne loot kavgasi cikar ha, film konusu olur o drama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Kasım 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2007 200-300 kişilik raidde de adam sayısına göre loot düşüo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Kasım 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2007 Ekmek said: Xaenin ın postu yanlış. Elaboreyt plx . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar