eldar Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 Aslında futbol dışına mı açayım diye düşündüm. Forbes dergisinin yaptığı 10 büyüyen pazardaki en güvenilen markalar konulu araştırmada Galatasaray'ın Türkiye'nin en güvenilir markası olduğu ortaya çıkmış. Açıkçası bir galatasaraylı olan ben bile şaşırdım çünkü Galatasaray'ın son yıllarda aldığı başarısız sonuçların Galatasaray imajına olumsuz katkı yaptığını sanıyordum. buradan burada da bir takım oranlar var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dela Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 said: Meanwhile, the appeal of the Galatasaray brand in Turkey isn't hard to understand--the soccer team won the coveted UEFA Cup in 2000, making it the first Turkish squad ever to become European champions. Still, it was an impressive showing of brand strength: Even in soccer-mad Argentina and Brazil, no sports franchises were able to crack the top 50 brands in terms of respect. lol, nasi bi kitleye yapmislarsa. tabii ki uefa kupasini almasi muthis birsey galatasarayin. o yuzden son donemlerde alinan kotu sonuclarin "marka" olan galatasaraya etkisi yok. nitekim efes pilsen veya bir dunya markasi bekonun cikmamasi degisik olmus. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Charsi Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 Ben pek inanmıyorum bu gelişen sonuçlara. Galatasaray'a yatırım yapacağıma hisse olarak daha hızlı büyüyen bi şirket olan vestele yatırım yaparım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dela Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 olay finansal degil, pazarlama acisindan yapilmis bir arastirma bu. nasil kirmizi ve hizli bir araba dedin mi bazi denyolar disinda herkesin aklina ferrari gelirse arastirma yaptiklari kisilerde de turkiyede en cok ne bilinir denilince galatasaray demisler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eldar Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 Evet bunu şirket potansiyeliyle alakası yok marka değeri ve bilinirliği sadece. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lancelion Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2007 bazı denyolar = Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar