paramecium Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Selam, Lamborghini “individualization-bireyleştirme” üzerinde çalışmaları bulunan BF’nin son çalışması GT 660. GT660’ıın silueti FIA GT yarış otomobillerini çağrıştırıyor. Aerodinamik kit aracın yere basmasını arttırıyor. Kit’de iki farklı arka kanat seçeneği bulunuyor; biri aracın geleneksel Lamborghini kanadı diğer ise değişime uğramamış yarış kanadı. Yine aerodinamiğe katkıda bulunan yan marşbiyeller ve iki parçadan oluşan, ayarlanabilir ön tampon rüzgârlığı. Arka tamponda ise üç parçadan oluşan rüzgâr dağıtıcısı bulunuyor. Motor da 25 beygir daha fazla güç üretecek şekilde, gövde gibi modifiye edilmiş. Araç için 19 ve 21 arasında değişen jant seçenekleri de sunuluyor. Aracın içinde 12 parçadan oluşan karbon-fiber kit ve özel tasarlanmış bir direksiyon kullanılmış. Aracın teknik veriler şöyle: * 8000 devirde 665 beygir * 6000 devirde 680 Nm tork * Redline: 8500 devirde * 0-96km/s: 3.3 saniye * Son sürat: 340 km/s Saygılar.
Charsi Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Şimdik şöyle oluyorki direk yorum eklicem ama ben Lamborgini'nn ürettiği hiç bir arabayı beyenmiyorum. tipi şekli çok itici geliyor estetikten tamamen uzak yaratık gibi arabalar üretiorlar :)
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Selam, "Çağın ilersinde tasarım anlayışı" bu :P Bilemiyorum, ben seviyorum tiplerini oldum olası. Köşeli ve sert çizgili olması çekiyor sanırım veya Audi çatısında olması mı çekiyor ne :P Saygılar.
matama Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 simdi gider alirsin bu arabayi 300 400 bin euro diyelim bir sene sonra yari fiyati olur turkiyede lambo boyle
Sintisyzer Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 super, efsane geri donuyo gibi bi şıklık yakalanmış countach gibi
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Selam, İkinci elde az değer kaybı için tek alternatif VW, hatta Golf almak :) Saygılar.
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Ferrari ve Aston Martin derim başka bişi demem. İstanbula bi gidebilirsem Aston Martin nasıl bişi anlatıcam sizlere :)
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Selam, O nasıl oluyor :) Anlatılmaz, yaşatılır :P Saygılar.
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Bİ arkadaşım almış vanguish mi neyse ondan :)
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Selam, 'Anlatılmaz yaşatılır' cümlesini ön plana çıkarmak istiyorum! Saygılar.
Chaotic Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 konnichiwa, bildiğim kadarıyla bu lamborcini traktör üreticisiymiş bi spor araba almış ve beğenmemiş sonra sahibi buna beğenmiyosan daha iyisini yap len gibi birşey söyleyince buda spor araba yapmaya başlamış. 1 defa binme fırsatım oldu bi diabloya 2005 modeldi sanırım. koltuklar çok rahatsız. ama bu araba tipik lamborcini hatlarında ve paramesyumun dediği gibi zamanın ilerisinde çizgilere sahip arigatou gosaimasu...
Mr_Hand Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 diablo zamanında Audi Lambo'nun sahibi değildi ama. Audi alınca daha da kullanıcı dostu oldu araba :D.
Chaotic Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 aynalar bile elle indiriliyodu yahu. ne biçim araba bu demiştim.
matama Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 absolut aston surus olarak acaip zevksiz bir araba. Tipki bentley gt gibi yalniz luksune diyecegim birsey yok. Surus zevki her zaman ferari lamborghini birde lotus vardirki tadindan yenmez
DoruK Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 çok hoşuma gitti. mükemmel gibi sanırım.
Luriel Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Chaotic said: konnichiwa, bildiğim kadarıyla bu lamborcini traktör üreticisiymiş bi spor araba almış ve beğenmemiş sonra sahibi buna beğenmiyosan daha iyisini yap len gibi birşey söyleyince buda spor araba yapmaya başlamış. 1 defa binme fırsatım oldu bi diabloya 2005 modeldi sanırım. koltuklar çok rahatsız. ama bu araba tipik lamborcini hatlarında ve paramesyumun dediği gibi zamanın ilerisinde çizgilere sahip arigatou gosaimasu... Yok böyle degil bu traktör üreticisi bi araba dizayn edio Ferrariye gidio Enzo amcam uza git dio tabi buna bu da ben yaparım diyo. Discoveryde izlemiştim
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Selam, Lotus hala var mı? Ben bitti diye biliyorum. Saygılar.
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Selam, Bu arada, Audi Lambo'yu devraldıktan sonra en büyük değişimi şanzıman ve ergonomi yaşadı :) Artık daha rahat vites değişiyor ve sürüş ergonomisi çok daha iyi. İşçilik kalitesi de yükselmeye başladı. Bazı hayranları o kült felsefenin yumuşamaya başladığını düşünüyorlar ve pek memnun değiller. Saygılar.
ulfang Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 selam, çok bayıksın ama sen ya saygılar.
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Selam, ulfang içinEvet, çok önce o teşhisi koydular bana ve işin kötüsü tedavin de mümkün değil dediler. Bununla yaşamak durumundaymışım :( Kader utansın. Seni de tebrik ederim, onca kişi anlamadı rahatsızlığımı, sen şıp diye çözü verdin :) Saygılar.
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Selam, Araba değil yavrucum, otomobil. Saygılar.
Öne çıkan mesajlar