Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

GT660 görselleri


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Selam,





Lamborghini “individualization-bireyleştirme” üzerinde çalışmaları bulunan BF’nin son çalışması GT 660.

GT660’ıın silueti FIA GT yarış otomobillerini çağrıştırıyor. Aerodinamik kit aracın yere basmasını arttırıyor. Kit’de iki farklı arka kanat seçeneği bulunuyor; biri aracın geleneksel Lamborghini kanadı diğer ise değişime uğramamış yarış kanadı. Yine aerodinamiğe katkıda bulunan yan marşbiyeller ve iki parçadan oluşan, ayarlanabilir ön tampon rüzgârlığı. Arka tamponda ise üç parçadan oluşan rüzgâr dağıtıcısı bulunuyor.

Motor da 25 beygir daha fazla güç üretecek şekilde, gövde gibi modifiye edilmiş. Araç için 19 ve 21 arasında değişen jant seçenekleri de sunuluyor.

Aracın içinde 12 parçadan oluşan karbon-fiber kit ve özel tasarlanmış bir direksiyon kullanılmış.

Aracın teknik veriler şöyle:

* 8000 devirde 665 beygir
* 6000 devirde 680 Nm tork
* Redline: 8500 devirde
* 0-96km/s: 3.3 saniye
* Son sürat: 340 km/s

Saygılar.

Mesaj tarihi:
Şimdik şöyle oluyorki direk yorum eklicem ama ben Lamborgini'nn ürettiği hiç bir arabayı beyenmiyorum. tipi şekli çok itici geliyor estetikten tamamen uzak yaratık gibi arabalar üretiorlar :)
Mesaj tarihi:
Selam,

"Çağın ilersinde tasarım anlayışı" bu :P

Bilemiyorum, ben seviyorum tiplerini oldum olası. Köşeli ve sert çizgili olması çekiyor sanırım veya Audi çatısında olması mı çekiyor ne :P

Saygılar.
Mesaj tarihi:
konnichiwa,

bildiğim kadarıyla bu lamborcini traktör üreticisiymiş bi spor araba almış ve beğenmemiş sonra sahibi buna beğenmiyosan daha iyisini yap len gibi birşey söyleyince buda spor araba yapmaya başlamış.
1 defa binme fırsatım oldu bi diabloya 2005 modeldi sanırım. koltuklar çok rahatsız.

ama bu araba tipik lamborcini hatlarında ve paramesyumun dediği gibi zamanın ilerisinde çizgilere sahip

arigatou gosaimasu...
Mesaj tarihi:
absolut

aston surus olarak acaip zevksiz bir araba. Tipki bentley gt gibi
yalniz luksune diyecegim birsey yok.

Surus zevki her zaman

ferari
lamborghini

birde lotus vardirki tadindan yenmez
Mesaj tarihi:
Chaotic said:
konnichiwa,

bildiğim kadarıyla bu lamborcini traktör üreticisiymiş bi spor araba almış ve beğenmemiş sonra sahibi buna beğenmiyosan daha iyisini yap len gibi birşey söyleyince buda spor araba yapmaya başlamış.
1 defa binme fırsatım oldu bi diabloya 2005 modeldi sanırım. koltuklar çok rahatsız.

ama bu araba tipik lamborcini hatlarında ve paramesyumun dediği gibi zamanın ilerisinde çizgilere sahip

arigatou gosaimasu...


Yok böyle degil bu traktör üreticisi bi araba dizayn edio Ferrariye gidio Enzo amcam uza git dio tabi buna bu da ben yaparım diyo. Discoveryde izlemiştim
Mesaj tarihi:
Selam,

Bu arada, Audi Lambo'yu devraldıktan sonra en büyük değişimi şanzıman ve ergonomi yaşadı :) Artık daha rahat vites değişiyor ve sürüş ergonomisi çok daha iyi. İşçilik kalitesi de yükselmeye başladı. Bazı hayranları o kült felsefenin yumuşamaya başladığını düşünüyorlar ve pek memnun değiller.

Saygılar.
Mesaj tarihi:
Selam,

ulfang için
Evet, çok önce o teşhisi koydular bana ve işin kötüsü tedavin de mümkün değil dediler. Bununla yaşamak durumundaymışım :( Kader utansın.

Seni de tebrik ederim, onca kişi anlamadı rahatsızlığımı, sen şıp diye çözü verdin :)




Saygılar.
×
×
  • Yeni Oluştur...